ДЕЯНЧИК

Прескочи до:

30.06.19
18:31

30.06.2019 г.

Пътечка - 6 мин.;
Тяга с широк хват /ама не чак толкоз широк, т.е. около 30 см. от краката/ - 5х60, 70, 80, 90, 100 кг.;
Военна-5х30, 40, 45, 47.5, 50, 52.5, 55, 1х57.5, 1х60;
Висене на ръце-10 сек.;
Повдигане на дъмбели за трапец-1х15;
Разтваряне с дъмбели за рамо-1х10.

Т,ва широката тяга бахти гадното. Пробвах я ей така от любопитство, не знам какви са й ползите, но явно има щом се припотих с тея кила, не толкоз да съм се уморил. По-трудно ми идва да контролирам гърба в екстензия, доста по-трудно е движението в целият му почти диапазон-или аз поне така го чувствам.
Като цяло съм доволен от днес, като се има предвид, че вчера се почнахме още от обяд, та чак до 1 след полунощ.
Три дни съм решил да бримча само на банани и стафиди.....сигурно няма да изкарам 😎

Добавки-аминота, магнезий и глюкозамин.
Като свършат аминокиселините, си оставам само на магнезий и разни за стави и сухожилия. От другото няма смисъл или поне не за мен.

Мнението беше редактирано от Деян на 30.06.19 18:33.

02.07.19
16:49

казано от Деян на 30.06.19, 18:31:

Т,ва широката тяга бахти гадното. Пробвах я ей така от любопитство, не знам какви са й ползите, но явно има щом се припотих с тея кила, не толкоз да съм се уморил.

Не си за широка тяга в този момент, Дидо. Доста други неща в тренировките си трябва да преосмислиш, преди да можеш да извлечеш ползи от нея. 🙂

05.07.19
20:57

05.07.2019 г.

Лег-5х50 (рам.хв.), 5х70 (рам.хв.), 3х80 (рам.хв.) 3х90, 2х2х95, 12х70 (рам.хв.);
Клек-5х50, 60, 70, 80, 2х2х90, 10х60;

Не бях дИгал от неделя. Днес мислех да въртя повечко упражнения за гърди и малко да остържа трицепса, но ми се дотренира точно по горния начин. Силиците нещо ги нямаше, умора също, но явно е от жегата. Важното е, че сега вкъщи почти се чувствам, все едно нищо не съм правил, т.е. ок съм си от към тонус и енергия.

казано от Boby_ на 02.07.19, 16:49:

Не си за широка тяга в този момент, Дидо. Доста други неща в тренировките си трябва да преосмислиш, преди да можеш да извлечеш ползи от нея. 🙂

Пф, чак сега виждам, че си писал. Правих я само за проба, нямам намерение да я тренирам. Ама пък като усещах следващите дни една приятна треска на трапеца, може чат пат да я бримча. То и не хващам чак толкова широко, както я правят.
Иначе не знам какво точно да преосмисля-явно е за тренирането, щото мазното и пороците са ясни. М/у другото много добре ми се отразява МГ /базово движение/ един път седмично, без кой знае какъв обем, но за някои МГ и с повече движения и в по-високи бройки. Не ме болят така някои стави и сухожилия, просто защото почиват повече. Затова и подходих последно време по този начин. Визуално някъде се вижда осезаемо, че има промяна в положителен аспект, а другаде също има, но нарасналите обиколки там не са ок 😃
Аз “тренирам” основно за кеф, т.е.да има движение, но по начин, да се чувствам добре по време и след заниманието. Нямам намерение да издевателствам върху тялото си, пък каквото стане. Плюсовете отдавна ги усетих. За минус намирам единствено неспособността ми да спра да пия и пуша....и да ям в повече.  Но се боря някак да се справя.

06.07.19
18:27

06.07.2019 г.

Пътечка-5 мин.
Вертикална машина за гръб с широк надхват- 10х70, 10х80, 4х10х100;
Хоризонтален скрипец с тесен успореден хват-10х60, 70, 80, 90;
Сгъване с крив лост с кабел-3х8;
Чуково пред гърди-10х15, 8х20 на ръка;
Повдигане с лост за трапец със задържане горе -12х70, 10х80, 8х100, 12х70.

Трябва да си изпълня седмичния план за 3 посещения в залата, та няма как-ще се ходи в 3 последователни дни. Принципно съм ги разхвърлял сряда/петък/неделя, но както казах вчера, 4 дни почивах. Та живот и здраве, утре пак.
Това което следва да отбележа е, че на дърпащите, било то скрипци или някое движение с щанга, винаги и на което и да е занимание имам аванс. То е ясно, че при тягите, независимо какъв вид, не се напъва до отказ. На клека май, също. Докато на лежанки, раменни и разгъвания за трицепс, много често няма да имам възможност за още едно повторение или чисто такова. Но не всеки път де, но го има често.

07.07.19
19:12

07.07.2019 г.

Пътечка-6 мин.
Раменна на Смит пред гърди, седнал-4х8;
Арнолд преса седнал-1х10х15 и прав 1х5х20 на ръка;
Хеликоптер раменен хват на скрипец-3х10, 1х12;
Разтваряне на дъмбели встрани-4х10х12.5 на ръка;
Румънска от стойка до коленете, без оставяне-4х10х80.

