долна част на гърдите

20.01.10
19:01

може ли да ми кажете някои упражнения за долнаа част на гърдите освен обратна лежанка ... часта на гърдите под зърното .. иксам да покача маса там
  Благодаря предварително :)

20.01.10
19:01
#1

Кофички на успоредка

20.01.10
20:01
#2

казано от Владимир92 на 20.01.10, 19:01:

Кофички на успоредка

X2 и лег от обратен наклон

20.01.10
20:01
#3

казано от EmPttY на 20.01.10, 19:01:

може ли да ми кажете някои упражнения за долнаа част на гърдите освен обратна лежанка ... часта на гърдите под зърното .. иксам да покача маса там
  Благодаря предварително :)

21.01.10
11:01
#4

Обикновено там се омазнява по-лесно. Да не би да си омазнил и да си мислиш, че чрез покачване на ММ ще оправиш положението? Ако е така, то по-добре недей да тренираш с акцент на долните гърди. Ако моето предположение е грешно, то кофите е отговора на въпроса ти.
Ако пуснеш снимка ще е по-лесно.

казано от EmPttY на 20.01.10, 19:01:

може ли да ми кажете някои упражнения за долнаа част на гърдите освен обратна лежанка ... часта на гърдите под зърното .. иксам да покача маса там
  Благодаря предварително :)

Според мен най-доброто упражнение за тази част на гърдите е и си остава “Кофички”!
Всичко останало е “Вариации” на същото. Дори и да не можеш (в случй че е така) се постарай да опиташ.
По-гояма бройка повторения с оптимални серии. 3-4х20-30 повторения ще ти свърши работа. В началото 1 път в седмицата. По възможност независимо от цялостната тренировка за гърди. В последствие можеш да ги включиш към общата такава. Важното е в началото да им дадеш индивидуален начален тласък, а в последствие да поддържаш нивото, без да навлизаш във фазата на застоя.
Успех!

21.01.10
12:01
#6

Флайс от обратен лег.

казано от Стоянчо на 21.01.10, 11:01:

Обикновено там се омазнява по-лесно. Да не би да си омазнил и да си мислиш, че чрез покачване на ММ ще оправиш положението? Ако е така, то по-добре недей да тренираш с акцент на долните гърди. Ако моето предположение е грешно, то кофите е отговора на въпроса ти.
Ако пуснеш снимка ще е по-лесно.

Значи ако е омазнена долната част трябва да тренира повече нея.Така ли? Питам, защото и аз имам подобен проблем.

21.01.10
14:01
#8

казано от anxiety на 21.01.10, 13:01:

казано от Стоянчо на 21.01.10, 11:01:

Обикновено там се омазнява по-лесно. Да не би да си омазнил и да си мислиш, че чрез покачване на ММ ще оправиш положението? Ако е така, то по-добре недей да тренираш с акцент на долните гърди. Ако моето предположение е грешно, то кофите е отговора на въпроса ти.
Ако пуснеш снимка ще е по-лесно.

Значи ако е омазнена долната част трябва да тренира повече нея.Така ли? Питам, защото и аз имам подобен проблем.

Всъщност съм написал точно обратното. Ето логиката: да речем, че си омазнил, но решаваш да развиваш именно долните гърди; резултатът е още по-голямо увисване, защото мускулът хубаво растен, но и мазнината си седи, тя не се превръща в мускул.

казано от Стоянчо на 21.01.10, 14:01:

казано от anxiety на 21.01.10, 13:01:

казано от Стоянчо на 21.01.10, 11:01:

Обикновено там се омазнява по-лесно. Да не би да си омазнил и да си мислиш, че чрез покачване на ММ ще оправиш положението? Ако е така, то по-добре недей да тренираш с акцент на долните гърди. Ако моето предположение е грешно, то кофите е отговора на въпроса ти.
Ако пуснеш снимка ще е по-лесно.

Значи ако е омазнена долната част трябва да тренира повече нея.Така ли? Питам, защото и аз имам подобен проблем.

Всъщност съм написал точно обратното. Ето логиката: да речем, че си омазнил, но решаваш да развиваш именно долните гърди; резултатът е още по-голямо увисване, защото мускулът хубаво растен, но и мазнината си седи, тя не се превръща в мускул.

И разрешаването на проблема се крие само в режима на хранене? Има ли някакви упражнения, които ще помогнат за премахването на мазнината.

21.01.10
14:01
#10

Да. Кардио с оптимален за горене на мазнини пулс. Лично мое мнение е, че ако искаш гърдите ти да не изглеждат “увиснали” акцентирай не на долната, а на горната част от пекторалиса !

Ами в интерес на истината без да съм знаел за това твое мнение, преди време тренирах само горна част, а след това добавих и средна и чак към края долна.В интерес на истината горната и средната част на гърдите ми се стегнаха, самата гърда се оформи, но в долната част още има мазно.Тренирам от 7 месеца и още не съм стопил мазнинката в долната част.Сега правя една програма за сила.Надявам се след нея да мога да правя кофички и набирания и мисля, че с малко лостове и кофички всичко щеси дойде на мястото.

18.03.10
14:03
#12

А ако си омазнил целите гърди има ли начин да стопиш мазнините и да се появат музкули?

apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardghost-image-squareghost-imagegoogle-iconGoogle+gym-wizardhabitillustration-404instagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmail-iconMailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofileread-laterreadingright-arrowsearchservice-1service-2service-3service-4servicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitter-iconTwitterwoman-placeholder1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1