Нищо специално, просто дневник.

Прескочи до:

21.07.18
17:39

Днес 6 кръга:
Кофички с 18кг. допълнителна тежест
Клек с две 16кг. пудовки
Избутване на дъмбели от лег- 20кг. дъмбел
Раменна преса с 16кг. пудовки
10мин. почивка
Тяга на един крак с 16кг. пудовки, напади с 20кг. дъмбели, една серия клек с 16кг. пудовка пред гърди.
/////
Избутването на лега с дъмбели, не е точно на лежанка. Имам две квадратни табуретки, с височина горе- долу като на лег. Даже тапицерията нито е много мека, нито много твърда. Като легна, усещането е почти същото като на лежанка.

22.07.18
14:45

8 кръга:
Набирания широк надхват
Лицеви опори
Гребане с 37кг. дъмбел
Руски суинг 16кг. пудовка
Клек с две 16кг. пудовки
Колелце, планк, повдигане на краката от вис
////////
Много тежко, направо ми причерня пред очите и се разтреперих. Всичко беше почти до отказа и с много кратки почивки. Реших, че щом нямам тежък клек с щанга, то поне да правя всеки ден по малко клекове.
Утре почивам, а от вторник съм във фитнеса поне за две- три седмици.

24.07.18
14:41

Днес фитнес:
Клек: до 135кг. за 3 повторения
Клек с дъмбел пред гърди, широк разкрач: 4х10/ 25кг.
Лег преса за крака: 2х8
Клек с 20кг. пудовка пред рамо: 3х10 на страна
Тяга с един крак: 2х7-8 с 10кг. дъмбел на ръка
Военна преса: 4х7-8/ 40кг.
Планк, стречинг
/////
Днес размазах краката, едвам излязох от залата. Приятно изненадан съм от клека. Въпреки, че скоро не бях клякал с щанга зад гърба, силата се е повишила. Просто влизам вече във форма, а и сигурно упражненията за пояса си казват думата.
Тая лег преса за какъв х*й я правих, не знам. Само дето ме заболя глезена.
Накрая реших и една военна преса да направя, но бях много изморен и не се получи с килограмите.

26.07.18
13:57

Днес фитнес:
Мъртва тяга: до 155кг. за 2 повторения
Лег с дъмбели
двусети: набирания и кофички
Гребане с дъмбел, няколко серии
Опит за ренегатско гребане- несполучлив
планк, стречинг
///
На тягата ако бях със смесен хват или с фитили, щях да дръпна повече. Не искам да развивам разни дисбаланси, заради това жуля на надхват.
На другите упражнения ме мързи да броя серии или повторения, водя се по някакъв инстинкт.
Накрая реших да го пробвам това ренегатско гребане с едни 15 килограмови шестоъгълни дъмбели, но пояса, ръцете и гърба бяха изморени, започнах много да се полюлявам и реших да спра. Някой път ще го пробвам като първо упражнение.

31.07.18
10:45

Онзи ден:
Клек: 4х10-8/ 125кг.
Клек с дъмбел пред гърди: 4х8/ 27,5кг.
Руски суингове с 20кг. пудовка
Военна преса: 3-4 серии с 50кг.
Повдигане на краката от вис, планк
////
Нямах много време и съкратих тренировката.
Вчера:
Набирания надхват с 16кг. допълнителна тежест
Лег с дъмбели, гребания, кофички, фермерска разходка, планк
///
Няма някаква голяма разлика в работните тежести.

01.08.18
20:01

Днес само клекове с пудовки, упражнения за пояса и такива за мобилност.
////
От вчера “преговарям” за връщането ми в Англия, и сигурно ще заминавам към средата на септември. Навярно там отново няма да имам време и място за пълноценни тренировки, е ако си взема кола, сигурно ще ходя на зала, ще видим.
Като знам, че скоро ще заминавам, просто нямам мотивация за по- стабилни тренировки и за по- подробно попълване на дневника.

