Дневникът на Чичо Дидко

Темата е заключена.
Прескочи до:

14.03.20
13:33

Дидо, кефи ме новото име на дневника ти.

Деян

14.03.20
14:34

казано от Димо на 14.03.20, 13:33:

Дидо, кефи ме новото име на дневника ти.

Това е, та ако някой намекне, каже, изкаже нещо с насока, че не тренирам достатъчно, както трябва и т.н., да му отговоря: “Не виждаш ли заглавието на дневника, бе” 😎

14.03.20
14:51

Разбира се можеш да си тренираш както и колкото си искаш.
Никой не е искал да ти навреди споделяйки знания и опит,които  биха ти били полезни.
Нали за това е форума.
Та тука има дневници учебници и то за всякакъв тип трениране.
Ти обаче сякаш си в съдебната зала...
И проблема не е как и колко си тренираш,а в  това че си доволен.
Не ме разбирай погрешно,кефиш ме ...поздрави

Деян

14.03.20
15:04

Ами как да не съм доволен, Дони. Чувствам се тонизиран, с енергия, бедрата и ръките полека растат, талийката и тя леко и постепенно намалява и то на едно и също ЛТ, и все повече се харесвам в оледалото. Предните рамена, от как започнах редовно горния лег и те хвърчат. Трапеца още изскочи като започнах редовно тяга, нищо, че не е с много тежко. Последния месец и нещо съм с бутане дърпане/крака, по-честичко и що годе обемно, съчетано с базови, които са ми по-силови и машини, и изолиращи. И резултата, който търся идва. Ще станат нещата, вече пооправям яденето, пия все по-малко и по-рядко, намалявам и цигарите. Щом има движение и активност, е от полза за здравето.

14.03.20
15:08

Блазе ти,аз никога не се чувствам удовлетворен.
Въобще след всяка тренировка разбирам ,колко съм зле всъщност...

14.03.20
18:56

казано от doni dimitrov на 14.03.20, 15:08:

Блазе ти,аз никога не се чувствам удовлетворен.
Въобще след всяка тренировка разбирам ,колко съм зле всъщност...

Оу, колко ми е познато! Особено като променя нещо. :)

Деян

16.03.20
14:21

Пф, пичове и пич....т.е. дами.
Абе напоследък /съвсем сериозно, не се бъзикам/ имам чувството, че нещо ми се покривиха краката. Едва ли е от старост и изкривявания на кости и т.н., защото никакви проблеми, болки дискомфорт и т.н. нямам, ама викам тия макар леки клекове да не допринесоха за такава визия. НЕ МИ Е ДРАМА И НЕ МИ ПУКА, но понеже се гледам всеки ден и сигурно не го осъзнавам, но щом започнах осезаемо да го забелязвам. Не става дума за самата кост, а някак пищялите като че ли изскочиха по-навън от бедрената кост, а не падат право под нея. Преди не бе така, сигурен съм. Освен някак да ми са се развили мускули странично на пищялите и затова такава визуална измама да има. Вчера пък по къси гащи като бях се загледах, че погледнато отгоре, някак пищялите и по-назад ми идват от бедрената кост......може пък щото четриглавия и той да го е.а да е пораснал напред :-) Не, че някога съм имал супер прави крака, ама това вече ми се види бая трансформация.
Хохо, пак ще предизвикам включвания-суетен бил, такъв бил, срамувал се някой от такива изказвания ;-)

Иначе не е ок да се тренира вкъщи, няма го тоя хъс като в зала. Сигурно защото и уредите, респективно движенията са ограничени. Ама какво да се прави. Мисля си все пак, че това няма да свърши края на март и ще си бримчим извън търговските зали /за който няма достъп до алтернативи/ още дълго. Защото като гледам, май нещата тепърва ще се усложняват. Освен ако не приемат варианта на Борката, който му излезе от устата ей така между другото - оставяне на самотек, животът си продължава както до сега и популацията ще елиминира вируса.

