Just trainings

Прескочи до:

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

14.08.23
10:43

Голяма разлика между тягата и клека...100кг...

14.08.23
10:50

казано от nervak на 14.08.23, 10:43:

Голяма разлика между тягата и клека...100кг...

Дългите ръце и крака в комбинация с късото тяло (всичко е в съотношение едно към друго, разбира се) ми позволяват да дърпам големи щанги, без особени затруднения. Сиреч, генетика.

14.08.23
11:35

Странно.

14.08.23
11:55

Всичко е въпрос на дозиране на обема, честотата и интензивността.
Аз лично не съм убеден, че 15-ки напади до отказ са по-малко стресиращи от тройка или петица на клека, с 1-2 повторения до отказ, нито че получаваш по-добър стимул за хипертрофия в бедрата. По-малко аксиално натоварване, да, но другото е относително.

1. И двете упражнения изискват някаква техника. Относителни са, но след х време, при положение, че си на тройки САМО, колко тройки ще са ти нужни за стимулиране на хипертрофия? 

2. Напад е по-сложно за учене, чисто, защото е унитерално и изисква КООРДИНАЦИЯ, за разлика от клека, но след това пък “няма какво да стане”. Ако ти изгърмят бедрата - спираш, ако ти изгорят стабилизаторите - пак спираш. Много по-трудно е да компенсираш от кръст, гръб, коляно валгус и съответно рискът при напад е много по-малък, в сравнение с клек. Това в допълнение на долния цитат за сложността

Също така не искаш да “инвестираш” време в сложни упражнения, ама даваш за пример напади вместо клек, които са по-сложното в техническо отношение упражнение с по-нисък стимул за хипертрофия в бедрата? А и тренирането на всеки крак по отделно отнема два пъти повече време ;)

3. Ако наистина правиш тегави тройки, петици на ниво среднонапреднал нагоре самата серия може да я направиш за по-кратко време от 15ките, но за възстановяването между сериите ще ти трябва мноооого повече време. Казват по 3-4 мин между серии, но има руски треньори, които казват, че е хубаво и по 10-15мин. А и може да видите една щангистка тренировка колко продължава като времетраене и къде “отива времето”

Цялото удоволствие е  да натовариш щангата и да се изправиш с нея, а напади по 12 повторения не са интересни и забавни.

Направи 12 бг клека с 70-80 кила от дифицит или хайде, нали напад говорим - напад дефицит 12ки с -70-80 кила с 3010 темпо.

Ти самият определяш с какво да обвържеш удоволствието и това обвързвване съответно ти дава невротрансмитационен отговор под формата на допамин и други невротрансмитери. В случая ти си си решил, че като натовариш щангата и се изправиш с нея е най-доброто и друго няма смисъл.

Има много трениращи и спортисти, които обаче намират други неща за предизвикателство, различни от това пусто “изправяне”

Например има бегачи на 100м, които повече от 30-40 кила не са барнали и имат % бф и оформени крака, които аз и ти цял живот да тренираме - няма да ги стигнем. Защо - ще ти оставя ти да помислиш.

14.08.23
12:20

Мислех си да не пиша повече, ама това с бегачите сега сериозно ли го написа? Защото точно бегачите, и точно на 100м са яки на говеда, вдигат бая повече от 30-40 кг, а защо изглеждат така, както изглеждат - ще те оставим ти да помислиш. Ако искаш може да ти се даде жокер, но вероятно няма нужда - и двамата с другото момче сте натурални все пак.
И стига с това “ще те оставя ти да помислиш”, “ще те оставя ти да се сетиш” ... Пишете, пишете и за нас неуките, да четем - явно сте доста отворени на тема тренировки, открехнете и нас невежите.

14.08.23
14:29

казано от Nachev на 14.08.23, 11:55:

. Относителни са, но след х време, при положение, че си на тройки САМО, колко тройки ще са ти нужни за стимулиране на хипертрофия? 
.

Една тройка....да не кажа една двойка.

14.08.23
15:12

казано от nervak на 14.08.23, 14:29:

казано от Nachev на 14.08.23, 11:55:

. Относителни са, но след х време, при положение, че си на тройки САМО, колко тройки ще са ти нужни за стимулиране на хипертрофия? 
.

Една тройка....да не кажа една двойка.


2ка или 3ка с оптимизирана форма (разбирай примерно лоу бар клек, целящ използване на максимални тежести) определено няма да ти докара особено голям хипертрофичен отговор. Даже, смея да твърдя, че с тоя подход си доста далеч, от адекватната хипертрофия. :D :D :D

14.08.23
15:33

казано от Гюлето на 14.08.23, 10:19:

И какво излезе, че си правил достатъчно клек и тяга,имаш изградена от тях основа и в един момент започваш да обясняваш колко непродуктивни са?!
Сериозно,а ?