В началото стойката бе заета, та затова правех раменната на Смита, нямаше кой да чака. А ако бях почнал с румънската, бързо щях да приключа.
Не знам защо така тежат килата на тая Смит машина. На другата машина, на която хватките са отделно слагам с 25-30 кг. повече. С щангата също вдигам с повече. Струва ми се, че нещо не е смазана добре, защото и с празен лост нещо куцо върви.
Успях да си избримча нещата в 3 поредни дни-всичко е ок, няма спад в тонуса и енергона 😎

Мнението беше редактирано от Деян на 07.07.19 19:17.

07.07.19
19:13

Дублаж-за триене.

Мнението беше редактирано от Деян на 07.07.19 19:15.

07.07.19
19:20

казано от Деян на 07.07.19, 19:12:

В началото стойката бе заета, та затова правех раменната на Смита, нямаше кой да чака.

Може да си я обръщаш щангата от земя в такъв случай и липсата на стойка няма да е проблем.

07.07.19
19:23

казано от Боян на 07.07.19, 19:20:

казано от Деян на 07.07.19, 19:12:

В началото стойката бе заета, та затова правех раменната на Смита, нямаше кой да чака.

Може да си я обръщаш щангата от земя в такъв случай и липсата на стойка няма да е проблем.

Удря ми сериозно брахиорадиалиса, който на едната ръка ми е проблемен и после ме боли, ако го правя с тежест, дето ми е раменната. Иначе обръщане от земя с изтласкване/пуш......ееехх😎 Супер ще ми дойде. С едно упражнение хем рамена въртя, хем задни бедра, хем и други работи.

Мнението беше редактирано от Деян на 07.07.19 19:27.

08.07.19
01:43

Зарежи го този брахиорадиалис ... карай на брахиалис, пък дланта я мани. Ей, научих нещо ново 🙂

12.07.19
18:04

12.07.2019 г.

Лег-5х50, 2х5х70, 5х90, 3х3х95;
Горен лег-5х50, 2х8х70, 2х5х80;
Кофи СТ-3х7;
Кросоувър-1х15;
Френско прав с въже на скрипец-15, 8, 8;
Повдигане на крака от стенд-1х21.

Днес по-рано приключих в офиса и бегом към залата. Нещо последните 2 седмици хич не ми се тренира. Не е от мързел, не е от умора, просто ищях някак си няма. Може би защото младежите баш сега кандидатстват за 8-ми клас, та резултати от НВО, та избор на училища и паралелки, та класирания и т.н. Още не е финализирано според най-големите им желания, но има голям шанс на второ класиране. Уж не го мисля много, защото както са се представили-така, но явно вътрешно това нещо си заема част от приоритетите ми.
Но въпреки повечето почивни дни тези 2 седмици, пак живот и здраве ще си извъртя плана, макар в 3 последователни дни.
Хм, бях казал, че няма да взимам повече хранителни добавки, ама баш за това просто не ми вярвайте от тук натам, каквото и да кажа.

Добавки: пудра, трибулус на Now, магнезий.

14.07.19
14:56

14.07.2019 г.

Клек-5х40, 50, 60, 70, 80, 2х90;
Хакен клек на машина-3х12;
Раменна преса на машина-4х8;
Хеликоптер с лост на скрипец-1х10 с рх и 2х10 с тесен;
Разтваряне встрани с кабел с редуване на ръцете-3х8;
Вертикална машина за гръб широко-3х10;
Хоризонтална машина за гръб с тесен успореден-3х8;
Сгъване за бицепс с лост-3х10;
Лег преса с акцент задно бедро-3х12;
Повдигане на лост за трапец с леко задържане горе-15х60, 15х80, 10х90, 10х100.

Добавки: пудра, трибулус, магнезий.

16.07.19
20:30

16.07.2019 г.

Лег-5х50, 5х70, 5х80, 7х3х95, 1х5х92.5;
Горен лег-5х50, 8х70, 6х75, 4х80;
Кофи СТ-1х8;
Разгъване за трицепс на скрипец-1х15, 2х8 с прогресия.

Добавки: пудра, магнезий, трибулус /по 500 мг. през 8 часа/

19.07.19
18:42

19.07.2019 г.

Пътечка-5, 6 мин. леко бягане;
Горна машина за гръб в надхват-4х10х110;
Хоризонтална машина за гръб с тесен успореден-4х10х130;
Скотово на машина с раменен подхват-3х10х25;
Повдигане за трапец с дъмбели-3х12х40 на ръка.

Храна до тук, т.е. освен 2 капучинота сутринта, само съм обядвал 80-100 гр. свинско бонфиле с купичка шопска салата. След залата си пийнах и пудрата.
Въпреки, че вчера бе “силна вечер”, защото имахме повод-на второ класиране децата се класираха в желаната гимназия, а днес ги записахме, то имах енергия и желание да раздвижа след работа. Харесва ми за гръб да си бримча на машините и това е. Ще видя за раменната и клека, дали да дам почивка и да отидат за неделя или да ги правя още утре. Ако съм ок и имам хъс, ще ида до залата. Принципно нямам проблем да раздвижвам в два или три поредни дни, стига да не припокривам групите в два поредни дни.

