Вариации на лицеви опори и набирания

08.06.06
14:11

Искам да попитам какви вариации на лицевите опори можете да ми предложите, така че да ги сменям за по-добър ефект? На юмруци същите мускули ли се напрягат - ако не, кои? Как мога да повиша трудността на упражнението? Има ли смисъл да си поставям за цел лицева опора на 1 ръка или с пляскане, дето го гледаме по телевизията или няма смисъл от такива “гъзарии”?

Специално за набиранията на лост да попитам кои мускули се натоварват, когато хватът е отворен, т.е дланите ти сочат напред и така хващаш лоста и когато е затворен, т.е дланите ти са обърнати към лицето ти?

GS

08.06.06
14:34

За опорите, пробвай да качиш краката си  на по-високо. Така се натоарва повече горната част на гърдите. Прави и лицеви опори със събрани ръце. Така е затрицепс. Някои казват че опори със широко разтворени ръце е за гръб.  На юмруци амплитудата е по-голяма. Но трябва да се правят само на първите 2 кокълчета.

happy666

08.06.06
14:59

според мен ако ги правиш на юмруци сaмо ще си калиш кокалчетата и китката може би  :roll:
а за трудността...слагай си тежест на гърба когато ги правиш
прави ги бавно и пускай до долу
и според мен най важното.....не прави лицеви опори всеки ден !!

08.06.06
18:15

Прави лицеви опори под различен ъгал ако ме разбираш, прави ги бавно но не много за да можеш да се изцеждаш колкото можеш...и верно не ги прави секи ден  :wink:

09.06.06
00:08

И защо да не ги прави всеки ден?  Аз всеки ден правя  4-5 серии по 50 и нямам проблеми, на другия ден мускулите ми въобще не са уморени.

И по принцип лицеви опори се правят до отказване, мъчиш се докрай.
Със свити ръце- натоварват трицепс,предмишница и бицепс, със широко разтворени ръце- натоварват гръб  и бицепс.

09.06.06
11:18

[quote author=“zixs”]И защо да не ги прави всеки ден?  Аз всеки ден правя  4-5 серии по 50 и нямам проблеми, на другия ден мускулите ми въобще не са уморени.

И по принцип лицеви опори се правят до отказване, мъчиш се докрай.
Със свити ръце- натоварват трицепс,предмишница и бицепс, със широко разтворени ръце- натоварват гръб  и бицепс.

Ами няма смисъл да ги правиш всеки ден,ако ходиш и на фитнес...Преуморяваш мускулите и спират да растат...Всичко ,което ще постигнеш е ... релеф :D Повторенията ти ми се струват доста и просто не виждам смисъл от толкова.Намали ги на 30,максимум 40,като вдигнеш краката на по-високо и ли си словиш някаква тежест на гърба.

09.06.06
12:38

Написах го ясно, че мускулите ми въобще не се преуморяват, на другия ден не чувствам никаква болка в тях.
Мисля че сериите  са ми напълно достатъчни ефикасни,  и без това ги правя под наклон ;)

09.06.06
15:54

Еми те сигурно толкова са свикнали да правиш лицеви че вече не ги натоварваш и на тях им е се едно колко ще направиш :? Ако щеш прави по 100 000 лицеви секи ден резолтата при теб маи ше си е се сащия  8)

09.06.06
17:44

[quote author=“happy666”]а за трудността...слагай си тежест на гърба когато ги правиш

Как и какви тежести да сложа на гърба? Как да стане, че не мога да си го представя да слжа 2 дъмбела на гръба си и да ги балансирам  :)

09.06.06
17:56

[quote author=“Alonzo”]Еми те сигурно толкова са свикнали да правиш лицеви че вече не ги натоварваш и на тях им е се едно колко ще направиш :? Ако щеш прави по 100 000 лицеви секи ден резолтата при теб маи ше си е се сащия  8)


Ти като си говориш вярваш ли си ?    Натоварвам ги точно толкова колкото трябва и ефект си има.

09.06.06
18:52

ВНИМАВАЙ С ЕЗИКА !!!
ASTOR

09.06.06
21:25

А по темата?  :)

09.06.06
21:51

[quote author=”|Chosen|”]А по темата?  :)

Набирания, според мен прави с надхват широк, подхват събрани ръце и придърпвания/като хванеш поста с ръце от двете страни и тямото ти в хорната част да се стреми да е успоредно на лоста/

С лицеви опори с пляскане според мен се постига повече хипертрофия. Иначе с широки ръце и качени крака също ефекта е добър. А принципно може да си правиш на юмруци, по натоварващи са от на длани./но не и юмруци на широк хват  :lol: /

Лицеви с тежест аз не съм правил и не мисля, че си струва.

Но набирания с тежест, когато без се набираш сравнително спокойно доста пъти, дават стабилен ефект.  Но никога не почвай на тежест без зрабилна загрявка.

09.06.06
22:26

Ама как се прихващат тези тежести към тялото бе момчета?
Освен на набиранията някой да ти скочи на врата...  :lol:

10.06.06
00:56

за тежестите - ми аз във фитнеса специално като правят някои кофички си слагат колана и на него слагат някакво въже(което явно е било изкарано при ремонт на скрипеца или друга машина) като на въжето слагат тежести и така

10.06.06
11:39

Явно не си с креативен ум.Лицеви опори с дъмбели се правят като си ги сложиш в раницата за училище ;) а набирания с тежест се правят още по-лесно.Зимаш си едно въже омотваш си го около кръста слагаш на него тежест и готово а също става и с колан на който закачаш едно въже с тежест.

Лижеви опори с пляскане се правят за експлозия тъй като е необходима голяма експлозия за да се отделиш от земята на такава височина за да пляснеш

10.06.06
23:06

а така само да се вместя в темата при натоварване на горната част на гърдите движението трябва да се извършва в лактите посока настрани нали не бъркам, и до колко градуса наклон се натоварват гърдите тъй като по едно време почват да се наторарват само рамена и трапец при отвес ?

VL

14.06.06
22:37

опори “диаманд” - показалците и палците се допират и сключват нещо като ромб -яко трица
“булдог”- длан върху длан (пръстите сочат навътре)

StronG™

14.06.06
23:07

[quote author=”|Chosen|”]Ама как се прихващат тези тежести към тялото бе момчета?
Освен на набиранията някой да ти скочи на врата...  :lol:

Аз неслагам вьжета ами  взимам примерно някой дьмбел ( такьв който е с плоски дискове ) и като почна серията и само го взимам с крака. Сещаш ли се ?  :wink:

15.06.06
09:51

[quote author=”|Chosen|”]Ама как се прихващат тези тежести към тялото бе момчета?
Освен на набиранията някой да ти скочи на врата...  :lol:

Е как - с колан. Продават такива с верижка на тях.
Аз обаче си ползвам обикновения тренировъчен колан, и едно въже от скрипеца, за да си ги връзвам за него. Това с държенето с крака за мен не е вариант, заради използваните тежести ;)

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1