упражнения вкъщи

21.12.06
19:20

исках да попитам дали от упражненията в дома6ни условия може да се свалят килограми? Това ми е единия въпрос1
Другия е какви ъпражнения се правят за седалището и бедрата като се има предвид 4е трябва да сваля драсти4но килограми ? Не искам да кажа 4е веднага трябва да ги сваля, защото знам 4е така не става, но траино?
Благодяря на вси4ки които отговорят :)

Ми можеш да правиш коремни преси за корема. Иначе вкъщи освен с диета няма как да сваляш кг! Трябва навън да караш колело, бягаш или да ходиш на фитнес!

22.12.06
12:25
#2

Ми можеш да правиш коремни преси за корема. Иначе вкъщи освен с диета няма как да сваляш кг! Трябва навън да караш колело, бягаш или да ходиш на фитнес!

Е как да не може?! Може разбира се! Освен подходящ хранителен режим ти трябва аеробно натоварване. Най-лесния вариант е да си свалиш от интернет няколко вида аеробики, тае бо ... и почваш. Ако можеш да отделяш сутрин на гладно по един час за “подскачане” ще е супер.
Дай повече информация за себе си, кг., височина, физическа активност, склоност към напълняване, хранителни навици и др. Така ще получиш по конкретни отговори.

22.12.06
14:36
#3

Аз също смятам, че е възможно, стига да си достатъчно упорита.
90% процента от успеха ти е в диетата! Затова избери подходящ хранителен режим, в сайта има хубава програма за домашни тренировки, която можеш да използваш.
Успех ти пожелавам :P

22.12.06
19:17
#4

[quote author=“buhtata”]

Ми можеш да правиш коремни преси за корема. Иначе вкъщи освен с диета няма как да сваляш кг! Трябва навън да караш колело, бягаш или да ходиш на фитнес!

Е как да не може?! Може разбира се! Освен подходящ хранителен режим ти трябва аеробно натоварване. Най-лесния вариант е да си свалиш от интернет няколко вида аеробики, тае бо ... и почваш. Ако можеш да отделяш сутрин на гладно по един час за “подскачане” ще е супер.
Дай повече информация за себе си, кг., височина, физическа активност, склоност към напълняване, хранителни навици и др. Така ще получиш по конкретни отговори.

23.12.06
00:29
#5

Можеш да качиш маса с по-мързеливо спортуване, но не можеш с такова да изчистиш мазнините. Трябва да се понапънеш и то сериозно, ако търсиш голяма промяна. Иначе всички спортове и упражнения за топене на мазнини са предимно със собствено тяло и тегло - тичане, аеробика, каланетика, тае-бо и т.н. Така че където ти е тялото, там можеш да спортуваш, включително и у дома. За упражнения се поразрови в женските списания и интернет, като забрави за гирите и лицевите опори, ако някъде ги видиш. Избери си упражнения с активност от кръста надолу, умножи Х3 примерните серии и повторения в списанието и дерзай. Качвай се само по стълбите, като прескачаш през стъпало. Надолу си ползвай асансьор.

[quote author=“Dymag”]Можеш да качиш маса с по-мързеливо спортуване, но не можеш с такова да изчистиш мазнините. Трябва да се понапънеш и то сериозно, ако търсиш голяма промяна. Иначе всички спортове и упражнения за топене на мазнини са предимно със собствено тяло и тегло - тичане, аеробика, каланетика, тае-бо и т.н. Така че където ти е тялото, там можеш да спортуваш, включително и у дома. За упражнения се поразрови в женските списания и интернет, като забрави за гирите и лицевите опори, ако някъде ги видиш. Избери си упражнения с активност от кръста надолу, умножи Х3 примерните серии и повторения в списанието и дерзай. Качвай се само по стълбите, като прескачаш през стъпало. Надолу си ползвай асансьор.

