Записки Dymag (уличен фитнес)

Прескочи до:

20.09.22
22:04

Днес “празната” - без ластици, с повдигания, спускания, въртене навън или навътре, и на L, на краката, от опора на успоредката и от вис с главата надолу под нея (точно срещуположни движения), “тяги” от вис с различни ширини успоредни хватове, “flying ass” с хват на по-ниската и стъпване на по-високата част на успоредката с 2 нива, единични силови, тюлени и L to HS срещу тях.  Краката бяха магарешки ритници с един крак в гума, без отпускане на гумата до земята, но гумата беше някаква много голяма и на първия опит директно ми докара крампа на задно бедро, но нататък се оправи и не се повтори. Просто отдавна не съм правил това движение, защото от училището изхвърлят гумите. Тази я видях вчера и днес за сефте я ползвах. Имаше и бънджи, през кръста и в ръце. Това ми е стандартната “празна”, която ми е активна почивка в края на цикъла, лека и бърза, със символично застъпени по-тежки движения със собствено тегло и без ластици или както се шегуваме “когато ме мързи правя преса”.

Мнението беше редактирано от Dymag на 20.09.22 22:05.

20.09.22
22:37

казано от Dymag на 20.09.22, 18:13:

...да не говоря че хората масово правят някакви половинчати движения, които твърдят че са набирания и кофи, а на практика са серии само от откази. На никъде не могат да им мръднат уменията така

Няма как да се съглася с теб,защото понякога успявам да направя силово....а напъвам само набиране и кофи

21.09.22
00:15

Спорта ти не е само със собствено тегло и набиранията и кофите са ти много малка част от него. Освен това са чисти, а не помпи и напъни. Спорта ти е почти идеален - тежести, собствено, гюлета ... ако вкараш и тичане/плуване, чат пат някой ластик, ще постигнеш нирвана

21.09.22
09:42

Аз нирваната я докарвам вечер)))

21.09.22
16:46

Ти имаш базовите с тежести, набирани и кофи с тежест почти колкото твоето тегло, силата я имаш на всякакво ниво. На практика в момента се бориш не със силовите, а с експлозивност на набиране, което не си тренирал

23.09.22
00:32

Нирваната и аз съм я постигнал - нормално, България, почивен ден, минава полунощ = Нирвана
Днес “понеделнишката”, класическа - ластик с високо и ниско окачване, единични кръгове, силови на 5-ци, 5 кръга, за всички хватове на силови (тесен, тесен-смесен, подхват, широк и раменен) ... бе направо си беше компромис. Искам повече, но няма време. Не зная кога и какво се случи, за да ми станат недостатъчни, като усещане, тренировките. Преди беше добре, а сега ми е малко и искам повече, но няма кога. Имам много “спорт”, който няма кога да практикувам. А от форума ми дават и още идеи. А от горе на всичкото спорта ми е “между другото”, но все пак пиша тук и е редно да обсъждам него. Интересно

23.09.22
23:09

Ластици като портален скрипец, защото Цветан Павлов, който тренира с мен, каза, че вчера е правил 4-те посоки, т.е. ластици с раменна височина на окачване. 3 двойни кръга от 4 пъти ластици (общо 120), 4 пъти собствено тегло (общо 60) и 2 пъти бънджи (общо 6 пъти нещо си) , в кръг. После бира

24.09.22
21:13

Да бе - писах половин час, обяснявах какво правя с бънджи, ластици, как се нарича според нета и после излезе съобщение че не може нещо си и се изтри мнението. Ъпсурд
Тренировка

25.09.22
12:24

Това съм забелязал че се получава, когато съм прекъсвал писането, за да се занимавам с нещо странично, минало е време, после съм продължил, но изглежда сесията е била прекъсната.
Ще се опитам да повторя.
С бънджито правя ходене напред докъдето стигна - няколко крачки, приведен и приклекнал, а другото е с опънато бънджи, назад, клекове, които ако са малко по-рязки, бънджито веднага ме придърпва и изкарва от равновесие. Това го правя с двойна примка през кръста (по-скоро през тазобедрените стави) или с разделена примка на два клуба във всяка ръка, където първото движение става като теглене на тежест зад гърба, а второто, нещо средно между тяга и клек с дъмбели.
Става и с двата клуба през раменете, но трябва да съм с дрехи, защото примката “сваля кожата”, както и с опъване странично (ходене на страни), с примка през кръста, но и двата варианта са по-неудачни, според мен, за този тип бънджи. Стават за разнообразяване.
Суинга ми с ластици бил гръбна екстензия с ластик, с ниско окачване зад тялото, ръцете го държат между краката, изправянето е избутване с таз, само дето аз го правя с отдалечаване до клек в начално положение за разлика от примера на прикачената картинка (втората). Правя го с два червени ластика.
Магарешките ми ритници с пета в автомобилна гума тръгват като такива, за да не опира гумата в земята и свършват като кик-бек, т.е. кракът е изправен, а не е свит в горно положение. За съжаление гумите непрекъснато изчезват от “шестака”. Прикачвам и това, само дето примера е с ластик (първата)
Вчерашната бях като не виждал - спортувах над час и половина с двойни кръгове от “мелници” с червени ластици, допълнително оранжев, крака по и срещу наклони, бънджи и кракомахания и естествено собствено тегло.

Мнението беше редактирано от Dymag на 25.09.22 18:18.

25.09.22
21:49

Днес червен с раменна височина на окачване или както му викаме “четирите посоки”, защото движенията ми с ластик следват подобна логика за покриване на всички възможности, а раменната височина на окачване е най-удачната за това. Двойни кръгове с оранжев, собствено и без крака

28.09.22
22:30

Два дена без тренировки заради времето ... май не съм за оплакване - аз пропуснах ежедневна тренировка, а други ги треснаха гръмотевици. Забелязал съм, че след ежедневни тренировки, като пропусна ден два и на следващата тренировка силата е в космоса. Ако ми стане навик да пропускам, започват колебания във възможностите, мускулни трески, загуба на апетит и енергия, сваляне на килограми, обострят се ставните проблеми които имам, не ми достига сънят със същия режим с който си карам от както се помня и т.н. Все едно съм с хронично заболяване (живота принципно), за което като не си пиеш хапчетата, т.е. не спортувам, се влошава :P
Та, днес си пих хапчетата

29.09.22
22:25

Дъжд и тази вечер в София, няма жертви, но няма и тренировка.
Не ми харесва този сезон. Зимата е по-добре, ако е зима, в смисъл студ, сняг и без кал и дъждове, което май няма да се случи, ако е като миналите години. Вероятно ще мине септември и като се почне едно “циганско лято”, с някоя друга дъждовна седмица за кал и прецакване на тренировките ми, та до напролет. Вече зимата започва като дойдат щъркелите.

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1