80/20

Темата е заключена.
Прескочи до:

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

12.09.23
21:29

12.09.2023 г.

Обръщане и преса (ласт сет с пуш) с КБ24-3х1 (лек ден);

Сначове с КБ20 и КБ24 и пАлър сначове с КБ24.

Качвам клипове........знам за техниката, че е дрисня, но пък и съм супер начинаещ в движенията. Вдигам на трапец, рамене и бицепси, никакъв подем от тазобедрената става. Или незначителен. Не знам защо лявата ръка пак не стои изпъната. Ще започна да го правя с мисъл. Пък и си трябва практика.

Снач КБ20

Снач КБ24

пАлър снач с КБ24

14.09.23
21:13

14.09.2023 г.

КБ24 Обръщане и преса-3х1,2 (среден ден)
КБ20-Обръщане и преса-3х5 ляво - дясно с минута почивка.
Горен лег-1х12х50 (не бе ок рамото та спрях)
И на машини с прогресия:
Латпулдаун-2х15;
Трицепс-2х15;
Бицепс-2х15;
Лег преса едностранно-2х15 на крак;
Прасец от сед-2х20.

14.09.23
21:22

Аз...от моята ниска камбанария с гюлетата ще ти дам не поискан съвет-давай си почивка от тях по седмица чат пат.
Много увличат,нищо не ме смазва така както гюлетата...много ми харесва,ама ми се появяват разни болки тук там.
Нямам по любимо от СС от обръщане от вис,от земя или отстрани и кофи с тежест...без почивка почти....смазване е тотално.

14.09.23
21:48

казано от nervak на 14.09.23, 21:22:

.......ще ти дам не поискан съвет-давай си почивка от тях по седмица чат пат.
........

Ще видя утре как ще съм. Т,ва с 3х5 не следваше да го пробвам но е по друга схема, която ми бе интересна и се чудех между двете програми. Става дума за тежест, която можеш да обърнеш и пресираш 10 пъти (аз мога малко повече с КБ20, но пък съм далеч от КБ24 за 10RM) и например в ден едно пускаш часовника за 20-30 мин. и правиш 5-ци колкото кръга можеш без да те удари сериозна умора. Другия път целиш повече кръга и така. В други дни други бройки за това време и т.н. Но това не е много моето. Тва дет съм го почнал, хората споделят, че накрая удрят по 1.30-2.0 часа трен за да ударят примерно 4х1,2,3,4,5 и 5х1,2,3,4,5.
То затова общо взето няма и много допълнителни упражнения. При стълбите са само сначове и суингове и по желание не много набирания,а при другата няма. Само обръщаш и пресираш за 20-30 мин., 3 пъти седмично, с препоръка за 2 КБ, но може и с една и редуване на ръцете с почивка между смяната или без такава.

Мнението беше редактирано от Dydo на 14.09.23 21:59.

14.09.23
22:36

Какви един два часа за някакви стълби???!

казано от nervak на 02.08.20, 16:24:

Вилата:
Двупудовка:
- обръщане от земя + пуш преса 3х5 на страна
- изхвърляне от земя 5х3 на страна
Общо време 6,30мин.
3 мин. почивка и
Обръщане с 2 клек от раг.
10х2х32 през 10 сек.
4,30мин.
Всичко за 14 Мин....отивам да видя изстуди ли се бирата и паля косачката...2декара ме чакат.
Да допиша...тва размятаме беше на 36гр....топло някак.

14.09.23
22:50

Ами не знам, докладват за КБ32 и 36, които вдигат на обръщане и преса за 5-8 репа с хубави повторения,каквато трябва да е тежеста за програмата. Но трудно изкарват треновете, ако не почиват накъде по 3-5 и повече мин. при по-дългите стълби. Като включиш и загрявка и ей го. Други се справят до час. Аз ще видя от кои съм. За сега не почивам кой знае колко и 3х1,2,3 го завършвам за около 20 мин., но мога и по-бързо. Но след като целта е да изпълниш стълбите, не бързам.

17.09.23
16:13

17.09.2023 г.

Не я карах по план. Болеше ме дясното рамо за вертикални бутания за 4 стълби по 1,2,3 с тежест на КБ за 5-6РМ. Отделно и други опъвания. На сухо си мислех, че при хоризонтален лег ще е по ок, но още само с лоста не беше добре. Сложих 30 кг......тц. Викам да пробвам полулег, където с около 15 см. спиране преди гърдите се получи нещо.

