Тайната на коремната преса

22.08.17
21:14

Здравейте,

Аз съм момиче на 21г, 167см и съм 57кг. Тренирам 3-4 пъти седмично и си смятам калории и макроси. Ама нопоследък омазвам нещата 😄 😄 и мисля да пробвам диета за плочки на Лазар като целта ми е да сваля няколко килограма ида изчистя мазното. Може ли някой който я е пробвал да даде мнение?

След като сама казваш, че “омазваш нещата”, кое те кара да мислиш, че която и да е готова програма е решението?

22.08.17
21:46

казано от Димитър Михайлов на 22.08.17, 21:30:

След като сама казваш, че “омазваш нещата”, кое те кара да мислиш, че която и да е готова програма е решението?

От няколко месеца по-сериозно се опитвам да следя калории и макроси както казах, но нещо не ми се получават нещата. Сама си измислям храненията, но явно не са както трябва, защото не свалям. Този факт ме разочарова и се поддавам на желанието за джънк, после уж пак влизам в ритъм и този кръговрат се повтаря отново и отново... По-лесно ми е някой да каже яж това това и това в толкова часа, отколкото сама да си мисля нещата и да няма ефект.

22.08.17
22:08

казано от Fit Girl на 22.08.17, 21:14:

Здравейте,

Аз съм момиче на 21г, 167см и съм 57кг. Тренирам 3-4 пъти седмично и си смятам калории и макроси. Ама нопоследък омазвам нещата  и мисля да пробвам диета за плочки на Лазар като целта ми е да сваля няколко килограма ида изчистя мазното. Може ли някой който я е пробвал да даде мнение?

Би ли ни написала свойте калории и ако си в калориен дефицит, колко са калориите след това. Също напиши грамажа или процентите на макросите.
П.С. Не очаквай резултат от готова програма, всичко е индивидуално.

22.08.17
22:17

казано от Okiots на 22.08.17, 22:08:

казано от Fit Girl на 22.08.17, 21:14:

Здравейте,

Аз съм момиче на 21г, 167см и съм 57кг. Тренирам 3-4 пъти седмично и си смятам калории и макроси. Ама нопоследък омазвам нещата  и мисля да пробвам диета за плочки на Лазар като целта ми е да сваля няколко килограма ида изчистя мазното. Може ли някой който я е пробвал да даде мнение?

Би ли ни написала свойте калории и ако си в калориен дефицит, колко са калориите след това. Също напиши грамажа или процентите на макросите.
П.С. Не очаквай резултат от готова програма, всичко е индивидуално.

Aми сметнах че ми трябват около 1700 калории, за да поддържам килограми. В момента съм на 1400, 158В(45%) 105Б(30%) 39М(25%).

22.08.17
22:23

казано от Fit Girl на 22.08.17, 22:17:

казано от Okiots на 22.08.17, 22:08:

казано от Fit Girl на 22.08.17, 21:14:

Здравейте,

Аз съм момиче на 21г, 167см и съм 57кг. Тренирам 3-4 пъти седмично и си смятам калории и макроси. Ама нопоследък омазвам нещата  и мисля да пробвам диета за плочки на Лазар като целта ми е да сваля няколко килограма ида изчистя мазното. Може ли някой който я е пробвал да даде мнение?

Би ли ни написала свойте калории и ако си в калориен дефицит, колко са калориите след това. Също напиши грамажа или процентите на макросите.
П.С. Не очаквай резултат от готова програма, всичко е индивидуално.

Aми сметнах че ми трябват около 1700 калории, за да поддържам килограми. В момента съм на 1400, 158В(45%) 105Б(30%) 39М(25%).

Имаш ли дневник тук ? Където можем да ти видим храненето ти в макроси и тренировката ти ?
Ако искаш, напиши тук как си разпределила храненията си.

22.08.17
22:39

казано от Okiots на 22.08.17, 22:23:

казано от Fit Girl на 22.08.17, 22:17:

казано от Okiots на 22.08.17, 22:08:

казано от Fit Girl на 22.08.17, 21:14:

Здравейте,

Аз съм момиче на 21г, 167см и съм 57кг. Тренирам 3-4 пъти седмично и си смятам калории и макроси. Ама нопоследък омазвам нещата  и мисля да пробвам диета за плочки на Лазар като целта ми е да сваля няколко килограма ида изчистя мазното. Може ли някой който я е пробвал да даде мнение?

Би ли ни написала свойте калории и ако си в калориен дефицит, колко са калориите след това. Също напиши грамажа или процентите на макросите.
П.С. Не очаквай резултат от готова програма, всичко е индивидуално.

Aми сметнах че ми трябват около 1700 калории, за да поддържам килограми. В момента съм на 1400, 158В(45%) 105Б(30%) 39М(25%).

Имаш ли дневник тук ? Където можем да ти видим храненето ти в макроси и тренировката ти ?
Ако искаш, напиши тук как си разпределила храненията си.