Добавки: пудра, магнезий, трибулус.

Пф, гледам тръгналата мода, да се правят на стари с нашумялото приложение. Та и аз като жабата и коня пробвах разни изгледи.....обаче състарената снимка няма да я показвам, че 😎

Мнението беше редактирано от Деян на 19.07.19 18:44.

21.07.19
12:58

21.07.2019 г.

Клек-до 3х3х90;
Лег-до 3х3х97.5;
Силово гребане с оставяне-до 3х3х47.5 на ръка;
Повдигане на крака от пейка;
Бягане на пътечка-5, 6 мин.

Правих и няколко минути опити за изхвърляне от земя с празен лост, за заучаване на движението, но с подклек, т.е. като за обръщане от земя, но като стигна корема и право горе над глава. Иначе ако клекна с ръце горе, ойде коня 😄

Добавки: обичайните.

Мнението беше редактирано от Деян на 21.07.19 12:59.

23.07.19
20:22

23.07.2019 г.

Вело-2,3 мин.
Раменна-5х30, 5х40, 5х50, 3х3х57.5, 2х60;
Румънска-8х70, 2х8х80;

Пълнеж: серия разтваряне на дъмбели встрани-1х10х12.5 на ръка,  горен скрипец тясно успоредно-3х8х80, борческо 2х10х12.5 на ръка.

Нещо, когато се напъвам с навеждане понякога ме наболява вдясно отпред и встрани главата от известно време-като мигренозна е болката.....и понякога при разтърсване и изкашляне, та затова на румънската по-леко го давах. Ама пък като занапъвам последните повторения спира да ме боли 😂.
На раменната опитах 3-ка на 60 кг., но дори с лек пуш пропадна лоста на гърдите ми, т.е. тук имаше отказ.

Храната до тук: около 1900 кк, които пък си се разпределиха на макросите по 100/100/100 гр. Може и да не ям повече, че час преди залата “вечерях”, т.е. към 17.00 ч., а след това си пийнах пудрата. Но пък до 2100-2200 кк имам още аванс, та може нещо леко да хапна по-късно, но само ако много огладнея.

Добавки: пудра, магнезий, трибулус.

Пф, като си погледна отделни части от тялото /не, че е кой знае какво, но...../, ....да не повярва човек, че е възможно да са с подобен релеф на фона на цялостната ми визия по бански 😄 Но сега ще кажат, че за  който пие и яде, е нормално да трупа на шкембе и цици. Апропо трети ден съм пълен въздържател.

23.07.19
20:50

Тия болки в главата...премери кръвното.

23.07.19
20:53

казано от nervak на 23.07.19, 20:50:

Тия болки в главата...премери кръвното.

Не е от него, мерил съм го. То когато е високо, те боли отзад обикновено или те стяга. Тук си е като мигренозна-точно такова усещане и то само в една определена област. При по-силно разтърсване понякога се усеща, при кашлица понякога и подобни. По-скоро като нерв и по-повърхностна, а не дълбока. Като съм в покой няма проблем, но като се наведа някой път само ей така, го усещам чат пат. Ако е кръвно няма как за секунда да се вдигне от едно навеждане и толкова, че чак да те заболи.

Мнението беше редактирано от Деян на 23.07.19 20:57.

23.07.19
20:57

На мен с масаж ми се оправи този проблем.
Абсолютно същото описание.
Когато ме масажифа човека, без нищо да съм му казал ме пита:
-знаеш ли защо те боли главата?
Каза, че съм имал много натегнати мускули по гърба и врата.

Мнението беше редактирано от Bart Simpson на 23.07.19 20:59.

23.07.19
21:13

Именно при навеждане...премери го в рамките на 5-10 мин.... И да, може буквално да секунди да те зацепи кратуната от кръвно,защото покачваш налягането в главата,а то ако е и леко високо,това  стига да сигнализира.

Мнението беше редактирано от nervak на 23.07.19 21:16.

23.07.19
21:21

казано от nervak на 23.07.19, 21:13:

Именно при навеждане...премери го в рамките на 5-10 мин.

Сега го мерих-нормалното за мен, след като разтърсих малко, за да ме заболи леко. То още при навеждането и взимането на щангата започва, едва ли скача толкова бързо и чак до там, та да ме заболи глава. Като се има предвид, че и по 180 съм вдигал преди /не в залата/ 2-3 години и никакъв почти дискомфорт не съм имал. Онзи ден гребах от земя и нищо ми нямаше, а принципно последния месец го имам този проблем. Понякога като спя и не ми е ок наклона, т.е. кръвта се събира в главата, ме е боляло......даже цялата кратуна, ако съм спал с кофти наклон.
Примерно при изтласкващите движения кръвното скача, ама при клека предното занимание и раменната днес, не е имало проблем.
Да нямам някоя аневризма ????😄
Ще го давам по-леко и без много дърпане от земя известно време.

Мнението беше редактирано от Деян на 23.07.19 21:41.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1