Дисциплинирана посредственост

Прескочи до:

05.01.23
10:50

тренировка 4:
пътека 10 мин
раменна преса* - 2х6х40 2х6х45 5х45
сгъване за бицепс* - 10х30 6х35 2х8х30 6х30
лег с тесен хват* - 15х40 3х12х45 9х45

*фат грип

На бързо сутринта, като отвори залата

06.01.23
08:39

Тренировка 5:
велоергометър - 40 мин

Днеска бива- оцелях.

06.01.23
16:37

Тренировка 6:
пътека 10 мин
клек - 5х60 5х80 3х100 2х110 2х115
напади - 6х21 6х19 6х17 5х15 6х13 //на крак
абдуктор - 2х15х75
аддуктор - 12х75 12х65
корем

Доволен съм - най-вече защото много се бях напрегнал. Разтоварих се психически супер много. Тренировката беше добра, въпреки че краката са ми уморени. Утре ще ходя като патица отново. Предстои ми пътуване пак та ще видим дали нещо ще успея да направя.

10.01.23
12:07

Тренировка 7:
пътека 10м мин
лег* - 4х80 8х70 6х70 8х60
хамър машина за гърди* - 15х50 12х55 2х11х55
горен лег с дъмбели* - 2х8х20
ренегадско гребане - х3

*фат грипове

Не съм бутал лежанка 10 дни и веднага е паднала силата. За това реших да направя малко повече бройки с по-леко да се “напомпам”. Приятно раздвижване в празна зала.

10.01.23
18:39

Тренировка 8:
велоергометър - 30 мин

Доволно. Другото, че най-накрая баклавата свърши - останаха само няколко курабии.

11.01.23
10:15

Тренировка 9:
пътека 10 мин
раменна преса* - 6х40 2х6х50 8х45
сгъване за бицепс*- 10х30 6х35 2х10х30
лег с тесен хват *- 15х45 2х12х45 10х45
корем

12.01.23
16:28

Тренировка 10:
пътека 10 мин
клек - 5х80 5х100 4х110 2х115
напади - 6х21 6х19 6х17 7х15 8х13
абдуктор/аддуктор - 12х65/12х75 15х60/12х75

Доволен съм от тренировката. На клека доста стабилно, но пак повече ми тежи на кръста и гърба, от колкото на краката.

12.01.23
20:57

Тренировка 11:
велоергометър - 30 мин

Доволно - само остана и дефицита ми да е по-стабилен и постоянен, че нещо рождени и именни дни продължават. Няколко дни дисциплина биват затривани за един. Трябва да се заформи поне тенденция надолу пък тия девиации са ясни, ама не е окуражаващо в началото :D

13.01.23
13:49

Тренировка 12:
пътека 10 мин
тяга - 3х100* 2+0х120* 0х130* 3х130 3х140 1х150 1х160 1х170
хоризонтален скрипец за гръб* - 15х50 12х55 10х60 7х65
хамър машина за гръб* - 15х65 12х70 10х75 7х80
задно рамо с дъмбели - 9х11 3х10х9

*фат грипове

Много съм доволен днес. На 120 тръгнах за 3то с гриповете и тръгнах да изпускам. После реших да пробвам 130 с тях - отлепих и отвори хвата. После ги махнах и с лекота до 170 - надхват. Не знам дали съм държал близките 2 или 3 години такава тежест. До 150 и може би 160 съм стигал ама 170 не съм слагал. Другото беше протоколно и повече фокус над изпълнението.

ЕДИТ 12 януари 2019та съм дърпал последно 170 тяга :D

Мнението беше редактирано от Бойко на 13.01.23 13:54.

13.01.23
14:40

По груби сметки с оригиналните сини fat gripz трябва да дръпнеш около 105кг.

13.01.23
15:50

казано от Brown Bomber на 13.01.23, 14:40:

По груби сметки с оригиналните сини fat gripz трябва да дръпнеш около 105кг.

