Голямо прекъсване!?Храна и тренировка?

01.03.07
20:21

Здравейте и честит 1 март ;)!
Начи имах едно прекасване за около 2 месеца болен и третия месец да сам ходел 5 пъти,изгубих така малко мм и смалих по 2,5 см в обиколките но учудващото е че силата си ми е същата даже и се поувеличила!
на почти 16 год. сам и тренирам от 4 месеца сериозни свалих 20 кила ся сам 74.
Та тая програма добра ли е
1-ви ден бицепс,трицепс
2-ри крака,корем
3-и почивка
4-и гърди и рамо
5-и гръб и корем
серийте си ги правя 3x10
да правя ли еднакви управнения секи път щото базовите повтарям с другите гледам да има разнообразие?
некви препоръки за тях?
и храненето не ям сладко,не ям мазно
сутрин ям мюсли и 6 белтъка и 2 жълтъка
на даскало некав сандвич и некой банан
унас на обяд картофи оризец пържола ако има ;) или манджа
преди тренировка един два плода
след нея едно корни
по касно квото има картофи ориз по късно плод и тва е.И тука некоя препоръка ако може?

Доста четох и гледах но искам да се допитам аз ;)
Мерси!

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

01.03.07
20:29

Всичко изглежда амбициозно, ама само с яденето мисля, че няма как да стане. Не пишеш нищо дали приемаш хранителни добавки. Ако не го правиш,аз те съветвам да го направиш. Ако нямаш пари за всичко - протеин, креатин, глутамин, амино, бцаа и др. , опитай да спестиш поне за едно протеинче!!! Тази програма малко или много си иска зареждане-възстановяване.

03.03.07
14:57

ох ох :( нещо става или аз си внушавам че спадам яко :(
мн четох мислих и мисла да ям така
сутрин миусли с млеко и банан
на училище сандвич с шунка и (ошще нещо ?)
унас на обяд пил.пържоли с ориз и типов хляб тва е в понеделник и четвъртък a в вторник и петък риба с картофи
един два плода преди трен.
след трен корни или банан
за вечеря пил.пържоли с ориз и типов хляб тва е в понеделник и четвъртък a в вторник и петък риба с картофи
и преди там лягане извара с 5 белтъка и 2 жълтъкa

па тва е малко помощ ;(

09.03.07
15:58

За храната сам знаеш , че ако искаш да си върнеш килограмите няма да е кой знае колко трудно , нищо че са много , но при стабилно хранене няма да имаш проблеми :)
За програмата бих ти препоръчал

1.Гърди
2.почивка
3.Бицепс , трицепс , предмишница
4.почивка
5.Гръб
6 , 7ден -> 1 тренировка зависи кога ще имаш време и как се чувстваш - рамо + крака + корем + трапец - доста дълга тренировка , но лично на мен така си ми е екстра (не правя корем обаче , защото съм слаб и си иам ебаси лудите плочки :D )

09.03.07
16:03

[quote author=”[.::Ultras::.]”]За храната сам знаеш , че ако искаш да си върнеш килограмите няма да е кой знае колко трудно , нищо че са много , но при стабилно хранене няма да имаш проблеми :)
За програмата бих ти препоръчал

1.Гърди
2.почивка
3.Бицепс , трицепс , предмишница
4.почивка
5.Гръб
6 , 7ден -> 1 тренировка зависи кога ще имаш време и как се чувстваш - рамо + крака + корем + трапец - доста дълга тренировка , но лично на мен така си ми е екстра (не правя корем обаче , защото съм слаб и си иам ебаси лудите плочки :D )

Вече заработени, по-лесно се качват. Нищо, че е боледувал и че е загубил кила. С добро хранене, тренировки и добро възтановяване ще е ОК.
Успех

09.03.07
16:04

Добре деее, дай някой лев за Gainer поне...само с ядене е доста трудничко...

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1