"Чики-рики" през ден-два

Прескочи до:

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

07.01.24
16:58

Днес:
Клек- до 3*175, 25*90, лег- до 3*140, набирания- 2*/+50 кг/, лег- 3*120+набирания- 3*/+25 кг/- 5 пъти, без почивка. Теглото точно 103 кг. Клекът добре, но десният лакът не е минал. Кривя се на лежанката и има потенциал да направя някоя беля..

Мнението беше редактирано от Любомир на 07.01.24 16:59.

08.01.24
18:53

Днес:
Клек- до 2*5*130, военна- до 2*5*70, високо изтегляне с диск- по 3*5*25 кг на ръка, по 3*5*35 кг на ръка, лег- до 2*5*110, борческо въртене с дъмбели- 10 с 2*10 кг, 10 с 2*12.5 кг, теглото 103.3 кг.

10.01.24
19:24

Днес:
Клек- до 1*180, 0*185, военна- до 1*97.5, гръб на скрипец- *1+военна- 1,*90- 7 пъти, без почивка, високо изтегляне с диск- по 6*6*20 кг на ръка,  теглото 103.4 кг. Пълен провал на клека днес, но беше очаквано, стресът пак е в невъобразими количества и сам не знам как криво-ляво устисквам.. В същото време не мога да кажа, че се оплаквам, защото парите започват да стават добри/по моите представи/, но време с тях не мога да си купя.

13.01.24
17:51

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне от вис- до 7*70, военна- 2*5*70, обръщане от вис- до 1/+0/*110, лег- до 2*5*110, борческо въртене с дъмбел- по 10*20 кг на ръка, високо изгегляне с диск- по 3*7*25 кг на ръка, теглото 103.1 кг. Трябва да раздвижвам и вкъщи, така не вървят нещата..

15.01.24
18:33

Днес:
Клек- до 4*165, военна- до 0*100, 5*90, гръб на скрипец- 3*6, високо изтегляне с диск- по 3*8*25 кг на ръка, теглото 102.3 кг.

15.01.24
19:01

казано от Любомир на 15.01.24, 18:33:

до 0*100, 5*90

За малко или....? Че 5х90 си е около малко под 105 за макс, което при предел си е доста отгоре над 100.
Обзалагам се, че ако пробваш макс бройка на 70-75 кг. по калкулатор ще иде още отгоре за макс.
Явно си силен в повече бройки, почвай бодибилдинг?

Мнението беше редактирано от Dydo на 15.01.24 19:02.

15.01.24
20:30

За малко, но не стана, мъчих ги 3-4 секунди.. Иначе и друг път съм казвал, че военната ми не е много стриктна- правя ги след обрщане и стартовата ми позиция не е от гърди, а от под брадичката, което дава 5-10 см преднина и 5 кг разлика в макса спрямо ваденето от стойка. Иначе с времето при мен това с % от макса се промени в полза на силовата издръжливост- различните упражнения на 90% вместо с 3 станаха с 4, 5, 6 повторения, а щангистките, като по-изискващи технически са ми дори на 8.

15.01.24
20:46

По повод от ниво брадичка, гледайки тук разни клипове преди години назад установих, че много хора отчитат пресата по този начин. Застават под стойката, щангата им на нивото на брадата (даже не под нея), та и бая по-високо и директно бутат нагоре без да вадят от стойката. Ок, при бая кила е ясно, че са силни, но когато някой каже имам преса еди колко си, аз разбирам- вадиш, слагаш отгоре на гърдите, отстъпваш назад и буташ нагоре.
Иначе аз и от стойка на нивото на носа сигурно и 70, хайде 75 в момента няма да бутна.

Мнението беше редактирано от Dydo на 15.01.24 20:49.

25.01.24
21:37

10 дни без зала, няма време, вечер вкъщи правех изхвърляния и раменни преси с дъмбела/45 кг/, и високи изтегляния, раменни преси, подобие на щангистка тяга и добро утро с ластика/79-105 кг/.
Днес:
Клек- до 2*5*130, военна- 2*5*70, гръб на скрипец- 5*5, лег- до 2*5*110, кофички- 2*5*/+60 кг/, работа за хват с два 15 кг диска, малко набирания СТ. Теглото точно 102 кг.

