Едно ново начало!

Прескочи до:

Тренировка днес:
1.Сутрин на гладно
-1.Велоергометър - 40 мин. на 8 - ма степен. (около 15 - 16 км.) + Бокс (Бърз и експлозивен удар лява - бърз и експлозивен удар дясна) - 10 пълни мин. без почивка. - След велоергометъра даже пулса ми не бе ускорен особено, но на бокса, там вече яко се качи. Далече съм от “добра” тренировка за бокс, просто се опитвам с базисни техники да направя добро кардио.
2. Тренировка преди малко:
-1.Раменни опори на стойки (10 см. дефицит) - 3х10
-2.Лицеви опори на стойки (10 см. дефицит) - 3х10
-3.Тигрови лицеви опори за трицепс - 3х10
-4.Напади - 3х10 (За ляв и десен крак)
-5.Колелце от колене - 3х10
- Обобщение: Далече от много тежко натоварващ спортен ден, просто добро раздвижване и тонизация за поддържане на прилична форма.

Тренирам си, не съм описвал, но то няма и какво толкова важно, и интересно.
1- ва тренировка - Велоергометър на 8 - ма степен (30 мин.)
2 - ра тренировка - Силова:
-1.Набирания на лост широко - 3х10
-2.Гребане с щанга от вис стриктно - 3х10 с плавно увеличаване на тежестта (40, 45, 50 кг.)
-3.Румънска тяга - 3х10 с плавно увеличаване на тежестта  (40, 45, 50 кг.)
-4.Трапец с щанга - 3х10 с плавно покачване на тежестта (40, 45, 50 кг.)
-5.Бицепс прав с крив лост - 3х10 (30 кг.)
-6.Коремни преси - 5х15
- Изпотих се на силовата тренировка, макар и да нямаше нищо съществено. Позитива е, че почивам съвсем малко между сериите, личи си ефекта от редовното кардио. Качил съм малко лично тегло, 66 кг. съм в момента. Гледам си назад в дневника и плача, имал съм х2 лично тегло тяга, набирания с +40, кофи с +55, Лег и клек близо х1.5. Ама нито сила, нито мотивация има. Цъкам си бодибилдинг и това е. Не е оптимално, но какво да се прави. По - добре 2 леки тренировки на ден, от колкото нищо.

Тренировка днес: (Push up workout)
1.Лицеви на стойки - 3х15
2.Лицеви на стойки с крака на стол - 3х10
3.Лицеви на стойки диамант - 3х10
4.Лицеви на стойки - широко - 3х10
5.Корем.
- Вече съм 67 кг. Не съм променял храната, ям си едно и също, единственото което промених са тренировките.

Тренировка днес:
1.Раменни опори (Pike Push Ups) на стойки - 1х20
2.Лицеви опори с крака върху стол и на стойки - 1х20
3.Широки лицеви опори на стойки - 1х15
4.Лицеви опори диамант на стойки - 1х15
5.Тигър лицеви опори за трицепс - 1х15
6.Hand Stan Hold на стойки - 30 сек.
7.Ренегатско гребане със собствено тегло - 1х15 лява - 15 дясна страна
8.Колелце от колене (максимална амплитуда) - 1х15
9.3 - 4 мин. Бокс.

Тренировка днес:
1.Набирания в подхват на ширината на раменете на лост - 1х16
2.Пуловър със собствено тегло на земята с изпънати крака - 1х12
3.Германски вис - 1х6
4.Хоризонтално набиране (inverted row) - 1х16
5.Повдигане на крака от лег - 1х15 - Планк върху пейка на една ръка - 60 сек.
6.Бицепс с крив лост.

Тренировка днес:
1.Раменни опори на стойки (Pike Push up) - 1х20
2.Лицеви опори на стойки и с крака върху стол - 1х20
3.Лицеви опори диамант на стойки - 1х15
4.Широки лицеви опори на стойки - 1х15
5.Лицеви опори тигър за трицепс - 1х15
6.Hand Stand Hold на стойки - 60 сек.
7.Ренегатско гребане - 1х15 лява - 15 дясна страна
8.Планк на стойки на един крак - 40 сек.
9.Бърпи - 1х20
10.Малко бокс - около 4 - 5 мин.

Тренировка днес:
1.Кофи на успоредка - 1х20
2.Раменни опори (Pike Push Up) на стойки + за всяка стойка х1 10 кг диск (12 см дефицит) - 1х15
3.Лицеви опори с крака върху стол и стойки - 1х15
4.Hand Stand Hold на стойки - 60 сек.
5.БГ Клек - 20 ляв - 20 десен крак
6.Лицеви опори за трицепс тигър - 1х15
7.Колелце от колене - 1х15
8.Планк на един крак - 60 сек.
- След обед ако имам сили, ще направя малко каридо: Бокс, велоергометър или каквото ми на душа.

Тренировка днес:
1.Набирания на лост в подхват на ширината на раменете - 1х20
2.Пуловър със собствено тегло - 1х20
3.Хоризонтално набиране (Inverted Row) - 1х20
4.Хип тръст с крака върху пейка - 1х25
5.Бедрено сгъване със собствено тегло (плъзгане на краката по пода от хип тръст позиция) - 1х25
6.Планк на една ръка - 60 сек.
7.Висене на лост (Dead hang) - 80 сек.
8.Бицепс с ластик.