Нямам дневник, но си следя храната с My Fitness Pal. Примерно меню:
закуска 2 яйца (или 1 яйце + 2 белтъка), извара около 50-60гр, филийка хляб (пълнозърнест), домат, краставица, маслини; друг ден си правя 50гр овесени ядки с 10гр мед и отделно извара и плод
Обяд пилешко месо (филе или бутче), салата и някви въглехидрати (хляб, нахут, леща или нещо от сорта); понякога ми се хапва само леща и салата
Междинно - Когато ми се прияде нещо сладко хапвам плодове между храненията
Вечеря - подобна на обяда

Почти си достигам макросите +/- тук там
Но понякога озверявам от глад и се натъпквам здраво с каквото дойде и прецаквам всичко 😄 😄 😄

В момента се лутам с тренировките, посещавам групови 3-4 пъти седмично - body pump, спининг.

22.08.17
22:55

Аз също използвам това приложение за храната си + везна 🙂 но се изисква постоянство за да имаш резултат а както ти сама написа : омазваш всичко, като ядеш над нужните калории и влизаш сигурно в калориен излишък. Давай повече дисциплина и активна тренировка : която да гори още калории.
Можеш да си вземеш суплементи също преди тренировка да ги пиеш.
Л-карнинтин, фет бърнър, йохимбин - прочети има много информация за тези суплементи.

Но с постоянство, дисциплина и упоритост ще имаш упех !

22.08.17
23:05

казано от Okiots на 22.08.17, 22:55:

Аз също използвам това приложение за храната си + везна  но се изисква постоянство за да имаш резултат а както ти сама написа : омазваш всичко, като ядеш над нужните калории и влизаш сигурно в калориен излишък. Давай повече дисциплина и активна тренировка : която да гори още калории.
Можеш да си вземеш суплементи също преди тренировка да ги пиеш.
Л-карнинтин, фет бърнър, йохимбин - прочети има много информация за тези суплементи.

Но с постоянство, дисциплина и упоритост ще имаш упех !

Прав си, постоянство ми липсва май май 😁😁 Пила съм и Л-карнитин и фет бърнър, но пак до един момент. Шишето с карнитина си стои до половината в шкафа. По-сериозно трябва да приема нещата, ама нещо не ми достига.

23.08.17
09:13

казано от Fit Girl на 22.08.17, 23:05:

казано от Okiots на 22.08.17, 22:55:

Аз също използвам това приложение за храната си + везна  но се изисква постоянство за да имаш резултат а както ти сама написа : омазваш всичко, като ядеш над нужните калории и влизаш сигурно в калориен излишък. Давай повече дисциплина и активна тренировка : която да гори още калории.
Можеш да си вземеш суплементи също преди тренировка да ги пиеш.
Л-карнинтин, фет бърнър, йохимбин - прочети има много информация за тези суплементи.

Но с постоянство, дисциплина и упоритост ще имаш упех !

Прав си, постоянство ми липсва май май  Пила съм и Л-карнитин и фет бърнър, но пак до един момент. Шишето с карнитина си стои до половината в шкафа. По-сериозно трябва да приема нещата, ама нещо не ми достига.

Така е за да искаш нещо да постигнеш, трябва да си постоянна, упорита и да гониш целите си. Иначе няма да стане. За това много хора с въпросните “диети” ...влизат след “диетата” в йойо ефект. Когато достигнеш целта си, но се чувстваш уморена, отпаднала ... се прави зареждане с много калории. Аз лично това го правя 2 пъти в месеца. Но така свикнах вече 15 г. Тогава нямаше такива приложения за изчисляване, всичко го пишех в тефтер 🙂 а сега е супер лесно 🙂
Хайде успех и не забравяй да си постоянна и упорита и резултатът ти ще е на лице. Лек ден.

23.08.17
14:31

казано от Okiots на 23.08.17, 09:13:

казано от Fit Girl на 22.08.17, 23:05:

казано от Okiots на 22.08.17, 22:55:

Аз също използвам това приложение за храната си + везна  но се изисква постоянство за да имаш резултат а както ти сама написа : омазваш всичко, като ядеш над нужните калории и влизаш сигурно в калориен излишък. Давай повече дисциплина и активна тренировка : която да гори още калории.
Можеш да си вземеш суплементи също преди тренировка да ги пиеш.
Л-карнинтин, фет бърнър, йохимбин - прочети има много информация за тези суплементи.

Но с постоянство, дисциплина и упоритост ще имаш упех !

Прав си, постоянство ми липсва май май  Пила съм и Л-карнитин и фет бърнър, но пак до един момент. Шишето с карнитина си стои до половината в шкафа. По-сериозно трябва да приема нещата, ама нещо не ми достига.

Така е за да искаш нещо да постигнеш, трябва да си постоянна, упорита и да гониш целите си. Иначе няма да стане. За това много хора с въпросните “диети” ...влизат след “диетата” в йойо ефект. Когато достигнеш целта си, но се чувстваш уморена, отпаднала ... се прави зареждане с много калории. Аз лично това го правя 2 пъти в месеца. Но така свикнах вече 15 г. Тогава нямаше такива приложения за изчисляване, всичко го пишех в тефтер  а сега е супер лесно 
Хайде успех и не забравяй да си постоянна и упорита и резултатът ти ще е на лице. Лек ден.

Благодаря за надъхването. Наистина след диетите, се получава йо-йо ефекта и това се повтаря и повтаря. Ще се взема в ръце 😁

24.08.17
19:00

Хора

Мнението беше редактирано от Fit Girl на 27.08.17 22:00.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1