ТСЛ и свежи единички

Прескочи до:

23.10.21
01:56

Днес ранно ставане, кафе и бира в Куско с изглед към събуждащия се град и потеглихме към селото под Мачу Пикчу. По пътя видяхме още два града на Инките - Писак и Ойантайтамбо. Много красиви и впечатляващи като обем, архитектура и прецизност на строителството. Всичко изглежда в едно с природата около тях. Хапнахме куй (с к, това е морско свинче) с билки на въглища и хванахме влака, една теснолинейка с която пътувахме около два часа покрай реката и плавно влязохме в джунглите. Сега сме седнали в един бар на писко с маракуя и толкова за днес. Утре се качваме към едно от чудесата на света.

Мнението беше редактирано от Splash на 23.10.21 02:15.

24.10.21
04:52

Днес качихме до един от запазените градове на инките - Мачу Пикчу. Мечта ми е да го видя и си заслужаваше, уникален е.


Полека започваме предвижване обратно - влак и бус до Куско, утре полет до Лима, от там към Париж и София. Това са плановете за следващите 40-тина часа.

Мнението беше редактирано от Splash на 24.10.21 05:02.

26.10.21
09:29

Добрахме се до България, мислех да напиша някои неща за пътуване в пандемия, за Перу - релефа, храната, хората, но не знам дали има смисъл де :)

Днес плана е да проспим деня, че вече от утре няма мърдане… може да извадя халките следобед да раздвижа палачинките.

Почвам си пак ТСЛ през ден с пудовки тук-там и така. Поне в момента, нищо не ме боли никъде, а колко съм излязъл от форма, тепърва ще разбера. При интервалите, веднага се усещаше, дори няколко дни пропуснати.

Мнението беше редактирано от Splash на 26.10.21 09:40.

Да не се окаже, че от надморската височина са ти прорасли нови капиляри и си станал по-издръжлив :)

Страхотно пътешествие сте си направили!

26.10.21
10:07

казано от Alexander Krastev на 26.10.21, 10:00:

Страхотно пътешествие сте си направили!

Наистина добре се получи, колкото и да бях скептичен преди да тръгнем. Днес ако ме накарат да опиша щастието в едно изречение, няма да ми е трудно:
- леко пийнал, без никакви текущи ангажименти и да чуеш - ladies and gentlemen, this is your captain speaking. 😂

Мнението беше редактирано от Splash на 26.10.21 10:09.

26.10.21
10:18

казано от Splash на 26.10.21, 10:07:

казано от Alexander Krastev на 26.10.21, 10:00:

Страхотно пътешествие сте си направили!

Наистина добре се получи, колкото и да бях скептичен преди да тръгнем. Днес ако ме накарат да опиша щастието в едно изречение, няма да ми е трудно:
- леко пийнал, без никакви текущи ангажименти и да чуеш - ladies and gentlemen, this is your captain speaking. 😂

Чувал съм такива продължения на тази реплика, че и тежко да си подпийнал изпрявяш гръб в седалката кат лебед от езерото.

26.10.21
11:11

~  набиране на халки - 14/12
~  арчър набиране - 6/4
~  набиране с повдигане на тялото - 5
~  кофи - 7/8
~  арчър кофи - 2
~  арчър лицеви - 7/7
~ тяга с ласици 60/40 - 8
~ тяга с ластик 60 - 18
~ зерчер с ластик 60 - 12
~ зерчер ласици 60/40 - 5
~ клек с ластик на таза 60 - 10
~ раменна с ластик 40 - 6
~ дърпане за гръб средно 60 - 10/12
~ дърпане за гръб долно 60 - 8/10

Splash в хотелски “фитнес” - халките на гредата, ластика на колелото 😂 Тренирах все пак, следобед йога.

Мнението беше редактирано от Splash на 26.10.21 11:27.

