Нужно ли е да имам големи гърди за да тренирам канала м/у тях?

29.10.07
20:40

Здравейте, в момента се опитвам да разнищя този въпрос, тъйкато един в залата ми каза, че щом нямам големи гърди да не се занимавам да правя вътрешната част на канала (мисля че кросоувър се нарича) и ми каза да правя само лег, полулег и флайс с голямо натоварване. Това така ли е?
Благодаря!

29.10.07
20:52

Попринцип канала е място където няма мускули и когато направиш големи и масивни гарди той просто отделя едната гърда от другата.Тоест с времето като натрупаш маса в гърдите ще започне да се вижда малко по малко и той.

29.10.07
20:58

Там е работата, че лично при мен външната част на гърдите ми е по-натрупала от вътрешната и изглежда малко глупаво, от вън издути а вътре празни... та точно това ме кара да тренирам вътрешната част или по-точно канала.  Тренирам от 1 година.

30.10.07
09:22

Канала идва с натрупването на добро количество мускулна маса. Що се отнася до вътрешната част на гърдите - флайс, пек-дек, кросоувър. Много хора използват флайса като орелефяващо упражнение с малки килограми, а то си е основно и е за маса и се прави тежко.

ZO

06.11.07
09:11

Тъй като горната част на канала излиза най-трудно ще ти препоръчам флайс от полулег,който през тренировка да редуваш с изтласкване с щанга от полулег с малко по-тесен от обикновения хват(но не толкова тесен че да тренираш основно трицепсите).Мога и направо да ти предложа програма(и аз тренирам по нея,защото и на мен не ми личи канала):
1.Флайс от полулегбизтласкване от полулег-3х8
2.Изтласкване с дъмбели от лег-3х8
3.Кросоувър-2х12
Кросоувъра го правя накра с малко повече повторения за да се донапомпат гърдите.Въпреки това използвам килограми,с които 12-тото повторение е до отказ.А и още нещо-изглежда на някои генетично им личи канала.Виджал съм много хора с мизерна маса на пекторалиса,на които канала им обаче е 3 пъти по-добър от моя.

07.11.07
11:28

Кое е кросоувър?

phayzer

07.11.07
14:58

И е точно така флаиса е за оралфяване, незна от къде ти е информацията но, е доста грешна ..флаис се прави с малко килограми и много повторения

07.11.07
17:18

казано от phayzer на 07.11.07, 14:58:

И е точно така флаиса е за оралфяване, незна от къде ти е информацията но, е доста грешна ..флаис се прави с малко килограми и много повторения

Можеш ли да ми обясниш защо? Според мен се прави тежко, а като искаш да орелефяваш, минаваш на съответния хранителен режим. Кое те кара да си мислиш, че със флайс НЕ се прави маса идея си нямам!

Мнението беше редактирано от Стоянчо на 07.11.07 17:21.

07.11.07
17:34

казано от MOHCTAPA на 07.11.07, 17:18:

казано от phayzer на 07.11.07, 14:58:

И е точно така флаиса е за оралфяване, незна от къде ти е информацията но, е доста грешна ..флаис се прави с малко килограми и много повторения

Можеш ли да ми обясниш защо? Според мен се прави тежко, а като искаш да орелефяваш, минаваш на съответния хранителен режим. Кое те кара да си мислиш, че със флайс НЕ се прави маса идея си нямам!

MOHCTAPA е напълно прав!Преди един или два дена четох точно така ставия, в която се обръщаше внимание на често срещани грешки при тренировките за гърди.. една от тях беше - много начинаещи правят флайс с малки кг и с по 15 повторения.. тежкият флайс, смея да твърдя че е толкова ефективен колкото е и лега!Пък и Киборга го е казал..”не си ли правил флайс, не си правил гърди”.

07.11.07
20:03

Пич що не се концентрираш върху по -важни неща.. Като му дойде времето тогава му мисли.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1