Съвет за Street фитнес програма + бягане

18.01.13
20:33

Здравейте!
Имам нужда от съвет относно Street фитнес. Допреди 3 години ходех на фитнес, но спрях, след това рядко на лостове или нещо в домашни условия, но си запазих фигурата. Аз попринцип съм с бърз метаболизъм и трудно качвам, а и бягам доста. Сега съм 71кг., 1.83см. От юли месец 2012г. почнах да ходя на лостове по-често и бицепса съвсем леко порастна, гърба също, гърдите са си същите. Краката са ми доста добре, понеже бягам. Та питането ми е с каква честота да ходя да тренирам навън и как да комбинирам. В момента ходя почти всеки ден, като понякога съчетавам с бягането - примерно преди него правя 6-7 серии кофички, след бягането 3-4 серии гръб или трицепс. Общо взето не следвам някаква програма, около нас има лостове на няколко места и си тренирам когато реша общо взето.

Питането ми е как е по-добре:
1)Всеки ден да тренирам (6-7 серии набирания или кофички)
2)През ден-два, но повече серии (примерно два вида набирания х 5-6 серии + кофички)

Ragnarous

19.01.13
12:28

През ден естествено, кога ще си почине тялото...

Мнението беше редактирано от Ragnarous на 19.01.13 12:39.

19.01.13
21:39

През ден тренирай.
И не се ограничавай, комбинирай различни
упражнения и хватове.
Прави набирания с тесен, широк, смесен хват,
кофички, кофички на пейка, повдигания на краката от вис,
коремно набиране, силово(ако можеш).
Лицеви опори с широк, тесен хват, индийски и т.н.
Клякания, напади, спартански поклон, български клек,
спринтове, бърпите...
Абе има какво да прави човек :)

18.02.13
12:40

Вече тренирам през ден, като правя следните неща:

Ден 1: гърди: кофи с акцент в/у гърдите: 6-7 серии, лицеви опори различни видове
Ден 3: гръб и бицепс: набиране с раменен надхват: 3 серии; набиране с раменен подхват: 3 серии; набиране с широк надхват: 4 серии
Ден 5: трицепс: кофи на успоредка-5 серии; кофи на пейка: 5 серии; лицеви опори с акцент в/у трицепс някоко серии

За рамо правя в нас индийски лицеви или в някои от дните правя по няколко серии набирания с раменен успореден хват, краката са ми добре, понеже бягам доста. Корем правя у нас или в Ден 1. Но програмата е доста относителна, почти винаги правя и други упражнения.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1