Just trainings

Прескочи до:

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

21.11.17
22:11

#144

лег с пауза 1х115/ 2х2х117,5/ 3х1х120 //
без пауза  7х5х107,5
клек с пауза  3х3х120 1х5х120
кросоувър 3х15
трицепс лостче  3х15

Относително добре, но ще мине малко време докато свикна на по-високия обем. Хубаво, че засега на лега само.

22.11.17
00:27

казано от Nachev на 21.11.17, 22:11:

#144

Хубаво, че засега на лега само.

Но не за дълго! 😄 Хе хе хе хе хе...

Мнението беше редактирано от Dimo Panchev на 22.11.17 00:28.

23.11.17
21:33

#145

клек 5х107,5 / 5х122,5/ 7х142,5
кофи 4х10х +50 (последната 9 )
разгъване предно бедро 5х12

25.11.17
12:22

#145

раменна преса прав  5х50/ 57,5 / 65
тяга 7х3х160
з.рамо макари 3х10
молитва 3х10

26.11.17
10:22

#146

лег с пауза 1х115/ 2х2х117,5/ 2х1х120 // 5x120
без пауза  7х5х107,5 това цялото => А
гребане със същите бройки х80 => B

бицепс-трицепс - въже - А-Б 5х12

Мнението беше редактирано от Nachev на 26.11.17 10:23.

27.11.17
21:51

#147

сумо 3х150/ 172,5 / / 5х195
лег с пауза 3 сек 4х8х75
бицепс макари 5х10
*малко стречинг

28.11.17
21:23

#148

лег с пауза 1х117,5/ 2х2х120/ 3х1х122,5 // 7х3x110
клек с пауза 8х2х125
разгъване трицепс 4х10

30.11.17
21:13

#149

клек 3х117,5 / 3х132,5 // 6х150
кофи 4х7х +55
бедрена екстензия 4х10

Бая добре въпреки обострения синузит. Трети ден ме мъчи... Лекувам го с едни промивки, та да видим.

03.12.17
11:14

#150

раменна преса 3х50/60/70
раменна преса мапина 4х10

Тука умрях бързо. На работата се развалиха поточните линии. Наложи се с 2ма колеги да разтоварваме на ръка директно колетите в контейнерите. 40 мин. - 5 буса - 10 тона в колети.

#151

лег с пауза 3х127,5 //  2х2х120/ 2x2x122,5// 4x122,5 // 7х3x110 А
—\\—гребане х 90 Б
лег с пауза А 7х3x110
тяга с пауза под колената Б  6х2х130

На първата серия обърках тежестите, ама и с 10 кг. повече ги направих. Поне бях сигурен, че норматива е готов. 😄

Мнението беше редактирано от Nachev на 03.12.17 11:26.

04.12.17
20:21

#152

сумо 3х162,5/182,5 1х205 4х205
лег дълга пауза 4х4х80
сгъване бицепс 4х 10 10 8 8
разгъване трицепс 1х70 леко

В началото крампира предното бедро, спрях. После разкрача увеличих малко повече и всичко бе по план.
Лакета днес много пострада, ударих го в желязо и свиване на половина гд. Лега беше цяла мъка. Не е на лошо, надявам се, но ще се наложи да сменя утре лега с клек. 🙂

Мнението беше редактирано от Nachev на 09.12.17 20:46.

06.12.17
19:20

#153

лег 1х122,5/ 2х2х125 / 3х1х130
лег А 5х3х112,5
набиране Б 5х6
клек с пауза 8х2х130
разгъване трицепс 3х10

Все пак правих лег вчера. Имаше известен дискомфорт, но върви.

07.12.17
20:00

#154

клек 5х122,5 3х142,5 3х157,5
кофички 4х6 +60
разгъване предно бедро 4х8

Слабо, трябваше поне 4. Не тръгна като хората, а на третото ме опъна корема леко, но остро в дясно и спрях... И кофите с много зор.

Мнението беше редактирано от Nachev на 09.12.17 20:45.

08.12.17
21:25

#155

раменна седнал 5х60 / 3х65 / 6х72,5
конвенционална тяга скорост 10х1х140 А
набирания халки 10х5 Б

Деня започна с болката в корема от вчера. Още при първото по-тежко нещо се усети тъпата болка в корема и почна да слиза на доло по десния адуктор. Около час и повече ми заваляше целия крак и направо се мъчех да кажа чак. След това в последствие макар и с тъпия старт спря да ме боли и всичко беше ок с лек дискомфорт. По време на трен правих без колан не усетих болка. На напипване никаква болка.
Силно се надявам да е някакво по-остро разтежение на коремния мускул...