Мнението беше редактирано от Деян на 16.03.20 14:27.

16.03.20
15:03

Нищо ти няма

Деян

16.03.20
15:09

казано от CottageCheese на 16.03.20, 15:03:

Нищо ти няма

Абе то сигурно ми няма, щом не усещам и най-малък дискомфорт. Просто коментирах, че има някакво “изкривяване” / промяна на  стойката на пищяла спрямо бедрената кост според мен. Не е драма както казах, дори и такава да е налице.

16.03.20
15:14

казано от Деян на 16.03.20, 15:09:

има някакво “изкривяване” / промяна на  стойката на пищяла спрямо бедрената кост според мен.

Ако беше така, нямаше да можеш да ходиш, камо ли да тренираш.
Просто си пооформил краката, толкова.

Деян

16.03.20
15:23

казано от James Hinks на 16.03.20, 15:14:

Просто си пооформил краката, толкова.

ГоворИ ми :-)

Ей, голям си нарцис, Дидо :D

Деян

16.03.20
16:00

казано от Alexander Krastev на 16.03.20, 15:41:

Ей, голям си нарцис, Дидо :D

Хаха, в интерес на истината не съм...........тук/по форуми човек много често придобива погрешна представа за отсрещния, съдейки за него само по коментари, мнения, включвания и т.н.
Де да бях нарцис, сигурно мира нямаше да имам докато не сваля шкембето, а и не само :-)

Мнението беше редактирано от Деян на 16.03.20 16:00.

16.03.20
16:01

Преди не беше ли открил ,че си се и смалил  ..

Деян

16.03.20
16:14

казано от doni dimitrov на 16.03.20, 16:01:

Преди не беше ли открил ,че си се и смалил  ..

Имах май такъв момент, когато бях почнал 5х5. На кила същия, но дрехите някак по широко стоят и мускулите са по-плътни.

Деян

18.03.20
18:35

18.03.2020 г.

Напади СТ-5х10 на крак, с редуване на краката.
Сгъване за бицепс с дъмбели прав-4х10, 1х12 в СС с френско над глава с крив лост и тесен хват-4х10, 1х12.

Не бях правил напади в повече бройки.....от третата серия тръгнаха болки във вътрешната част на задните бедра и малко по-външно в глутетата. Аха, аха и крампа. Подценявал съм ефективността на упражнението. Всъщност и с щанга не съм клякал повече от 15-20 пъти в повече от една серия. Нищо чудно и там да се сговня.
Абе хубаво, че имам в съседство по-малко жилище, та да си държа в него дъмбелите с лоста и смърдящите на “гума” тежести, че там където живеем абсурд-жената ще хване точилката.
Ще шия през ден, ще сглобя някакво разделение. Мога да товаря до 50 кг. дъмбел за гребане, а двата с по до 20-25 кг. са ми достатъчни, та и в повече за раменна от сед и прав, лицеви опори мога да бича и с ластик за по-ниски повторения, а вертикално дърпане мога да правя на пейките пред блока-имат едни орнаменти над тях, на които можеш да се набираш в успореден хват. Та набирането мога да го сложа за накрая, като си затръгвам след другите упражнения. Знам, че може с тези тежести да се сътвори много-суингове, мингове, но ще видим до кога ще е така.
Утре и в петък съм уж хоум офис, но нищо чудно да ме викат, ако има нещо за почистване и няма как да стане от вкъщи.

Добавки: магнезий и протеинова пудра след заниманието.

Деян

20.03.20
11:47

Пф, жената много се изкефи, че й е цъфнала една орхидея. Гледа, гледа в нета, но подобно нещо не видя, т.е. и орхидеята е с маска 😎

20.03.20
13:25

Всички Phalaenopsis са такива.

Деян

20.03.20
14:28

Явно това е в по-ранен стадий на цъфтеж, че гледам другите нямат очички, т.е. по-късно вече дупките явно се разцепват към краищата.

