Страничен ефект от BCAA

09.06.17
12:27

Здравейте,

Преди два-три месеца си взех BCAA 8:1:1 на Everbuild и в този период чувствах леко непрестанно главоболие, лека замаяност и пълна липса на концентрация преписах го на смяната на времето и на умората както и на диетата т.к съм калориен дефицит. На скоро пак си го взех и след приема на първата доза на следващия ден пак се почувствах по същия начин леко постоянно главоболие и пълна липса на концентрация, преди години си бях взел BCA 8:1:1 на USP Labs и го нямах този проблем.
Каква е възможната причина за тези странични ефекти?

16.06.17
14:13

Здравей,
Виждам, че си ги взел преди 2 месеца, но все пак-  провери ли срока на годност.

Аз на скоро изхвърлих бета-аланин с изтекъл срок на годност (1 година). След всеки прием ми ставаше лошо на стомаха и повдигаше.

Гарантирано по-добри резултати след едва 30 дни!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1