Фитнес сплит - коментари

TripleH

07.05.08
14:26

Този сплит го взех от една енциклопедия за културизма. Стори ми се странно защо няма в програмата рамо... Исках да видя и вашето мнение.

Понеделник:
Бицепс, Трицепс, Подбедрици;

Вторник:
Бедрена мускулатура, Глутеуси, Коремни мускули;

Сряда
Гръдна, Гръбна мускулатура, Аеробика;

Четвъртък:
Почивка

Петък = Понеделник

Събота = Вторник

Неделя
Почивка + Аеробика

07.05.08
17:51

Така не може да се каже, няма никаква информация за обема и интензивността на тренировките. Не даваш и данни на практикуващия тази програма...

tisho

07.05.08
18:07

Незнам бате ама тая програма ми прилича на некоя създадена за жени.

07.05.08
19:01

Лично аз не бих съчетал гърди и гръб в 1 ден, нито да правя дадена м.г. 2 пъти седмично.

TE

07.05.08
19:04

казано от Стоянчо на 07.05.08, 19:01:

Лично аз не бих съчетал гърди и гръб в 1 ден, нито да правя дадена м.г. 2 пъти седмично.

И едва ли не би правил рамо ;)

Владимир Недков

07.05.08
22:04

TripleH, давай да обсъдим следващата програма в енциклопедията :).

08.05.08
08:03

казано от Владимир Недков на 07.05.08, 22:04:

TripleH, давай да обсъдим следващата програма в енциклопедията :).

Нaй - добре, че тая програма е малко шантава

Мнението беше редактирано от topeto на 08.05.08 08:04.

TripleH

08.05.08
16:38

Да и на мен ми се струваше доста шантава и за това исках да видя какво е вашето мнение :)
Тази програма я взех от една друга книга Making The Game:

Понеделник (Heavy Day: по-голяма тежест и по-малко повторения (6-10) за всяко упражнение):
Гърди: Повдигане на щанга от лег, Повдигане на щанга от полулег; След известно време мога да добавя и флайс от лег или полулег
Рамене: Повдигане на дъмбели от седеж над глава, повдигане на дъмбели в страни
Трицепси: Трицепсово разгъване на горен скрипец, Повдегане на щанга от лег с тесен хват, Френски преси с дъмбел от седеж

Вторник (Light Day: по-малка тежест и повече повторения (12-15) за всяко упражнение):
Гръб: Придърпване на горен скрипец от седеж, Придърпване на дъмбел; След известно време мога да добавя мъртва тяга и Гребане с щанга
Бицепси: Бицепсово сгъване с щанга, Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж, Концентрирано сгъване на дъмбел от седеж
Крака: Leg extensions, Лег преси, Leg curls, Повдигане на щанга за прасци от стоеж

Сряда
Кардио и след това коремни преси

Четвъртък (Light Day:по-малка тежест и повече повторения (12-15) за всяко упражнение):
Както в понеделник:
Гърди: Повдигане на щанга от лег, Повдигане на щанга от полулег; След известно време мога да добавя и флайс от лег или полулег
Рамене: Повдигане на дъмбели от седеж над глава, повдигане на дъмбели в страни
Трицепси: Трицепсово разгъване на горен скрипец, Повдегане на щанга от лег с тесен хват, Френски преси с дъмбел от седеж

Петък (Heavy Day: по-голяма тежест и по-малко повторения (6-10) за всяко упражнение):
Както във вторник:
Гръб: Придърпване на горен скрипец от седеж, Придърпване на дъмбел; След известно време мога да добавя мъртва тяга и Гребане с щанга
Бицепси: Бицепсово сгъване с щанга, Бицепсово сгъване с дъмбели от стоеж, Концентрирано сгъване на дъмбел от седеж
Крака: Leg extensions, Лег преси, Leg curls, Повдигане на щанга за прасци от стоеж

08.05.08
18:23

Тежка е и тази програма. Все пак не всички трениращи имат стажа и химията на “The Game”  ;-)

TripleH

11.05.08
14:00

С подходящи килограми смятам, че тази програма е доста добра ;)

11.05.08
14:30

казано от TripleH на 11.05.08, 14:00:

С подходящи килограми смятам, че тази програма е доста добра ;)

Щом смяташ..
Мерси, че ни я показа. Успех.

Владимир Недков

11.05.08
17:50

М-м-м да, изглежда като рецепта за претрениране (т.е. стрес, от който ти специално няма да извлечеш полза). Защо не опиташ да я изпълниш без хеви дюти? Разбирам да я тестваш, ако си в застой. Примерно висок си 175 тежиш 100 кг (15% подкожни) и все не можеш да ги качиш до 107. Ок, опитай я тогава. Ако растеш и с по-лека система, защо ти е да оставяш здравето си в залата?

При все че съм песимист, ще се радвам да постигнеш нещо с нея. Сподели как се чувстваш и какъв напредък си постигнал след 4 седмици по програмата.

Поздрави и успех!

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1