Та:
Полулег-12х30, 12х40, 20х50, 12х60;
Гребане с лост надхват-15х40, 15х60, 15х70;
Раменна с дъмбели прав (с тръгване и пускане на нивото на ушите)-1х15х(2х17.5);
Сгъване с дъмбели1х(2х10);
Сгъване с крив лост-1х20х20;
Пушдаун с въже-10х32, 17х36;
Лег преса хоризонтална с плочки-20х45, 20х72, 25х99;
Повдигане на машина за прасец прав (празна станция без тежест)-1х35.

Общо приключих за около 35 мин., в които включвам и пробите на хоризонталния лег. Без откази, с бързи концентрици и ексцентрици. С изключение на лег пресата, навсякъде с около 0.5 сек. концентрик и 1 сек. ексцентрик. Без паузи горе и долу и заключвания на полулега и пресата с дъмбели. Дано не ме опъне рамото още повече. Най-боли в ситуацията с опит да взема нещо например от задната седалка на колата.

17.09.23
19:17

Направо ме заболяха всички стави само като чета.

17.09.23
19:25

казано от Homer Simpson на 17.09.23, 19:17:

Направо ме заболяха всички стави само като чета.

В смисъл......не съм се оплаквал чак толкоз!

18.09.23
04:40

Здравей Дидо, намери си топка за бейзбол,софтбол… слагаш я на земята и лягаш върху нея с лопатката на страдащото рамо.
Пренасяш цялата тежест на тялото върху тази област и почваш да правиш кръгообразни движения. Боли страшно,но отпуска .
Качвам едно видео, превърти до 7:50 за да видиш как се прави .

Мнението беше редактирано от ISB на 18.09.23 04:48.

18.09.23
09:47

Довечера ще пробвам. Имам една топка изглеждаща като за тенис на корт /хем същото зелено, хем същия размер/, ама се оказа, че била предназначена да се слага в сушилнята:-) По твърда е, но ще свърши работа. Имам си леки болки при определени движения, не е като да не мога хич да тренирам видно от вчера, но може да го правя с ограничена амплитуда и с по-леко.
Вчера след гребането в надхват вечерта ме боляха предмишниците, като опъна ръцете надолу и въртя юмрците навътре и към към мен. Демек повече се натоварват в надхват. Когато ги опъна в успореден хват, т.е. с длани към краката го няма това нещо. Може би гребания с дъмбел и трап бар ще са по удачния вариант. Бе то вече никаквата не е. С пудовки ме удря на едно място, с гребанията на друго. Ще се минава на пилатес и зумба.

19.09.23
20:55

19.09.2023 г.

Пробвах отново лег, с всякакви ширини и чупки, но и с празен лост чувствах, че няма смисъл. Пробвах преси с пудовки, по ок, но дясното рамо подаваше малко и там.

Та:

Преса с щанга седнал-2х12х40;
Стълби на обръщане и преса с КБ20;
Сингли обръщания и стриктни преси с КБ28-3х1 лява ръка и 2х0 дясна;
Хоризонтални и вертикални дърпания на скрипци в 2х15. По серия на машини за бицепс и трицепс в 1х15.

21.09.23
18:41

21.09.2023 г.

Обръщане и Преса с КБ20-4х1,2,3
Снач с КБ12-1х10 на ръка без оставяне и по същия начин с КБ16-4х5.

Пак с влизането в залата легнах на лежанката за проба. Не се получава и още с празния лост има болка. Май ще я зАеба и няма скоро и да я пробвам пак. А и вече не ми е проблем и да не правя хоризонтален лег. Напоследък ако правя е било полулег. Интересното е, че на пресите с КБ се справям общо взето (КБ24 умишлено все пак не я слагам за сега на стълбите, че и обема нараства, не искам по-сериозни контузии), на сначовете също не усещам ядове. Ами то така е, като правиш хоризонтални избутвания легнал, т.е. нехарактерни за човека движения в битието му ?????
Друго, друго......ааа, правих само обръщания, преси и сначове и другия път също мисля да е така. Идеята е ако има някъде поражения, да знам, че е от тях. А не от допълнителните дърпания, сгъвания и разгъвания.
Баси, няма и два тона от движенията (обръщането и пресата ги броя за едно, т.е. например обръщане и преса на 1х3х20 ми е 60, а не 120), та дори и двойно да са, но в момента се чувствам доста по-цялостно уморен, сравнено с 10 тона, от които половината или 1/3 да са със свободни тежести,а другото машини. А колко пот върви, не е истина. При 3х10 на лежанката с по 90 сек. почивка, капка няма. За машините да не говорим, дори с откази и къси почивки ? Вече на клекове и тяги, ясно.

