Пътят

Прескочи до:

03.11.19
19:06

Клек до 2х5х150кг
Лег преса до 10х190кг
Разгъване с въже 6х50% и едностранно сгъване с въже 6х20% на ръка на долен скрипец, 3 пъти
Разгъване с дъмбел 6х14кг и сгъване 6х14 кг на ръка, 3 пъти
Привеждане на горен скрипец към тяло с прави ръце 3х8х50%
Хиперекстензия + коремни преси + повдигане на крака от лег + планк 1 мин, 2 пъти
Велоергометър 10 мин с темпо през 30 сек

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 03.11.19 19:08.

05.11.19
20:29

Клек 10х1х160кг
Бедрено разгъване 10х90% + бедрено сгъване 10х70%, 3 пъти
Коремни преси + Хиперекстензия с ластик + повдигане на крака с топка + планк, 3 пъти

Клекът още на първото повторение ме смаза, сложих колан, но и второто ме смаза, сложих и наколенки, и останалите осем ме смазаха. Нямаше ръце и не намерих мотивация, но така ще е, съдба.

07.11.19
13:42

Какво мислите за този колан (освен, че може да се изработи по-евтино)? За хора с контузии в ръцете питам, иначе е ясно, че добрата, стара тяга е много по-добра.

07.11.19
13:56

Ще изключиш ръцете и гръба от движението с него. Обаче ползата е малко под въпрос...Тия колани искат много силен гръб, който да удържи правилната позиция абсолютно статично, без да е активиран в движението.

07.11.19
14:12

Друг вариант е пак с колан,но като за кофички.Има едни изцяло меки,текстилни.
Там неудобство е,че за пълен клек си трябват кутии/блокчета,да стъпиш на тях.

07.11.19
14:12

Не знам дали имам силен гръб, но имам слаб кръст, а то е равносилно.
С регулиране дължината на веригите, може да се променя и стартовата позиция, и да се прави “висока тяга”. Изглежда ми сходно като натоварване с трапбар с високи дръжки, но това са догадки.

07.11.19
23:44

А за тоя пък никога няма да кажеш, че е 24 годишен. Изглежда като на 35-образно казано. Не, че има значение де. Даже и аз не повярвах преди време, когато му гледах инфото.

Мнението беше редактирано от Деян на 07.11.19 23:45.

08.11.19
09:52

Е и?

10.11.19
16:06

Мисъл на деня от Лари:

“If you stop gaining weight add another thousand calories”, резултатът е +20кг за 2 седмици.

10.11.19
16:13

казано от Brown Bomber на 10.11.19, 16:06:

Мисъл на деня от Лари:

“If you stop gaining weight add another thousand milligrams резултатът е +20кг за 2 седмици.

🙂))

10.11.19
16:14

казано от Brown Bomber на 10.11.19, 16:06:

Мисъл на деня от Лари:

“If you stop gaining weight add another thousand calories”, резултатът е +20кг за 2 седмици.

Зобът обаче влиза ли в сметката? Ларито хубаво признава, че зоби и то яко, ама половината лешпери пишман пауърлифтери 15-20годишни го гледат и на всеки с малко акъл му е ясно, че на чисто това с +20кг не става така.

Мнението беше редактирано от Боян на 10.11.19 16:14.

10.11.19
16:15

Е сега Лари зоби ли, слънцето свети ли, това са глупави въпроси.

13.11.19
15:42

5 пъти на машини с кратка почивка между кръговете:
- клек на Смит х 5
- бедрено разгъване х 8
- бедрено сгъване х 8
- Хакен клек х 5
- прасци от стоеж х 10
- хиперекстензии х 10

5 пъти по 8 повторения с дъмбели с кратка почивка между кръговете:
- сгъване за бицепс
- раменна преса
- разгъване зад глава

В Египет съм и в хотелската фитнес зала преброих девет машини за крака, стойка за клек няма, разбира се.
Около седем седмици пазих рамото и раменната с дъмбели не ме мъчи, но като цяло пак е зле и работата клони към нож. Ще постоя тук до Коледа и ще стана много як.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 13.11.19 19:08.

15.11.19
17:52

Рехабилитационни упражнения за рамо без тежест, с ластици и гирички по 1 и 2 кг

Лег преса 4х12 до 90% стак

4 пъти по 10 повторения, с кратки почивки между упражненията:
- едностранно сгъване за бицепс на скрипец
- разгъване с въже на скрипец зад глава
- едностранно гребане на скрипец
- привеждане на горен скрипец към тялото с изпънати ръце
30 мин пътека

Днес почивах и от скука и стоене на едно място, реших да отида в залата да повървя, защото тук не мога да мръдна без ескорта, но в крайна сметка правих и други излишни неща. Хотелът е като оазис насред пустиня, в пряк и преносен смисъл, на фона на заобикалящата ме мизерия. Предполагам, че служителите мразят белите хора и ме мислят за руснак, защото те са богаташи тук, само дето аз не съм нито едното, нито другото.
Футболният отбор на Кения е в хотела от няколко дни, заради вчерашния им мач с Египет. Хотела разполага с малък терен и прилична база, а и е близо до стадион Борг ел-Араб, където обикновено се играят големи срещи, и преди съм засичал други отбори. Тези кенийци са толкова слаби и нацепени, а изяждат колосални количества бял хляб, сигурно е дефицитна стока в родината им.
Не знам дали да продължавам да водя дневник докато съм тук, но все е нещо за правене.

