Дневникът на Вики a.k.a Харесва ми да имам мазоли по ръцете си

Прескочи до:

11.04.19
21:46

Сън 8ч.
Вода: 2,5-3л

Храна:
‣ 100гр кефир, лъжица чиа, 3 лъжици овесени, банан, половин лъжичка бадемово
‣ 3 яйца и 350г микс китайски зеленчуци
‣ Смуути горски плодове, ананас, кефир, спанак; към 150гр извара с лъжица заквасена сметана
‣ Филия ръжен хляб с лъжица фъстъчено масло
‣ Домашен кефир с гранола - Тук малко прекалих и се издух много. Скоро не бях правила номера с бъркането в опаковката за още и още. По принцип поне си правя порцийки.
Някъде през деня хапнах няколко хапки риба

Днес движение нулево, но пък се движа добре със задачите 😄 Яденето и по-добре можеше. Като съм цял ден вкъщи, мога изобщо и да не мисля за храненията ми, защото се наслаждавам на необезспокоен работен процес 😄 Та захарта затова преобладава. Сърцето така си е пожелало.

Мнението беше редактирано от orion на 11.04.19 21:46.

12.04.19
22:09

Сън 8ч.
Вода: 2л

Храна:
‣ 300г кефир, 3 лъжици овесени ядки, киви и няколко парченца ананас
‣ 100г извара разстлана под 2 яйца на очи с малко настъгран чедър, лъжичка олио гроздово семе
‣ Към 200г панирано филе от бяла риба с много мазна зелева салата
‣ Зелена салата с 200г кефир, варено яйце и зехтин; няколко парчета суджук
‣ Още към 100г риба със салата

Движение:
Преден клек 1х10 6кг, 1х8 11кг, 2х6 14кг
Мъртва тяга 1х10 26кг, 1х8 31кг, 2х6 36кг
Гребане 1х10 10кг, 1х8 15кг, 2х6 20кг
Пек дек 1х10 10кг, 3х8 15кг
Раменна преса с щанга 1х10 6кг, 1х8 9кг, 2х8 11кг, почивка и задържах във вдигнато положение доколкото мога
Фейс пул с въже 2х5кг само да пробвам
Бицепс въже 1х10 10кг, 1х8 15кг, 2х5 20кг
Трицепс въже 1х10 10кг, 1х8 15кг, 2х5 20кг
Вдигане на крака от вис х4 до отказ

Силата се върна, днес и с храната, и с движението сме добре. Но пък при задачите нямаше движение. Дъждовното време навън ми се отрази отвсякъде и бях тъжна и безполезна. 😄

13.04.19
21:49

Сън близо 8ч.
Вода: 3л докато легна

Храна:
‣ Лъжичка мед, джинджифил, лимон, чай мента
‣ Към 200мл прясно мляко с 2 лъжици чиа, 3 лъжици овес, банан, лъжичка бадемово масло и канела
бележка: вече чиа с друго освен с кисело мляко - не
‣ 125г протеинова паста, сос от 5 домата, лук, магданоз и 250г смлени свинско + телешко, малко настърган чедър

Движение: 5к крачки с тежките кубинки и тежък багаж на гърба - това го пиша за цяла тренировка 😄

Нереална песен.

14.04.19
18:35

Сън 7ч.
Вода: 1,5л

Храна:
‣ Чай с лъжичка мед, половин лимон и джинджифил
‣ Палачинки 150г извара, 2 яйца, 5 лъжици овесени ядки, малко кисело мляко, банан, киви, по една лъжичка заквасена сметана, сладко от малини и кокосово масло за пърженето
‣ Две парчета черен шоколад
‣ 100тина грама свинско+телешко, зелена салата с 2 варени яйца, зехтин и малко кисело мляко
По-късно вероятно ще има още вода и две-три бири.
Движение освен разтягане няма.

Мнението беше редактирано от orion на 14.04.19 18:38.