21.09.23
19:29

Дидо, 24 ти е мега леко, гледах ти клиповете, мандахерцаш ги кат магарешки мъде.
Вземи се в ръце имаш достатъчно сила за двупудовка.

21.09.23
19:51

казано от Homer Simpson на 21.09.23, 19:29:

Дидо, 24 ти е мега леко, гледах ти клиповете, мандахерцаш ги кат магарешки мъде.
Вземи се в ръце имаш достатъчно сила за двупудовка.

Е каква сила, 32 едвам я тласнах. По принцип тая програма завършва със 75 репа обръщане и стриктна преса на ръка. Как ме виждаш да направя 5х1,2,3,4,5 с 32. СКБ28 също абсурд, най-много 2 репа да направя. Аз не знам дори с КБ24 дали ще мога ако сега опитам. Но върнах тежестта защото имам болка. Не върви с едната ръка с една тежест, пък с другата друга. Ще гоня просто по-голяма плътност на този етап. Не бързам. Че ако се сговни още, и това няма да мога да тренирам.

21.09.23
20:17

Ми вземи две 24ки тогава.

21.09.23
20:24

казано от nervak на 21.09.23, 20:17:

Ми вземи две 24ки тогава.

Програмата е за едностранно обръщане и преса. С дясната в момента ми е проблем да бримча с КБ24. Не, че не мога, но при тази тежест вече има болка.
Това да правя нещо с асиметрия ми е страшна психопатия? Преди две години си татуирах едната ръка и постоянно ме гризеше като се видя в огледалото. Та това лято татутнах и другата ?

21.09.23
20:34

казано от nervak на 21.09.23, 20:17:

Ми вземи две 24ки тогава.

Ща, не ща, ш тр да лайкна.

22.09.23
10:47

Щом ти тежи 24ка,вземи две 20ки...ще видиш с две ,за какъв енергоразход иде реч.

22.09.23
11:04

Дидо, ако ти трябва 20ка мога да ти заменя моята, за твоята 24ка плюс някакво доплащане от мен. Ако мислиш да взимаш 20ки де. За мен дали е 20 или 24 няма голямо значение .. По принцип най-добре е да си запазиш 24ката ..

Мнението беше редактирано от kaloyan на 22.09.23 11:04.

22.09.23
11:27

казано от kaloyan на 22.09.23, 11:04:

Дидо, ако ти трябва 20ка мога да ти заменя моята, за твоята 24ка плюс някакво доплащане от мен. Ако мислиш да взимаш 20ки де. За мен дали е 20 или 24 няма голямо значение .. По принцип най-добре е да си запазиш 24ката ..

Тренирам в залата, макар вкъщи да имам 20 и 24 кг. Не се притеснявам, че мога да изпусна и т.н. А и там имат чифтове от 4, 8, 12, 16, 20, 24, 28, 32 и 36 кг. Ако съм здрав и не ме шибнат някъде по стави и сухожилия, а и не закрият залата....или да разкарат пудовките, при желание мога да си въртя доста време.

23.09.23
17:33

23.09.2023 г.

@@рец бате

ЦЦЦ и рамото, всички планове долу. Легнал по гръб с ръце до бедрата, дясната ръка не мога дори да я отлепя. 1/5 лицева опора, демек не мога дори да тръгна да потъна, даже и в горна поза е зле. Тениски обличам и събличам с помощ. От де стана така,  не знам.
А вчера тамън си купих тенесистки дебели и по-широки накитници, та да не ме натискат пудовките. Точно такива търсех (вж. по-долу).
А днес пък докато мерих едни дънки у близкия мол, взех та снимах прасците.  Кат се гледам не приличат на човек с 30-33% мазно. Накрая се ядосах, че ще пропусна дни тренировки, прибрах се и си сипах едно от любимите.

Мнението беше редактирано от Dydo на 23.09.23 17:36.

23.09.23
19:11

Ще мине бързо.

23.09.23
19:13

казано от nervak на 23.09.23, 19:11:

Ще мине бързо.

