Чики-Рики схематизиране

Темата е заключена.
Прескочи до:

09.10.20
23:11

Ами бате Дидо, цаката е да си много силен спрямо личното си тегло. Аз дърпам тяга>2хСТ за бройки, но и се набирам с 35кг. Имам 2.75 най-добър скок от място, ама и предният ми клек е > 1.5хСТ. С увеличаването на силата ми се подобри много и координацията, ловкостта, сръчността. На баскета в ТУ съм мачкал баскетболисти, на волейбола надскачам волейболисти, просто защото съм по-силен релативно. Реално съм доста слаб още, но пак ползите от силовите тренировки се усещат.
Така че или отслабни, или стани як, а най-добре и двете. :D

Мнението беше редактирано от Боян на 09.10.20 23:11.

09.10.20
23:14

“Силен на последно място.”

Като вземеш да изсираш подобни лайна....

09.10.20
23:18

казано от Боян на 09.10.20, 23:11:

Ами бате Дидо, цаката е да си много силен спрямо личното си тегло. Аз дърпам тяга>2хСТ за бройки, но и се набирам с 35кг. Имам 2.75 най-добър скок от място, ама и предният ми клек е > 1.5хСТ. С увеличаването на силата ми се подобри много и координацията, ловкостта, сръчността. На баскета в ТУ съм мачкал баскетболисти, на волейбола надскачам волейболисти, просто защото съм по-силен релативно. Реално съм доста слаб още, но пак ползите от силовите тренировки се усещат.
Така че или отслабни, или стани як, а най-добре и двете. :D

Бояне, тези силови показатели и аз ги покривам, но съм като слон в стъкларски магазин. В общи линии за да пренесеш някъде силата трябва да си тренираш и специфичното умение..

09.10.20
23:39

Реално нещата изобщо не стоят така,Дидо.Физическата сила е голям фактор и не си мисли че като някой дърпа 300 тяга на 100 лт , то той няма да се справи с тежка физическа работа цял ден.

Мнението беше редактирано от XXL на 09.10.20 23:42.

Dydo

09.10.20
23:41

казано от Иван на 09.10.20, 23:14:

“Силен на последно място.”

Като вземеш да изсираш подобни лайна....

Силен на щангите имам предвид.
И не съм се изсрал, а изсекнал 😂 Ако мина на другото, ще стане страшно 🤣

Бояне, браво бе момче 💪 Нали знаеш, че съм те признал. Ама това със “спрямо СТ” някои го отричат и квалифицират като глупост. Щото някой може да е по-тежък, ама активното му тегло да е като твоето, т.е. останалото да му е повече мазно. И други фактори. А пък и реално, би следвало да се отчете крайния резултат в движението. Ти не си по-силен на дадено движение от друг с по-голям резултат, но и по-дебел. Просто вдигаш повече спрямо личното ти тегло. Но на финала, тежестта на движението ти е по-малка. Та за да ставаш още по-силен на щангите, трябва да дебелееш.
Ей ся някой пак ще те почне, що не ядеш месо 😎

ХХЛ, ами не е гаранция. Не знам гледа ли предното предаване на фермата, дето тоя Сами Хосни-плувец и кик боксьор помете един културяга на битките. А със сигурност, тоя колкото и да е анаболен, е вдигал повече на всяко движение или почти на всяко и като цяло, а и максовете са му били по-големи. Ако въобще Сами Хосни дори някога е наблягал сериозно на тежести, а не просто за кондиция и експлозивност. Т.е. по-слабия на щангите смаза другия, където се искаше бързина и издръжливост, включая и силова такава.

Мнението беше редактирано от Dydo на 09.10.20 23:52.

09.10.20
23:59

Защо си помисли , че културяга и силово трениращ са близки по сила.В залата при нас има няколко културистични надежди на полусъединител, които тренират основно на машини, както и някои странни за мен движения и работните им тежести са смешни за вида , който излъчват...ами сега?

Dydo

10.10.20
00:07

Искам да кажа, че за мен силата има различни измерения. Не е само колко си дръпнал, бутнал, клекнал, макар повечето да твърдят, че това са най-точните и верни показатели.

Мнението беше редактирано от Dydo на 10.10.20 00:08.

10.10.20
00:18

Понятията за които говорите са относителна и максимална сила, дори силовата издръжливост е основно понятие за сила, както и динамичната, демек експлозивната сила.

Dydo

10.10.20
00:22

Бомбър, стига де. Много сили изброи, а аз в ни една не се класирам прилично 😂 НасЕкъде зле, заеби 🤮

10.10.20
00:24

казано от Dydo на 10.10.20, 00:07:

Искам да кажа, че за мен силата има различни измерения. Не е само колко си дръпнал, бутнал, клекнал, макар повечето да твърдят, че това са най-точните и верни показатели.


Гледай сега, ти казваш нещо и дузина хора започват да ти обясняват/критикуват вижданията.Ти пък се стараеш на всеки да отговориш приятелски, което е много възпитано, но кел файда.Чоплиме си семки тука :)Не ти ли писна да си все в зоната на комфорта вече няколко години. Отиди утре в залата и си провери макса на тягата, ама не комфортния макс , а истинския....или не си мъж хаха

10.10.20
08:59

Следя един руски канал в ютуб на треньор по лека атлетика.
В едно от предаванията човека подробно коментира системата на Иван Абаджиев.
В интерес на истината
никога не съм попадал може и да има,но лично аз не съм намирал подробен анализ на неговите методи от наш капацитет.
Той твърди,че най-важното  било прилагането на скорост върху тежестта.
0,5 1 секунда усилие,като по този начин и риска от контузии е сведен до минимум,въпреки ежедневните тренировки.
Не знам дали е така,далеч съм от щангите,но опита ми показва същото.
Не е едно и също да станеш за секунда със 150 кг примерно или ставайки да те мачкат...

