Опит са сваляне: пореден

Темата е заключена.
anrava

18.05.20
11:17

Здравейте!
Момиче на 23 съм, висока 173 и тежа 80 +/- 2-3 килограма (нямам кантар и не съм сигурна колко съм точно). Винаги съм била пълничка и често се опитвах да свалям, но беуспешно. На моменти волята ми е слаба и се оставям на слабостите си, които са основно сладкото. Много ми е трудно да го спра. Започнах режим преди 2 седмици и от тогава почти не съм яла сладко, на 3-4 дни си позволявам по 15-20г шоколад.
Режима ми съм си го измислила от много четене в интернет и съвети от приятели с опит в това. Гледам да съм в калориен дефицит, като на ден ми се падат по около 1200ккал, като съм си инсталирала Myfitnesspal и там ги следя. Закусвам с овесени ядки с кисело мляко, малко чия и 2-3г фъстъчено масло и някакъв плод (банан най-често), на обяд и вечеря гледам да е месо или яйца със салата, като наблягам доста на салатите.  За междинни хранения хапвам някакъв плод или 2-3 ореха.
Тренирам в нас, поради условията в момента, а и нямам особен опит във фитнеса. Правя упражнения - напади, клекове и подобни, както и имаме велоергометър и карам по 30мин там почти всеки ден.
Целта ми за сега е да сваля 10кг, пък да видим дали този път ще ми се получи.
Ще се радвам на съвети от вас, по-опитните в това.

18.05.20
11:36

Здравей и добре дошла.
Успех с целите.

Тази тема дневник ли ще бъде?

anrava

18.05.20
12:01

Ще се опитам да е дневник, да.

anrava

18.05.20
21:56

За днес долу - горе добре
Закуска: овесени ядки с кисело мляко, малко чия, малко фъстъчено масло и банан; кафе с мляко
Обяд: омлет с 1 яйце и 2 белтъка, малки кашкавал и малко шпеков салам (не трябваше да го ям, пак го изключвам), половин краставица
Следобед: филия хляб Вита с малко кашкавал; грейпфрут; ябълка
Вечеря: 2 странджанки (Принцеси, от Бургаско съм 😀)

30 минути велоергометър

Като цяло установих, че трябва да махна кашкавала и всякакви салами и глупости, само ми вдигат калориите.

anrava

20.05.20
09:40

Вчера беше добър ден.
Закуска нямаше, тъй като бях на зъболекар и директно отидох на обяд. Той беше печено пилешко бутче с 2 домата и филийка хляб Вита.
Следобед все пак си изядох закуската от овесени ядки с кисело мляко. Малко ягоди домашни също хапнах. Изпих 1 чаша кола и леко чийтнах с 1 вафла. За вечеря беше картофи на фурна с едно кюфте и доматки.
Не тренирай, тъй като не остана време, но днес ще.

20.05.20
12:02

Опит е много добро заглавие на дневника ти.  С коли, вафли и липса на дисциплина ще си останеш с опитванията.

Мнението беше редактирано от Кико Сан на 20.05.20 12:04.

anrava

20.05.20
13:02

Благодаря за съвета, не се бях сетила, че трябва дисциплина! Още в началото бях написала, че ми е слабост и се опитвам да я преодолея, но това натякване много помогна! Благодаря!

20.05.20
13:17

А може би малко баланс и старание при следенето на какво ядеш би бил доста по-благоприятен и би донесъл дълготрайни ползи? Една вафла може да е напълно нормална част от дневното хранене и няма нито да не направил дебела нито да ти спре прогреса. Следиш си калориите и да си в дефицит, като ти се яде вафла не е края на света.

anrava

20.05.20
13:28

Даам, в 90% от времето съм в калориен дефицит, старая се да стане 100%. 🙂

20.05.20
13:48

Тия приказки от рода на: “от една вафла няма да ти стане нищо, стой в дефицит”, са доста вредящи.  Във вафлата няма нищо, от което организмът да се нуждае.  Все едно, от една доза хероин няма да ти стане нищо, стига да е от време на време и балансирано.  Щом момичето има нужда да яде вафла, нещо не е нарeд. Във вафлата и колата най-малкият проблем са калориите.  Истинският проблем е каква бъркотия те внасят в обмяната на веществата.