Тези 220 клек и 315 тяга при какви условия са: години,стаж в тренировките, лично тегло , по едно и също време ли са постигнати?

п.п. Как пък всички са натурални и един “назобан” няма 🙄
Едно време си имаше...

То така е и с професионалния спорт и тези всичките “гурута” които се показват постоянни голи до кръста и искат да те учат, да ти продават нещо и тн. Имах един приятел едно време беше съквартирант с едно от имената в трибоя. И го питах как става работа и той ми каза “Ми ела виж тука хладилника е пълен.” И аз го питам кога, как и по колко . И той каза “Постоянно, не се спира” :) ... Досега не съм видял някой да признае. Дори тенесистите, които ги хванаха и те до един обясняват че било нещо грешка в системата. Това е най-голямото табу в спорта и никой не иска да го разкрива, понеже хранилката може и лека полека да изчезне.

Мнението беше редактирано от kaloyan на 14.08.23 15:35.

14.08.23
16:03

Кала, много от хората не са чак толкова непросветени. Наясно са, че тия ютубъри и подобни са на препарати. Заблудата идва от там, че си вярват, че ще постигнат просто по-малки резултати без химия, но доста добри като цяло. И следват съветите на гурутата. “Ок, няма да съм с 48 см. ръка на 10% мазнини, а ще съм с 45 на 15% мазнини”......образно казано и като пример. Реално обаче резултатите не са просто по-малки, а като цяло доста далечни от тези, които са били в главата.

16.08.23
09:26

133

Набиране неутрален 20
Надхват 15 14 с 8
Кофи 2х15 с 8 12
Ротации хоризонт кабел 2 15ки

Набиране широко 13 15
Лицеви на ластици 10 10
Лицеви крака горе дефицит 15 12

Екстензии с гири 15 15
Hspu 2 10ки

18.08.23
13:45

134

широко гребане 2х15х 72 65 + дроп 2020
кофи 2х15х+20 3020

нави гребане ръце абд 2х15х 16ки 14ки 2020
spu дефицит 15 13 3010

екстензия в транзверзална кабел 2х15
флайс машина фул ром 2х15
борческо 2х15 х 8ци дъмбел
екстензия врат с навратник 3х15

скотово ластик 2х15
разгъване на ластик с абдуцирани ръце 2х5

драг сгъване х до отказ
трицепс екстензия на лост от висока опора 2х15

20.08.23
12:17

135

Крос темпо 5км 28мин. 4:20 на втори км

Някви натягане около тфл и ставате се усещаше, дискомфорт. Предстои да разбера дали е от матрака или от самото бягане. Бягам с едни обувки от 6г, изтъркани са повече от джапанки и съвсем нормално е да прави механиката изкривена.

Иначе се чувствах все едно летя. Личен рекорд на 5км с най-тежко тегло на бягане до момента.

22.08.23
16:08

136

гребане подхват 2х16х95
лицеви на халки 2х15 темпо

гребане хоризонт кабел 2х15х70
флайс на халки 2х15

пуловер една ръка 2х15
флайс машина 2х15*

25.08.23
11:52

137
Набирания халки 2х15
Кофи —- с 16

Кофи халки х15
Набирания широко 2х13

Флайс машина 2х20
Пуловер 2х20

25.08.23
12:25

138

Гребане много широко хоризонт 3х15 80 д
Кофи халки 2х15

Лицева една ръка на халки 2х10 на ръка
Гребане сейл 2х15 х14

Набирания широко 14 13
Флайс 2х15

Скотово до отказ
Разгъване въже до отказ

28.08.23
13:42

139

гребане лост 16х90 16х80
лицеви халки 2х16

гребане 1 ръка хоризонт 3х15
флайс халки 2х15
изо халки 3х10с

пуловер 2х15х16ки
преса машина долни 2х15

hspu 14,12
бицепс къса позиция 2х15 халки
трицепс въже над глава 2х15

Никакво настроение за тренировка. Изключително труден старт на седмицата. Малко ментален стрес уикенда и дано се балансирам, че си *рало майката.

30.08.23
09:59

140

Набирания халки 15, 13 с 8
Кофи 15 х18ка

Набирания много широко 14 13
КОфи халки 2х15

Флайс халки хоризонт 2x15
Гребане прав кабел 2х15

Ръце

Мнението беше редактирано от Nachev на 30.08.23 10:12.

30.08.23
10:05

Това със скрийншота не го разбрах. Ама пиша, защото този Цецо Петров идваше в предната зала в квартала, в която ходех. Даже по едно време следвах канала му.

30.08.23
10:12

казано от Dydo на 30.08.23, 10:05:

Това със скрийншота не го разбрах. Ама пиша, защото този Цецо Петров идваше в предната зала в квартала, в която ходех. Даже по едно време следвах канала му.

