Качване на сила в краката.

Кажете някоя тренировчица за качване на сила в краката ?
Благодаря Ви предварително.

23.04.09
21:04
#1

http://www.bb-team.org/fitness/exercises/quadriceps/
http://www.bb-team.org/fitness/exercises/buttocks/

казано от Jopeto16 на 23.04.09, 21:04:

Кажете някоя тренировчица за качване на сила в краката ?
Благодаря Ви предварително.

Нищо ново под слънцето , това и аз си го знам.
Търся някоя изпитана програма ;) .

Тежки клекове до 3,2,1 и лег преси и стабилно ядене.

25.04.09
15:04
#4

10 мах 3;10 мах 2;5 единици на 90%

26.04.09
17:04
#5

искаш сила, интервалното бягане е за теб,  примерно аз така тренирам краката ( клекове с щанка , не прави или пистолети и тем подобни)
загрявка 800-1000 м крос , почивка 2-3 мин 50-80 м спринт крос около 400 м почивка и пак спринт , крос  почивка, спринт , крос , почивка , крос 400-800м и разтягане около 10 мин

ако ти идва в повече , може рагрявката да се намали на 400 м( 1 обиколка на стадион)  и малко повечко почивка да правиш с разтягане разбира се между серийте

много съм доволен , преди като тренирах кикбокс , преди тренировка правех нещо подобно ама на по- малко разстояние нещо то рода на 4 спринта по 25 метра с 1 -2 км крос ,  тва го правех за експлозив на краката, ефекта е стабилен , ако след бягането вкараш и повдигане на пръсти от стоеж за  прасеца  смятай че си се размазал
със спринтовете 3 пъти  в седмицата, гарантирам ти че след 1я цикъл ще осетиш осезаема разлика( след 1то бягане вземи 1 аспиринче ако не си тичал преди редовно)

Мнението беше редактирано от mikrogon на 26.04.09 17:58.

Мерси много за помощта ! :)

29.04.09
11:04
#7

казано от mikrogon на 26.04.09, 17:04:

искаш сила, интервалното бягане е за теб,  примерно аз така тренирам краката ( клекове с щанка , не прави или пистолети и тем подобни)
загрявка 800-1000 м крос , почивка 2-3 мин 50-80 м спринт крос около 400 м почивка и пак спринт , крос  почивка, спринт , крос , почивка , крос 400-800м и разтягане около 10 мин

ако ти идва в повече , може рагрявката да се намали на 400 м( 1 обиколка на стадион)  и малко повечко почивка да правиш с разтягане разбира се между серийте

много съм доволен , преди като тренирах кикбокс , преди тренировка правех нещо подобно ама на по- малко разстояние нещо то рода на 4 спринта по 25 метра с 1 -2 км крос ,  тва го правех за експлозив на краката, ефекта е стабилен , ако след бягането вкараш и повдигане на пръсти от стоеж за  прасеца  смятай че си се размазал
със спринтовете 3 пъти  в седмицата, гарантирам ти че след 1я цикъл ще осетиш осезаема разлика( след 1то бягане вземи 1 аспиринче ако не си тичал преди редовно)

добра тренировка;эа скакалец......

29.04.09
13:04
#8

Найстина за скакалец става, но за сила в краката-клек и мъртва с 90 % + лег преси с тежко

29.04.09
15:04
#9

аз клекове и мъртва тяга не харесвам от бягането съм  по-доволен, не си опитал не си харесал !
въпрос на вкус , а относно дали е тренировка за скакалец ,една 4 седмична проба съм сигурен че ще ви промени мението

apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardghost-image-squareghost-imagegoogle-iconGoogle+gym-wizardhabitillustration-404instagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmail-iconMailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofileread-laterreadingright-arrowsearchservice-1service-2service-3service-4servicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitter-iconTwitterwoman-placeholder1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1