Дневникът на Боян

Прескочи до:

06.10.19
11:35

Бе я направо сбор от всичко - години, лично тегло и преодоляна тежест и сме в играта 🙂

06.10.19
11:40

казано от Dymag на 06.10.19, 11:35:

Бе я направо сбор от всичко - години, лично тегло и преодоляна тежест и сме в играта 🙂

Ай, ай, ай, хитрец си ти Димаг. Но ти не си и дебел, не се облагодетелстваш по тоз начин. Ама някой на 55 г. примерно, тежащ 150 кг., ще тласне 10 пъти щанга 50-60 кг. и къде отиваме. Тук дебелите и старите ще имат сериозно предимство.
Боян да ме извини, ако оспамихме много. Ако иска, да трие каквото прецени!

06.10.19
12:30

Ами махнете и % путкожна мазга.  Сложете и коефициент на ръста.

06.10.19
15:39

Много спам гледам 😄

1. Помолих да се коментира в темата, която съм отворил. Нека пишем там, моля.
2. Идеята беше да е предизвикателство, тоест да не е лесно. /това, че аз май и сега мога да го мина за отличен е подробност 😄/
3. Приемам забележката за възрастта. Мъжете над 45 ще са на 0.8*СТ.

06.10.19
16:03

казано от Боян на 06.10.19, 15:39:

3. Приемам забележката за възрастта. Мъжете над 45 ще са на 0.8*СТ.

Глупости...да не сме хроми.

07.10.19
07:58

казано от Деян на 06.10.19, 11:15:

Всъщност, има ли ги тия заигравки на официални състезания дори от малък калибър, т.е. нагаждане на категории и т.н., та определени хора да могат да спечелят. Сигурно го има и още как.

Идея си нямаш... Наскоро един познат, от сравнително скорошните състезатели, отказа да се яви, защото си беше смятал тежестите за категорията, а не влезе, (И в деня на състезанието можеш да си платиш и да си смениш категорията за трибой), но отказа, защото в по-високата имаше доста повече състезатели и той щеше да е на опашката (Ако реализира сполучлив опит и в трите движения) . 😂

07.10.19
21:55

Тренировката днес:

– Обръщане от земя 3х20, 1х60, 1х70, 1х75, 1х77.5, 1х82.5, 1х87.5(с колан), 2х0х90 😄

–––––––––––––
Раменете и трапецът са ми бая уморени от вече 1 седмица опъване на кабели над глава и днес усетих още на 60кг как тласкането няма да стане. Обръщането на 87.5 обаче се получи добре. Ще почина от щанги утре, имам волейбол в ТУ.

Мнението беше редактирано от Боян на 07.10.19 21:56.

09.10.19
23:44

Тренировката днес:

- Обръщане от земя 10х1х77.5 ЕМОМ
- Щангистка тяга 5х100

Мнението беше редактирано от Боян на 11.10.19 20:32.

11.10.19
14:45

Тренировката днес:

- Обръщане от земя 10х1х80 ЕМОМ
- Раменна преса стойка 4, 5, 5 х 50 през 2мин30
- Гребане дб 5, 5, 5 х ~30-35кг?😀
- Разтягане задна верига + Висене на лост, 3 пъти

__________________
Шмугнах се инкогнито в залата по фитнес в ТУ, докато уж бях на тенис на маса, откъдето ме бяха пуснали уж да играя баскетбол. 😄
На много бросайънс се наслушах в почивките между сериите 😄

п.п не ми беше добре тези дни, преуморих се и съответно веднага скатах на клека.

Мнението беше редактирано от Боян на 11.10.19 14:46.

14.10.19
08:01

Тренировката днес:

- Обръщане земя 3х3х72.5 през 1мин30
- Тесен лег 5х72.5, 5х70, 5х67.5 през 2мин30

17.10.19
23:39

Купих си нов олимпийски лост, че от този започна леко да ме дразни дясното рамо при често обръщане, защото е леко изкривен. Не се скъпих много, ф28 е, за разлика от миналия ф30-32. Ще отнеме време да свикна с по-тънкия лост, но се надявам да е за добро. Тествах го за 10мин - обръщане до 1х85 с колан.