Нищо чудно и 3 цифри да не закача. Преди много време съм правил някакви единични неща с оригиналните- със сигурност още по-трудно ще е. И може би веднъж-дваж с тия оранжевите - не помня наименованието.
Иначе Преди години на едно състезание демонстрационно имаше и игри за публиката така да го наречем. Та там с дебела дръжка се повдигаха дискове от земята. Като захвана може би 3/4 от диаметъра обхващах - стигнах до 80кг. Е, тогава бях по-силен де, ама пак бих бая батки :D Силача - не помня кой беше - мисля направи 140 или 150кг - опит или изравняване на някакъв световен рекорд.

15.01.23
09:54

Тренировка 13;
велоергометър - 40 мин

16.01.23
11:03

Тренировка 14:
пътека 10 мин
хамър машина за гърди* - 10х60 10х65 10х70
лег* - 3х80 6х75 2х8х70
горен лег с дъмбели* - 3х10х21
ренегадско гребане

* фат грипове

16.01.23
18:49

Тренировка 15:
велоергометър 30 мин

17.01.23
11:21

Тренировка 16:
пътека 10 мин
раменна преса* - 2х40 6х50 5х50 8х45
разтваряне на дъмбели встрани - 2х10х5
сгъване за бицепс* - 10х30 10х32 8х34
лег с тесен хват* - 15х45 2х12х50
сгъване с дъмбели -  15х7 15х9
френско с дъмбели - 15х9 15х11
корем

17.01.23
18:04

Тренировка 17:
велоергометър 30 мин

до тука добре - средно една активност на ден имам. А това комбо с лег, а на другия ден рамо и трицепс трябва да го преустановя. Обема уж не е голям, ама ми идва в повече

18.01.23
09:49

Тренировка 18:
пътека 10 мин
клек - 5х90 5х100 3х110 10х70
напади - 5х21 5х19 5х17 6х15 6х13 //на крак
сгъване за бедро - 15х40 15х50
тяга с прави крака - дъмбели - 2х6х25 //на ръка

19.01.23
18:58

Тренировка 19:
велоергометър - 45 мин

Преди обед бях много сгънал и едвам действах на автопилот. След второ кафе и приличен обяд живнах. Нещо последните нощи не спя, като хората и на работа ми е напрегнато.

20.01.23
12:28

Тренировка 20:
пътека 10 мин
тяга- 5х100* 1+0х120* 5х120 5х120 4х140 8х100*
вертикален скрипец за гръб* - 10х60 10х65 8х70
хамър машина за гръб* - 3х10х35
хиперекстензии - 2х10
гребане с дъмбел*- 15х21
пулоувър - 15х21

*фат грипове

Изпуснах за второто на 120. После ги минах без и качих на 140 - в ръцете не ги усещам и 4ката на хвата беше тривиална. Обаче гърба и краката не можеха повече :D Върнах гриповете и направих 8ца - пак същото хвата можеше още малко ама телото се предаде. Гребането с дъмбели беше тъпа грешка, нищо че беше с леко. усуквания - не, ама тъпа глава.

Има некви резултати от режима и кардиото - даже видими. Е, далече съм много от крайната цел, но е мотивиращо. За сега няма некви големи кризи, но и ограничението не е зверско.

21.01.23
10:27

Тренировка 21:
велоергометър 40 мин

Днес трябваше да е ден без задачи, но уви ще се занимавам с хладилници.

22.01.23
16:22

Тренировка 22:
пътека 10 мин
лег*- 4х80 3х60 4х75 6х70 8х60
скуийзпреса с дъмбели* - 8х21 2х10х17
флайс - 12х11 12х13
ренегадско гребане

*фат грипове

не бях особено свеж, но пък прилично натоварване. Би било добре да повъртя малко колело и днес, но не знам дали имам морал.

23.01.23
15:14

Тренировка 23:
велоергометър 55 мин

24.01.23
14:19

Тренировка 24:
пътека -15 мин
лег с тесен хват*- 15х50 2х12х55
сгъване с щанга*- 10х32 10х34 8х34
разгъване с въже - 20х30 12х35
сгъване с въже - 12х35 10х40
сгъване с дъмбел/френско с дъмбели - 10х11/10х13
корем

Тия дни ми е много уморено. Имам много лек сън по принцип, но тази сутрин съм спрял алармата и съм продължил да спя още близо час и половина. Не го правя тоя номер по принцип и не се успивам никога. Реално в момента държа аларма единствено, за да не губя навик - работното ми време започва, когато преценя, така че не е драма.