Деян

20.03.20
19:03

20.03.2020 г.

Лицеви опори-  30 със СТ, 12, 12 с дебелия ластик, 25 със СТ;
Горен лег с дъмбели /седнал на пода и облегнат на дивана/-15, 12, 12;
Гребане-20 с двата дъмбела, после с по-тежко и с редуване на ръцете 3х12;
Изтегляне с дебелия ластик раменен хват-3х15;
Разтваряне встрани с тънкия ластик-3х15.

Абе доволен съм. И с ластици се получава, като където трябва навивам на ръцете, за да ги понатегна повече и така. Особено на тънкия. Даже опитах с дебелия и нещо като тяга с трап бар, направих 3-4 серии по 10-15 за раздвижване, ама не го описах горе.
Иначе, ей с това долу на снимките разполагам. Лицевите не ме кефят, защото в този апартамент не се живее и има сигурно прах, който вдишвам като слизам толкова ниско. Усещам го как го дишам. Почистваме все пак, ама едно е наличието на килими, друго е гума или твърд под както е по залите.

А вчера, както и днес си стискам един хенд грип до 40 кг. Правих вчера и 4-5 по 30-35 повдигания за прасец и повдигане на крака от лег-3х50.

Добавки: магнезий и протеинова пудра след “”“зала”“”, т.е. да се възползвам от анаболния прозорец 😀

Мнението беше редактирано от Деян на 21.03.20 15:24.

20.03.20
20:58

Прах ли???

Деян

20.03.20
21:03

Е нямам такива приспособления 😀

20.03.20
21:05

Ще ти е сложно с тях))))

Деян

22.03.20
17:08

22.03.2020 г.

Лицеви с раменен хват със стойките от снимките по-горе /по-бавен ексцентрик и акцент върху трицепса/-10, 10, 10, 8, 8;
Сгъване за бицепс с крив лост-5х10;
Кик бек за трицепс - 10, 12;
Чуково с дъмбели-10, 12;
Напади с дъмбели-2х5 на крак;
Клек с дъмбели-1х20;
БГ клек СТ-2х10 на крак;
Повдигане за прасци с дъмбели-2х30.

Добавки: магнезий и пудра след заниманието.

Мнението беше редактирано от Деян на 22.03.20 17:09.

RR

22.03.20
19:35

ако нямаше сгъване за бицепс, щах да се разочаровам))

Деян

22.03.20
19:49

казано от Rldik Ridik на 22.03.20, 19:35:

ако нямаше сгъване за бицепс, щах да се разочаровам))

Ами освен гребания, с които бицепса не се засяга кой знае колко няма къде да се набирам или да правя вертикални дърпания. Уж щях пред блока на едни орнаменти на пейки, които стоят по-високо, ама и те не са ок. Та имам лицеви, имам раменна, имам наклонен лег, а от дърпащите е оскъдно. А пък и какъв билдър съм, ако не сгъвам за бицепс 😀 М/у другото сгъванията за бицепс са ми едни от най-НЕ любимите. Обратно-изолиращите за трицепс пък са ми най-любимите от всички възможни упражнения за останалата част от тялото.
Хм, забелязах, че бях променил името на дневника, т.е. “Скромните занимания с тежести.....и т.н.” след последната ми тренировка в зала. И гледай какво стана-затвориха залите. Сега няма да са скромни, поне като наименование на дневника, та се надявам залите скоро да отворят.
Баси ефекта.
Абе дано го минем без някакви големи негативи.
Хайде отпуснете се поне малко 😎

Мнението беше редактирано от Деян на 22.03.20 19:51.

22.03.20
20:00

В името на спама :
1.пиеш едно от най-нелюбимите ми питиета .
2. Ако ти следваме логиката - Щом при първата смяна на името на дневника затвориха фитнесите , сега когато тренираш вкъщи и отново сменяш името на дневника- следващата стъпка е да те изпъди женати и пак да не тренираш :)

П.п.- естествено всичко в кръга на шегата .
П.п. 2 - освен узото

Мнението беше редактирано от I`M на 22.03.20 20:00.