27.10.21
10:11

през 10 секунди на халките
- набиране 10х2 с 10кг
- кофи 10х2 с 10кг
през десет секунди с ластик 60 и 40
- тяга  10х2
- зерчер  10х2

Набързо си извадих душата преди път, уж леко ама въздух няма.
Утре ще видя дали ще ме пуснат в залата, ако не, имам си 200-250 кила в кръгла форма на терасата.

Мнението беше редактирано от Splash на 27.10.21 10:24.

28.10.21
11:33

ТСЛ А
* загряване, вработване
^ трисет едно
- зерчер клек 4/4/4х70кг
- румънска тяга 6/5/5х100кг
- бг клек с пудовка в рак 12/12/10
~ през три минути

^ трисет две
- раменна преса 4/4/4/4х50кг
- обръщане от земя 6/6/6/6х60кг
- въртене на диск 12/12/12/12х10кг
~ през три минути

* ротации, пълна чаша, два пъти - 20х2х5кг; разтягане раменен пояс, трицепси, китки и стойки на ръце

Празна зала, клек, тяга и махмурлук ...

Мнението беше редактирано от Splash на 28.10.21 12:17.

28.10.21
19:42

В офиса
- @32 задържане, движение, навеждане, клякане
- изхвърляне прав, изхвърляне от земя 25х1 на страна с @32

Драма, ама изкарах. Заслужих си бирите довечера.

Мнението беше редактирано от Splash на 28.10.21 19:42.

29.10.21
10:56

ТСЛ Б
* загряване, вработване
^ трисет едно
- силово гребане с дъмбел на ръка 4/4/4/4х40кг
- набиране нх 6/6/5/5х10кг
- долен скрипец 12/12/10/10х53кг
~ през две-три минути

^ трисет две
- лег 4/4/3/3х90кг
- кофи 6/6/5/5х30кг
- тесен лег 12/10/8/8х60кг
~ през три минути

* ротации, пълна чаша, два пъти - 20х2х5кг; разтягане раменен пояс, трицепси, китки

Изобщо не ми се тренира, мека история цялата работа.

Мнението беше редактирано от Splash на 29.10.21 10:56.

30.10.21
00:56

. Хапнахме куй (с к, това е морско свинче) с билки на въглища

Направо се радвам, че не си отишъл във Виетнам, примерно,че иначе кой знае какви снимки на изтънчени ястия щях да видя в този дневник.

30.10.21
09:23

казано от Joe Musashi на 30.10.21, 00:56:

. Хапнахме куй (с к, това е морско свинче) с билки на въглища

Направо се радвам, че не си отишъл във Виетнам, примерно,че иначе кой знае какви снимки на изтънчени ястия щях да видя в този дневник.

Като пътувам ям всичко, навсякъде - от ресторанти до пазари и стрийт фуд. В случая, това беше малко планинско стопанство, което се занимава само с това - за местните племена е празнична храна, която се яде само в неделя в почит на Пача Мама. Имаше вкус на пилешко цялото нещо, с малко аромат от билките. Виетнам, ще комбинирам с Камбоджа и Лаос по-натам :)

П.П. Качвам две снимки - сърлойн от алпака (малко на дивечово го докарва) с миди, паста и супа скариди с киноа и зеленчуци; двойно охмелен ейл отлежал в някакви специфични бъчви… втората е пържена свинска кожа :)

Мнението беше редактирано от Splash на 30.10.21 09:33.

30.10.21
11:26

Пудовки А
@40
- рак задържане, движение, навеждане, клякане
- обръщане от земя, обръщане от вис 25х1 на страна

Днес малката влетя в пет сутринта с боен вик - “Наспали сме сеее!” и се възползвах да изляза на терасата с гюлето. На хладно, много добре се тренира. Глатко и леко, двайсетина секунди между единичките.

30.10.21
16:21

Като пътувам ям всичко, навсякъде - от ресторанти до пазари и стрийт фуд. В случая, това беше малко планинско стопанство, което се занимава само с това - за местните племена е празнична храна, която се яде само в неделя в почит на Пача Мама. Имаше вкус на пилешко цялото нещо, с малко аромат от билките. Виетнам, ще комбинирам с Камбоджа и Лаос по-натам :)

хмм, интересно, кучешко, котешко и маймунско би ли ял в такъв случай?
А пък в  страни като Либерия какъв стрийт фууд имат....за там няма да те питам , че ме е страх от отговора.