Хахахаа тва са асансьора беше хитро  :lol: . Чувал съм един Бургаски модел да си поддържа фигурата така  :wink: . До колкото четох в една тема тя е 174 см и 75кг. Може да скача на въже-полезно. Иначе Тае-бо не мисля че ще свърши работа, защото ако е пълничка трудно ще се движе. Не че мн знам какво е ама мисля че беше нещо като бойно изкуство  :lol:

09.01.07
10:17
#7

Тренирах таебо в домашни условия около 2 месеца и  определено резултатът беше много положителен! Успех.

09.01.07
17:17
#8

оффф - пак линк към спайдърспорт , вече някой ще си помисли ,че съм им промоутър ама какво да направя като галето всичко го е синтезирала толкова добре и изобщо цялата статия направо приляга на въпроса на госпожицата/жата  :lol:

http://spidersport.com/home-workout.php

10.01.07
15:40
#9

Всичко е до желанието ... Стига да си достатъчно упорит и в къщи можеш да си свалиш килограмите ... А наистина най-ценното упражнение от всички е да се качваш по стълбите - колкото повече пъти, толкова по-добре  :D

10.01.07
20:21
#10

[quote author=“Dymag”]като забрави за гирите и лицевите опори, ако някъде ги видиш.

това пък защо?  :roll:
какво лошо има?

10.01.07
22:39
#11

[quote author=“13_Godini_Fitnes_Boy”][quote author=“Dymag”]Можеш да качиш маса с по-мързеливо спортуване, но не можеш с такова да изчистиш мазнините. Трябва да се понапънеш и то сериозно, ако търсиш голяма промяна. Иначе всички спортове и упражнения за топене на мазнини са предимно със собствено тяло и тегло - тичане, аеробика, каланетика, тае-бо и т.н. Така че където ти е тялото, там можеш да спортуваш, включително и у дома. За упражнения се поразрови в женските списания и интернет, като забрави за гирите и лицевите опори, ако някъде ги видиш. Избери си упражнения с активност от кръста надолу, умножи Х3 примерните серии и повторения в списанието и дерзай. Качвай се само по стълбите, като прескачаш през стъпало. Надолу си ползвай асансьор.

Хахахаа тва са асансьора беше хитро  :lol: . Чувал съм един Бургаски модел да си поддържа фигурата така  :wink: . До колкото четох в една тема тя е 174 см и 75кг. Може да скача на въже-полезно. Иначе Тае-бо не мисля че ще свърши работа, защото ако е пълничка трудно ще се движе. Не че мн знам какво е ама мисля че беше нещо като бойно изкуство  :lol:

Аве кви са тия глупости?Трудно ще се движи? Тя не е инвалид, тя даже не е дебела,не е и пълна просто иска да изглежа по-друг начин според мен.Тае-бо колко и да ми е чуждо като практика мисля че ще е перфектно!За нея. Ако имаш сложи пик.

08.06.07
14:27
#12

Петко К - прочети правилата и пиши на кирилица!

Мнението беше редактирано от Петко К на 09.06.07 21:00.

11.12.09
10:19
#13

Слушайте,искам да кача мускулна маса но със упражнения и във вкъщи не само на зала или лостове.Някои ще може ли да ми каже какви упрайнения да правя,защото например ако не ми дадат да отида на зала или нямам време ,а навън времето е лошо и не мога да отида на лостове какво,какви упражнения трябва да правя за да кача мускулна масса.

Мнението беше редактирано от PoWeR_MaFioT на 11.12.09 10:21.

01.02.10
13:23
#14

От 15 години се занимавам с фитнес. На жена ми и взех едно DVD 30 day shred на jillian michaels. Пробвах го и аз и резултатите са много добри.
http://www.amazon.com/gp/product/B00127RAJY?ie=UTF8&tag=zalmblog-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=390957&creativeASIN=B00127RAJY

apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardghost-image-squareghost-imagegoogle-iconGoogle+gym-wizardhabitillustration-404instagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmail-iconMailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofileread-laterreadingright-arrowsearchservice-1service-2service-3service-4servicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitter-iconTwitterwoman-placeholder1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1