14.08.18
22:07

Доста тренировки не съм вписвал.
Днеска тренировка за цялото тяло /не кръгова/:
Клек с две 16кг. пудовки
Тяга с прави крака с два 20кг. дъмбела
Набирания
Кофички
Лицеви опори
Напади с дъмбели
Раменни преси с пудовки
///////////
След десетина дни заминавам отново за Англия. За сега спирам с попълването на дневника. Живи и здрави.

02.10.18
18:41

От месец и нещо съм отново в Англия. Днес реших да си купя два дъмбела по 20кг. всеки. По нататък ще ги допълвам с още дискове. Поне тук всякакви дискове, дъмбели и лостове са доста евтини. За сега плана е да ставам с половин- един час по- рано, за да правя някои основни упражнения със собствено тегло и тежести. Мисля и през почивния ден да ходя на басейн. За сега е това, надявам се да не кривна от правия път.

09.10.18
14:52

Опит за тренировка с дъмбелите в почивният ми ден.
Кръгова
Лицеви опори: 5х12-15 повторения
Раменна преса с дъмбели: 5х8/ 17кг.
Гребане с дъмбели: по 20кг. в ръка 5х10
Малко планк и бицепсово.
//////
За сега толкова. Крака не тренирах, защото на скоро паднах по супер нелепия начин, изкълчих си левия глезен и си паднах на дясното коляно 😄 . Добре съм, но още изпитвам лек дискомфорт. За сега съм внимателен, че на работа по цял ден прехвърлям щайги.

29.10.18
14:11

Вчера:
Клек с 30кг. дъмбел пред гърди 5х10-12 повторения
Лицеви опори: 8/7/6/6/5 имам едно приложение за лицеви
Напади с дъмбели:4х8 с 15кг.
Планк
Днес:
Раменни преси с дъмбели: 5х10/ 15кг.
Гребане с дъмбел: 5х15/ 30кг.
Двустранно гребане с дъмбели: 4х7-8/ 20кг. на ръка
Разтваряне в страни с 8кг.
Клек с 20кг. дъмбел: 5х15
//////
Болен съм тия дни и не съм на работа. Реших да се пораздвижа и да оздравея по- бързо. През последните дни работих по 12-15 часа и нямах сили а и време за тренировки.

06.11.18
10:41

Вчера в 4 часа сутринта:
Няколко кръга:
Лицеви опори, гребане с 30кг. дъмбел, раменна преса с 15кг. дъмбел, планк.
После цял ден на работа.
Днес:
Клек: 6х15-10 с 20кг. дъмбел. На последните 2 серии едвам правих по 10 повторения.
5 двусета: Лицеви опори и гребане с два 20кг. дъмбела.
Малко тяга с прави крака с по 20кг. дъмбели, хип тръстери, планк и завършване с малко бицепсче.
/////
Трябва да се помъча да се постегна малко, че февруари мисля да ходя в Тунис.

06.11.18
10:48

казано от pefo pefo на 06.11.18, 10:41:

Трябва да се помъча да се постегна малко, че февруари мисля да ходя в Тунис.

По-добре десет дни срам на плажа, отколкото цяла година пот в залата. 🙂

П. П. Най-тъпо е, когато са и двете. 🙂

Мнението беше редактирано от Boby_ на 06.11.18 10:48.

06.11.18
10:50

В моят случай е пот в караваната 😄

21.11.18
19:29

Вчера си купих лежанка, така че вече мога да правя лег с дъмбели и подобни.
Упражненията които правя в момента са: клекове с дъмбели, тяга с прави крака, напади, лег с дъмбели, наклонен лег, гребане, раменни преси, лицеви опори с тежест, планк, бицепсово и трицепсово.
Дъмбелите са 2х20кг. а другата седмица ще им купя 4х5кг. дискове.
На работа съм цял ден на крак и хвърлям щайги. Когато мога тренирам, тоест 2-3 пъти седмично. Мислех, че ще се стропясвам, но се чувствам все по- добре.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1