31.10.21
10:08

ТСЛ А1
* загряване, вработване
^ трисет едно
- тяха 4/4/4/4х130кг
- бедрено разгъване 8/8/8/8
- бедрено сгъване 12/12/12/12х49кг
~ през три минути

^ трисет две
- високо изтегляне 4/4/4/4х70кг
- тласкане от гърди 6/6/6/6х70кг
- задно рамо на машина 12/12/12/12х47кг
~ през три минути

Днес се чудех дали изобщо да тренирам, в предвид мускулните трески от които едвам ходя. Все пак загрях добре и стана много прилична тренировка. Високото изтегляне хвърчеше, след него директно обръщах и тласкане… запалих си раменния пояс.

Отварям си след малко една бира и сядам да гледам детски с щерката. Днес последен ден с разпасана храна и алкохол, “от утре”, пак билдърската че шкембето вече започна да се заформя.

Мнението беше редактирано от Splash на 01.11.21 10:27.

31.10.21
13:31

казано от Joe Musashi на 30.10.21, 16:21:

хмм, интересно, кучешко, котешко и маймунско би ли ял в такъв случай?
А пък в  страни като Либерия какъв стрийт фууд имат....за там няма да те питам , че ме е страх от отговора.

Не съм се замислял, ако дойде ред да съм в страна в която това им е храната, ще решавам в движение. В Африка не съм ходил, еле пък в Либерия, за нея нищо и не знам, освен че са единствената колониална “страна” на щатите. Сподели повече за храната им, какво си ял там?

Мнението беше редактирано от Splash на 31.10.21 13:34.

31.10.21
15:15

Без да има връзка с темата за екзотични храни, доколкото помня, Либерия не е била ничия колония. Оформила се е като държава когато са започнали да заселват там освободените от САЩ роби. Просто не са искали да остават в Америка, за да не дават “лош пример” на тези, които не са били освободени.

Мнението беше редактирано от Margi на 31.10.21 15:31.

01.11.21
10:49

ТСЛ Б1
* загряване, вработване
^ трисет едно
- набиране неутрален хват 4/4/4/4х20кг
- пенделей гребане 6/6/6/6х70кг
- горен скрипец подхват 12/12/12/12х47кг
~ през три минути

^ трисет две
- кофи 4/4/3+1/4х40кг
- лег с дъмбели 6/6/6/6х2х27,5кг
- кросоувър 12/12/12/12х2х10кг
~ през три минути

* ротации, пълна чаша, два пъти - 20х2х5кг; разтягане раменен пояс, трицепси, китки, стойка на глава 40 секунди, стойка на ръце неутрален врат на стена 40 секунди

Много се подцених на набиранията, сега като не ме боли ръката, даже целия трисет търпи качване на работните килограми. Като цяло, много добре се получи всичко. Утре в почивката, изхвърляне с гюле и повече разтягане.

Понеделник, е време за генерални промени и обещания в начина на живот:)
Тренировките остават АБ почивка (пудовки ако има енергия, ако не разтягане) А1Б1 почивка. Храната смествам в 6-8 часов прозорец, с въглехидрати на минимум, като около тренировката с клек/тяга може да зареждам. Седем-осем яйца, 300-400гр месо/риба, зеленчуци, ядки и малко млечни. Стандартните за сезона добавки - вит. Д, цинк, магнезий и омега три. Без алкохол този месец, тъкмо ще си завърша и чалинджа от началото на годината. Мисля че е добро време за стартиране на работа върху бийчбодито за догодина :D

Мнението беше редактирано от Splash на 01.11.21 10:58.

