Програма/коментар

11.04.07
08:41

значи... на 16 години тренирам от 1 година и няколко месеца.До сега тренирах  :
гърди-бицепс
рамо-крака-прасец
гръб-трицепс-трапец
Но настана време за промяна.Та съм решил та почна по тази

1ден  - ръце
трицепс:
френско
тесен храт лег
скрипец
бицепс:
прас с лост
скотово
полулег с дъмбели/концентрични

2-ден—-крака-прасец
клек
легпреса ( евентуално)
бедрено разгъване на машина с Дискове
бедрено разгъване на машина която е  с жица

бедрено згъване
римска тяга с гъмбели или лост
прасец

3-ден почивка

4-ден гръб-трапец-задно рамо
набирания
чукчета
меча
тяга
трапец
задно рамо - 2 упражнения
5-ден почивка
6-ден гърди -средно-предно рамо
хоризонтелен лег лост
поли лег лост или дъмбели
пекдек (или наклонена лежанка за долната част на дърдите или полуовър или кофички)
флайс
средната част на рамо
разгъване на дъмбели на страни
войнишка преса или раменни преси с лост и накрая 1или 2 серии с дъмбел

7ден почивка


горе доло тва ми е идеята само се чудя да преместя поне средното рамо при краката понеже за 6 ден май че стане доста.Смисал програмата може да я променя но ръцета да са в 1 ден -константа ;) при ръцете последните упражнения ги сменям зависи от протичането на тренировката. така е и при някоъ други групи.Относно упражненията  правя по 6-8 повторения ,понякога и повече зависи от упражнението  и от протичането на тренировката.
Храненето е що годе добре .

От 2 разгъвания за крака няма смисъл, особено като преди това имаш клек и лег преса.
Добре си я структурирал, но наистина може да преместиш рамото при краката. Внимавай колко серии правиш, че сплита не е лек.

11.04.07
19:17

казано от Jorku на 11.04.07, 10:55:

От 2 разгъвания за крака няма смисъл, особено като преди това имаш клек и лег преса.
Добре си я структурирал, но наистина може да преместиш рамото при краката. Внимавай колко серии правиш, че сплита не е лек.

Jorku правя така понеже в 1 книга го прочетох и ми се стори логично.Понеже в залата която тренирам ги има и двата уреда.
Горе доло ще цитирам по памет, то гласеше нещо такова...значи като прави първо бедрено разгъване с дискове ( смисал уреда не е с кабел) натоварването по крака не е равнометно и ти по развите мусколи го поемат ( не съм сигорен дали така беше но логиката беше така ) и после като правиш пак бедрено разгъване на уреда с кабела , там напрежението е по целия крак и тези по “развитете” мусколи  са по изтощени и така и по “слабо” развитите за пълницено стресирани .
Не съм 100% че така беше но в общи лини беше така , ако искаш че ти права 1 скреен да видиш
смисал аз права общо 7 сери бедрено /3 на 1 уред и 4 на този с кабела /
лег преса правя рядко и по лекичко.

а за рамото и аз така мислех да го сложа цялото при краката ,ама се зачудих като съм правил предишния ден ръце дали че е проблем ... a oтносно сериите 3-4 , само на клека малко повече....

или се чудя дали да не е тази програма
1-Бицепс, Трицепс
2-Крака
3-почивка
4Гърди, Рамо
5-почка
6Гръб
7 почивка
или пък между гърдите и гърба без почивка :D

Мнението беше редактирано от PaTriK на 11.04.07 19:23.

Аз лично не бих правил гърди и рамене в една тренировка.

11.04.07
19:31

първи ден - гърди, предно рамо, корем
втори ден - гръб, задно рамо, трапец
трети ден - почивка
четвърти ден - бицепс, трицепс
пети ден - крака, корем
шести ден - почивка
седми ден - почивка
и тази програма от сайта ми се стори хубава.. но идеята ми беше малко фокус на ръцете...

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1