Ами много пъти не мога да мръдна и на другия или най-много по-другия ден вече топ. Дано и сега е така, че КБ чакат да се обръщат, пресират и тласкат ?

23.09.23
19:29

Човек, аз ако имах такива крака, щях да загрявам с 200 клек :D :D

23.09.23
19:33

казано от Любомир на 23.09.23, 19:29:

Човек, аз ако имах такива крака, щях да загрявам с 200 клек :D :D

Спици ?
Късокрачко и 64-66 см. бедра (варират), толкоз.

Мнението беше редактирано от Dydo на 23.09.23 19:34.

23.09.23
23:16

Кат не са виждат гащите и само си представям Дидо гол, кат караш по бул България и ти е ниска колата и не виждаш края на Витоша се едно е до небето, хич не ми е до клек, ама за утре съм замислил една идиотска, че днес не работих много.

Мнението беше редактирано от Homer Simpson на 23.09.23 23:17.

24.09.23
09:05

Продават се и специални накитници за пудовки - Harbinger kettlebell arm guards, вътре са с тънки пластмасови вложки. Имам такива, но ползата и смисълът от употребата са спорни.

24.09.23
09:28

казано от Brown Bomber на 24.09.23, 09:05:

Продават се и специални накитници за пудовки - Harbinger kettlebell arm guards, вътре са с тънки пластмасови вложки. Имам такива, но ползата и смисълът от употребата са спорни.

Търсих, но не попаднах на такива. То като гледам са почти идентични, но моите нямат пластмасови вложки. Абе има полза, до сега когато не забравя си слагах накитниците и просто ги омотавах по на дължина, за да покрият зоната. Общо взето няма удар на пудовката, но все пак като опира и натиска усещам след това че е имало интервенция върху кожата. То толкова ми трябва, да няма пряк контакт и да има известно поне минимално омекотяване.

казано от Homer Simpson на 23.09.23, 23:16:

Кат не са виждат гащите и само си представям Дидо гол, кат караш по бул България и ти е ниска колата и не виждаш края на Витоша се едно е до небето, хич не ми е до клек, ама за утре съм замислил една идиотска, че днес не работих много.

Не разбрах много, ама карай :-)

Иначе днес съм по-добре, но далеч от форма за ефективно трениране. Освен довечера да ида за нещо за крака и ръце, без много напъване в рамото.

Мнението беше редактирано от Dydo на 24.09.23 09:32.

24.09.23
14:34

Чакай сега, да ти преразкажа, че е интересна мисъл.
Караш си по бул България на юг и покрива на колата ти е много ниско и не виждаш хоризонта над планината, ами само северния склон и изглежда сякаш е мега-грамадната планина, защото не и се вижда края.
Така и при снимката на краците ти, кат не се виждат гащите, се едно си гол.
Та така.?

24.09.23
15:30

Не все едно съм гол, а мега грамаден......по пътя на сравнението ?

24.09.23
19:04

Е ти сам си избра егоистично по кой “ръкав” на логиката да хванеш.

24.09.23
19:10

казано от Homer Simpson на 24.09.23, 19:04:

Е ти сам си избра егоистично по кой “ръкав” на логиката да хванеш.

По този, който ме устройва ?????

Мнението беше редактирано от Dydo на 24.09.23 19:25.

24.09.23
20:51

Нагаждач?

24.09.23
20:56

казано от Homer Simpson на 24.09.23, 20:51:

Нагаждач?

Ми след толкоз мощ и сила тук требе некак си да се приобщим.

А сега малко в мой стил:
Чудя се на какво се дължи как баш най-яките тласкачи във форума така да ни удари в раменете, дейба?

24.09.23
20:58

Ти от най-яките тласкачи ли си?

24.09.23
21:08

казано от Homer Simpson на 24.09.23, 20:58:

Ти от най-яките тласкачи ли си?

Уф, във форума ли казах. Имах предвид около 50 годишните, в моята зала и които тренират с пудовки ?????

24.09.23
22:12

Свали 20 кила и снимай пак краката ?

24.09.23
22:25

казано от Brown Bomber на 24.09.23, 22:12:

Свали 20 кила и снимай пак краката ?

Гвендолин

24.09.23
23:20

казано от Brown Bomber на 24.09.23, 22:12:

Свали 20 кила и снимай пак краката ?

Едва ли ще загубя кой знае колко мускул. Просто ще са по-релефни, не с някакви обеми.

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1