Храня ли се правилно?

Зравейте, имам едно проблемче което не мъчи в момента. Тренирам от 6 години, може би от последните 2-3 години по сериозно и в момента се храня по един начин който имам възможност да потдържам постоянно. Целта ми е да покача ако може ММ и същевременно да не омазня. В момента резултати получавам, но незнам все пак дали е правилен режимът ми, ако може някакви съвети или забележки отностно него ще съм много благодарен. Аз съм висок 1.85, 92 кг, а ето го и режимът :

Сутрин на гладно - 1/2 грейпфрут

Закуска около 8-9 часа - 100-150 гр мюсли + 5 яйца ( 1 жълтък ) - овесена питка + мед

Преди тренировка около 11 часа - 1 шейк + 1 банан

След тренировка - 1 шейк

Хранене след тренировка около 3:30-4 часа - 300 гр ориз

Следобедна закуска - 17:30-18:00 часа - 300 гр ориз

Вечеря - Около 20:00 часа - 5 белтъка + 1 домат ИЛИ 200 гр филе + домат

След вечеря - Около 21:30 - 150 гр извара + 1 домат

Преди сън - 1/2 грейпфрут

17.03.13
21:26

Храната може да се барне, но както са казали, ако нещо работи, дори да е странно или необичайно да не се бара. Това важи в случай, че човека на аватара си ти, иначе няма да е лошо да дадеш цели, начин на трениране, снимки и тей нататък.

Вкарай малко мръвка , не разчитай само на яйцата и на протеиновия шейк :)

Ето малко снимки... :)

казано от Димитър Иванов на 17.03.13, 21:26:

Вкарай малко мръвка , не разчитай само на яйцата и на протеиновия шейк :)

Да прав си братле :))

казано от Димитър Иванов на 17.03.13, 21:26:

Вкарай малко мръвка , не разчитай само на яйцата и на протеиновия шейк :)

Колко яйца на ден да приемам според тебе, 10 - сутрин 5 и вечер 5, а да добавя по 150 гр филе към ориза в 2те хранения с ориз,а него да намаля на 200-250 гр а ?

недей да го намаляш ориза просто добави месо към него и ще стане перфектно, а формата ти е много добра, поздравления

казано от Владимир Димитров на 17.03.13, 22:14:

недей да го намаляш ориза просто добави месо към него и ще стане перфектно, а формата ти е много добра, поздравления

Благодаря ! А и все пак месото е според възможностите, достатъчно ли ще ми е 2та приема на филе с ориза да са около 100 гр или е малко, а също така проблем ли ще е ако продължавам да приемам по 10 белтъка всеки ден ( сутрин и вечер по 5 ) ?

Мнението беше редактирано от Янислав Вълков на 17.03.13 22:20.

Никакъв проблем няма да ти е, даже си яж и жълтъците не се притеснявай, колкото до месото хапвай колкото ти позволяват възможностите, като няма как, няма

17.03.13
23:44

Не взимай всички коментари за чиста монета

казано от LOSER_X на 17.03.13, 23:44:

Не взимай всички коментари за чиста монета

Какво имаш в предвид ?

18.03.13
10:25

На мен ми изглежда добре с тези промени. Мисля, че LOSER_X има предвид, че не всичко, което ти казват трябва да го приемаш като истина за самия себе си(за тялото си). За жълтъците има доста различни мнения, от многото информация, която аз съм чел, смятам че не трябва да се прекалява с тях - <3 на ден :)
Продължавай в същия дух, супер си ;)

За жълтъците наистина има много противоречива информация, но изследванията от последните 10-15 години доказват, че тяхното влияние върху нивата на холестерола е незначително, като цяло при здрав човек не могат да окажат влияние, едва 15% от “лошия” холестерол постъпва в организма от храната, аз лично не се притеснявам да ям по 5-6 цели яйца всеки ден за дълъг период от време, а съм 80 кг.

В крайна сметка реших да ям само по 1-2 жълтъка на ден ( само сутрин с овесените ядки ) и към ориза добавих по 150 гр филе :)

18.03.13
16:21

На всеки 4 яйца(белтъка) по един жълтък

Мнението беше редактирано от Иван на 18.03.13 16:24.

EТО ТОВА Е ВЕЧЕ ЗАВЪРШЕНИЯТ МИ РЕЖИМ. МИСЛЯ ЧЕ ТАКА Е ДОБРЕ ....

Сутрин на гладно - 1 грейпфрут

Закуска около 8:30 часа - 100-150 гр мюсли + 5 яйца ( 1 жълтък ) - овесена питка + мед

Oколо 11 часа - 1 банан + 50 гр ядки

След тренировка - 1 шейк

Хранене след тренировка около 4 часа - 250 - 300гр ориз + 150гр филе + плод

Следобедна закуска - 18:00 часа - 250 гр ориз + 150гр филе

Вечеря - Около 20:00 часа - 1 консерва риба тон + лека салата

Преди сън - Около 22:00 - 150 гр извара + лека салата

Мнението беше редактирано от Янислав Вълков на 19.03.13 17:42.

31.03.13
12:54

казано от Qnislav Vylkov на 18.03.13, 20:41:

EТО ТОВА Е ВЕЧЕ ЗАВЪРШЕНИЯТ МИ РЕЖИМ. МИСЛЯ ЧЕ ТАКА Е ДОБРЕ ....

Сутрин на гладно - 1 грейпфрут

Закуска около 8:30 часа - 100-150 гр мюсли + 5 яйца ( 1 жълтък ) - овесена питка + мед

Oколо 11 часа - 1 банан + 50 гр ядки

След тренировка - 1 шейк

Хранене след тренировка около 4 часа - 250 - 300гр ориз + 150гр филе + плод

Следобедна закуска - 18:00 часа - 250 гр ориз + 150гр филе

Вечеря - Около 20:00 часа - 1 консерва риба тон + лека салата

Преди сън - Около 22:00 - 150 гр извара + лека салата

Ако е истина това, което доста хора пишете, направо ми е жал за яйцата.. Яж си ги целите, изхвърляш чудесна храна. Това хранене точно през два часа, може да пробваш и да го промениш малко. Едно от храненията в 16 или 18 часа го обедини с това в 20. Към изварата вечер добави мазнини - ядки, зехтин, масло, авокадо. Под филе не знам какво имаш предвид, но нека бъде червено месо, риба, чат пат пиУешко. В добра форма си, ако сложиш поне 5 кила отгоре си машина.

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1