02.11.21
10:51

Пудовки А
- рак задържане, движение, навеждане, клякане
- обръщане от земя, обръщане от вис 30-40х1 на страна
* разтягане, стойки на ръце/глава

Свежи единички сутринта с кафето, тъкмо да хвана и малко слънце. Поувлякох се от към обем и ми се струва, че съвсем съм си развалил техниката. Ако на някой му се чопли по-въпроса, добре дошъл... въпреки че, май сега не е модерно за тренировки да се говори в бб-тийм :)

Мнението беше редактирано от Splash на 02.11.21 11:02.

02.11.21
11:07

Нещо много ти играе лакътя, иначе е супер.

02.11.21
11:12

казано от James Hinks на 02.11.21, 11:07:

Нещо много ти играе лакътя, иначе е супер.

Опитвам се да го щадя, че тъкмо се оправи и явно несъзнателно се получава.

Като гледам накъде отиват нещата с достъпа до зала, ще трябва да се мисли в посока терасно ТСЛ с гюлета и ми се иска техниката да е перфектна :D

Мнението беше редактирано от Splash на 02.11.21 11:49.

03.11.21
09:48

ТСЛ А
* загряване, вработване
^ гигантски сет
- зерчер клек 4/4/4/4х85кг
- тяга с прави крака 6/6/6/6х80кг
- бг клек 10/10/10/8х2х15кг
- раменна преса 4/4/3/3х60кг
- високо изтегляне без подем 6/6/6/6х40кг
- въртене на диск 12/12/12/12х10кг
~ през четири минути

Зерчера от лек в първия кръг до звездички пред очите в послeдния. На тягата промених техниката и от там работната тежест. Бг клека не знаех, че може да се прави с два дъмбела, копнах го от Боби. С 32-ката в рак, абсурд да клякам в такива бройки, с дъмбели е свежо и без клатене. Раменната, стриктна. Супер тренировка, на границата на моментните възможности.

Мнението беше редактирано от Splash на 03.11.21 10:00.

03.11.21
11:47

казано от Splash на 02.11.21, 11:12:

ще трябва да се мисли в посока терасно ТСЛ с гюлета

Не мисля, че това нещо е изпълнимо. С гюлетата се правя други неща, не бодибилдинг схеми.

03.11.21
11:52

казано от Splash на 03.11.21, 09:48:

Бг клека не знаех, че може да се прави с два дъмбела, копнах го от Боби.

Единственият начин да поддържам баланс и да не се катурвам при всеки клек. :)

03.11.21
12:16

казано от Boby_ на 03.11.21, 11:52:

Единственият начин да поддържам баланс и да не се катурвам при всеки клек. :)

Свиква се и с гюле в рак, но по-висока работна тежест не ми е по възможностите за разлика от дъмбелите. При мен за да не падам помогна “прозрението”, че на практика упражнението си е клек с двата крака :)

казано от James Hinks на 03.11.21, 11:47:

Не мисля, че това нещо е изпълнимо. С гюлетата се правя други неща, не бодибилдинг схеми.

Ясно, като затворят фитнесите ще я мислим :)

Мнението беше редактирано от Splash на 03.11.21 12:32.

03.11.21
17:55

В офиса
- @32суинг задържане, движение, навеждане, клякане
- изхвърляне прав, изхвърляне от земя 22-3х1 на страна с @32

Набързо и сравнително леко, с доста добро темпо и спрях на къде 22-рия подход, за да не загубя “свежото”.

Реших да мина през Папата, за една бира. Днес все пак съм тренирал двуразово, тоест заслужил съм си я.

Мнението беше редактирано от Splash на 03.11.21 19:04.

04.11.21
10:26

ТСЛ Б
* загряване, вработване, подмоткване
^ гигантски сет
- силово гребане 4/4/4/4х45кг на ръка
- набиране 6/6/6/6х10кг
- долен скрипец 12/12/12/12х47кг
- лег 4/3/2/1+1х100кг
- кофи 6/6/4+2/4+1х35кг
- тесен лег 12/12/10/10х60кг
~ през четири минути

* трисет за ротаторите, висене, разтягане, стойки на глава и ръце

Празна зала, върти всичко заедно :) Лега много тежеше, такъв отказ на последния сет, че още ми “плющят” ушите. Останалите движения тежаха, но биваха.

