Светли изпражнения

Възможно ли е от пренасищане на организма с белтъчини, да се стигне до този ефект. Не знам дали е от това, но ежедневно приемам 5 белтъка на едно от храненията и съм забелязал, че ако спра за 2 дена, то всичко се нормализира. Започна ли отново с яйцата резултатът в кенефа изсветлява доста? Моля за мнения и препоръки? Не взимам добавки никакви, храня се стабилно с яйца, мляко, извара, пилешко/телешко/риба и въглехидрати! Старая се да се храня само здравословно, без мазно, пържено и т.н. Ям през 3- 3 1/2 часа на ден.

29.10.10
16:18
#1

Имах и аз един период в който бяха изсветлели изпражненията и го отдавах на млякото което беше 2 литра на ден.

29.10.10
16:41
#2

казано от Franky на 29.10.10, 15:56:

Възможно ли е

Абе то, всичко е възможно. Ама най-добре да ти пуснат едни профилактични изследвания на кръв и урина за черния дроб и жлъчката: АСАТ,АЛАТ,ГГТП,билирубин от кръв или от урина:билирубин и уробилиноген. Яйцата са противопоказна храна при заболявания на жлъчка и черен дроб. При тези заболявания изпражненията изсветляват,а урината потъмнява. То  ако е свързано с храна,по-скоро от изварата може да е. Все пак един профилактичен преглед не е излишен. Черният дроб обработва протеините от храната и накрая отстранява отпадъчните им продукти. И ако той е заболял се налага протеинов прием без излишъци. В нормите за функционирането на организма.

29.10.10
17:06
#3

А нормално ли е по някога, фекалите да ми миришат на протеина ? :D

29.10.10
17:12
#4

Ами,ако се напиеш яко могат да миришат и на ракия :)

Изпражненията придобиват светъл цвят, при храна богата на мазнини и протеини и претоварена жлъчка и черен дроб или при храни с бял/светъл цвят и диспепсия, в следствие на обилно и често хранене. Проблемите с черният дроб/жлъчката се усещат като тежест в дясно под ребрата, а в остър стадии като парене и подуване. Диспепсията е свързана с лош дъх, метеоризъм, подути черва и диария.

Мнението беше редактирано от Владимир Недков на 29.10.10 19:11.

Относно проблеми с черния дроб, не усещам тежест или някакъв дискомфорт в областта. Най-вероятно е от храненето, да намаля ли белтъците днвено, извара? Вечер приемам по 150 гр извара и дневно 5 белтъка.

29.10.10
20:25
#7

На кратко - квото ядеш, такова се*еш!

Добре, в край на сметка, трябва ли да се притеснявам и съответно да ходя на изследвания или не?

30.10.10
14:09
#9

Това дали да се притеняваш си зависи от тебе :)
Ако са малко по-светли не смятам че има проблеми, ако са жълтиникави не е на добре :D
Ако е толкова голяма дилемата ги снимай и ги пусни в някой форум, по възможност в такъв в който не влизам :D

30.10.10
15:56
#10

пак глупости ще намалиш петте белтъчета ? Аз имам дни с по 20-30 а под десет на ден не падам от много месеци насам,правя си и изследвания и всичко е наред а ти ще ги намаляш...
като толкова те притеснява върви направи си кръвни и ще се разбере,ако са ти много високи белтъчините в ,което се съмнявам :))

Мнението беше редактирано от Тони1 на 30.10.10 15:57.

30.10.10
19:29
#11

Щом нямаш оплаквания,най-вероятно нямаш проблем. Изварата е бяла и може би взета в голямо количество влияе на цвета. Ще кажа само,че е полезна за всякакви заболявания на храносмилането. Все пак понеже в черния дроб няма развита мрежа на нервната система,няма сетивност и понякога заболяванията протичат неусетно. Дали да се притесняваш, зависи и преди колко време са ти правили подобно изследване от венозна кръв-АСАТ и АЛАТ(или изписани на латиница ASAT,ALAT). Веднъж на една-две години би могло да се изследват профилактично тези два ензима, например при годишните профилактични прегледи. Изпражненията не е добре да са по-светли от охра. Или да стават почти бели. Не е добре когато са неравномерно оцветени,на по-светли и по-тъмни петна. Цветът им зависи основно от жлъчните пигменти,които ги оцветяват. Понякога при спазми на жлъчка и други подобни проблеми,може също да има проблем в оцветяването. Но щом нямаш никаква тежест,едва ли има за какво да се притесняваш.

Благодаря за отговорите!

02.11.10
12:32
#13

казано от Едуардо на 29.10.10, 17:06:

А нормално ли е по някога, фекалите да ми миришат на протеина ? :D

Нормално е. Също така е нормално като пиеш аспирин урината ти да мирише на лекарства.

apple-placeholderarrowback-arrowbb-hexbb-lettersbeginner-wizardbodyweight-wizardbookmarkGroupcartcheckoutclosecrossdiarydocumentdumbbell-wizardexpert-wizardfacebook-iconfacebookfemale-wizardfemalefootnotesforum-blockforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-new-postforum-recommendforum-subscribeforumgains-wizardghost-image-squareghost-imagegoogle-iconGoogle+gym-wizardhabitillustration-404instagramleft-arrowlogo-smallloss-wizardmail-iconMailmaintain-wizardmale-wizardmaleman-placeholdermeasurementsmedium-wizardmessagesmy-bbnewsletterphotosplaceholderpollprofileread-laterreadingright-arrowsearchservice-1service-2service-3service-4servicestarstoresubmit-arrowticktop-arrowtwitter-iconTwitterwoman-placeholder1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1