Да отбележа, че раменната е чук, бая дръпна в последно време.

Мнението беше редактирано от Nachev на 09.12.17 20:45.

09.12.17
20:45

#156

лег пауза 1х3х122,5 / 2х2х125 / 2х1х130/ 3х130 /
лег пауза А 4х3х112,5 1х6х112,5
гребане  Б 5х3х100
сгъване бицепс скрипец 4х8 А
разгъване трицепс скрипец 4х8 Б

На последната на 130 забравих да паузирам като хората и не се получи кой знае какво. Реших да компенсирам с обема в последната серия. Интересното е, че до 6-тото летяха и отказах на един път. Здраве да е. Също проблемите с корема не се усещат, надявам се да е наистина лека болежка.
Иначе пореден успешен цикъл на 531. Другата седмица нов с общо взето същите асистенции като премахна само кофите, че идва прекалено. Най-вероятно ще е горен лег, че там положението е повече от плачевно. Килограмите са окей -  89- 90. 🙂

11.12.17
21:01

#157

сумо 5x142,5 / 5x165 / 6x187,5
лег дълга пауза 4x8x80
чукове 4х10х14

12.12.17
21:10

#158

лег с пауза 3х125/ 2х2х130 / 2х1х132,5/ 1х135 / 
9х3х112,5 / 4х122,5

Трябваше и клек с пауза, но бях вече скапан. След 12ка смяна само толкова.

14.12.17
21:48

#159

клек 5х110/ 5х122,5 / 4х145
лег горен с пауза 4х10х60

Днес за първи път не си покрих норматива. Отидох скапан. Има и такива дни.

15.12.17
23:59

#160

раменна преса 5х50/ 5х60 / 3х67,5/ 5х67,5
тяга конвенционална с пауза доло под коляното 7х3х130

16.12.17
19:20

#161

гребане А - като лега х100
лег  Б 3x125/ 2x2x130/ 2x2x132,5 / 3x135 / 2x135
набирания А 7х8
лег Б 7х3х112,5
клек с крив лост с пауза 4х3х80

Покрих норматива макар и никак. Викам на пазача само я вадим той корава глава слажил двата пръста като правя, после вика не ти помагах. Това не ме удовлетвори и след това изрично му казах вадим я и бягаш аз като се натисна ще я сложа на предпазителите. Та и двойката е ок, но можеше тройката да бъде нацяло самстоятелна.

Мнението беше редактирано от Nachev на 16.12.17 19:22.

16.12.17
19:26

И един зимен чек на корублата.

18.12.17
19:40

#162

сумо 3х155/170/197,5
лег с дълга пауза 4х6х85
чукове 4х8

Спокойно можеше 5+, но хвата ‘стърва. 😄

Мнението беше редактирано от Nachev на 18.12.17 20:13.

19.12.17
21:13

#163

лег 3х117,5/ 2х2х120/ 3х1х122,5
лег без пауза 7х5х110

20.12.17
19:56

#164

клек 3х120 3х137 2х1х155 3х155
горен лег 4х6х80

Отидох с малко смешни обувки , отделно убит и фейловете бяха ясни. Чувствах ги не толкова тежки и реших да натисна трети път. Имаше и амоняче малко та спомогна за изстрадалата тройка.

21.12.17
21:00

#165

тяга 2х1х140/180/ 1х230/ 1х240
раменна преса 3х55/ 3х62 / 8х70
некви машини

04.01.18
21:14

Така, малко със закъснение, но ЧеНеГе! Бъдете здрави и щастливи!

2017 не беше зле - гледам 165 тренировки са се набрали - бива. Големи сакатлъци липсваха, за щастие. Силата дръпна драстично, не мога да очаквам повече имайки предвид тежкото ежедневие и хамалия.  🙂

Иначе починах в България, имаше спорадични дейности в залата, но бяха колкото да викам, че съм бил.

Тренировка номер 1 от вчера:

лег
1х3 122,5
2х2 127,5
3х1 130
5х3 117,5

#2
от днес

тяга 5х165/ 3х187,5 / 3х210
набирания а 3х8
пулдауун 3х8
бицепс скотово 3х8

05.01.18
20:09

#3

клек 5х127/ 3х145/ 2х167,5
раменна 5х60/ 3х67/ 7х75
лег горен 4х10х50
*прасец машини

Друго е свеж да тренира човек. И на двете движения излязох от цикъла, което е добре. Ще успея да завъртя още един до оперцията. Ще кача и видео, но май не е плитък като гледам.

