Дневникът на Боян

Прескочи до:

26.08.19
09:06

казано от nervak на 25.08.19, 22:07:

Що за щангети са тези, с които ще ти е удобно да тичаш?

Ето тези.
Тичам на пръсти /като тараумара 😄/ и токът не ми пречи, а и при мен не е толкова висок.

29.08.19
19:49

Вчера:
Тренировка 7.2
- Клек хб 10х1х112.5 ЕМОМ

Днес:
Тренировка 8.1

- Щангистка тяга с пауза 5х3х85 през 2мин
- Лег широко 5х5х65 през 2мин30

__________________

Мнението беше редактирано от Боян на 29.08.19 19:50.

29.08.19
20:10

Кой ти го измисли това паузата?

30.08.19
12:15

казано от nervak на 29.08.19, 20:10:

Кой ти го измисли това паузата?

Аз реших да го правя. Миналата седмица като обръщах, усетих колко ми е зле техниката, имам проблем с ранното вдигане на таза, както и с пропускане на мястото на контакт при обръщането като изтегля прекалено бързо и затова сложих и паузата.

30.08.19
12:21

За мен лично така съчетано упражнението не ти носи нищо....Ама се допитай до щангистите във форума.

01.09.19
08:18

Вчера:
Тренировка 8.2
- Клек хб 5x5x100 през 2мин30 с колан
- Лег широко 10х1х77.5 ЕМОМ

Мнението беше редактирано от Боян на 02.09.19 22:46.

02.09.19
12:52

казано от Боян на 25.08.19, 19:18:

Междудругото мерих Найк Ромалеос 3 в Спортдепо и ми се сториха много добри, но 400лв за щангети на сегашното ми ниво нЕма да дам 😄.

На каквото и ниво да си, щангети ти трябват само ако тренираш Вдигане на тежести. Във всички останали случаи са абсолютно излишни.

02.09.19
22:51

Днес:
Тренировка 9.1
- Щангистка тяга пауза 5х3х87.5 през 2мин
- Лег широко 5х5х67.5 през 2мин30

_________________

казано от James Hinks на 02.09.19, 12:52:

На каквото и ниво да си, щангети ти трябват само ако тренираш Вдигане на тежести. Във всички останали случаи са абсолютно излишни.

В такъв случай да се радвам, че съм си купил евтини 😄
Иначе си прав, емпирично го установих. 3 месеца си тренирах с плоски гуменки и по-удобно се напъва силово с тях, но ми е по-удобно/стабилно посрещането на обръщането и тласкането с щангетите. Отделно вече свикнах с тях да тренирам всичко, така че ще вдигам с тях./карах и колело с тях, много удобно беше 😄 /

Мнението беше редактирано от Боян на 02.09.19 22:52.

03.09.19
08:33

З

Мнението беше редактирано от ISB на 03.09.19 08:34.

05.09.19
09:12

Тренировка 9.2
- Клек хб 5х1х115, 3х1х112.5, 2х1х110 ЕМОМ с колан
- Лег широко 10х1х80 ЕМОМ

____________
Затиснах се на шестото повторение на клека. Или ще задържа килограмите на ЕМОМ-а, или ще мина на 12х1 ЕМОМ с 3 различни тежести. Приемам съвети - да задържа ли килограмите, или да разнообразя схемата в ЕМОМ-а с 12х1 с еднаква тежест/3 различни тежести за 4х1 в 12х1?

Мнението беше редактирано от Боян на 05.09.19 09:59.

05.09.19
17:23

ЕМОМ си е кросфит протокол, пробвай с по-леко на интервал така няма шанс да се затиснеш.
Другото което все се каня да питам от какъв зор правиш олимпийски движения сам в мазата, ако ти се правят подобни замени с високи изтегляния с широк и нормален хват така липсата на техника няма да се отразява на тежестите и ще си дърпаш тежко и експлозивно.

05.09.19
21:38

казано от ISB на 05.09.19, 17:23:

ЕМОМ си е кросфит протокол, пробвай с по-леко на интервал така няма шанс да се затиснеш.

ЕМОМ го правя като силово ЕДТ, но с 1 движение в ЕМОМ-а. Ти си навътре в кросфита, но не мисля че в моя силов вариант има нещо кросфитърско. За интервала ако имаш предвид  интервала на Сашо 10-12х1 през 10сек, нямам знанията да го правя, схемата ми е неясна и
залагам на прости, но изпитани протоколи - 10х1, 5х5, 5х3. Виждал съм как правиш суперсерии на клек/раменна и тяга/лег и ги наричаш интервали, но какво имаш предвид под това точно?