Мнението беше редактирано от Любомир на 25.01.24 21:40.

27.01.24
17:50

Днес:
Клек- до 3*175, 20*110, военна- до 1*100, гръб на скрипец- 5*1, теглото 102.4 кг. Отидох с главоболие, то пък се засили в залата, появи се и гадене и приключих набързо. Иначе сила имаше, явно почивката от щанги е имала благоприятен ефект. Дано само не съм лепнал някой грип, а да е обичайното кофеиново главоболие..

01.02.24
19:12

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне от вис- до 2*75, военна- 2*4*75, обръщане от вис- до 2*110, лег- 2*5*110, гръб на скрипец- 5*2, високо изтегляне с диск-  по 10*25, по 7*25 кг на ръка, теглото 103.2 кг.

02.02.24
19:06

Днес:
Клек- до 1/+0/*185, военна- до 1*100, 0*102.5, 5*90, високо изтегляне от вис/широко/- 3*3*90, гръб на скрипец- 3*5, теглото 103.1 кг.

07.02.24
18:50

Днес:
Клек- до 2*5*130, военна- до 2*5*70, гръб на скрипец- до 3*3, кофички- до 4*/+70 кг/, 3*/+70 кг/, 3*/+70 кг/, високо изтегляне с диск- по 3*10*25 кг на ръка, теглото 104.2 кг.

15.02.24
18:39

Днес:
Клек- до 4*165, военна- до 2*4*92.5, гребане на машина- 5*5, борческо въртене с дъмбели- по 2*10 на ръка с 2*15 кг, теглото 103.6 кг. Силата се е задържала, но издръжливостта като не тренирам редовно е леш..

17.02.24
15:10

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне от вис- до 2*77.5, военна- 2*4*77.5, обръщане от вис- до 1/+0/*110, лег- до 2*5*110, гребане на машина- 3*6, кофички- 2*5*/+60 кг/, набирания- до 1*/+55 кг/, теглото 103.9 кг.

19.02.24
18:42

Днес:
Клек- до 3*175, 12*130, лег- до 3*142.5, 6*120, набирания- 5*ст, 5*/+20 кг/, 5*/+35 кг/, теглото точно 104 кг. Клекът беше доста лек с 2 повторения запас, да видим този път дали ще дръпне в повече от миналия..

25.02.24
14:45

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне от вис- до 1/+0/*80, военна- 3*3*80, обръщане от вис- до 2/+0/*110, кофички- 2*5*/+60 кг/, щангистка тяга/широко/- 3*1*110, тясна- 3*3*120, раменни преси на машина- 2*5, гребане на машина- 2*7, теглото 103.3 кг.

02.03.24
16:26

Днес:
Клек- до 1/+0/*185, военна- до 1*95, 3*90, силово гребане с дъмбел- 2*5*70 кг на ръка, трапец на машина- 2*10, 101.6 кг.

04.03.24
18:58

Днес:
Клек- до 2*5*130, военна- 2*5*70, изхвърляне- до 1*82.5 кг, кофички- 2*5*/+60 кг/, обръщане- до 3*110, раменна на машина- 2*5, щангистка тяга/широко/- 2*1*110, гребане на машина- 2*7, теглото 102.6 кг.

казано от Любомир на 04.03.24, 18:58:

изхвърляне- до 1*82.5 кг

Сигурен съм, че е било много красиво :D

06.03.24
15:14

Всъщност, като за мен, беше доста добре- стана леко, нямаше добутване или загуба на баланс, единственият проблем е, че приклякам толкова малко, че движението е много повече протяжка, отколкото изхвърляне 😂😂

Мнението беше редактирано от Любомир на 06.03.24 15:15.

06.03.24
19:01

Днес:
Клек- до 5*165, военна- 5*70, 1*90, 1*95, 2*97.5, 2*90, набирания- до 3*2*/+50 кг/, теглото точно 102 кг. Излишно напъване и на трите движения, не тежаха много, но си бяха откази..

