|
Дата: 25.01.2005
|
темата е модерирана от Мартин. http://www.bb-team.org/forum/viewtopic.php?p=33908#33908
Здравейте аз съм начинаеща в спорта но съм амбицирана да успея.Имам тегло по-голямо от желаното и бих искала да отслабна.Направиха ми 2 хранителни режима и не знам кой от двата да спазвам.Тези които ми ги създадоха отричат режима на другия с ред аргументи но тъй като нямам опит не знам кой да послушам.Моля дайте съвет.Ето ги и режимите:
1ви режим:
минимум 4 пати дневно да се храня като избягвам високо въглехидратни храни, мазнини и захар.Яденето се свежда почти до следните храни-риба,пилешко,телешко,зеленчуци,нищо пържено,много малко ориз и картофи,никакви сладки,никакво газирано,натурални сокове,кисело мляко здравец 0,1%, като това е хранителен режим не за определен период от време а за постоянно.
2ри режим:
Храненето се извършва разделно.Примерно 1ви ден 500 грама кашкавал делен на 5 порции от 100гр като се приема през 2 часа,2ри ден: кисело мляко с високопроцентен протеин/млякото е 2%,и се приемат общо 2 кофички.3ти ден: цял ден 1 печено пиле,като се приема на няколко хранения.Последващите дни са в подобни хранителни комбинации.
И 2та хранителни режима са комбинирани с тренировки които не са кой знае какво,но отнемат поне час на ден.Също така и двата режима имат ден в който е позволено яденето на всичко що е противопоказно- а именно всеки 7ми ден е “почивка”
Тъй като и от двата режима се чуствам по различен начин моля препоръчайте ми по-правилния,защото възникнаха много спорове относно кой от 2та трябва да спазвам.
Благодаря ви!
|
|
|
|
|
|
Дата: 02.11.2004
От: София
|
Здравей и добре дошла във форума. Пожелавам ти приятно и ползотворно време тук.
Избери този хранителен режим, при който се чувстваш по-добре. Предполагам, че е първият :D Иначе по принцип не виждам някаква грешка, освен че цялото хранене, май не е съобразено с енергоразхода ти. А това е доста важно, за да не се получават грешки и отрицателни/обратни на желаните явления.
Поздрави!