15.04.19
22:23

Сън 6ч. + още към 1ч. след едно велико въртене
Вода: 1,5л

Храна:
‣ Кисело мляко с овесени ядки, чиа, банан
‣ Телешко, салата краставица, два домата, сирене, лъжица зехтин
‣ Филийка ръжен хляб с лъжица фъстъчено масло и банан
‣ Боб яхния с домати и суджук
‣ Кисело мляко с гранола

Движение:
Преден клек 1х10 6кг, 1х8 11кг, 2х6 16кг
Мъртва тяга 1х10 26кг, 1х8 31кг, 1х6 36кг, 1х5 41кг
Хамър машина 1х10 2,5кг, 1х8 5кг, 2х6 9кг
Пек дек 1х10 10кг, 2х8 15кг, 1х6 20кг 
Странично рамо с гири 1х10 1кг, 1х8 2,5кг, 2х6 3кг
Бицепс скот 1х10 3кг, 1х8 5кг, 2х6 7кг
Трицепс с диск/гири 1х10 2,5кг, 1х10 3кг, 1х6 5кг
Вдигане на крака от вис х4 до отказ

Чувствах се много силна и концентрирана, защото не говорих с никого този път, само цак-цак и айде.
За храненията... Освен първото, всичките останали бяха в един прозорец от 6 часа и в момента съм много издута, но в същото време ми се яде още. И то не друго, ами още гранола. Ех, дяволе 😄
Днес си купих тофу и в някой от тези дни ще пробвам да си направя някаква къри-тофу изгъзица в името на разнообразяването на източниците на белтъци. Ще да е интересно.

Вчера съм забравила да си кача арт снимката на палачинките, така че ето:

Мнението беше редактирано от orion на 16.04.19 21:28.

16.04.19
21:18

Сън 6ч
Вода: 1л.

Храна:
‣ 2 малки филийки ръжен хляб, 2 варени яйца, 50г сирене
‣ Мляко с нес - тва беше ненужно, уж трябваше да се събудя, то още повече ми се доспа
‣ 200г кисело мляко, 4 лъжици овесени ядки, лъжица и половина чиа, киви, парче черен шоколад
‣ 180г тофу, 100гр кокосово мляко, лъжица олио от гроздови семки, разни подправки, лук, етц
‣ Малко телешко, варено яйце
‣ Препечена филийка, банан, лъжица фъстъчено масло

Тофуто има ужасна текстура, уау. И вкусът... :( Ядох от това лидълското, което се води marinated и буквално се гърчих. Имам и с чили, надявам се да е една идея по-добре. Накиснах си нахут за утре, да направя някаква смесена работа. И сега ще проуча други начини за приготвяне на тофуто, които да го направят по-търпимо.
Забравих да отбележа, че станаха два месеца в залата вече, гордея се със себе си 😄
Също - тийзърите, които Рамщайн пуснаха днес са брутални. Тази група няма лоши рифове в цялата си история и явно този албум ще продължи традицията.

17.04.19
22:00

Сън 8ч
Вода: 2,5-3л

Храна:
‣ 240г гурманска плескавица, 200г нахут с лимон, подправки и съвсем малко зехтин, парче шоколад
‣ 180г тофу с чили, 200г нахут, 200г кокосово мляко, лъжица мазнина, лук, лимон, подправка за къри - стана вкусно!!

Движение:
Преден клек 1х10 11кг, 1х8 16кг, 2х6 18,5кг
Румънска тяга 1х10 20кг, 1х8 30кг, 2х5 35кг
Хип тръст 1х10 16кг, 1х8 21кг, 2х6 26кг
Гръб гребане 1х10 10кг, 1х8 15кг, 2х6 20кг
Пек дек 1х10 10кг, 2х8 15кг, 1х6 20кг 
Раменна преса с гири 1х10 3кг, 2х8 5кг, 1х6 7кг
Бицепс с въже 1х10 10кг, 2х8 15кг, 1х6 20кг
Трицепс с въже 1х10 10кг, 1х8 15кг, 2х6 20кг
Вдигане на крака от вис х3 до отказ

Днес не ядох преди тренировка и се чувствах окей, за разлика от онзи път, в който щях да припадам.
След хип тръстовете ме боля кръста. Явно не е за мен, което ме разочарова, защото нали уж било най-доброто glute упражнение и исках да го включа.

Мнението беше редактирано от orion на 17.04.19 22:04.