09.03.24
19:58

Днес:
Вкъщи- по няколко изхвърляния + тръстър с 45 кг дъмбел на ръка, раменна- по 3*45 кг на ръка.
В залата: Клек- до 2*5*130, изхвърляне- до 80, 0*85, военна- 4*2*85, обръщане- 4*100, 0*110- тук успях да обърна десния палец, но само колкото да ме заболи, не успях да го извадя от ставата 😂😂 изхвърляне за техника с 20-50 кг, кофички- 2*/+70 кг/, 1*/+95 кг/, теглото 101.7 кг.

11.03.24
19:46

Днес:
Военна- до 95, 0*100, 2*90, тяга- до 210, лег- до 4*130, теглото 103.3 кг. От няколко години не бях вдигал 210, то заради кръста почти и не правя, но този път станаха стабилно, макар и бавно.. Дори изпитах леко задоволство, докато не се сетих, че младежите в залата вдигат по 300 😂😂

13.03.24
19:42

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне от вис- до 5*75, военна- 2*4*75, обръщане от вис- до 2*110, кофички- 2*5*/+60 кг/, щангистка тяга/широка/- 5*1*110, борческо въртене с дъмбели- по 2*6 на ръка с 2*20 кг, теглото 102.7 кг.

13.03.24
19:53

казано от Любомир на 11.03.24, 19:46:

Дори изпитах леко задоволство, докато не се сетих, че младежите в залата вдигат по 300 😂😂

Е назобай се и ти, стигнал си вече натуралния си потенциал :D :D :D

13.03.24
20:18

То това като с билките точно по еньовден- на 20 е рано, на 30 е късно, а на 44- безсмислено :)) Засега изчаквам да почнат да пускат по ампула на промоция с в-к “Трета възраст” :D :D

13.03.24
21:14

Значи Дидо на 50+ хептен няма смисъл да започва. :D

Иначе ако след 20г. съм близо до твоята форма и сила, трябва да черпя. :)

13.03.24
21:24

Ако след 20 години си близо до моята форма и сила, лично ще те издиря и ще ти ударя един задвратник. Имаш цялото време на света + достатъчно акъл и инат за да си много по-добре..

13.03.24
23:23

казано от Боян на 13.03.24, 21:14:

Значи Дидо на 50+ хептен няма смисъл да започва. :D

О, пия си Трибестанчето месеци вече. Не точно по предписание като брой хапчета на ден, но все пак всеки ден.
Ефект хой.....или поне не е да съм го усетил осезаемо.

Мнението беше редактирано от Dydo на 13.03.24 23:25.

14.03.24
12:11

казано от Dydo на 13.03.24, 23:23:

казано от Боян на 13.03.24, 21:14:

Значи Дидо на 50+ хептен няма смисъл да започва. :D

О, пия си Трибестанчето месеци вече. Не точно по предписание като брой хапчета на ден, но все пак всеки ден.
Ефект хой.....или поне не е да съм го усетил осезаемо.

Разковничето е в дозата, Дидо. При добавките генерално работи принципа оказаната доза да се пие х 2. Затова и като ги приемаш както трябва свършват за отрицателно време. :D
Другото важно е да си изясниш какво очакваш от трибулуса, защото ако е някакъв уау ефект върху нивата на тестостерон - няма да има такъв, или поне не при самостоятелен прием.
Мога да ти кажа при мен, тъй като вече доста пъти съм правил стакове, включващи трибулус - чувствително се усеща ефект върху възстановяването от тренировка и поносимостта на натоварване. Което е съвсем логично де, имайки предвид че това е адаптоген.

15.03.24
18:59

Днес:
Клек- до 3*175, набирания- почти 3*/+50 кг/, военна- 3*92.5, набиране- 1*/+50 кг/+военна- 1*92.5- 4 пъти, без почивка, теглото точно 103 кг.

18.03.24
19:04

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне от вис- до 2*77.5, военна- 2*4*75, обръщане от вис- до 4*100, 1/+0/*110, кофички- 2*5*/+60 кг/, щангистка тяга/широка/- 3*1*110, високо изтегляне с по един диск/25 кг/ във всяка ръка- 3*6, теглото 103.4 кг. Днес доста зле, но креатина ми свърши преди седмица- две и вече почна да се усеща. То добавки почти и не пия, но поръчах сега някои неща покрай креатина- протеин, ашваганда, а и имам останали бцаа и колаген по няколкостотин гр.. В общи линии усещам единствено креатина/по-точно липсата му 😂😂/ и  ашвагандата, от която поне псувам по-малко в офиса..