Другото което все се каня да питам от какъв зор правиш олимпийски движения сам в мазата, ако ти се правят подобни замени с високи изтегляния с широк и нормален хват така липсата на техника няма да се отразява на тежестите и ще си дърпаш тежко и експлозивно.

Приемам съвета, благодаря. Трябва да видя високото изтегляне какво точно е, като тяга + теглене, но без контакт с бедрата, предполагам? Аз щангистки упражнения не правя, тягата я правя така, за да ме отучи от лоши навици при обръщането, в момента клекът достатъчно ми пържи цялото тяло и тежка класическа тяга засега няма да правя.

08.09.19
11:34

Тренировка 10.1
- Обръщане земя 1х60, 1х65,1х70, 1х75, 1х80, 1х85, 1х87.5 ЛР
- Щангистка тяга пауза 5х3х90 през 2мин
- Лег широко 4х5х70, 1х4х70 през 2мин30

_____________
При обръщането имам доста технически грешки, но се усеща приноса от тягата. Може би малко предобрих с дърпанията обаче, защото не успях да си стегна пояса хубаво при лежанката и на петата серия още 4то повторение беше много тежко, изръмжах при позизивната част, изпуснах си въздуха, разконцентрирах се и 5то ме затисна.

Мнението беше редактирано от Боян на 08.09.19 11:34.

10.09.19
17:52

Онзи ден:
Вечерта отидох да видя Димаг, но вече беше тръгнал и направих
Набиране 5х5хСТ през 1мин30

Днес само се раздвижих, защото бях много натегнат, още през нощта се събудих схванат:

Клек 2х20, 60, 90, 100, 105
Раменна 2х50, 1х60, 1х62.5, 1х60, 2х60
Широко изтегляне 5х60

12.09.19
21:59

Днес извън протокола:

- Тясна тяга 5х137.5кг ЛР
- Лег 1х80, 1х82.5, 0х85

_________________
Обърках траекторията при лежанката в позитивната фаза, приближих много рано към главата и се затиснах.

14.09.19
21:18

Днес:

С гуменките:
- Клек хб 3х107.5
- Тласкане 5х70
- Бицепс прав 3х20, 30, 32.5 , 35, 37.5

__________________
Отвикнал съм да клякам с плоски обувки.

п.п Сирене на тиган в зехтин и мед:

Мнението беше редактирано от Боян на 14.09.19 21:41.

казано от Боян на 14.09.19, 21:18:

п.п Сирене на тиган в зехтин и мед:

Чудесно предястие!

А основното?  😄

казано от Боян на 14.09.19, 21:18:

Днес:

п.п Сирене на тиган в зехтин и мед:

Изглежда вкусно  . Пържил си го в зехтин или сиренето е запечено на тиган, и впоследствие намазано със зехтин и мед, че не ми изгежда да има панировка?

15.09.19
18:40

казано от Иван Марков на 15.09.19, 17:50:

казано от Боян на 14.09.19, 21:18:

Днес:

п.п Сирене на тиган в зехтин и мед:

Изглежда вкусно  . Пържил си го в зехтин или сиренето е запечено на тиган, и впоследствие намазано със зехтин и мед, че не ми изгежда да има панировка?

Сиренето е козе, нарязвам го и го го пускам на тиган на бавен огън върху загрята мазнина с разтопен мед в нея. Добавям мащерка, обръщам от другата страна и е готово. 🙂

п.п Изкараха ме як във форума - явно наистина малко хора пишем вече 😄

Мнението беше редактирано от Боян на 15.09.19 19:59.

15.09.19
19:31

Е па як си си, не скромничи 😎

16.09.19
19:58

Як съм аз...в мързела си съм як 😄

“Тренировката” днес:

- Тясна тяга 1х137.5
- Щангистка тяга 3х92.5
- Раменен лег 5х72.5
- Тласкане ножица 1х80

17.09.19
19:44

Тренировката днес:

- Клек хб 5х107.5 ЛР
- Раменна тъмблес от стойка 4+1х52.5/ударих в бетонната рамка на тавана леко/

___________________
Клекът с бъмп, този път с наколенки, щангети и колан. Пресата без колан.

20.09.19
20:01

Тренировката днес:

- Обръщане от земя + Силово тласкане 1х60, 1х65, 1х70, 1х75, 1х80, 0х85/само обръщане/
- Раменна от земя тъмблес 2х55, 4х50, 8+3х40
- Повдигане за трапец 16х20кг/на ръка/

_________________
Само за раздвижване, утре вече сериозното вдигане.

23.09.19
08:56

Тренировката днес:

- Клек 5х3х100 през 2мин
- Лег широко 5х72.5
- Обръщане от земя + Силово тласкане 10х1х67.5 ЕМОМ
- Повдигане за трапец 21х20кг/на ръка/

_________________
Изстинах в петък, не бях и спал много четвъртък-петък, по този повод и нощта за събота не си легнах рано... 😄
Вчера обаче вместо  да лежа и да се правя на болен, цял ден се движих по задачи и към 6-7 вечерта се изпотих едно хубаво и ми светна. Днес сутринта станах като росна китка в 6:30 и на тренировка.