Без да искам 😅

01.09.23
14:58

141

гребане хоризонт 15; 13; 10 дроп
кофи халки 18 16

лицеви тежест халки 2х15х 1ки
гребане пейка лост 3х16 - това или с дъмбел ще го продължа или пендлей

з рамо машина 2х15
преса машина 2х15
трицепс разгъване въже 2х15
бицепс въже 2х15

Обмислям и търся варианти за някави бойни изкуства. Съвсем нямам опит, колкото да избягам от най-лейм ситуации. Преди време бробвах бжж, не беше зле, но не знам колко ще ми свърши работа в такива ситуации и се чудя за него(не съм проучил). Винг Чунг не е зле, но местата, които рабтят не ми идват като часове, а се иска да ме бият... Вече година и си удрям и ритам сам във въздуха, но това е бейзик и съм далеч от Ип Мен... Ще мисля.

GI

01.09.23
15:53

Ако искаш да бягаш от каквито и да било ситуации , лека атлетика дълги дистанции :D
Иначе бокс и борба и там производните му , другото е тралала.

Поздрави!

01.09.23
16:35

Не е необходимо дори да са дълги. Средните бягания , което ще рече от 800 до 300 метра. Най-добре е 800 метра, защото ще имаш и достатъчна начална скорост да не те хванат и достатъчно издръжливост да ги надбягаш.

06.09.23
09:13

142
4км 6:00

143 втора за деня

Набиране халки 15 с 10, 13
Кофи 15 х +20

Набиране много широко надхват 3х15
Кофи халки 3х16

144

гребане машина вертикал 15 15
лицеви халки 2х12 на ръка

гребане 1 ръка хоризонт 3х15
флайс халки 2х16
изо халки 3х10с

пуловер 2х15х16ки
преса машина долни 2х15

hspu 14,12
бицепс къса позиция 2х15 халки
трицепс въже над глава 2х15

13.09.23
08:35

145

Широко гребане 2х15х80
Кофи халки тежест 2х15х10

Сейл гребане 2х15х15ка
Лицева една ръка на халка 2х15

146
Пистолети 3х8
Клек топка с изометрия 3х8

Малко скоци
Корем

147
4км 6:30 пейс - леко
148
6 пъти
Ротации диагонали ластик нагоре 20 общо
Лицеви до отказ
Планк динамичен
Спринтове х2

149
Набирания халки 3х15 13 с 12 ,10 дроп
Кофи 2х16х20ка - 20 дроп

Набирания широко 3х15
Флайс 3х20

22.09.23
11:50

150
Набирания халки 2х15х 12ки
Кофи 2х15х26ци

Набирания широко 2х15
Лицеви тежест 2х10ки х15 на халки

151
Гребане 2х15х70
Лицеви халки 2х15х10ки

Преса гърди 2х15
Гребане кабел 2х15

153

Гребане широко 2х15х62
КОфи тежест халки 2х15х12
Екстензии

Раменна машина 2х15
Гребане сейл2х15х14

З рамо 2х15 машина
Раменна седнал 2х15х30

Китайско разтваряне 2х15
Чукове
Трицепс

22.09.23
13:11

Инфо

26.09.23
16:40

#154
набиране халки - 14+12; 12+12
кофи 2х15х28

гребане 2х15х 12ки
флайс машина 2х15

гребане подхват 2х15 вертикал
лицеви 2х15 халки

02.10.23
08:35

155

Гребане надхват 3х15х70
Лицеви 3х15

Гребане на кабел 3х15
Флайс 3х15

156
Гребане широко 3х15
Лицеви халки 3х15

Гребане сейл 3х15
Флайс 3х15

03.10.23
15:07

157

набиране халки 14 14 +12 ; 10 без нищо
кофи 15, 12 +28 ; 15 без нищо

набиране 13 12 10 много широко
лицеви халки 2х15х+15

абдукции догоре 2х15
гребане хоризонтал 2х15

бицепс трицепс

04.10.23
13:53

158
гребане хоризонт 3х15 с дропове х 70ки
гърдни преси 2х15 24ки

гребане сейл с 1 ръка 2х15
машина гърди 2х15

разгъване з рамо 3х15
флайс 3х15

Някъде между първите упражнения:
сумо 1х60 100 130 160 180 200 без колан, фитили

Отново не съм впечатлен. За година и половина - 2 тренировки с тяга. Силата държи ниво. Нервната система за радост или жалост е уникално създание и продължава да ме изненадва приятно.

Междувременно мерих тестостерон, който преди седмица беше с няколко пункта над нормата, а клек и тяга не съм барал горе пише от колко време.

Грешка беше, че не премерих естроген и shbg.

04.10.23
17:01

казано от Nachev на 04.10.23, 13:53:

Междувременно мерих тестостерон, който преди седмица беше с няколко пункта над нормата, а клек и тяга не съм барал горе пише от колко време.

