Изчистване на мазнините или покачване на мускулната маса ?

06.01.19
13:14

Здравейте !
Понеже започнах да ходя на фитнес и да спазвам режим , искам да попитам дали да започна с тежести , за да покачвам мускулна маса или първо да изгоря мазнините , понеже съм 190см и тежа около 100кг ?
Целта ми е да покача мускулната маса , но и искам да сваля мазнини и да попитам с кое да започна първо ?

06.01.19
13:34

С двете. Принципно ако калорииният ти дефицит не е повече от 200-300 ккал. уж няма да имаш проблем. А инак според мен е по-лесно първо да отслабнеш, а после да започнеш да заякваш.

Мнението беше редактирано от Jack на 06.01.19 13:35.

06.01.19
13:35

С и двете ! Ако не си тренирал до сега, това е момента да покачиш леко мускули и едновременно да свалиш и мазно.
ПС.....изпреварили са ме с отговора!

Мнението беше редактирано от Деян на 06.01.19 13:36.

06.01.19
14:15

Благодаря ви много за отговорите ! Та да попитам понеже във втория ден още започнах с тежестите , на няколко уреда -  скотово сгъване ( мисля ,че така се казваше) и пек дек машина . Започнах да вдигам и дъмбели от легнало положение ( разбира се от най-леките ) и накрая завърших с кардио ,като бягах на пътеката около 600 метра и след това плавно спрях. Накрая си взех и един протеинов бар (100гр) като беше 21г протеин 24% мазнини и 13% захар - правилно ли е така да се прави и да увеличавам ли тежестите и натоварването ?

06.01.19
14:19

😎
Нищо не тренираш......тоя профил да не е някакъв бъзик 😄 Скотово, пек дек и протеинов бар-ОМГ.
Започвай с тежки базови упражнения-клякане с щанга, лег, тяга, набиране, кофи, раменна преса, гребане с щанга и дъмбели. Ако набиранията и кофите не ги можеш, започвай за сега с другите. Заучи техниката, в началото с по-леки тежести и малко по малко ще навлезеш.

Мнението беше редактирано от Деян на 06.01.19 14:21.

06.01.19
14:35

Просто още съм “новак” във фитнес залата и не мога още в началото да започна с щанги - пробвах да вдигна една и ми дойде доста тежичка ,и затова реших да ида на другите уреди  ,където да мога да правя упражнения .

06.01.19
14:38

Ами леко полеко, с празни лостове ако трябва в началото. Без основните упражнения, няма как да стане.

06.01.19
14:41

Ясно , благодаря за съветите!

06.01.19
15:35

казано от Kristiyan Goranov на 06.01.19, 14:15:

на няколко уреда -  скотово сгъване ( мисля ,че така се казваше) и пек дек машина .

Скотовото не е добро за начинаещи и особено, ако е първо или единствено упражнение за бицепсите. Може лесно да се получи разтежение и възпаление на сухожилията. И сетне е трудно да правиш каквото и да било друго. Освен ако имаш много здрави ръце и не се притесняваш от травми. В противен случай използвай скотовото като второ след бицепсово сгъване с щанга (късия крив лост)  или дъмбели от изправено положение.


Най-лесно би могъл да изчистиш, ако тренираш във фитнес рано сутрин на гладно. И тогава мазнините се стопяват по липса на друг източник на енергия.

Мнението беше редактирано от Миро на 06.01.19 15:39.

Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1