„Шут в г*за!“

Прескочи до:

16.07.20
23:05

казано от Bart Simpson на 16.07.20, 22:53:

....а с дясната свива клещи.

Тц-хендгрип от 400 lb 😂

18.07.20
20:21

18.07.2020 г.

Клек-5х40, 5х60, 3х70, 1х80, 2,2,2,2,3х80;
Лег-10х40, 5х60, 3х70, 1х80, 2,2,2,2,3х85.

Леко и стегнато. Върнах килата спрямо възможностите си, че в залата няма /или поне аз не видях/ дискове от 1.25, което значи, че на всяка 6-та тренировка, /по 2 на седмица на движение, т.е. след като направя 5х3/ трябва да качвам най-малко по 5 кг. на всичко.
Днес отидох с кецките, уж да ми е по удобен лоу бар. Започнах да свиквам с хай бар обаче и установих, че ми е по ок с него. Тъй или иначе клякам плитко, та поне да е хай бар, за да имам някаква по-голяма дълбочина.

19.07.20
18:51

19.07.2020 г.

Тяга-10х60, 8х80, 2,2,2,2,3х100;
Раменна-10х30, 8х40, 1х50, 2,2,2,2,3х50;
Гребане на Хамър машина, тясно успоредно-10х40, 10х80, 10х100.

Мнението беше редактирано от Dydo на 19.07.20 18:53.

21.07.20
20:07

21.07.2020 г.

Клек-5х5;
Гребане-5х5;
Лег-5х5.

Навсякъде в плоска пирамида. Лега отиде последен, че от толкоз лежанки ни една не бе свободна по едно време.

Мнението беше редактирано от Dydo на 21.07.20 20:10.

23.07.20
20:31

23.07.2020 г.

Клек-4х5 /води се лек ден на клека😂/;
Раменна-4х5;
Тяга 4х5;
Набиране с успореден хват СТ-3х5.

Всичко в плоска пирамида общо взето. Тягата я пробвах със смесен хват....абе друга бира е това от към хват. Мисля така да я правя на по-тежките серии, но да въртя хватовете всеки трен. Иначе с дясната в подхват ми идва по-добре.
И понеже се заговори в темата на Ники за липсата на малки дискове по залите, взех та направо писах на Пулса по месинджъра. Казаха, че ще вземат мерки. Обаче отивам аз в Пулса и в тая част, в която тренирах...не е силовата зала, а една на която можеш да настройваш височината на стойката, но пък няма предпазители, гледам на пода две 1,25-чки. Писах им, че явно има, но да набавят повече чифтове, че много трениращи търсят 😉 Но явно и аз ще тръгна с 5 кг. на седмица, като някъде идва през 2-3. На тягата обаче е всяка седмица. То програмата е в либри, ама аз ще си шибам килограми-натрениран, ко да праиш 😂, пък и не съм междинен, та може и да се получи нещо като начало.
Пф, пускам две снимки от кенефа в бача. Та покрай това се сещам за Киро Брейка, дето вика: Абе дай им само да се гъзурят и да чупят стойки, нищо друго не могат да праат 😅
Та толкоз за днес.

25.07.20
19:29

25.07.2020 г.

Лег-5х40, 50, 60, 70, 3х80, 8х60;
Клек ЛБ-5х35, 45, 55, 60, 3х70, 8х60, .......1х80, 90, 100;
Тяга-до 3х5х90.
И разни джиткания между другото- изтегляне от земя-1х40, 50, 60 и обръщане-1х50, 60, 70.

Днес малко мръднах от протокола, особено на клека, на който тия последните сингли не трябваше да ги правя. Вместо гребане си казах малко да подърпам, макар и миналия път да имах тяга-теглеше  ме нещо, а и имах една заебана щанга на пода, та само я понатоварих 😎
Хм, пробвах нещо, което не мислех че ще ми дойде ок. При клякането зададох доста по-широк разкрач. Получава ми се, както като да хвана паралела по-лесно, така и имам чувството, че и повече ще клекна. Но тук нямах предпазители и не посмях.
Нещо напоследък хич не ми се сгъва и разгъва, ще хвана най-накрая да стана трибоец. Или по-точно, човек трениращ основно с 3 те големи.....в почти всяка тренировка 😉

Мнението беше редактирано от Dydo на 25.07.20 19:31.

28.07.20
21:18

28.07.2020 г.

Клек, лег, гребане -до “най-тежкото” 1х5.

Няма смисъл на този етап да описвам тежести. Действам по Мадкоу да видя какво ще стане. Като клекна /ако/ 5х120 както прогнозира Кръстев с 2-3 месеца постоянство, тогава ще имам повод с нещо да се похваля. Или пък когато /ако/ се докарам до под 100 кг.
В сериите въртях лоу, с хай бар. Интересното е, че нещо последните тренове при ЛБ усещам лека болка ниско в кръста от едната страна, макар да ми е осезаемо по-леко така....то е ясно де.
Толкоз за сега 😎

30.07.20
19:22

30.07.2020 г.