24.01.23
16:43

казано от Бойко на 24.01.23, 14:19:

работното ми време започва, когато преценя, така че не е драма.

Свършва ли, когато ти прецениш? 😁

25.01.23
09:56

Тренировка 25:
пътека 10 мин
лег преса - 10х60 10х80 10х100 10х120 10х140 10х160 10х180
напади - 5х25 5х21 5х19 6х17
тяга с прави крака  с дъмбели - 10х25 10х27.5 10х30

Това на бързо, че срядата е много натоварен ден и трябва да съм на сто места.

казано от Brown Bomber на 24.01.23, 16:43:

казано от Бойко на 24.01.23, 14:19:

работното ми време започва, когато преценя, така че не е драма.

Свършва ли, когато ти прецениш? 😁

За сега се поддава на желанията ми... работното време де :D

26.01.23
11:29

Тренировка 26:
велоергометър - 55 мин

27.01.23
11:28

Тренировка 27:
пътека - 20 мин
раменна преса* - 3х40 2х5х50 4х50
хамър машина за рамо* - 10х20 10х30 10х40
разтваряне встрани - 10х5 10х7 8х9
кубинска преса
прасец

Събудих се в 3 и нещо (не, не беше простатата :D) и не заспах повече.  Имахп уговорка с брат ми за тренировка и в един момент мислех да се откажа, но се събрах. Много ми е смачкано, но не мога да заспя. Както и да е - повече кардио и нещата си дойдоха на мястото. Следобед се надявам да мога да ударя една дрямка. само трябва да приключа с едни планове и презентации. Теглото бавно, но славно се движи надолу. Даже може би скоростта е малко по-бърза, от колкото ми се иска. Но ще изкарам още някоя седмица така и може леко да повиша храната.

30.01.23
10:07

Тренировка 28:
пътека 10 мин
хамър машина за гърди* - 10х50 10х55 10х60
лег*- 4х80 2х5х80
горен лег с дъмбели* - 3х10х21

*фат грипове

Още от петък някакъв опит за настинка или нещо подобно. Гърлото ме боли, будя се в 4-5 и ми беше отпаднало. За това събота само малко работа по колата и вкъщи, а вчера основно лежане и спане. Иначе късмет - пуснал си бях 2 дни отпуска, че до края на месеца важаха иначе ги губех и се вкиснах :D Днес е по-добре само гърлото малко дращи и за това по-лежерно и с големи почивки в залата.

30.01.23
20:08

Тренировка 29:
велоергометър - 40 мин

01.02.23
19:42

Тренировка 30:
велоергометър - 30 мин

Гърлото не ме боли, но вече кашлям. Иначе поне не ми е отпаднало и бръмча по задачи. Днеска доста ниско тегло 1.1 кг надолу от предния тен, което е аномалия, така че ревю на месеца утре. Не съм се лишавал предния ден, вода пия доста, но ето на лице е рязка промяна /временна/, така че извод би бил неточен. Доста успешно успявам да се придържам около 2000-2200 калории дневно- не че е лесно, но успявам.

Иначе една играчка/глезотия пристигна след 6-7 месеца чакане. Да видим кога ще успея да инсталирам на колата. Краста си ми е, а и въобще процеса по разно ремонти, проучване кои са частите, инструментите, леки подобрения и тн.

01.02.23
19:52

казано от Бойко на 01.02.23, 19:42:

Иначе една играчка/глезотия пристигна след 6-7 месеца чакане. Да видим кога ще успея да инсталирам на колата. Краста си ми е, а и въобще процеса по разно ремонти, проучване кои са частите, инструментите, леки подобрения и тн.

На каква кола ще се слага ?

01.02.23
21:00

казано от MotoRRhead на 01.02.23, 19:52:

казано от Бойко на 01.02.23, 19:42:

Иначе една играчка/глезотия пристигна след 6-7 месеца чакане. Да видим кога ще успея да инсталирам на колата. Краста си ми е, а и въобще процеса по разно ремонти, проучване кои са частите, инструментите, леки подобрения и тн.