Грешка беше, че не премерих естроген и shbg.

На колко години си в момента?
Дай малко повече подробности, че ми стана интересно:
- приемаш тесто бустер
- ТРТ доза
- започнал си екзогенен прием на Т
- спрял си екзогенен прием на Т

Кое от тези?

Мнението беше редактирано от Гюлето на 04.10.23 17:01.

04.10.23
18:24

Е щом връзва липсата на клек и тяга и наличието въпреки това на висок тестостерон, очевидно се касае за разсъждения около натурално повишаване без тежки базови движения. То иначе какво значение ще има правиш ли тези упражнения или не. Все ще ти е висок при външен прием на препарат дори и само със сгъвания, разгъвания, скрипци и машини......та и без тях.

Мнението беше редактирано от Dydo на 04.10.23 18:37.

04.10.23
18:40

Дидо,не адвокатствай,бе човек.
Питам Начев,не теб.
Ако помислиш малко, ще хванеш логиката на въпроса ми.

11.10.23
09:18

казано от Гюлето на 04.10.23, 17:01:

казано от Nachev на 04.10.23, 13:53:

Междувременно мерих тестостерон, който преди седмица беше с няколко пункта над нормата, а клек и тяга не съм барал горе пише от колко време.

Грешка беше, че не премерих естроген и shbg.

На колко години си в момента?
Дай малко повече подробности, че ми стана интересно:
- приемаш тесто бустер
- ТРТ доза
- започнал си екзогенен прием на Т
- спрял си екзогенен прием на Т

Кое от тези?

Привет!

Отговарът на всички ми е отрицателен.

На 29 съм, 90 кг.

Бустер не съм пил от 10г. Идват ми в повече. Но не смятам на 100%, че високия тест над норма е нещо супер яко, затова следват изследвания.

Четири дена болен. Гърло. Имаше раздвижвания на халки. Формата се замаза леко, но снимките са на студено.

11.10.23
09:40

казано от Dydo на 04.10.23, 18:24:

Е щом връзва липсата на клек и тяга и наличието въпреки това на висок тестостерон, очевидно се касае за разсъждения около натурално повишаване без тежки базови движения. То иначе какво значение ще има правиш ли тези упражнения или не. Все ще ти е висок при външен прием на препарат дори и само със сгъвания, разгъвания, скрипци и машини......та и без тях.

Трудно да се потвърди това, особено с конкретен случай като мен.

Смятам, че имам донякъде ген за това. Баща ми и дядовците ми са с подобен ген. Без тренировки съм виждал доста сериозни товари да барат. Това е субективно и то, но винаги има хора и хора.

11.10.23
10:06

Нивата на тестостерон скачат за 15 мин до час след тренировка, след което падат, даже под предишното ниво, и този кратък пик няма особено практическо значение, съответно дали правите клек или тяга е все едно за нивата му.

11.10.23
10:11

160
1,5км на 4 пейс

Набиране широко 15, 13
Лег дъмбел 15х26,28ци

Сейл 2х15х20
Флайс горе за тръбите хват
Флайс кабел

Екстензия с прави ръце с ластик, абдукция 120 на мишници 15
Фейспул
Лицеви с пляскане 2х15
Лицеви 2х10

Ръце с дроппве

11.10.23
10:15

казано от Петко К на 11.10.23, 10:06:

Нивата на тестостерон скачат за 15 мин до час след тренировка, след което падат, даже под предишното ниво, и този кратък пик няма особено практическо значение, съответно дали правите клек или тяга е все едно за нивата му.

Ясно, т.е. няма никаква връзка с повишаването на тестостерона по принцип и правенето на тежки базови движения, което твърдение застъпват някои автори. То ако мислеше, че има, щеше да го кажеш. Даже някои сочат доказателства за обратното-при прекаляване дори спада.

16.10.23
15:54

Последно ХюберманЪт говореше, че е важна нагласа ти за случващата се серия и тогава вече отговорът на цнс е по-висок тест ама не знам…

161

Гребане хоризонт 2х15 с дроп
Лег 2х15 горен с 30ки

Гребане вертикал 2х15 дроп
Флайс 2х15

Пуловер 2х15
Разтваряния 2х15

Дърпане шейна 10:00
Бутане шейна 10:00

Някъде около 80-90кг на шейната

20.10.23
20:25

162

гребане широко 3х15
кофи без тежест 3х20

гребане сейл от хиперекстензия - торс във въздуха 2х15х14ки
раменна седнал 3х15х30 с дискове на ластици

з рамо машина 3х15
разтваряне встрани догоре 3х15

163
набирания 3х15 с дропове
гръдна преса машина 3х15—

Гребане кабел 3х15х 70 на ръка
разтваряне встрани 3х15

164

поход 5км

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1