Клек, раменна, тяга - 4х5 с прогресия.

Днес в силовата част стойките заети, в тая част горе от снимката в по-предходното мнение-също. Та се качих на последния етаж, където има подобна стойка, но започваше някакво групово занимание, на което постилат там, лежат, клечат и т.н. Като започнах раменната две момета се цуцнаха около мен, но съумях с малки почивки набързо да изджиткам сериите, преди да се пльокнат на постелките. Че си е рисково все пак.  После си слязох долу и започнах тягата. На последните две повторения от финалния сет изпусках щангата и стана 3+1+1 с около 10 ина сек. пауза, че много се пързаляше лоста, а и бе крив.

Мнението беше редактирано от Dydo на 30.07.20 19:26.

31.07.20
11:18

казано от Dydo на 30.07.20, 19:22:

На последните две повторения от финалния сет изпусках щангата и стана 3+1+1 с около 10 ина сек. пауза, че много се пързаляше лоста, а и бе крив.

Крив лост се държи много по-лесно.

Мнението беше редактирано от James Hinks на 31.07.20 11:18.

31.07.20
11:59

казано от James Hinks на 31.07.20, 11:18:

казано от Dydo на 30.07.20, 19:22:

На последните две повторения от финалния сет изпусках щангата и стана 3+1+1 с около 10 ина сек. пауза, че много се пързаляше лоста, а и бе крив.

Крив лост се държи много по-лесно.

Само ако обръщаш става тегаво))).

31.07.20
12:02

Ами значи основно от запотяването е било и това, че е крив не е играело.

Да, при обръщането е кофти.

02.08.20
00:53

😁
Кат наемеш металист да ти озвучава на тупаните детско парти. В началото ок, спокойничко, но след т,ва

02.08.20
01:46

май е от костюмите.

02.08.20
19:53

02.08.2020 г.

Клек, лег, гребане - в по 5,5,5,5,3,8.

Малко плажна работа /както казват в някои западни форуми/: сгъване за бицепс с прав лост в СС с пушдаун-3х10+12.

Мнението беше редактирано от Dydo на 06.08.20 16:24.

06.08.20
20:35

06.08.2020 г.

Клек, лег, гребане- 5х5.

Днес качих по 5 кг. на последните 5-ци. Общо взето без зор, като се има предвид, че килата на клека са най-малко, ама там и върнах най-много при старта. Всъщност, като изключим тягата, най-много кг. може да преодолея на гребането под наклон, сравнено с клека и лега.
Иначе почивах повече дни и ако искам до края на седмицата да направя и трите трена, трябва две от тях да са в последователни дни, т.е. или и утре, и в неделя, или събота и неделя. Но не е проблем, просто клека в следващата няма да го правя, защото и без това в тоя ден е много лек. Ще дърпам тяга и раменна. Но пък тялото не знае какъв ден е, може да си карам последователно с ден два почивка и която тренировка дойде, да я правя нея.

Мнението беше редактирано от Dydo на 06.08.20 20:43.

08.08.20
17:36

Пак се разбрица плана. Вчера не отидох на зала, виках да е днес и утре, за да изпълня треновете за седмицата, обаче сутринта жената ми фърля, че е резервирала семеен уикенд, та събрахме саковете и газ. Не съм гледал и залата в хотела каква е, макар много пъти да съм идвал. Ама къде ти трениране. Май обаче трябваше да си взема една въдица и да ловя на воля по 30-40 см. парчета 😅

Дидо, тва на Риу-то ли е? Там риболова е забранен 😁
Ако много ти се дотренира, на 3 мин. с кола и на 10 мин. пеша по алеята има прилична зала в баскетболния комплекс.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 09.08.20 09:02.

09.08.20
09:36

казано от Alexander Krastev на 09.08.20, 08:56:

Дидо, тва на Риу-то ли е? Там риболова е забранен 😁
Ако много ти се дотренира, на 3 мин. с кола и на 10 мин. пеша по алеята има прилична зала в баскетболния комплекс.

В Риуто е, да. Знам, че не мога да ловя риба тук, ама ей така отвътре ми дойде кат видях каква тарапана е 😎 А и не съм рибар в интерес на истината.
После като се приберем живот и здраве ще си ида на Пулса.

Мнението беше редактирано от Dydo на 09.08.20 09:39.

09.08.20
17:44

09.08.2020 г.

Клек-5х40, 3х60, 70, 80, 2х90, 1х100, 1х110 /тук не хванах паралела, а можех/, 5х75;
Лег-5х40, 3х60, 1х80, 90, 95, 100, 5х85;
Хоризонтален скрипец с тясна успоредна ръкохватка-10, 8, 6.

