кардио+аеробика+ ел-карнитин-диета=?
|
15.12.2007, 13:11
Здравейте на всички форумци!Аз съм начинаеща и искам да ви попитам относно моята нова програма, дали ще има ефект?Почнах да ходиа на аеробика 3 пъти седмично вечер от 6 часа.В дните в които не съм на аеробика въртя велоергометър по 60 минути, и всяка сутрин също по 60 минути.Пия ел-карнитин 1000мг 1 час преди тренировка сутрин и вечер.Но относно яденето имам голам проблем. Днес например изядох 6 филии бял хляб и то с майонеза.Въпреки че през останалите дни не ям хляб откакто тренирам ми се хапва по-мазни4но, пък искам и да ослабна.Интересува ме дали няма да напалнея като ям по-мазно,и дали не баркам като тренирам всеки ден. Искам да ослабна с 3-4 килограма до нова година, но май ще напалнея още пове4е.Ина4е сам 180 см. ,60кг.Много ви благодаря предварително и моля ви критикувайте ме където бъркам.Ще чакам отговор и компетентно мнение. |
|
|
|
15.12.2007, 14:22
3-4 килограма до Нова Година можеш да забравиш! Но да вкараш в норма храната можеш! Задължително от 7 дена седмица, 2 са почивните. Ще претренираш и резултат нилев! Наблегни на салати и месо, не на майонези и хляб! Колкото до мазното - ами пробвай авокадо, не майонеза! Или пък мазнината на бадема, лешника! И няма резулта без лишения! **ПЕРСОНАЛЕН ТРЕНЬОР ПО СИСТЕМАТА** http://www.belchohristov.com - Личен интернет блог за хранене и фитнес тренировки |
|
|
15.12.2007, 16:03
Свалянето на 3-4 килограма до Нова Година е напълно възможно! |
|
|
15.12.2007, 21:17
Висока си 1м80, тежиш 60 и искаш да свалиш 4 кг до нова година... В грешка си, ако мислиш, че това ще има добър ефект върху теб. Гледай повече в перспектива, а не от днес за утре. Примерно постави си цел за лятото, прочети информация по въпроса и си тренирай с добра диета. А тренировки всеки ден също не са добра идея. Метаболизма ти няма да бъде стабилен така. - “Големите мускули искат и голямо сърце и стомах и бял и черен дроб...“ |
|
02.01.2008, 18:24