А сега оправданията: освен нормалната работа, вечер работя и по един проект, включващ физическа работа, който доста ме уморява, но пък ми вдига много апетита.  Таа, уморен съм за тренировки, но проектът ще свърши другата седмица и ще мога да натисна на тренировките.

Цел до края на годината: обръщане от земя 1х100. Постижимо е, ако не 100, поне 95 съм сигурен, че ако всичко е наред, ще стане. Та така.

18.10.19
14:53

Тренировката днес:

- Клек хб 3х20, 3х50, 3х70, 3х90, 3х95, 3х100, 3х105
- Раменна преса стойка 3х20, 2х40, 1х50, 3х55, 5х50, 5х50
- Щангистка тяга 5х3х70, 80, 85, 90, 95
- Висене на лост + Разтягане задна верига, 4 пъти

_________________

казано от Боян на 11.10.19, 14:45:

Шмугнах се инкогнито в залата по фитнес в ТУ, докато уж бях на тенис на маса, откъдето ме бяха пуснали уж да играя баскетбол. 😄

Днес пак от същото 😄, че излезнах рано сутринта и ще се прибера късно вечерта.

21.10.19
23:20

Тренировката днес:

- Обръщане от земя 3х20, 3х60 , 3х70, 3х3х75 през 2мин/работните с колан/
- Тесен лег до 2х75+5х70 дроп

___________________
3 часа бях на стълба преди тренировката и още тогава на няколко пъти ми крампира глутеусът/коремът /бедрото . Съответно поясът ми беше много уморен, така че сложих един колан и пропуснах клека...

Мнението беше редактирано от Боян на 21.10.19 23:22.

23.10.19
08:04

Тренировката днес:

- Клек хб 3х20, 3х50, 3х70, 3х90, 3х100, 3х107.5/ с наколенки, без колан/
- Щангистка тяга 3х60, 3х70, 3х90, 3х95

__________________
Раменете и трапецът са ми на салата, така че раменна/лег/обръщане бяха извън играта днес.

Мнението беше редактирано от Боян на 23.10.19 08:27.

25.10.19
14:47

Тренировката днес:

- Обръщане от земя 3х20, 3х50, 3х60, 2х70, 1х75, 1х80, 1х85, 0х90, 2х80, 3х3х75
- Клек хб 3х20, 3х50, 3х70, 3х90, 3х100, 4х105/с наколенки, без колан/
- Кофи 15хСТ
- Висене на лост + разтягане, задна верига, 3-4 пъти

_________________
Пак в ТУ. Боли ме лявото рамо, задната глава, опъва ме при вдигане на лакътя назад и настрани. Пробвах тесен и широк лег, раменна преса - усеща се и особено при лега боли. Дано не е нещо сериозно...

25.10.19
17:06

Инфраспинатус най-вероятно.

26.10.19
09:34

казано от James Hinks на 25.10.19, 17:06:

Инфраспинатус най-вероятно.

Видях кой е мускулът, този е, да, Симптоматиката отговаря. Би ли ми препоръчал какво да правя, моля?

Мнението беше редактирано от Боян на 26.10.19 09:34.

26.10.19
13:55

Нищо не препоръчвам, те тия неща първо се тестват, после се вижда. Като цяло почивката винаги е разумно решение, както и някакво НСПВС.

27.10.19
17:40

Тренировката днес:

- Обръщане земя 3х20, 3х50, 3х70, 1х80, 1х87.5, 1х90, 3х3х77.5
- Клек хб 3х20, 2х50, 3х70, 3х90, 3х100, 5х110/с наколенки, без колан/
- Трицепс на въже малко
- Разтягане задна верига+Висене на лост, 3 пъти

_____________________
Днес наспан и нахранен направих малко рекорди.

Мнението беше редактирано от Боян на 27.10.19 18:10.