Деян

22.03.20
20:07

Ами, Ванка напоследък пия през ден два и най-много до 100 ина мл. И аз иначе не обичах аносоновите. Обаче последната година някак ми тръгна. Точно жената го допълва с вода и веднъж с едно Пломари пробвах и ми хареса. Иначе домашната ракия на тъста бие всяко възможно пиене. Като млад въртях само джин-тоник, друго не пиех. Обожавах като ида на бар, дискотека и т.н. и чашата засияе в синьо в тъмното.
Както казах скоро, леко полеко изтръгвам пороците. Но ако не пия, нищо не се случва, не усещам липси, ако имам някакво занимание. Т.е. привличането е само вечер /ако не съм на почивка/ и то повече като табиет, а не физическа необходимост. Имал съм случаи, да не пия дори седмица две и после даже не ми е вкусно като опитам. Чаши с по 50 мл. уиски или подобни съм ги лигавил часове.

Мнението беше редактирано от Деян на 22.03.20 20:12.

22.03.20
20:41

Аз пия  малко по - различно от теб . По 50 грама уиски през 7-8 месеца :)

Деян

22.03.20
20:45

При мен фъшкиите, както ги нарече Димо-и с право, ми влекат и останалото. Ако съумея да спра да пуша, грам няма и да пия. Проверено, когато не съм пушил през годините, т.е. отазвал съм ги няколко пъти, по за няколко години.

Деян

25.03.20
18:04

25.03.2020 г.

Лицеви опори с широк хват /по 20 см. на страна след рамото/ и ръкохватки, с палец при другите пръсти -11х10 през 50 сек., 1х20;
Обръщане от земя и тръстър с дъмбели /по-скоро опити, за първи път го правя/-1,1,1,2,2,2,12х1 през 15 сек.;
Гребане с двата дъмбела едновременно-12х10 през 10-15 сек.
Изтегляне с дебелия ластик-5х10 през 30 сек.
Разтваряне встрани с тънкия ластик-5х15 на страна.

На лицевите можеше да дам по-кратка почивка, че бройки не ми се правят много. Иначе на всички движения без тръстъра си беше възможно най-бързо, т.е. темпо нещо като 1-0-1.
На тръстъра гледах дланите да гледат напред, та поне да се заучавам/привиквам на някакъв баланс, ако след време опитам с лост. Защото преден клек не мога да правя, залитам напред.
Слагам и клип. Така и не мога да кача с качеството, което е сниман. За кой ли път вече.

Мнението беше редактирано от Деян на 26.03.20 12:56.

RR

25.03.20
18:09

имам чувството, че тези дъмбели ти са като розови 2 кг, толкова .......лесно го правиш))))...имам чувството, че ей сега ще ги хвърлиш към мен и ще ми пробият екрана на компа)))))

Деян

25.03.20
18:21

Ами, Васко около над 2х15 са поне. С 15-ки по залите си правя разтваряне встрани в повече бройки, макар с лек чийт, а с тези не мога и 1-2. Не, че е тежко, но пък това движение както казах не съм го правил. Просто да видя кое и как. А пък и исках след тези отделни единички и двойки после да направя през 10-15 сек. десетина единички. Добре ми е тежестта.

Мнението беше редактирано от Деян на 25.03.20 18:22.

Деян

28.03.20
12:26

28.03.2020 г.

Повдигане на крака от лег-5х30;
Напади СТ и повдигане за прасец - общо около 20 мин.

