Дневникът на Чичо Дидко

Темата е заключена.
Прескочи до:

12.05.20
10:01

Много ме “кефи” този начин на мислене - да товаря повече гърдите, вместо трицепса, ама иначе искам големи ръце, и затова после ще правя 20 серии изолиращи за него :D

Деян

12.05.20
10:27

казано от Петко К на 12.05.20, 10:01:

Много ме “кефи” този начин на мислене - да товаря повече гърдите, вместо трицепса, ама иначе искам големи ръце, и затова после ще правя 20 серии изолиращи за него :D

Е по 20 серии никога не съм правил - около 5, 6 въртя ;-) Също така, гърдите са ми по-проблемната зона - и повече мазно има в тях, както и със сигурност по-малко мускул. Та като заслабвам, поне да има някаква визия след това, а не да увисна отпред като дЕдо.
Вие пък, човек да не опита нещо-правя си кофи всякак, т.е. и на по-тясната успоредка и на по-широката. Просто вчера исках да пробвам този вариант. Не е казано, че така ще го правя всеки път, ако въобще продължа да го правя.
Никога изолиращите не са ми били приоритет или повече като обем сравнено с базовите, а и няма и да са, но колкото и да се отричат, на мен лично ми оказват положително влияние.
........и какви големи ръце, в момента уж отслабвам. По-малки са с малко над сантиметър в момента, но пък изглеждат по-добре ;-)

12.05.20
11:51

Не става дума само за този случай, а като цяло за този начин на мислене.
Опитвайки се да намалиш участието на трицепса, не значи, че гърдите ще работят повече, а напротив - в повечето случаи се получава обратното.
Същото важи и за бицепса при дърпанията, както и при опитите да се изолират бедрата при клек, или гърба при тяга и всякакви такива тъпотии.

Деян

12.05.20
14:38

казано от James Hinks на 12.05.20, 09:59:

Дидо, ти знаеш ли къде са тия ротатори? За един приятел питам :D

Чакай, че покрай критиките /сигурно основателни/ на Петко това не го бях видял.
Ами това е съвкупността от мускулите и сухожилията, които са свързани /осигуряват/ с движението на рамото. Т.е. може да увредиш само някое от тях и пак обобщено ще се касае за травма в ротаторния маншон. И затова казах, че проследявах движението, за да видя дали някъде се усеща дискомфорт, напрягане, болка и т.н.
Единствените случаи на някакви дискомфорти или болки в раменете връщайки се едно 3-4 години назад съм имал:
- след едно вдигане на раменна преса без никакво загряване с малко над 50 кг. /на другия ден и на по другия ме боля яко и после отмина изведнъж/;
- лек дискомфорт на предните рамене при лег с по-широк хват, както и в началото когато тръгнах да правя горен лег, спускайки до гърдите и с тежест като за 3-5 повторения;
- неприятни болки при повдигане на рамената встрани, траещи 2-3 дни, възникнали след изхвърляния с пудовките.

Мнението беше редактирано от Деян на 12.05.20 14:48.

12.05.20
15:39

Не, не знаеш, не знаеш и каква е анатомията на двете прилежащи стави, които се наричат “рамо”. Прави каквото ти е кеф и тва е.

Деян

12.05.20
15:59

казано от James Hinks на 12.05.20, 15:39:

Не, не знаеш, не знаеш и каква е анатомията на двете прилежащи стави, които се наричат “рамо”. Прави каквото ти е кеф и тва е.

Е добре де, и да не знам това не пречи да приема съвет за по-безопасно изпълнение. Щом казвате, че има риск-ок.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1