На каква кола ще се слага ?

Семейно комби :D Subaru Legacy 6 цилиндъра ръчка от 2005та. Нищо невероятно, но вече 7 години и нещо си я карам кочинката и си ме кефи. Свикнах й обаче и още някое пони ще я направи по-забавна.

01.02.23
21:11

казано от Бойко на 01.02.23, 21:00:

казано от MotoRRhead на 01.02.23, 19:52:

казано от Бойко на 01.02.23, 19:42:

Иначе една играчка/глезотия пристигна след 6-7 месеца чакане. Да видим кога ще успея да инсталирам на колата. Краста си ми е, а и въобще процеса по разно ремонти, проучване кои са частите, инструментите, леки подобрения и тн.

На каква кола ще се слага ?

Семейно комби :D Subaru Legacy 6 цилиндъра ръчка от 2005та. Нищо невероятно, но вече 7 години и нещо си я карам кочинката и си ме кефи. Свикнах й обаче и още някое пони ще я направи по-забавна.

Това 3000 кубиковия H6 мотор ли е, който е малко над 200 коня ?
И какви други модове си замислил да му правиш ? Софтуер, филтър, декат, генерация ?
Аз търкалям един атмосферен осмак, ама за него ще ми трябват 2 охлюва като на снимката. :D

02.02.23
11:13

Днес съм по-зле- пак нямам температура, но ми е отпаднало кашлям здраво. Една седмица ще стане.

До тука съм свалил 2.2 кг и няколко сантиметра от коремната обиколка. Искаше ми се повече, но това е пътя - бавно и постепенно. Среднодневен дефицит от около 530 калории, по тая сметка. Ако гледам гармина и фитнеспал-а дефицита ми е около 330 калории дневно и е трябвало да загубя по-малко тегло. По-вероятно е второто да е по-истинно, заради изначално загубената вода. По вторите сметки е трябвало да сваля близо ~1.4 кг и ако другото е вода... както и да е стъкмистики всякакви - втория месец ще е по-показателен къде са сметките и реалността. Важното е тренда да се запази.

казано от MotoRRhead на 01.02.23, 21:11:

Това 3000 кубиковия H6 мотор ли е, който е малко над 200 коня ?
И какви други модове си замислил да му правиш ? Софтуер, филтър, декат, генерация ?
Аз търкалям един атмосферен осмак, ама за него ще ми трябват 2 охлюва като на снимката. :D

Същото - 245 к.с. и 300 Нм по книжка. Преди 3-4 години махнах катализаторите, защото и 3те бяха станали на буца, така че съм с резонатори. Не искам да е шумна все пак я карам доста, също така имам къстъм изпускателни колектори raptor и панелен K&N филтър, ЕГР-а е махнат, както и вторите ламбда сонди. Софтуерно съм я пипнал малко - до колкото достигат скромните ми знания - приятна е ама искам още.
Това горе е механичен компресор и е в комплект с инжектори, бензинова помпа, конусен филтър и разни други дреболии. Ремапа е задължителен иначе нищо няма да стане. Иначе от към техническа поддръжка съм безкомпромисен.

Какъв е твоя 8мак - БМВ 7ма серия - не знам защо така предполагам :D

Мнението беше редактирано от Бойко на 02.02.23 11:15.

02.02.23
11:30

Е, интересно воэило имаш эначи. А с допълнителния агрегат ще стане още по-интересна.
Осмака е мерцедес Е клас, 4х4, эасега беэ никакви модификации освен декат. Не съм по БМВ-тата 😄.

07.02.23
18:47

Тренировка 31:
велоергометър 30 мин

Тия дни се позакрепих, но пък трябва да се грижа за други неща и не ми остават сили за тренировки. Ще наваксам - пазя дисциплина с храната и движението е доста.

08.02.23
11:02

Тренировка 32:
пътека 10 мин
лег*- 10х60 2х5х70
горен лег с дъмбели* - 3х10х21
хамър машина за гръб* -  10х60 10х70 10х80
хоризонтален скрипец за гръб* - 2х10х50 8х50
ренегадско гребане.

Доволно беше - бавно и контролирано изпълнение - малко ми тежеше на лежанката.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1