Място на пулоувъра в тренировката

PA

07.03.11
20:49

Здравейте интересно ми е с коя мускулна група тренирате полоувър.
Аз го правя като последно упражнение за гръб.Знам че може да се прави и със гърдите,както съм чел веднага след клек ако се прави също било много ефикасно за разширяване на гръдния кош.
КАк мислите къде е най оптималния вариант за тренирането му?

Темата беше редактирана от Георги Гайдов на 07.03.11 21:24.

Според мен е най-добре да го правиш когато тренираш гърди ! Но това си е мое лично мнение ! :)

Ако си отговориш на въпросите “как” и “защо” ще го правиш, то ще знаеш и къде му е мястото.
Ако ни отговориш на въпросите “как” и “защо” ще го правиш, то ще ти кажем къде му е мястото.

Denis22

07.03.11
20:55

Най-добре след клекове ;)

аз съм правил полуовъра и с гърди, гръб и крака... трябва да опиташ от всичко при мен с гръб най-добре ме натоварва :)

07.03.11
20:57

казано от Oranje на 07.03.11, 20:53:

Ако си отговориш на въпросите “как” и “защо” ще го правиш, то ще знаеш и къде му е мястото.
Ако ни отговориш на въпросите “как” и “защо” ще го правиш, то ще ти кажем къде му е мястото.

Правя го с гърба като последно упражнение с цел разтягане и просто съм много ограничен от упражнение тренирам в домашни условия и също така имам проблеми с кръста.
Ти с коя мускулна група го правиш?

http://www.bb-team.org/exercise/1196_pulouvar-s-shtanga-ili-s-dambel#axzz1FwVCqOWb
Погледни статията и ще разбереш, че имаш 2 варианта на изпълнение - бутащ и дърпащ, които, съответно, натоварват предимно гърдите или предимно гърба. Затова те питах как - ако е бутащ - мястото му е при гърдите и т.н.
Ако целта е разтягане - в зависимост от кои мускули искаш да разтягаш и къде е мястото на разтягането - там слагаш пулоувъра.
Аз напоследък правех гърди и гръб заедно и едновременно, а не първо едната група, после другата, и ги завършвах с пулоувър.
Пък и никой не те спира да правиш 2 пъти пулоувър ;)

07.03.11
21:12

Бутащ с дъмбел  е начина по който го правя.
Като гледам май за гръб е по-добре да го правя с щанга но мойте са малко опасни защото нямат винт който да държат тежеста,пък и тренирам сам.
Иначе до сега не съм го усещал в гърдите , трицепсите усещам че се товарят доста от него,ще го пробвам и с гърдите да видя как ще ми се отрази.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1