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 02.08.22 10:43.

Тренировка днес:
1.Кофи на успоредка - 1х20
2.Раменни опори (Pike Push Ups) с крака на стол и ръце на стойки - 1х10 - Hand Stand Hold - 40 сек.
3.Лицеви опори с ластик - 1х15 (Син дебел ластик - 16 - 36 кг.)
4.Планч холд на успоредка (3x10, 8, 8 сек.) - Почти се получи, тялото е почти успоредно.
5.Френско разгъване със собствено тегло - 1х16
6.Планк на една ръка - 40 сек.
7.Бедрено разгъване със собствено тегло  - 13, 13

Тренировка днес:
1.Набирания на лост в подхват на ширината на раменете - 1х20
2.Пуловър със собствено тегло на пода с изпънати крака - 1х20
3.Хоризонтално гребане (Inverted Row) - 1х20
4.Крака - Бедрено разгъване със собствено тегло - 2х16, 13 - Бедрено сгъване със собствено тегло - 2х16, 12
5.Планк на една ръка - 30 сек.

Тренировка днес:
-Реших да се пушна на по - напреднали движения със собствено тегло.
1.Раменни опори (Pike Push Ups) (На стойки (8 см дефицит) ) + Крака върху стол (45 см от земята) - 3х7, 7, 6 - Hand Stand Hold - 60 сек.
2.Трицепсови екстензии със собствено тегло с крака и тяло на ниво на лицева опора (хванах се на седалото на на стола, предния път се хванах на облегалката, но бе твърде лесно) - 3х7, 6, 6
3.Бедрено разгъване със собствено тегло на един крак (ръцете са на стойки, а тялото в позиция на раменна опора. С работния крак създавам максимален стречинг) - 3х7, 7, 6
4.Планк на една ръка - Лява - 30 сек. - Дясна - 30 сек.
- Мисля да започна да заучавам Арчър лицеви опори, с цел да тренирам гърдите по - функционално. Днес пропуснах гърдите, но като цяло не съм изгледал достатъчно информация за този вид лицеви опори)
-На набиранията мисля да добавя тежест, а на обратното гребане да заучавам техника с една ръка.

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 05.08.22 10:18.

Тренировка днес:
1.Набирания на лост в подхват на ширината на раменете с допълнителна тежест - 1х10 (+16 кг.)
2.Гребане с щанга в надхват на ширината на раменете - 1х20 (45 кг.)
3.Бедрено сгъване със собствено тегло - 1х25
4.Бицепс с прав лост прав - 1х20 (22.5 кг.)
5.Планк на една ръка - 1х60 сек. лява - 1х60 сек. дясна.

Тренировка днес:
1.Раменни опори (Pike Push Up) с крака на стол (45 см. от земята) и стойки (8 см. дефицит) - 1х8
2.Арчър лицеви опори - 1х15 лява страна - 1х15 дясна страна
3.Трицепс екстензия на стол хванат за седалката с тяло в позиция на лицева опора - 1х8
4.Планк на една ръка - 40 сек. лява страна - 40 сек. дясна страна + Планк на един крак - 40 сек. лява страна - 40 сек. дясна страна.
5.Бедрено разгъване със собствено тегло - 1х16

Мнението беше редактирано от Васил Стефанов на 07.08.22 10:30.

Тренировка днес:
1.Набирания на лост в подхват на ширината на раменете с допълнителна тежест - 1х10 (+18.5 кг.)
2.Гребане с щанга от земя в надхват на ширината на раменете - 1х10 (60 кг.)
3.Румънска тяга с щанга - 1х10 (70 кг.)
4.Планк на една ръка - 60 сек. лява страна - 60 сек. дясна страна.

Тренировка днес:
1.Раменна преса седнал с щанга в надхват - 1х8 (40 кг.)
2.Хоризонтална лежанка с щанга в надхват на ширината на раменете - 1х8 (60 кг.)
3.Заден клек (ХБ) - 1х8 (50 кг.)
4.Колелце от колене - 1х40

Тренировка днес:
1.Набирания на лост в подхват на ширината на раменете с допълнителна тежест - 1х10 (+18.5 кг.)
2.Гребане от земя с щанга в надхват на ширината на раменете - 1х10 (65 кг.)
3.Сгъване за бицепс прав с прав лост - 1х10 (30 кг.)
4.Колелце от колене - 1х40

Тренировка вчера:
1.Раменна преса с щанга седнал - 1х8 (40 кг.)
2.Хоризонтална лежанка с щанга в надхват на ширината на раменете - 1х8 (60 кг.)
3.Френско разгъване с крив лост легнал зад глава - 1х10 (30 кг.)
4.Повдигане на крака от лег - 1х15
Тренировка днес:
1.Заден клек (ХБ) - 1х8 (60 кг.)
2.Румънска тяга с щанга в надхват - 1х8 (70 кг.)
3.Прасец прав с щанга - 1х15 (50 кг.)
4.Колелце от колене - 1х25

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1