All about

Прескочи до:

23.06.22
01:52

Офффф, всички с диагнози, майна. Всички ще умрем...

23.06.22
18:51

казано от Нежния на 23.06.22, 01:52:

Офффф, всички с диагнози, майна. Всички ще умрем...

Това е константа. Единствената променлива е кога точно. :)

24.06.22
12:31

Втората тренировка в сряда:

набиране подхват 3х(+20кг), 10 пъти през 10 секунди,
раменна преса с дъмбели 3х52кг, 10 пъти през 10 секунди,
набиране с широк успореден хват 2х(+10кг), 8 пъти през 5 секунди,
кофички 2х(+30кг), 8 пъти през 5 секунди,
до тук всичко без почивка.
шоулдър шокър, моя вариант, една серия.
бедрено сгъване прав с един крак, с ластици 30(с шест ластика, на всеки крак).
коремна преса с тежест в изпънати над главата ръце 8х60кг.

Пак хубава тренировка, само накрая на пресата ръцете и раменете изпуснаха, иначе се бях приготвил за 10-12.

Тренировката днес:

тяга с повдигнати пръсти, с фат грипове 3х120кг - 2х130кг - 1х140кг - бутане от лег с раменен хват 5х110кг,
тяга с повдигнати пръсти, с фат грипове 3х150кг - бутане от лег с раменен хват 2х120кг,
тяга с повдигнати пръсти, с фат грипове 1х170кг - бутане от лег с рманен хват 1х120кг,
до тук всичко без почивка.
гребане с една ръка 10х60кг(на ръка) - въртене с диск 6х30кг(на страна) - повдигане на диск до над главата 6х30кг,
гребане с една ръка 5х70кг(на ръка) - въртене с диск 3х40кг(на страна) - повдигане на диск до над главата 3х40кг,
тези също без почивка.

В сряда добре, днес зле. Всичко ме болеше, едвам раздвижих леко.

27.06.22
12:36

Втората тренировка в петък:

тяга 5х170кг, 8х180кг.
борческо обръщане 2х60кг, 10 пъти през 5 секунди - кофички широко 2, 10 пъти през 5 секунди.
борческо обръщане 5х80кг - кофички широко 3х(+60кг).
гребане с една ръка 5х70кг(на ръка).

Пораздвижих леко, пак е някаква файда.

Тренировката вчера:

клек с yoke bar 3х70кг - 2х90кг - 1х110кг - 3х90кг - 2х110кг - 1х130кг - 3х110кг - 2х130кг - 1х150кг.
набиране подхват 2х(+20кг), 10 пъти през 5 секунди - раменна преса с дъмбели 2х52кг, 10 пъти през 5 секунди.

На малко повече от 4 часа сън и двучавосо среднощно обикаляне по гората в дъжда, а след това и пътуване 40 км, това ми дойде ужасно натоварващо. Изкарах го по план де, но въобще не го усетих така, както трябва.

Тренировката днес:

качване на 50 см пейка 12х52кг(на крак).
хоризонтално арчър набиране на въже 2(на страна), 8 пъти през 5 секунди - кофички на въже 2, 10 пъти през 5 секунди.
въртене с диск 8х30кг(на страна) - повдигане на диск до над главата 8х30кг.
бедрено сгъване прав с един крак, с ластици 30(с шест ластика, на всеки крак).

Сутрешна гимнастика. То повече от това и да исках, нямаше да мога.

28.06.22
13:20

Тренировката днес:

едно качване на 5 метра върлина само на ръце.
скок с един крак на 50 см височина, 10 пъти на всеки крак.
изхвърляне от земя с двупудовка 1х32кг(на ръка), 30 пъти през 10 секунди.
раменна преса с двупудовка 1х32кг(на ръка), 10 пъти през 5 секунди.
скок с един крак на 45 см височина, 10 пъти на всеки крак.

От нямане какво да правя докато чакам...Исках и още едно качване на върлината да напрвя в края на тренировката, но мазолите на дланите не мислеха така след изхвърлянията...Пак бива, довечера ако се стегна за техника ще стане идеално всичко.

29.06.22
13:43

Тренировката днес:

тяга с повдигнати пръсти, с фат грипове 5х120кг, 5х140кг, 5х160кг, 2х180кг. Тук на оставянето нещо в кръста изпука и се върнах два месеца назад :D
гребане с една ръка 2х70кг(на ръка) - бутане от лег с раменен хват 2х110кг, 5 пъти без почивка.
шоулдър шокър, моя вариант, една серия.

Е тва е...Веднага почнах терапията, но утре ще си покаже какво и как...

казано от James Hinks на 28.06.22, 13:20:

довечера ако се стегна за техника ще стане идеално всичко

Ако се бях стегнал след 100-те км градско да тренирам, днес нямаше да е така положението, но уви, не успях да го направя.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 29.06.22 14:13.

29.06.22
16:05

Пускай ги отгоре дееба щангата 😂
Позната тренировка 😉

Мнението беше редактирано от ISB на 29.06.22 16:06.

30.06.22
11:26

Чичи, то ако знаеш къде ще се спънеш, няма да минеш оттам.

Днес горе долу бива или да кажем, че е било и по-зле преди.
Взех си борцовки, така и така взех на лапето, взех и за мен за тренировки :D Само остава да намерия място за тепиха и партньори за борбата :D

30.06.22
12:04

казано от James Hinks на 30.06.22, 11:26:

Чичи, то ако знаеш къде ще се спънеш, няма да минеш оттам.

Това важи само за някои хора и то само за някои ситуации :D :D

02.07.22
13:29

Тренировката вчера:

набиране подхват 5х(+30кг) - борческо въртене 10х26кг(на ръка) - хоризонтално набиране на въже 16 - кофички 5х(+50кг) - раменна преса с дъмбели 10х52кг - бутане от лег с тесен хват 10х70кг.
набиране подхват 5х(+40кг) - борческо въртене 6х30кг(на ръка) - хоризонтално набиране на въже 16 - кофички 3х(+70кг) - раменна преса с дъмбели 7х60кг - бутане от лег с тесен хват 5х90кг.
набиране подхват 2х(+50кг) - борческо въртене 2х34кг(на ръка) - хоризонтално набиране на въже с една ръка 2(на ръка) - кофички 1х(+80кг) - раменна преса с дъмбели 2х64кг - бутане от лег с тесен хват 5х90кг.
шоулдър шокър, моя вариант, една серия.

Доста културистично ми дойде това, но пак бива, че се раздвижих, макар и с тежко.

05.07.22
10:59

Тренировката вчера:

клек с yoke bar 2х70кг, 10 пъти през 10 секунди.
клек с yoke bar 1х110кг, 1х130кг.
набиране подхват 1х(+30кг), 12 пъти през 5 секунди,
борческо въртене 2х26кг(на ръка), 10 пъти през 5 секунди,
хоризонтално набиране на въже 3, 10 пъти през 10 секунди,
кофички 1х(+50кг), 12 пъти през 5 секунди,
раменна преса с дъмбели 2х52кг, 10 пъти през 5 секунди,
бутане от лег с тесен хват 3х60кг, 10 пъти през 10 секунди,
тези шест интервала без почивка.
бедрено сгъване прав с един крак, с ластици 20(с осем ластика, на всеки крак).

Внимателно на клека, другото и него с леко, за да го изкарам без почивка и стриктно, пък и беше доста топло, така че не се усети леко :D

Мнението беше редактирано от James Hinks на 05.07.22 10:59.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1