15.11.19
20:19

казано от Brown Bomber на 15.11.19, 17:52:

Не знам дали да продължавам да водя дневник докато съм тук, но все е нещо за правене.

И ние пътуваме с теб така.

15.11.19
20:55

Добре, дестинацията е мизерабъл, но си прав, че е път.

Не мога да пиша подробности, защото дневника е публичен, но вчера на работа изживях голям стрес, само гледайки отстрани, как тумба джигити се опитват да се утрепят. Ще споделя само, че трябваше да се качи скъп товар до горен етаж, а не допуснаха самоходния кран, с който разполагахме. Каквото може беше качено от хамали по джапанки, а за останалото по-тежко, дойдоха някакви по-големи мангали с чалмосан шеф, пак по джапанки, облечен с чаршаф, едноок и т. н.
Изкараха един 100 годишен разглобяем, бензинов винтч, монтираха го затиснат с каквото намерят и пренесаха тонове оборудване, на косъм всичко да се срути и да се избият като мухи, за което отговорност щях да нося аз, разбира се. Добре, че бяха много народ, плюс още народ да дава “ценен” акъл и добре, че тук всичко става на шано, иначе си такова мамата.

22.11.19
19:26

Раменна преса с дъмбели 5х5 до 25кг на ръка
Разгъване на дъмбел с две ръце зад глава 3х8 до 40кг
Фейспул на скрипец 3х8
Едностранно разгъване х 8, сгъване х 8 и гребане на скрипец х 8, 3 пъти
Хиперекстензия с 20кг диск х 8, Калф машина х 8, бедрено сгъване х 8, 3 пъти
Корем на права и обратна пейка с 20 кг диск в ръце
Пътека монотонно 30 мин

Чудя се как хората тренират с години по машините и са здрави, а аз направих една тренировка за крака на тях и сега ме наболява дясното коляно, при това с тежести от порядъка на 70-80%. Тъй като не тренирам сериозно, ще пиша и нещо странично.

Днес тук е почивен ден, но реших, че не ми се почива и отидох на работа. Както може да се предположи обаче, съкратих работния ден и понеже бях обещал на шофьора, отидохме на ресторант късния следобяд. Тук не си поплюват с храната, поръчват се големи софри, предимно телешко и агнешко месо, най-често на ребърца и кофта, арабски питки, които често се правят на място, и ориз, който обикновено е с агнешко, и поръсен с фъстъци. Гарнитурите са 9-10 малки чинии с хумус, салати, чушки и прочие, и да не пропусна традиционната супа, която е задължителна и се прави от фиде, домати, краставици, и силни подправки. По време на храна се сервира вода и цитронада, а след нея малки чашки чай и по-рядко турско кафе, като всички напики са предварително подсладени с много захар. Преди няколко дни реших, че е време да повдигна колективния дух и организирах обяд в бедуински ресторант, а за тези които не знаят, това са шатри направени от килим с ниски маси в средата и дивани за излягане, между които има място, на което сядаш докато се храниш, разбира се си събуваш обувките преди това, но ядеш с ръце, тоест без прибори. От килимения таван виси вентилатор, а сервитьорите не спират да носят храна, като остатъка се опакова за вкъщи. Има и други шатри, където може да влизаш само семейно, като специално са сложили надпис и обяснителна снимка на мъж, жена и 3-4 деца около тях, нещо нормално за арабския свят, а като гледам и за Западна Европа. Бих качил снимки, но ме притеснява, че много ще ми скочат лайковете и май ще пропусна, а и тук не е добра идея да снимаш хората. Не съм идвал в Египет от няколко години, но инфлацията е скочила в пъти, последно долара се търгуваше за 6.5-7 паунда, а сега е 16 паунда, което ще рече, че ако идваш с долари ти е евтино, да кажем дори по-евтино от в България.

п.с. А и като съм почнал с глупостите, да добавя, че днес купих телевизор от Черен Петък (от румънския сайт). Твърде е голям за малкия ни хол, а и сегашния е сравнително нов, но ми беше мерак.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 22.11.19 20:15.

29.11.19
21:24

Тренировката от сряда:
- раменна преса с дъмбели 5х17.5, 20, 22.5, 25, 27.5 кг на ръка
- едностранно сгъване за бицепс на скрипец 5х5х30%
- разгъване на въже на скрипец, с две ръце зад глава 5х5х80%
- едностранно гребане на скрипец 5х5х80%
- разгъване с дъмбел зад глава, с две ръце 5х30,40,45 кг

Тук посмях да сложа 27.5 кг, защото не обръщах и двата, а взимах десния дъмбел от удобна височина. После направих и 5-ца едностранно само с лявата ръка, но и там ми натежа много.