27.10.19
17:50

:P

28.10.19
20:10

Обръщай по-далече от стената.

30.10.19
08:28

Тренировка 30.10.2019

- Обръщане земя 3х20, 3х50, 3х60, 2х70, 1х80, 1х90, 3х80, 2х80, 3х75
- Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 5х35, 5х37.5, 5х40

01.11.19
20:50

1. Честит празник!

2. Тренировката днес:

- Клек хб 3х20, 3х60, 3х80, 3х100, 3х112.5/с наколенки, без колан/
- Преден клек 1х112.5 /с наколенки и с колан/
- Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 3х5х40 през 2мин30
- Изхвърляне 3х50

_______________
Рамото вече е на 100%, но ще го пазя още седмица, може би и повече.

Мнението беше редактирано от Боян на 01.11.19 21:37.

02.11.19
14:02

казано от Боян на 01.11.19, 20:50:

- Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 3х5х40 през 2мин30

Това пък защо?

02.11.19
17:05

казано от James Hinks на 02.11.19, 14:02:

казано от Боян на 01.11.19, 20:50:

- Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 3х5х40 през 2мин30

Това пък защо?

Защото миналата седмица този вариант не ми опъваше рамото, когато ме болеше, и реших да побутам с.него известно време. Грешка ли е, да си бутам ли с нормален хват вече?

03.11.19
19:50

Тренировката днес:

- Обръщане от земя 3х20, 3х50, 3х60, 2х70, 1х80, 1х87.5, 4х0х92.5, 0х80 :(, 1х80, 0х70 :( :(
- Клек хб 3х60, 3х80, 1х100, 3х112.5*
- Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 3х5х42.5 през 2мин30
- Повдигане крака от лег във въздуха до отказ, Крънчове до отказ

–––––––––––––––
Има и лоши дни.....Няма да пускам клип на обръщанията, че ще влезна като нищо в Epic Fail компилациите..
*с наколенки, без колан, с тънкия нов лост този път.

Мнението беше редактирано от Боян на 04.11.19 07:59.

06.11.19
19:23

Вчера:
40мин баскетбол на 2 коша + 15мин волейбол.

Тренировката днес/от преди малко/:
- Обръщане от земя: 3х20, 2х3х60, 1х70, 1х75, 1х80, 1х85, 1х90, 2х2х82.5, 1х82.5
- Клек хб 2х3х60, 3х80, 1х100, 4х112.5
- Раменен лег 3х20, 3х50, 3х60, 5х70, 4х5х67.5
- Крънчове, 2 пъти

______________
Днес всичко без колан, стана учудващо добре. Можех и пето повторение на клека, но ми свърши въздухът. Пробвах лежанка с раменен хват, получи се добре, пак ще я натискам.

08.11.19
15:18

Тренировка 08.11.2019

- Обръщане от земя 3х20, 2х3х50, 1х70, 1х75, 1х80, 1х85, 1х90, 3х3х80

- Клек хб 3х20, 3х60, 3х80, 1х100, 3х115 Л.Р
 
- СС:
  - Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 3х5х45
  - Колене към гърди

___________________
Рекорд на клека!

08.11.19
15:24

Аз не знам с тия крака как клякаш с над 100 кг. Човешкото тяло е удивителна машина - държиш го гладно, караш го да бачка, а то те слуша, поне докато си млад. 🙂

08.11.19
15:34

казано от Boby_ на 08.11.19, 15:24:

Аз не знам с тия крака как клякаш с над 100 кг. Човешкото тяло е удивителна машина - държиш го гладно, караш го да бачка, а то те слуша, поне докато си млад. 🙂

Чакай бе, бате Боби, не са ми малки краката толкова - 57/8 см са ми бедрата.
А за държенето на гладно - последните 2 седмици всеки ден съм на 4 яйца, 50-100гр извара, 400гр сметана, 1л соево мляко, 150-250гр кашкавал и още сирена. Отделно салати, манджи, зеленчуци и малко захарен джънк тук-там.

