Малко в гаража

Прескочи до:

29.12.19
19:41

Кофички на халки: 3,3,3,2,2

Мнението беше редактирано от Barberian на 30.12.19 23:41.

30.12.19
22:54

Набирания на халки 7
Кофички на халки 3
Лицеви опори на халки 24
Хоризонтални набирания 13
Support hold 35 сек
Задържане в горна позиция на хоризонтални набирания 35 сек

Мнението беше редактирано от Barberian на 30.12.19 23:35.

01.01.20
23:21

За много години!
Аз се върнах в играта преди по- малко от 2 месеца така, че от спортна гледна точка нямам кой знае какво да анализирам за 2019 та 🙂 В личен план изминалата година мога да кажа, че беше най- успешната за последните 5 години от както съм в Англия. Съответно това, че натиснах много за да си постигна целите ме отдалечи от спорта. Можеше и да е много по- зле защото все пак правех някакви домашни тренировчици и си задържам килограмите с лекота вече 2 години.
2020 та година категорично трява да намеря баланса между работа, спорт и време със семейството. Аз дори мога да се похваля, че го намерих. Вече имам предостатъчно време за семейството. Успях да го постигна защото натисках много в професионален план. Щом дори в най- големият студ ходя в гаража да тренирам с пухеното яке значи и мотивация има. Единственото което ми липсваше това е една хубава схема. За мое щастие тук мога да ползвам жокер “Обади се на Сашо” 😂 Както и преди съм писал баща ми ме научи нещо което не ми е ясно да си плащам на професионалисти. Да, можеше да си помпам 5,4,3,2,1 схемички, но за да направя прилична тренировка само с халки трява да изградя сила която да ми позволи да изпълнявам по- сложни упражнения. Съответно тази сила ми трябва максимално бързо защото ако правя еднообразни упражнения ще ми стане скучно и ще изгубя мотивация.
Вече сме уточнили всички параметри и чакам да видя кога ще стана Данчо Йовчев 😂
Оказа се, че целия ми раменен пояс е слаб и всъщност този дисбаланс ме ограничава много при повечето упражнения затова ще се почва от нулата и ще градим. Сигурен съм, че ще бъде интересно.

Мнението беше редактирано от Barberian на 02.01.20 08:34.

03.01.20
20:35

Тренировка А
Кофички на халки- 15х1 през 55 сек.
В паузите бг клек- 3х1 на крак
Archers push ups- 10
Jackknife push-ups- 20

Пусна ми водичката 🙂 Времената бяха тестови. Най- вероятно ще ги намаляме и увеличаваме бг клека.

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:10.

04.01.20
19:00

Тренировка Б
Набирания- 15х1 през 30 сек.
Изометрия набиране- 20 сек.
Хоризонтални набирания- 10
Л на халки (краката на 45 градуса ) 20 сек.
Железен мост ( краката до сгъвката и плешките на стола ) 5 мин.
Планк- 75 сек.
Страничен планк- 45 сек. на страна

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:10.

05.01.20
14:33

Тренировка А
Кофички на халки- 20х1 през 45 сек.
Archers push ups на колене- 10
Jackknife push-ups- 20
Кофите стегнати. Archers push ups перфектни в сравнение с първия път. Можех и още, но имам зверска мускулна навсякъде 🙂
Бг клек пропуснах защото краката ми ще гръмнат от предния път.

Продължавам да свалям без никакъв зор. Вече съм 88. Което значи, че свалям по около килограм и половина на месец без да съм броил никакви калории.
Гугъл фит е решил, че снощи докато спя съм изминал 15 крачки и съм изгорил 620 калории. Чудя се ако горя 620 калории докато спя защо не спя и през деня да станат 1240 ами се трепя в гаража на тези халки 😂

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:09.

06.01.20
18:55

Тренировка Б
Набирания- 20х1 през 45 сек.
Изометрия набиране- 20 сек.
Хоризонтални набирания- 10
Л на халки (краката на 45 градуса ) 20 сек.
Ластик през таза- 15
Железен мост ( плешките на стола ) 3:30 мин.
Планк- 90 сек.
Страничен планк- 45 сек. на страна

Без забележки.

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:09.

07.01.20
21:30

Тренировка А
Кофички на халки- 19х1 през 35 сек.
Лицеви опори на халки- 15
Jackknife push-ups- 15

Кофичките трябваше да са 25 ама станаха много криви и ги спрях. И тук като набиранията се връщам на 20 през 45 и ще стоя докато трябва.
Имах и 3 упражнения за ротаторите ама много окъснях 🙂 Станах в 5, отворих в 6, първо и последно ядене в 18:00 и тренировка в 19:00. Аз незнам как намерих сили изобщо.