21.03.24
19:03

Днес:
Клек- до 2*185, лег- до 3*120, 1*140, 5*1*145, 5*1*120 в суперсерии с гребане на машина- 8*1, 2, 3, 4- почти без почивка това цялото- навсякъде под минута, теглото 103.3 кг. Доволен съм, цял ден с главоболие и без добавки от доста време + смазваща психиката денонощна работа. Живот и здраве, тази година се надявам да си бия максовете на всички базови, макар и с малко.

23.03.24
18:57

Днес:
Клек- до 2*5*130, изхвърляне-до 1*80+военна- 3*80- 3 пъти, обръщане от вис- до 2*110, лег- до 2*5*110, щангистка тяга/широко/- 1*110, 2*2*100, кофички- 2*15*/+20 кг/, набиране- 2*10*СТ, теглото 103.3 кг.

25.03.24
18:51

Днес:
Клек- до 1*195, военна- до 1*95+набирания- 1*/+50 кг/- 7 пъти, почти без почивка/налагаше се да изчаквам помпещата се младеж, което даде възможност да възстановявам и да понаправя приличен обем/, теглото 104.8 кг. Доволен съм, отказ беше единствено клека, военната и набиранията тежаха, но бяха стабилни. Доволен съм и от това как изглеждам, с моята генетика ми е ясно, че ръце и крака няма как да направя, но в торса започвам да приличам на средно охранен мечок по време на сезона на сьомгата :))

27.03.24
19:06

Днес:
Клек- до 2*5*140, изхвърляне- до 80, 0*82 5, военна- 3*3*82.5, щангистка тяга/широко/- 2*3*92.5, лег- до 2*5*110, обръщане от вис- до 2*100, 0*110, щангистка тяга/тясно/- 3*1*150, кофички- 2*10*/+45 кг/, теглото 102.9 кг. Слабо днес, аз естествено използвах това, че нямам сила за да се смажа..

29.03.24
20:15

Днес:
Клек- 4*60, 4*100, 4*150, 4*170+6*150/след 30 сек./, кофички- 1*/+25 кг/, 1*/+50 кг/, 1*/+70 кг/, 1*/+90 кг/, 0*/+100 кг/- няколко см не ми стигнаха да заключа, набирания- 2*/+50 кг/, раменна на машина-*12, гръб на скрипец- *3, теглото 104.4 кг. Днес много тонус, клекът на 170 много лек и спонтанно реших веднага да добавя още една доизпомпваща серия, но и на нея спрях поне 2 повторения преди отказ. На кофичките за първи път успях да се поборя със стоте, досега направо ме забиваха още на старта.

02.04.24
19:06

Днес:
Клек- до 2*5*140, изхвърляне от вис- до 3*75, военна- 2*4*75, обръщане от вис- до 2/+0/*110, кофички- 2*5*/+60 кг/, щангистка тяга/широко/- 1*110, 2*100, 2*3*90, раменна на машина- 2*6, борческо въртене с дъмбел- по 2*10*20 кг на ръка, хиперекстензии- 2*10*СТ, теглото 105.7 кг. Кръстът крампира още в началото и цялата тренировка леш, поне с борческото поразпуснах добре раменете, че и те не са стока..

03.04.24
19:11

Днес:
Военна- до 3*97.5, 0*102.5, клек- до 3*180, военна- до 1*100, набирания- 3*2*/+50 кг/, трапец на машина- 3*6, теглото 106.7 кг. Рекорд за бройки на военната, но 102.5 много тежат, не виждам как ще ги вдигна.. При втората врътка вече 100 станаха доста трудно и изобщо нямаше смисъл да пробвам нагоре. Клекът доста лек, там до 3 месеца си мисля, че 220 са постижими. Рекорд и на теглото, въпреки че не ям повече от обикновено и дори съм намалил въглехидратите, за първи път малко по-сериозно си пия добавките и явно има ефект.

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1