Мнението беше редактирано от Nachev на 05.01.18 20:13.

05.01.18
20:17

Едва стигаш паралела. Спред мен ти трябва корекция на позицията на стъпалата, за да увеличиш малко дълбочината. Стъпи по-тясно.

Мнението беше редактирано от Boby_ на 05.01.18 20:17.

05.01.18
20:25

Знам, че има нещо нередно, но не мога да усетя точно кое. Ще опитам следващия път и ще снимам от страни за да си личи най-добре. Thank u Boby! 🙂

06.01.18
11:09

Успях и ХД да го кача.

Мнението беше редактирано от Nachev на 06.01.18 11:10.

07.01.18
21:24

#4

лег 1х3х122,5 2х2х127,5 2х1х130 2х130
набирания 4х10 А
лег  5х3 117,5 Б
трицепс въже 3х8 сгъване с прав лост 3х8
трицепс въже над глава 3х8 сгъване с дъмбели 3х8
разгъване въже 1 ръка 3х8 сгъване с макара 3х8
—> бая игра за ръце ама се хванах на един бас за 50 санти напомпена до май месец 😄

И фейла на третото. Само като си вдигнах главата ми стана ясно, че няма да стане номера.

08.01.18
22:12

#5

тяга 5х137,5 / 5х170/ 8х190
набирания подхват а 4х6
лег дълга пауза 3х8х70
сгъване въже 3х12
чукове 3х12

След тая осмица 20 минути не мога да поема въздух. Повече от доволно.

09.01.18
21:23

#6

лег 1х3х127,5 / 2х2х130/ 2х1х135 / 0х137,5 // 1х137,5
лег 5х3х117,5
лег тясно 3х10х80
разгъване подхват 3х10

На 5 часа сън яката слаба ракия. На всичките кажи речи таза горе, то не стига дето съм като напушен цял ден, а и кръста от вчера гибскартон. Все пак се напънах и ги бутнах от втория опит.

11.01.18
20:06

#7

клек 5х137 / 2х140 / 5х150
горен лег 3х8х70
разгъване предно бедро 3х12
прасец машина 3х30
бицепс въже 3х10
с въжета с 1 ръка 3х20 на ръка

Обърках бройката на петиците, трябваше да почна с 5х115/ 5х132/, а аз почнах със 137 и мислех, мислех пък реших 140х2 и след тва тежкото. Добре стана. Послушах съвета на Боби и мисля, че една идея по-дълбоко. Видеото се качва и ще споделите бива ли.

12.01.18
19:54

#8

раменна преса 5х50/60 8х70
тяга 4х8х100
клек пауза 5х5х80

Раменната дърпа най-много. Не се оплаквам.

Мнението беше редактирано от Nachev на 12.01.18 20:31.

13.01.18
15:48

Ето и въпросното видео. Май да бива.

13.01.18
18:56

Стигаш го паралела, да. 🙂 Може и още малко да пускаш, разбира се - не пречи.

13.01.18
19:25

Тесният разкрач определя тази ниска дълбочина.Има още какво да се желае мисля /по себе си разсъждавам/.Двуличие проявявам ,но това виждам на клипа.

13.01.18
21:03

казано от sapuna на 13.01.18, 19:25:

Тесният разкрач определя тази ниска дълбочина.Има още какво да се желае мисля /по себе си разсъждавам/.Двуличие проявявам ,но това виждам на клипа.

Не е тесният разкрач, а насочените недостатъчно навън стъпала.

13.01.18
22:21

#9

лег 3х127 2х2х130 2х1х135 1х137 1х137 1х140
#ръце

Целта беше двойка на 137 за да подобря макса и да стане 140, но и двата пъти забивах необяснимо за мен защо. Накрая реших направо 140 и излетяха. Интересна работа, но работния макс вече е 140 в идните две седмици де. След това предстои операцията и после ще видим как ще се тренира куц. Важното е, че ще се тренира. 🙂
Ще експериментирам с разтвора следващия път, но се радвам, че тоя проблем се поправи, защото наистина не знаех къде бъркам. Благодаря! И другото което е, с този въпрос  корема го чувствам мега стабилен, кръста и той . Дано предишнитв болежки  не са разтворили някоя херния само.

14.01.18
02:30

Иначе гледам днес една снимка на Консантиновс. На 17 години  - 110 кила - 200 лег, 300 тяга. Как да не изгубиш мотивация... 😄

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1