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:08.

08.01.20
18:59

Тренировка Б
Набирания- 18х1 през 45 сек.
Изометрия набиране- 20 сек.
Хоризонтални набирания- 10
Л на халки (краката на 45 градуса ) 25 сек.
Железен мост (плешките на стола) 5 мин.
Планк- 90 сек.
Страничен планк- 45 сек. на страна
Набиранията доста по- добре. Изометрията лека. Другия път ще направя 25 сек. Л на халки + 5. Железен мост + 90 сек.
Децата вчера най- после подновиха тренировките. В къщи беше ужас. Много неизразходена енергия. Малкия преди два дни помпа цял ден и ми показва мускули. Казах му, че няма нужда от толкова тренировки. Мускулите растат като спи. След малко го гледам в 16 часа по нощница 😂😂😂
Днес са на гимнастика.

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:05.

09.01.20
13:54

Тренировка А
Кофички на халки- 20х1 през 43 сек.
Лицеви опори на халки- 20 +5
Jackknife push-ups- 20 +5
Band pull apart - забравих го 🙂
Double- banded “Face pull + ext. rotation + Y press” - 10
Dumbebel full can lateral raise - 0
Resistance band external rotation 10
Български клек- 2х10 на крак

Кофичките дълбоки, чисти и стегнати. + 5 повторения на другите две упражнения. Единия диск не можа да влезе в единия дъмбел и пропуснах. Така или иначе щяха да са тежки за рамо.

Мнението беше редактирано от Barberian на 09.01.20 14:47.

11.01.20
19:04

Тренировка Б
Набирания на халки- 20х1 през 43 сек.
Изометрия набиране- 23 сек.
Хоризонтални набирания- 9
Л на халки (краката на 45 градуса ) 20 сек.
Железен мост (плешките на стола и 5 кг тежест на корема )- 90 дек.
Планк- 90 сек.
Страничен планк- 45 сек. на страна

Набиранията много добре. Изометрията предния път ми беше лека и този се засилих за 25 секунди ама не стана изобщо позитивен отказ ами по- скоро отказ.
Хоризонталните набирания можех още едно, но аз още предния път се усетих, че не са ми чисти и може би ще ги сваля до 8 ако не се променят.
Железния мост очаквах поне 3 минути да изкарам с петичката на корема ама си тежи 🙂
Като цяло деня ми беше крив и от вчера усещам, че ми падат батериите. Не, че не го очаквах. Работя и тренирам всеки ден и съм в дефицит.
Вчера големият беше на гимнастика, а днес малкият.
Сега отивам в един приятел с който като се съберем нищо здравословно не правим 😂
Утре ще отворя салона и ще си почивам.

Мнението беше редактирано от Barberian на 11.01.20 19:18.

12.01.20
17:49

Тренировка А
Кофички на халки- 25 х1 през 35 сек.
Лицеви опори на халки- 20
Jackknife push-ups- 20
Band pull apart- 10
Double- banded “Face pull + ext. rotation + Y press” - 10
Dumbebel full can lateral raise - 10
Resistance band external rotation- 10

Мнението беше редактирано от Barberian на 13.01.20 21:22.

13.01.20
18:53

Тренировка Б
Набирания на халки- 8х1 през 35 сек.
Изометрия набиране- 15 сек.
Хоризонтални набирания- 8
Л на халки (краката на 45 градуса ) 25 сек.
Железен мост (само края на трапеца на стола + 5 кг на корема)- 1 мин.

Тотал щета. Тръгнах за 25 през 35 сек. Уж не се чувствах уморен, но още като направих първото и усетих, че няма да е лесно. На 8мо направих клип и видях как вися като сопол и спрях. Усетих ръцете си уморени и ме боляха на сгъвките. Храната е зле това е проблема. Вчера съм изял: една леща, малко грозде и 200 грама семки. Купих си днес 5 извари поне да вдигна протеина.
Децата днес Кик Бокс.

Мнението беше редактирано от Barberian на 19.01.20 18:11.

14.01.20
19:15

Тренировка А
Кофички на халки- 30х1през 28 сек.
Лицеви опори на халки- 20
Jackknife push-ups на колене- 20
Band pull apart- 10
Double- banded “Face pull + ext. rotation + Y press” -10
Dumbebel full can lateral raise- 10
Resistance band external rotation- 10
Български клек 2х5 на крак без почивка.

Кофичките + 5. Последните две бяха по- бавни, но стегнати.
Децата Кик Бокс.

Мнението беше редактирано от Barberian на 19.01.20 20:20.