25.09.19
09:14

Тренировката днес:

- Щангистка тяга пауза до 3х95
- Раменна земя 5х52.5
- Бицепс прав 5х35
- Повдигане за трапец 25х20кг/на ръка/

__________________
Вчера повърнах и се обезводних... Тази сутрин паднаха батериите на едно устройство в стаята ми в 5:40 и защитната система яко се разпищя. Изключих го, но трябваше да стана в 6:30 и то уйде конят на съня...😄

27.09.19
21:10

Тренировката днес:

- Преден клек/без колан/ 5х20, 2х60, 2х80, 1х90, 1х102.5, 1х107.5, 0х110
- Лег широко 4х20, 3х50, 1х70, 3х75
- Щангистка тяга 3х60, 1х70, 1х80, 3х95
- Бицепс прав 5х37.5, 5х32.5, 5х30

______________
Не е проблем да не спя много една вечер, да остана на студено леко облечен един път, да тренирам сутрин след недоспиване, да се изнервям вътрешно за не едно и две неща и пр. Проблемът е комбото от всички тези и поредицата от лоши избори ме вкара в бокса за два дена, изкарах го на крак, днес вече бях много по-добре и реших да видя как е предния клек. То се оказа супер. Без колан, но с наколенките. Много добре беше, 110 за малко ги изпуснах.

28.09.19
19:02

Тренировката днес:

- Обръщане от земя + Силово тласкане 3х20, 2х60, 2х70, 3х2х75 през 2мин
- Тесен лег 5х60, 5х62.5, 5х65 само с натоварване

01.10.19
23:11

Тренировката днес:

- Клек хб 5х3х102.5 през 2мин
- Щангистка тяга пауза 3х97.5
- Бицепс прав дроп серия 5х37.5, 5х35, 5х32.5

03.10.19
12:10

Тренировката днес:

- Обръщане от земя + Силово тласкане 2х20, 2х60, 2х70, 2х72.5, 3х2х75 през 2мин
- Тесен лег 1х60, 5х67.5, 5х65, 5х62.5 през 2мин

___________________
Доволен съм. На тесния лег НАЙ-НАКРАЯ набарах т.нар легдрайв и щангата летеше.

05.10.19
21:55

Тренировката днес:

- Преден клек 3х20, 3х60, 3х90, 3х92.5, 3х95, 3х97.5, 3х90
- Тесен лег 3х20, 2х60, 5х70, 5х67.5, 5х65
- Тяга до 3х100

––––––––––––––––
Тренировката биваше. Тесният лег върви, надявам се и занапред да е така. Тягата уж беше с пауза и щангистка, но третото повторение не се получи и просто си го дръпнах 😄.

Пуснах едно форумно предизвикателство, накратко: мъжете тласкат СТ, жените - 0.6хСТ, скалата за оценяване е в темата. Ако някой иска да участва/коментира - да заповяда в темата в линка 🙂.

05.10.19
22:28

Това по скалата бройки ли са, т.е. да тласнеш 10 пъти или 10 + СТ е отличен, а от 1 до 3 пъти е минимума за оценка среден, така ли. То е ясно, че аз няма да участвам, питам само.
Натренираните, които са и по-леки, имат най-голям шанс за възможно най-добро представяне. Бояне, за теб си го създал т,ва предизвикателство 😀

Мнението беше редактирано от Деян на 05.10.19 22:31.

05.10.19
22:40

казано от Деян на 05.10.19, 22:28:

Това по скалата бройки ли са, т.е. да тласнеш 10 пъти или 10 + СТ е отличен, а от 1 до 3 пъти е минимума за оценка среден, така ли. То е ясно, че аз няма да участвам, питам само.

Да, бройки са, точно така.

Натренираните, които са и по-леки, имат най-голям шанс за възможно най-добро представяне. Бояне, за теб си го създал т,ва предизвикателство 😀

Малко за мен си съм го направил, да 😄

05.10.19
23:04

И аз няма ,как да участвам...няма нула в скалата.