04.11.21
12:13

Може ли да ми разясните какво седи зад абревиатурата ТСЛ и какви са принципите на тая програма, че явно само аз не знам какво представлява?

04.11.21
12:14

казано от Гордан на 04.11.21, 12:13:

Може ли да ми разясните какво седи зад абревиатурата ТСЛ и какви са принципите на тая програма, че явно само аз не знам какво представлява?

Тежко, средно, леко е бодибилдинг схема, има статия от Сашо в сайта с обяснение.

Мнението беше редактирано от Splash на 04.11.21 12:16.

казано от Гордан на 04.11.21, 12:13:

Може ли да ми разясните какво седи зад абревиатурата ТСЛ и какви са принципите на тая програма, че явно само аз не знам какво представлява?

https://www.bb-team.org/workout/4403_hipertrofiya-i-sila-s-tezhko-sredno-leko

04.11.21
12:18

Живи да сте! Няма кой да направи връзката, статията съм я чел, ама с това съкращение се хвърлих в тежки размишления. :D

04.11.21
12:29

казано от Гордан на 04.11.21, 12:18:

Живи да сте! Няма кой да направи връзката, статията съм я чел, ама с това съкращение се хвърлих в тежки размишления. :D

Абревиатурата си е моя измислица, за да мога да си разделям тренировките и за прегледност в деневника. Свежите единички са с гюле, съответно тях съм кръстил Пудовки 1 и 2. Go figure :)

04.11.21
12:52

Сега ако кажеш и какво е свежа единичка, златен ще си :-) Май е само на усещане-за един ще е да си остави 1-2 в аванс, за друг единичката ще е свежа, ако играе на макс, ама отпочинал-свеж :-)))))))))))))))

04.11.21
12:54

За свежите единички, трябва да отправиш въпроса към Мастъра. Принципно не са от най-свежите.

04.11.21
13:50

казано от Dydo на 04.11.21, 12:52:

Сега ако кажеш и какво е свежа единичка, златен ще си :-) Май е само на усещане-за един ще е да си остави 1-2 в аванс, за друг единичката ще е свежа, ако играе на макс, ама отпочинал-свеж :-)))))))))))))))

80% от 1ПМ през 20 секунди.

04.11.21
13:52

казано от Gogo на 04.11.21, 12:54:

За свежите единички, трябва да отправиш въпроса към Мастъра. Принципно не са от най-свежите.

А, не, не - към Инженера, ама той пък вече не влиза да пише...За голямо съжаление.

04.11.21
13:58

казано от Гордан на 04.11.21, 13:50:

80% от 1ПМ през 20 секунди.

Ти още малко и ще ме вкараш в интервал :-)
Най-близо до подобни схеми, т.е. не интервали, а такива на разни свежи сингли с по-тежкко, съм правил ЕМОМ с около 90-92 % от макса.

Мнението беше редактирано от Dydo на 04.11.21 14:00.

04.11.21
14:04

казано от Dydo на 04.11.21, 13:58:

казано от Гордан на 04.11.21, 13:50:

80% от 1ПМ през 20 секунди.

Ти още малко и ще ме вкараш в интервал :-)
Най-близо до подобни схеми, т.е. не интервали, а такива на разни свежи сингли с по-тежкко, съм правил ЕМОМ с около 90-92 % от макса.

Това от Сашо съм го видял, не си съчинявам. Колко пък да тежат 80% :) В зависимост от движението, 10-15-20 единички може да си ги изкараш без напрежение.

Мнението беше редактирано от Гордан на 04.11.21 14:06.

04.11.21
14:22

Инженера може да бъде намерен във фейса. Води активна кампания срещу ковид, ваксини, 5жи и подобни. :))

Пуска линкове с изследвания. :>

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1