Мнението беше редактирано от doni dimitrov на 10.10.20 09:02.

Dydo

10.10.20
09:12

Сигурно е така-може би е по-полезно да клякаш експлозивно със 130, от колкото по-бавно със 150 примерно. Ся някой ще каже, че ти ако можеш експлозивно с по-лекото, ще можеш и по-бавно с по-тежкото. Ок, обаче вместо да сложиш 155 или 160 колкото да ги бутнеш, ще сложиш 135 или 140 и ще продължиш да се стараеш да клякаш бързо.
Всъщност много програми въртят схемите- една седмица имаш за бройка, друга за експлозивност, трета по-интензивно в ниски и с тежко. Нещо от сорта на 1-2х8, 8х3, 5х2. Типичен пример е методът на Куба, на Брандън Лили.

Мнението беше редактирано от Dydo на 10.10.20 10:37.

10.10.20
11:27

казано от Dydo на 09.10.20, 22:49:

А пък все се чудя, за чий трябва да напънеш примерно на тягата, а не на 5 метра въже, което да можеш да изкачиш без помощта на краката. Или да напънеш повече на клек, а не на скок от място 😀 Или на раменна, вместо способността ти да хвърлиш гюле по-далеч. Ок, едните движения помагат на другите и ги усилват, ако съчетаваш. Но кое е по-ценно. Да клекнеш или да дръпнеш 300 кила, обаче да не можеш един клон на едно дърво да изкачиш. Според мен един гимнастик или паркурец ....или дори брейкаджия много повече пренася уменията си в битието, сравнено с трибоец, културяга и подобни. За близо малко под 50 г. живот съм видял, че обикновено когато се е налагало, е било нужно да си бърз, издръжлив, гъвкав и жилав. Силен на последно място.

Знаеш ли кое е лошото? Че си оставаш с чуденето. Ти нито сила имаш, нито си издръжлив, нито бърз и експлозивен. Нито клон, балкон или дърво може да качиш, за въже само на ръце да не говорим, за скок от място също, а гюле най-веротно си виждал само по телевизията.
Вече си мисля, че или си адския трол, или наистина си в тежък филм, та чак заключен в киното.

Dydo

10.10.20
12:15

казано от James Hinks на 10.10.20, 11:27:

а гюле най-веротно си виждал само по телевизията.

В училище, в час по физическо съм мятал/тласкал/ хвърлял за последно. Хвърлях може би най-далеч от трите паралелки в гимназията от моя набор. Не съм го тренирал иначе....то и другите не са де.
Та и с това имам опит, макар нищожен.

10.10.20
12:18

Хахахаха :) тук пак има яки разговори. Дидо, нали беше изтрил предния дневник и каза никакъв спам. Ама ти си обичаш спама, признай :)

Dydo

10.10.20
12:20

казано от kaloyan на 10.10.20, 12:18:

Хахахаха :) тук пак има яки разговори. Дидо, нали беше изтрил предния дневник и каза никакъв спам. Ама ти си обичаш спама, признай :)

Това не е спам, защото е по темата - чики рики методики, философстване, упорстване, контриране на философстането и упорстването и т.н. 😂

10.10.20
13:17

Какво гюле в училище?
Ся ще кажеш ,че и диск си хвърлял по физическо?

Dydo

10.10.20
13:21

казано от nervak на 10.10.20, 13:17:

Какво гюле в училище?
Ся ще кажеш ,че и диск си хвърлял по физическо?

Имахме гюлета, даже 2-3 с различни размери. Не са ни изпитвали на това, но навън в двора даже имаше лента с означение за разстояние и черта, до която като се засилиш и кракът ти да не я преминава като хвърлиш. И чат пат учителя ги вадеше и мятахме.

Мнението беше редактирано от Dydo на 10.10.20 13:22.

10.10.20
13:34

Два размера бяха гюлетата тогава...и юноши тласкаха с женско.4кг..това с чертата беше за малките пясъчни топки...за гюлето е кръг...поне аз така тласках....ма на тренировки.
В училище изобщо не беше позволено...поне в нашето с 2000 на смяна.

Dydo

10.10.20
13:48

Може и две да са били, повече от едно бяха, но кръг не сме имали разчертан на двора или поне нямам такъв спомен. Мятахме на тая линия дето казвам. Но не е било често, чат пат сме го правили.

ПС....да не пиша ново мнение, та да ми се качва най-отгоре.

10.10.2020 г.

Раменна - 5х35, 5х40, 10х45, 1х50, 55, 60;
Арнолд преса прав-1х10х10, 2х10х15 на ръка;
Разтваряне встрани-3х10х10 на ръка;
Сгъване с грив лост-2х10х30;
Чуково-2х10х15 на ръка.

Добавки: пудра след зала, магнерич, колаген.

Мнението беше редактирано от Dydo на 10.10.20 16:39.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1