18.04.19
09:10

Може би има проблем с формата на упражнението. Не би трябвало да ти засяга кръста. Ако пейката е висока, може да ти създаде проблеми.
Добра идея е да снимаш клипчета и да ги пуснеш тук, така се получава добра обратна връзка и съвети. Личен опит 🙂

18.04.19
12:58

Също така не е задължително да е от хип тръста, имаш доста варианти 🙂 нито пък да е само от днешната тренировка.

18.04.19
13:41

От хиптръст независимо дали на машина или със свободна тежест ме боли кръст. Гледа ме треньор и то не квартален батка, каза че формата е правилна.

18.04.19
14:00

Мерси, Кобре, ще опитам да се снимам, когато се върна в залата след почивката, на която ще ходя сега. За формата - специално за това упражнение нямаше кой да ми обърне внимание, за разлика от клек, тяга и тн и от клипчета съм гледала формата. Знам, че трябва да гледаш кръста ти, когато си в горно положение, да е заключен навътре, тоест нещо като обратното на anterior pelvic tilt (съжалявам, не съм сигурна как e на български). И си мислех, че е възможно от това да ме е заболяло, защото моето неутрално положение на кръста е anterior pelvic tilt, макар че откакто тренирам има подобрение.
А сега като казваш, възможно е и да е от пейката.. На това изобщо не съм обръщала внимание, а би трябвало да оказва голямо влияние. 

А заключих, че е от това упражнение, защото досега не ме е болял и беше единственото ново упражнение. Правя го за пръв път с по-голяма тежест, иначе леко го бях пробвала 1-2 пъти преди, тогава не мисля, че ме е боляло. Но не изключвам, че може и да е от друго, както казваш.

Мнението беше редактирано от orion на 18.04.19 14:03.

18.04.19
14:10

Точно обратното- кръстът не трябва да се заключва. Стягаш дупето, но не заключваш.

19.04.19
11:33

Ооо, благодаря ти много! Значи си познала за формата. 😄

Вчера:
Сън 8ч
Вода: 1,5л
Храна:
‣ Палачинки (100г извара, банан, 2 яйца, брашно от 3 лъжици овесени ядки, лъжичка кокосово масло, по една лъжичка заквасена сметана и сладко от малини)
‣ 80тина гр плескавица, 20тина сирене, два домата, краставица, лъжица зехтин
‣ Салата 200г нахут, 50г сирене, домат, краставица, лъжица зехтин, лук
Движение: само разходка

Днес:
Сън 8ч
Вода: 1,5л + поне още толкова, защото днес съм зажадняла
Храна:
‣ 100г извара, към 200 кисело мляко, 3 лъжици овесени ядки, лъжица и половина чиа, половин манго
Останалите хранения ще са вероятно:
‣ Салата със 100тина гр нахут като вчерашната
‣ Още към 200г извара с 2 яйца на очи в малко кокосово масло
‣ Малки ръжени филийки с фъстъчено масло и кръгчета банан

Движение:
Преден клек 1х10 6кг, 1х8 11кг, 2х6 16кг
Мъртва тяга 1х10 31кг, 1х8 36кг, 2х5 41кг
Гръб горен скрипец широк хват 1х10 10кг, 1х8 15кг, 2х6 20кг
Пек дек 1х10 10кг, 2х8 15кг, 1х6 20кг 
Странично рамо с гири 1х10 1кг, 1х8 2,5кг, 2х6 3кг
Бицепс гири 1х10 3кг, 1х8 5кг, 2х6 7кг
Трицепс с диск/гири 1х15 2,5кг, 1х10 3кг, 2х8 5кг
Вдигане на крака от вис х3 до отказ
и бързо ходене

Довечера тръгваме на двуседмична екскурзия с кола посока Италия (Милано), южното крайбрежие на Испания, та до Порто в Португалия.
Всъщност тук пиша всякакви простотии, но май не съм споделяла, че се занимавам с изкуство и дизайн (долу ще сложа снимки), затова за мен такива пътувания са изключително важни и вече нямам никакво търпение. Готова съм да се презаредя творчески.
Тук вероятно няма да имам сили да пиша, но то е ясно - ходене, гледане и ядене. Ако реша да вкарам някакво допълнително движение, ще го отбележа, за да се похваля сама себе си 😄

Мнението беше редактирано от orion на 19.04.19 11:39.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1