Има да работи върхи навиците си и да внимава какви сигнали и праща тялото.  Явно има други фактори, за които ние не знаем, от рода на стрес, скука, емоционална дупка, за да реши, че и е нужна една вафла.  Трябва да работи в тази и насока и, ако толкова и е нужен бърз въглехидрат с мазнина, то поне да се опита да си направи нещо от естествени, непреработени продукти. 

Или да яде като хората, или да не се опитва—казвам аз.

Инак, респект, за това, че възприемаш критиката ми като позитивна.  Малко остро се изразих, ама все пак нали за това са дневниците и ако бях аз, бих се радвал някой да ми каже искрено мнение.

Мнението беше редактирано от Кико Сан на 20.05.20 13:52.

20.05.20
14:20

Те и тия приказки “с една вафла ще си останеш с опитванията” не са по-малко комични. Дай да не ядем вафли до края на живота си, щото организма нямал нужда от тях. Апропо и приема доза хероин сам по себе си далеч не означава, че ще се окачиш.....

20.05.20
14:20

казано от Кико Сан на 20.05.20, 13:48:

Тия приказки от рода на: “от една вафла няма да ти стане нищо, стой в дефицит”, са доста вредящи.

А пък според мен приказки и супер резки обобщения като твоите по-горе са доста вредящи. Всеки има различна битка с хранителни навици, но една огромна част хора се борят с хранителни разстройства породени от абсурден стремеж към някакво идеално свещено хранене и абсолютна “чистота”.
Подобни изказвания само могат да задълбочат нечий проблем.
Преди да кълнеш вафлата и да я сравняваш с хероин, може да се замислиш че има доста повече от една гледни точки и подходи към храната, не помня в кой държавен вестник са обнароднвали само един за общовалиден?

Разбира се, че питателната храна в колкоот се може по-голям % от храненето е по-доброто нещо за тялото, но менталното здраве и емоциалния баланс и връзка с храната са меко казано не за подценяване. А пък да ми казваш че нещо не ми е наред (обобщавам със себе си тук), защото ми се яде вафла, е леко абсурдно.

Обикновено не влизам във форумни дискусии, но това доста ме жегна, беше много крайно и според мен ненужно.

Към авторката - комбинацията от калориен баланс/ лек дефицит + достатъчно грама протеин в рамките на тези калории и предимно “истинска” храна не са толкова сложен подход, като вложиш може би няколко дни в четене/ смятане/ мерене и установяване на навици към кои храни да посягаш и дори какво да си пазаруваш. Ще ти изпълни сетивата и организма с правилните храни, и ще ти е много по-лесно да развиеш навика да отбягваш вафли и това дългосрочно ще се натрупа с търсения положителен ефект.

Мнението беше редактирано от Ellie на 20.05.20 14:22.

20.05.20
14:28

казано от Ellie на 20.05.20, 14:20:

казано от Кико Сан на 20.05.20, 13:48:

Тия приказки от рода на: “от една вафла няма да ти стане нищо, стой в дефицит”, са доста вредящи.

А пък според мен приказки и супер резки обобщения като твоите по-горе са доста вредящи. Всеки има различна битка с хранителни навици, но една огромна част хора се борят с хранителни разстройства породени от абсурден стремеж към някакво идеално свещено хранене и абсолютна “чистота”.
Подобни изказвания само могат да задълбочат нечий проблем.
Преди да кълнеш вафлата и да я сравняваш с хероин, може да се замислиш че има доста повече от една гледни точки и подходи към храната, не помня в кой държавен вестник са обнароднвали само един за общовалиден?

Разбира се, че питателната храна в колкоот се може по-голям % от храненето е по-доброто нещо за тялото, но менталното здраве и емоциалния баланс и връзка с храната са меко казано не за подценяване. А пък да ми казваш че нещо не ми е наред (обобщавам със себе си тук), защото ми се яде вафла, е леко абсурдно.

Обикновено не влизам във форумни дискусии, но това доста ме жегна, беше много крайно и според мен ненужно.