Чудех се след объркването на плана какво да правя и реших що годе да повторя последния трен. Е, повторих го ама само с крайните петици на клека и лега. Бягах от обем и реших да поувелича тежестите за по-ниски бройки. Нещо не съм в кондиция тази седмица, кръвното пак играе, магнитни бури нещо май, та се учудих, че общо взето нещата минаха с прилична енергия.

11.08.20
20:39

11.08.2020 г.

Клек, раменна, тяга-4х5;
Набиране в подхват (3/4 амплитуда) със СТ-3х5.

Днес си изпълних протокола на тягата, че миналия път се хлъзгаше лоста. Бях в “кросфитърската” част, нямаше групови занимания и общо взето си бях сам кажи речи. В тази част на Пулса има страхотни нови 25-ци. Едни такива, дето не издават много звук като ги пускаш по-силно, макар да съм внимавал де. А и лоста бе по-грапавичък, хватчето смесено и ех кеф.

Добавки /предстоят преди лягане/: магнезий и трибестан.

13.08.20
20:42

13.08.2020 г.

Клек, лег и гребане - в по 5,5,5,5,3,8;
По една серия сгъване с прав лост и пушдаун.

Мина и 3 тата седмица. Ще бримча така докато не забия навсякъде, ама има време уж.

Мнението беше редактирано от Dydo на 13.08.20 20:44.

14.08.20
16:07

Ще забиеш в момента, в който решиш, че не ти се напъва.

14.08.20
16:35

казано от James Hinks на 14.08.20, 16:07:

Ще забиеш в момента, в който решиш, че не ти се напъва.

E, все някога и дори да ти се напъва, пак ще удариш стена. То иначе .... :-)
Но разбирам те идеално, т.е. ще забия в момента, в който не ми се излиза от зоната на комфорт. Споко, ще използвам стойката за клек с предпазителите, на тягата ще си фърлям щангата ако не мога да дръпна, а на раменната просто ще гледам да не падне на главата 😁 Виж за лега ще трябва спотър, ако наистина дойде да съм на кантар.
Сега съм решил да го карам наистина сериозно. Не за друго, а просто да видя до къде ще стигна с постоянство и стремеж за прогресия.

Мнението беше редактирано от Dydo на 14.08.20 17:12.

14.08.20
17:28

казано от Dydo на 14.08.20, 16:35:

😁 Виж за лега ще трябва спотър, ако наистина дойде да съм на кантар.
.

И там до 130-140 можеш да ги избуташ през корема или настрани...не е драма.

14.08.20
17:40

казано от nervak на 14.08.20, 17:28:

казано от Dydo на 14.08.20, 16:35:

😁 Виж за лега ще трябва спотър, ако наистина дойде да съм на кантар.
.

И там до 130-140 можеш да ги избуташ през корема или настрани...не е драма.

Драмата е, че може нещо да подаде, та и повечето пъти спотърите не помагат. В тубата е пълно с таквиз случаи 😂 Но то и на доста по-леко може да се случи.
Абе карам го постепенно и така. Предполагам прогресията няма да е осезаема, ако съм дори на малък дефицит, макар да казват, че съм имал бая съхранена енергия 😅 Леко, леко и накрая до Цариград 😉 По таблицата, на движения тежестта се задържа някъде по 2 седмици и после хоп 5 кг. Само на тягата някъде е по агресивно. Но то тя таблицата е направена за либри и явно не отчита, че ти си на кила. А може и да отчита, след като не скачат килата всяка седмица и изначално си заложил тежест, която очевидно е в килограми. Де да знам. Ще блъскам там и така.

14.08.20
17:42

Кво да поддаде?
Дигаш,не успяваш...и я изхлузваш през корема.

14.08.20
17:46

казано от nervak на 14.08.20, 17:42:

Кво да поддаде?
Дигаш,не успяваш...и я изхлузваш през корема.

Лакътя примерно, преди около година ми се случи-просто все едно ръката се отпусна сама изцяло и щангата падна на една страна върху мен.Не знам защо така стана, а тежестта бе около 60-70 кг. на загряваща серия. После си продължих без проблем, ама ей го.

Мнението беше редактирано от Dydo на 14.08.20 17:47.

14.08.20
17:49

Е...то и да се изтървеш може,кат напънеш...

14.08.20
17:54

казано от nervak на 14.08.20, 17:49:

Е...то и да се изтървеш може,кат напънеш...

Хаха, кой да знае. Като малък си виках, как някой щангист не се е наср*л. Но докато вдигам, се чувствам като затворена система.....само от устата свисти навън в края или по време на някои движения.
Един път на спортната площадка, един младеж тръгна да прави стойки на ръце и след като вече се изправи тръгнаха едни пръдни заеби. Всички наоколо се скъсаха от смЕх. Имаше и бая девойки. Мани 😀

Мнението беше редактирано от Dydo на 14.08.20 17:56.

14.08.20
18:24

Или НЕ слагаш стопери и ако стане фал, пускаш едната, а след това и другата страна на лоста.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1