Тренировката от днес:
- преден клек с дъмбели 5х20,25,30,35,40 кг на ръка
- раменна преса на машина 5х8 до 50%
- калф машина  8х60% + бедрено разгъване до 8х90% + бедрено сгъване 8х60%, 5 пъти

В залата има дъмбели и по 50кг, но “спотърът” ми, тоест инструкторът, не може да ми подаде по-тежък от 40-ка, без да му излязат всички вени по тялото и да получи кръвоизливи на очите. Сигурно и мен ще ме намачкат за серия.

Да разкажа малко за движението тук. Масово се карат марки и модели, които не са познати в Европа, предполагам че са китайски и индийски. Най-разпространени са малките микробуси за превоз на пътници и пикапите, които освен извънгабаритни товари, често превозват в каросерията си и по няколко човека, завити с кърпи за да не ги брули вятър, и да не ги пече слънце. Друго масово превозно средство са мото-триколките, които са и местните таксита, и които спазват собствени правила за движение, често в насрещното, което е почти толкова разпространено, колкото и движението в правилната лента. Тук има голяма доза късмет, но и майсторлък, защото някой избират лява, други дясна, а трети карат по средата, което често ми причинява известен стрес. Попитах шофьора, откъде знае всеки път в коя лента да се движи и той ме успокои като отговори, че не знае. Важно е обаче да свиркаш постоянно с клаксон и да пресветкаш, особено ако си с камион и караш по диагонал в насрещното на всички ленти на кръговото движение. Друго интересно по темата са пешеходците, които са лишени от права, затова и пресичат където, и както им падне. Все пак на места има създаден ред и сутрин полицията слага конуси за да пропуска децата, които пресичат магистралата на път за училище.

Май няма друго за разправяне, освен че ям като разпран, не тренирам сериозно и гледам да бутам работата за да се свършва, и да си ходя, че сигурно пак ще се идва.

п. с. Взех и еспресо кафемашина от Черен Петък в румънския сайт.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 29.11.19 22:22.

30.11.19
20:43

казано от Brown Bomber на 29.11.19, 21:24:

Все пак на места има създаден ред и сутрин полицията слага конуси за да пропуска децата, които пресичат магистралата на път за училище.

Това звучи малко като “ако го блъснат на магистралата, довечера ще правим друго”.

30.11.19
22:08

И те са хора и си обичат децата, както всички останали, по-скоро е манталитет, защото на съседен път видях пасарелки, които изглеждат пусти.
Веднъж на магистралата заобиколихме умряло магаре, което явно беше престояло доста време в жегата, защото се беше подуло и скоро щеше да експлодира.

30.11.19
23:11

Където има ислям...всичко е изгубено.

05.12.19
16:43

Имаш известно право, ама чак пък всичко. Защо Джошуа и Руиз ще играят реванш в ислямска държава?

Много глупости се изписаха за мача, чак съм потресен и то вярно, че днес всеки разбира от всичко, и се чувства длъжен да се изкаже в нета, та и аз така.
Аз казвам обаче “Down goes Ruiz, down goes Ruiz”, ако се сещате за мача на Формън срещу Фрейзър. Прогнозата ми е нокаут за Джошуа след 3-4 рунд, с ляво кроше 🙂 Ако загуби пак няма да повярвам, ако спечели по точки или ако играе на заден крак цял мач, ще спра да го следя.

06.12.19
15:16

Тренировката ми днес:
- раменна преса с дъмбели до 3х5х27.5 кг на ръка
- плие клек с дъмбел 5х10х50 кг
- набиране на широки успоредни дръжки 3х8
- разгъване зад глава + сгъване с въже на скрипец, с долепени ръце до 3х8х50% стак
- корем

Избягването на дадени упражнения, очевидно не ми помага особено и реших да пробвам набирания. По моите стандарти се получи почти истинска тренировка и общо взето съм доволен.

п.п. Изтеглих се в залата, имат стар, механичен кантар. Смешното е, че като питах инструктора дали тегли вярно и че съм 3 кг надолу, ме поздрави, явно имам нужда.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 06.12.19 15:31.

09.12.19
19:41

Тренировката днес:
Плие клек с дъмбел 10х50кг + раменна преса с дъмбели 10х25кг на ръка, 2 пъти
Клек на Смит 10х100кг + набиране на широки успоредни дръжки 10, 2 пъти
Румънска тяга с дъмбели 10х30кг на ръка + разгъване с дъмбел зад глава 10х35кг, 2 пъти
Румънска тяга с дъмбели 10х30кг на ръка + сгъване на скрипец с въже и долепени ръце 10х40%, 2 пъти
Хиперекстензия 10 + обратни коремни преси 10, 5 пъти


На повечето места, вместо + имаше почивка, но се получи много добре като натоварване.

П.П. И една снимка, докато още не съм спихнал от тренировката, само ще помоля Хъс’л да каже откъде да изтегля емотиконка черепче за лицето.

Мнението беше редактирано от Brown Bomber на 09.12.19 20:13.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1