15.01.20
20:39

Тренировка Б
Набирания на халки- 17х1 през 45 сек.
Изометрия набиране- 20 сек.
Хоризонтални набирания- 8
Л на халки (краката на 45 градуса ) 20 сек.
Железен мост (трапеца и прасците на столовете + 5 кг. на корема )- 2 мин.
Планк- 90 сек.
Страничен планк- 45 сек. на страна

До последно се чудех дали да не почивам заради последната тренировка Б, но все пак тренирах. Получи се добре. Бях тръгнал за 20 набирания, но усетих, че няма да са чисти.
Големият е на гимнастиката малкият пропусна :(
Покрай тези драми днес във форума забравих, че и малкия има гимнастика преди брат си :( Понеже беше на зъболекар го излъгах, че днес не може иначе щеше да плаче. От утре ще ползвам дневника само за тренировки и никакво разсейване с глупости 🙂

Карфичка благодаря! Обещавам повече да не ти се налага да се разправяш с мои неща 🙂

Мнението беше редактирано от Barberian на 19.01.20 18:09.

16.01.20
13:20

Тренировка А
Кофички на халки- 30х1 през 28 сек.
Лицеви опори на халки- 15
Jackknife push-ups на колене- 20
Band pull apart- 10
Double- banded “Face pull + ext. rotation + Y press” -10
Dumbebel full can lateral raise - 10
Resistance band external rotation- 10
Български клек 2х5 на крак без почивка.

Насилих се малко на последните кофички, но то и предния път беше така. Докато се чудя дали са свежи или не и камбаната на Табата таймер удари 😂
Лицевите нямаше сила и отрязах 5. Българския клек беше по- лек и ще ги направя 3х5 следващия път.
Утре ще почина. Барнах малко храната да видим как ще се получи 🙂
Децата са на джудо днес.

Мнението беше редактирано от Barberian на 19.01.20 20:21.

17.01.20
09:56

Уж ще почивам днес, но практиката показва, че като видя гаража и нещо ме дърпа натам 😂 Ще видим до довечера.
Много съм доволен от снощната тренировка по джудо. Въпреки, че децата ходят на 4 спорта и получават всичко необходимо като: умения, физическо натоварване, гъвкавост и други, ми липсваше дисциплината. Плуването не им я дава, Кик Бокс също защото клуба е изцяло частен и на тези скъпи такси треньорите буквално им целуват задниците от страх да не се откаже някое дете. На гимнастиката е малко по- разлипно. Клуба е много известен и има много награди и деца с медали. Листа от чакащи е огромен и това, че на моите им дадоха втори ден в седмицата много ме радва. Там треньорите не ги жалят изобщо и ги товарят сериозно. Въпреки това, пак я няма тази дисциплина и ред, който аз търсех, може би защото участват много помощник треньори които са тинейджъри.
Децата са на джудо от декември и хванаха празничната атмосфера, групите бяха смесени, можеха и родители -хахо - хихи. Казах си: И тука няма да стане 🙂
По същото време се разкарваше един дебеланко около тях и ги пощипваше. Виждаше се, че е някакъв големец. Понеже децата са основно с колани: бял, жълт, хълт с бяло, а големите: кафяв, кафяво и черно и черен, аз заключих, че има ли бяло на колана е тотал щета 😂
Дебеланкото беше червено и бяло и аз си викам: - Този е собственик на клуба и се е потъркалял малко да върже някакъв колан различен от бял.
Вчера се оказа, че дебеланкото е баш майстора и колана е над черните колани 😂
Като ги грабна... Който говори помпа лицеви, наказания да стоят извън тепиха и др. Накрая ги събра в кръг и им разказа, колко трудно е било да създаде клуба, как е разпространил тази култура в целия регион и други неща. Казал им, че няма да позволи лигавщини. Никой да не пропуска поклоните при влизане, излизане към партньора и други.
Моите мълчаха през целия път на връщане в колата 🙂 Нарочно ги питах, дали да поръчвам дрехите и коланите или няма да ходят повече. Категорични са, че продължават въпреки новостите 😂

Мнението беше редактирано от Barberian на 19.01.20 18:07.

18.01.20
17:29

Тренировка Б
Набирания на халки- 22х1 през 45 сек.
Изометрия набиране- 20 сек.
Хоризонтални набирания- 8
Л на халки (краката на 45 градуса ) 25 сек.
Железен мост (трапеца и прасците на столовете + 5 кг. на корема )- 3.30 мин.
Планк- 90 сек.
Страничен планк- 45 сек. на страна

Много добре. Набиранията + 5, Л на халки + 5 секунди. Железен мост + 90 сек.
Сега имам да режа мезе и да гледаме всички серии Терминатор 🙂

Мнението беше редактирано от Barberian на 18.01.20 17:34.