08.11.19
15:41

Ти,къде ги мериш тези крака?

10.11.19
20:18

Тренировка 10.11.2019

- Обръщане 3х20, 3х60, 1х70, 1х75 1х80, 1х85, 3х0х92.5, 1х82.5

- Преден клек 1х60, 70, 80, 90, 100, 1х115, 5х100 Л.Р.

- Раменна преса подхват 5х20, 5х30, 1х40, 5х47.5, 5х47.5, 5х45

___________________
На обръщането пълен провал.
На предния клек - рекорди, реших да го пробвах как е. Кляках с наколенки и колан, който сложих по-ниско от обикновено/видях как щангистите го слагат там и реших да пробвам/ и се усети добре, много повече мога да натискам долната част на гърба така.
Като обръщах 60те кила за предния клек, си ги бутнах на раменна с нормален хват и нямаше болка, вероятно ще си се върна на него.

14.11.19
22:54

Тренировка 14.11.2019

Щангистка тяга 3х60, 70, 80, 90, 92.5
Раменна преса 3х1х60

________________
Нямах възможност да тренирам последните дни. Уморен съм физически и психически. Днес малко раздвижих и тази седмица до края май всеки ден ще тренирам, за да си сбия тренировките до края на седмицата.
А за днес - нещо > нищо.

15.11.19
14:37

Тренировка 15.11.2019

- Обръщане от земя 3х20, 3х50, 2х70, 1х75, 1х80, 1х90, 1х92.5 Л.Р., 3х82.5, 3х80
- Клек хб 3х20, 3х60, 3х80, 1х100, 3х115*
- 2 кръга от: Снач хай пул от вис 5х40, Лицеви опори 10 Наб.надхват 5, Лицеви опори 10

_______________
Доста бях изморен, съкратих сериите, увеличих почивките и пак се чувствам, че даже прекалено напънах. Сега 3 дена ще мога да се наспивам добре и ще се възползвам максимално.

* с наколенки и колан

Мнението беше редактирано от Боян на 15.11.19 14:44.

17.11.19
19:28

Тренировка 17.11.2019

- Раменна преса 5х20, 5х30, 5х40, 1х50, 5х55 Л.Р., 4х5х50 през 2мин30

- Бицепс прав 3х10х30кг през 2мин

____________________
Забравих си цялата екипировка в една торба и ме мързеше да се връщам. Учих и човек да кляка и в неговите почивки бутнах раменна със стария дебел лост. Направих рекорд!

20.11.19
16:55

Тренировката днес:

- Обръщане от земя 3х3х82.5
- Преден клек 3х102.5

21.11.19
17:27

Тренировката днес:

- Раменна преса 5х20, 5х30, 5х40, 1х50, 4х57.5, 5х52.5, 3х5х50
- Бицепс прав 3х10х32.5

_________________
Купих си бъмпери - чифт 5ци и чифт 10ки и ги тествах 🙂

22.11.19
00:12

казано от Боян на 21.11.19, 17:27:

Купих си бъмпери - чифт 5ци и чифт 10ки и ги тествах 🙂

Я щракни една снимка да ги видим ? От къде ги взе и колко пари за килограм ?

22.11.19
08:23

казано от zvvsip на 22.11.19, 00:12:

казано от Боян на 21.11.19, 17:27:

Купих си бъмпери - чифт 5ци и чифт 10ки и ги тествах 🙂

Я щракни една снимка да ги видим ? От къде ги взе и колко пари за килограм ?

Да,че и да просветлиш някои ,какво е “бъмпер”...

22.11.19
09:07

zvsip- Ето линка от олх: цък

nervak - bumper plates от английски - бъмпери, т.е гумени тежести.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1