05.10.19
23:28

Винаги съм смятал, че когато говорим за процент от личното тегло, този процент е с еднаква трудност за всички.
Всички отричат да е така, но никъде не съм видял доказателство, че е така ? Дали някой може да разнищи въпроса ? или да даде линкове, които го доказват ?

05.10.19
23:42

казано от zvvsip на 05.10.19, 23:28:

Винаги съм смятал, че когато говорим за процент от личното тегло, този процент е с еднаква трудност за всички.
Всички отричат да е така, но никъде не съм видял доказателство, че е така ? Дали някой може да разнищи въпроса ? или да даде линкове, които го доказват ?

Ами не са нужни линкове. Просто погледни шампионите по вдигане на тежести-колкото са по-леки, толкова повече вдигат спрямо личното си тегло.
Както и друг аргумент, който важи не рядко. Например твоето активно тегло е 70 кг., т.е. мускул и т.н. + 10 кг. мазно. Тежиш общо 80 кг. Аз също съм със 70 кг. активно тегло, но имам 40 кг. мазно и тежа 110 кг. примерно. И двамата имаме за “помощ” при вдигането 70 кг. активно тегло мускули и др., ама ти ще трябва да вдигнеш тежест равна на 80 кг. СТ, а аз 110 кг. Естествено, че трениращите шишковце имат и по-голяма мускулна маса, но образно казано са в по-неизгодна позиция при вдигане на тежест с процент от СТ.
Аргументът ти по-скоро ще важи или ще се доближава, ако процентното съотношение на активното тегло е едно и също. Например тежиш 80 кг., от които активното ти тегло е 80 %. Аз тежа 100 кг., от които активното ми тегло също е 80 %.

Мнението беше редактирано от Деян на 05.10.19 23:47.

06.10.19
00:26

Да, така е!
Напълно съм съгласен с теб, че активното тегло играе главната роля, но няма как да се прави съревнование по активно тегло : )) То нали и за това категориите са в общо тегло... Който успее да изгради по голям процент активно тегло, той има предимство.
Мисълта ми по горе беше ( не успях да се изкажа правилно), че предизвикателството е равно за всички и не дава предимство на по-леките или по-тежките... Вече кой и как поддържа съотношението на активното и общото си тегло е негова заслуга.
То нали и по същата логика.. може по-тежкия атлет да е с по-голям процент активно тегло, от процента на по-лекия атлет... тогава той има предимство : ))

пс. Аз също няма да участвам! В момента не мога да тласна личното си тегло от 70кг. 😄

Любопитно ми беше : ))

06.10.19
00:54

казано от Боян на 05.10.19, 22:40:

казано от Деян на 05.10.19, 22:28:

Това по скалата бройки ли са, т.е. да тласнеш 10 пъти или 10 + СТ е отличен, а от 1 до 3 пъти е минимума за оценка среден, така ли. То е ясно, че аз няма да участвам, питам само.

Да, бройки са, точно така.

Натренираните, които са и по-леки, имат най-голям шанс за възможно най-добро представяне. Бояне, за теб си го създал т,ва предизвикателство 😀

Малко за мен си съм го направил, да 😄

Оставете теглото,аз очаквам корелация за възраст,ако се предвижда де ...🙂

Мнението беше редактирано от old_man на 06.10.19 01:39.

06.10.19
09:51

казано от old_man на 06.10.19, 00:54:

Оставете теглото,аз очаквам корелация за възраст,ако се предвижда де ...🙂

Ами да ти кажа, справедливо ще е. То май над 40 г. са си и ветераните в силовия трибой. Хайде ние сме любители и ще е над 45 г. х коефициент 0.6, както при жените 😂

06.10.19
11:04

Оправдания много има....а просто сме мекици.

06.10.19
11:15

казано от nervak на 06.10.19, 11:04:

Оправдания много има....а просто сме мекици.

Аз нарочно го турих над 45 г. с тоз коефициент, защото ако е над 40 г. , макар да не съм ги виждал да участват в такива платформи, ще вземат ей така за спорта да се мушнат още двама трима на финала, да тласнат много и един “медал” нЕма да вземем😃
Та по административен ред да го натъкмим 😂 ....... бъзикам се, че нищо чудно да не се схване шегата. Всъщност, има ли ги тия заигравки на официални състезания дори от малък калибър, т.е. нагаждане на категории и т.н., та определени хора да могат да спечелят. Сигурно го има и още как.

Мнението беше редактирано от Деян на 06.10.19 11:27.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1