Днес двуразово-повдигането за корем го врътнах час след ставане, а за краката приключих преди малко. Абе яка помпа си е, макар със СТ. Ще видя дали по-късно може да ида да посгъвам и разгъвам или в даскалото пред мен-кофи и набирания. Та да стане триразов трен 😀Слагам  хирургическите ръкавици и газ. Но може и за утре, та да имам пак активност. Чета, че във Варна над 20 души са опраскани с актове за разходка в морската градина и ги чакат наказателни постановления за по 5 бона. Мани.

ПС....сега се върнах от бакалийката, ама на тръгване врътнах едни успоредни набирания 9х3 + 1х5 през минута. Ей на това долу 😀
Баси, от дрехите и тежките обуща ли е, ама зор нещо.

Мнението беше редактирано от Деян на 28.03.20 14:35.

Деян

29.03.20
17:40

29.03.2020 г.

Раменна с дъмбели от сед-10, 10, 10, 8;
Разтваряне на дъмбели встрани-3х10;
Вертолет с дъмбели с ширина на раменен хват-2х10;
Разгъване над глава с крив лост-10, 10, 10, 8, 6;
Кик бек-10, 10, 10, 12 на ръка;
Повдигане с въртеливи движения на дъмбели за трапец-3х15.

Сериите на всичко точно през минута. Там където падах под 10 бройки бе отказ, т.е. не можех да направя следващо чисто повторение.
Иначе обобщено, заниманието днес бе ум-мускул....направо усещах деленето на клетките на миофибрилните влакна 😀

Добавки: магнезий и пудра след трена.

Мнението беше редактирано от Деян на 29.03.20 17:41.

29.03.20
17:53

казано от Деян на 25.03.20, 18:21:

Ами, Васко около над 2х15 са поне. С 15-ки по залите си правя разтваряне встрани в повече бройки, макар с лек чийт, а с тези не мога и 1-2. Не, че е тежко, но пък това движение както казах не съм го правил. Просто да видя кое и как. А пък и исках след тези отделни единички и двойки после да направя през 10-15 сек. десетина единички. Добре ми е тежестта.

Тежестта е малка, но десния ти крак е слаб и целия се кривиш при изправянето.

Деян

29.03.20
18:01

Бомбър, то ако беше само десния крак, ехеее 😀

ПС, сега гледах клипа и да ти кажа не знам защо така се получава. Сигурно защото съм бос, за първи път го правя и може би тръгвам да залитам и инстинктивно запазвам равновесие и т.н. При клек с щанга го няма това, ей сега ги прегледах някои.
Ще го отработвам, когато го правя.

Мнението беше редактирано от Деян на 29.03.20 18:26.

29.03.20
18:44

Обръщане с дъмбел е неудобно, аз бих ги сложил между краката, няма смисъл да ги засичаш на такава лека тежест, аз бих направил един тежък дъмбел от двата за едностранен Тръстър или комбинация от един по-тежък дъмбел за изхвърляне от земя и Тръстър . С двата бих правил само тръстъри  за високи бройки 10+ нагоре или Манмейкър може би е също удачно.
С двата дъмбела опитай Калсу :)

29.03.20
18:50

Па и недей да подскачаш при обръщането, и ще слезеш по-контролирано

Деян

29.03.20
19:00

ISB, тежестите като дискове са ми общо 50 кг. Т.е. мога и с два по-тежки до 25 кг., обаче ако ги държа пред мен с длани що годе напред няма да мога да се изправя. Ще ги изпусна напред. А ако лостовете на дъмбелите са ми по към главата може да се нараня. Та може да пробвам обръщане като за чуково и с успореден/неутралан хват да се изправя, за да не ми стърчат тия неща към главата. Или пък само тръстър, пак така успоредно да ги държа. Ще видя. То това движение не знам до колко често ще го правя.
Мога и едностранно да пробвам.

Нервак, не знам защо подскачам. Сигурно щото съм видял някой разбирач и натрениран така да го прави.

Мнението беше редактирано от Деян на 29.03.20 19:01.

Прескочи до:

Гарантирано по-добри резултати след едва 30 дни!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1