19.01.20
14:11

Тренировка А
Кофички на халки- 32х1 през 28 сек.
Лицеви опори на халки- 18
Jackknife push-ups на колене- 30
Band pull apart 10
Double- banded “Face pull + ext. rotation + Y press” - 10
Dumbebel full can lateral raise - 10
Resistance band external rotation- 10
Български клек 3х5 на крак без почивка

Доволен съм. Един градус беше в гаража и халките лепнеха 🙂 Танцувах в почивките 🙂. + 2 на кофичките. Другият път ще тръгна за 35, но ще увелича почивката с 10 секунди.
Jackknife push-ups + 10 като можех поне още 10, но спрях. Ядрото много го натискам и се виждат резултатите. Тук вече ми е леко и след обяд ще видя дали съм заякнал за изпънати крака, защото не виждам смисъл да правя по 40 повторения на колене. Български клек + 5 повторения на крак.

Добре че вчера нарязах повече мезе, че днес нямам сили 😂 Големият чака гости и като си тръгнат с жена ми ще си налеем и продължаваме с Терминатор.
Стана традиция като излезе нов филм, да се гледат всички предишни епизоди ако е имал.
С междузвездни войни се озорихме 😂 сега Терминатор, а до колкото виждам следва Bad boys 3- съответно после 1,2.
Децата: Плуване.
Приятна неделя на всички!

Мнението беше редактирано от Barberian на 23.01.20 13:11.

20.01.20
11:50

Днес няма да тренирам, но ще направя някои тестове защото съм повишил силата 🙂
Както още вчера след тренировката предположих, вече мога jackknife push-ups с изпънати крака. Снощи опитах и направих 3- като имаше запас. Проблемът е, че ако халките са на 5 см. от земята ще направя максимум 5 и то ако съм напълно свеж. Затова ще започна с по- повдигнати халки за да мога поне 15 и спрямо прогреса ще свалям халките надолу. Също така направих две чисти archers push-ups с изпънати крака. Другото упражнение в което имам пробив е везна от колене, като стартирам движението с халки на около 40 см. от земята. Вторите две упражнения дори не можех да се закрепя, а какво остава да правя повторения 🙂
До пролетта ще съм нинджа 🙂 Утре ще огледам в кой парк има най- много майки,  къде има удобен клон да метна халките и като един истински дърт гимнастик да събирам погледи гол до кръста 😂😂😂
Вчера гостите ми съсипаха ми неделята (: Жената дойде с детето си в 13 часа; стоя един час, след това отиде да пазарува за около час и половина- като детето остана в нас; върна се и стояха до 19:30!!! Вярно е, че децата много се забавляваха, но не се ли пита тази жена: дали ние имаме други планове, дали децата имат домашни, имаме ли да перем, готвим, чистим? Ние дори не вечеряме толкова късно, но се наложи. Бях планувал да гледам филми със семейството, да пия една две бири... По някое време не издържах и предложих всички да пийнем 😂😂😂 - жена ми отказа. Моя големият къде ги избира приятелите си, на всичките майките им разведени. Като дойдат в къщи не искат да си ходят 😂😂😂
Успешна седмица на всички!

Мнението беше редактирано от Barberian на 23.01.20 13:06.

21.01.20
19:03

Тренировка Б
Набирания на халки- 20х1 през 45 сек.
Изометрия набиране- 15 сек.
Хоризонтални набирания- 8
Л на халки (краката на 45 градуса ) 20 сек.
Железен мост (трапеца и прасците на столовете + 5 кг. на корема )- 2 мин.
Планк- 60 сек.
Страничен планк- изневерих се 🙂

И по- лоши дни съм имал 🙂
Децата ги тествам повече от година да проядат черен хляб, но още като му видят цвета и отказваха. Жена ми купила някакъв скъпарски да го пробва- ама бая тъмен 🙂 Стана им любим 😲 Добре че рядко ядат хляб. Ядат го основно като искат сандвичи или със супа.
Днес са на Кик- Бокс.

Мнението беше редактирано от Barberian на 21.01.20 19:08.

23.01.20
21:50

Днес не можах да стигна до гаража 🙂 Една от моите повърна в салона и я пратих да си ходи, като изкарах и нейната смяна 🙂 Свърших чак в 18 часа, а децата бяха от 18:30 на джудо.
Утре ако никой не повърне ще наваксам 🙂

Един трява да работи само за екипировка 😂

Мнението беше редактирано от Barberian на 23.01.20 22:02.

Прескочи до:
Препоръчани продукти
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1