Към авторката - комбинацията от калориен баланс/ лек дефицит + достатъчно грама протеин в рамките на тези калории и предимно “истинска” храна не са толкова сложен подход, като вложиш може би няколко дни в четене/ смятане/ мерене и установяване на навици към кои храни да посягаш и дори какво да си пазаруваш. Ще ти изпълни сетивата и организма с правилните храни, и ще ти е много по-лесно да развиеш навика да отбягваш вафли и това дългосрочно ще се натрупа с търсения положителен ефект.

Ели, ти голям роман изписа, мнението ми беше провокативно. Но това, че “кълна вафлата” ме разсмя :) Хаха

20.05.20
15:03

От моя гледна точка имаше нужда, Кико :)
Предполагам че е ясно, но невербалната комуникация доста ощетява всякакъв вид “намигания” в изказванията - като оставяш съвет или поредица от твърдения като мнение в нечий чужд дневник/ форум, те почват да си живеят собствен живот.

Затова предоставих и моята реакция в такъв детайл.Сега освен да хапна една вафла, да я видя тая буря в обмяната на веществата (шега!).

20.05.20
15:13

Ели, щом държиш вафли у вас, автоматично се пренасям с точилката в твоя дневник :)

anrava

20.05.20
23:33

Днес мина така:
За закуска обичайното - овесени ядки с кисело мляко и малко ягоди, кафе с мляко
Обяда беше от 200г картофи на фурна с 2 малки кюфтета от свинска/телешна кайма и 1 домат.
Вечерях 150г боб с малко луканка, филия ръжен хляб и домати.
Като междинно следобед ядох половин банан, малко ягоди и 1 ред черен шоколад.
Трябва да пия повече вода, днес е някъде около литър.
Това е за днес, утре още по-добре. 😁

казано от anrava на 20.05.20, 23:33:

Днес мина така:
За закуска обичайното - овесени ядки с кисело мляко и малко ягоди, кафе с мляко
Обяда беше от 200г картофи на фурна с 2 малки кюфтета от свинска/телешна кайма и 1 домат.
Вечерях 150г боб с малко луканка, филия ръжен хляб и домати.
Като междинно следобед ядох половин банан, малко ягоди и 1 ред черен шоколад.
Трябва да пия повече вода, днес е някъде около литър.
Това е за днес, утре още по-добре. 😁

Например :-)

Днес мина така :
Ставане в 6:00 черно кафе без захар след това 8 километра бързо ходене навън май бяха 10 но кой ти брои с толкова бързане
За закуска обичайното - овесени ядки с кисело мляко . Не сложих захар защото не обичам ядки със захар. Аз по принцип захар не обичам даже и в кафето не слагам а това да объркам ягодките със захар бррр .... отврат. Как го правят хората направо не знам!?
Обяда го пропуснах защото не бях гладна.
Преди вечеря се качих пеш до 10-я етаж два пъти защото първият път ми беше скучно. Поразтегнах някой и друг мускул .
Вечерях боб с луканка, ръжен хляб и домати. Ядеше ми се още но се разсеях и заспах и така пропуснах да стана към 11 вечерта и да похапна от междинното меню което не изядох. 
Като междинно следобед не ядох половин банан, малко ягоди и 1 ред черен шоколад защото не че имам цел ама нали това са бързи въглехидрати а аз такива не обичам следобяд. Оставих си ги за след вечерната межинна
Пих повече вода днес защото ми се пиеше. Не си мерих калориите дефицитите и другите показатели защото бях изморена от смятането предния ден :-)
Утре планирам да направя крос съвееем леко 30 - тина минути преди вечеря защото са затворили стълбището .. лоши хора ей а и това ходене си е бавна работа !. Сетих се че трябва да си купя по удобни маратонки защото с тези направо се скапах.
пп. Банана и ягодите започнаха май да се развалят ще взема ги изхвърля .. къде ли се затри шоколада сега го гледах на масата пок се разсеях нещо. 

Това е за днес, утре ще е същото. 😁

21.05.20
12:48

Успех! Вярвам, че ще постигнеш целите си.

Гарантирано по-добри резултати след едва 30 дни!

Виж услугите ни
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1