"""Нацепен"""

Прескочи до:

23.04.21
16:40

казано от James Hinks на 23.04.21, 16:26:

Повече от това, което можеш да вдигнеш няма как да се извади. Но мога да ти направя контролното по възможно най-точния начин, съответно да дадеш възможно най-силния си резултат.

Е то това имах предвид-да си мисля, че нещо ми е макс, а то реално да не е, тъй като не съм изпипал детайлите по движението.

24.04.21
19:19

24.04.2021 г.

Лег-5×50, 5×60, 3×70, 1×80, 7×5×85;
Тяга-5×60, 3×60, 5×80, 2×90, 2×100, 2×110, 1×120, 1×130;
Набиране СТ, УХ, с не пускане баш до долу-3×3 през 20-30 сек.

За сега изпълнявам без проблем плана на лега. Влагам вече и повече мисъл в движението, а не просто механично, т.е. старая се към перфектната форма, както и да включа всички възможни мускули, които да подпомогнат избутването. Тяга не бях правил сигурно месец, т.е. от как ме заболя кръста на един трен. Днес не се зорих, ама правих в смесен хват, та хвата въобще не съм го и мислил даже, че ще ме предаде, тъй като въобще нямаше и наченки в тая посока. Ок, създава дисбаланси 😎
Днес се чудех дали да не направя забележка на един младеж-натоварил по три 20-ки на страна на лоста, прави около 1/5 клек буквално, вика оупффф, аууфффф, ъпфффф.....и после си заеба така тежестите на стойката. Отиде нашия на лег пресата /даже докато вървеше от стойката за клек до лег пресата продължаваше с аупф, опфффф, ууу, ъъъъ/, набримчи по 5-6 диска на страна, бута каквото бута, които после пак заеба и си тръгна. Казах си, че на мен това не пречи, има си отговорници за тая работа и си замълчах. Не знам, но подобно поведение ми навява мисълта, че такива хора и извън залата не са ок. Почти съм сигурен, че повечето такива са лицемери, скатавки, подлизурковци и сметкаджии. И повечето такива, да не кажа всички, които съм виждал с такова поведение, все са малко над 20-те си години, което не е ок.

24.04.21
22:16

Дидо, как вървиш със свалянето на килограми? Лично на мен ми е интересно, защото като ти съм  гледал снимки и по данни за ръст и килограми , които си писал -  с теб с сме с близко телосложение, височина, килограми и прочие и  ако не се бъракм - ти си с 5-6 години по-голям от мен. Само,че ти сваляш със съвсем различна стратегия от мен. Беше писал, че си на малко въглени и общо взето наблягаш най-вече на тренировките с тежести. Аз наблягам повече на кардиото и по-свободното хранене , но нещо много бавно свалям тази година ,  та наистина ми е интересно някой с по-близка до моята физика как се движи със свалянето на килограми , като използва друг метод и режим от моя.

Мнението беше редактирано от I`M на 24.04.21 22:19.

24.04.21
22:29

казано от Dydo на 24.04.21, 19:19:

Днес се чудех дали да не направя забележка на един младеж-натоварил по три 20-ки на страна на лоста, прави около 1/5 клек буквално, вика оупффф, аууфффф, ъпфффф.....и после си заеба така тежестите на стойката. Отиде нашия на лег пресата /даже докато вървеше от стойката за клек до лег пресата продължаваше с аупф, опфффф, ууу, ъъъъ/, набримчи по 5-6 диска на страна, бута каквото бута, които после пак заеба и си тръгна. Казах си, че на мен това не пречи, има си отговорници за тая работа и си замълчах. Не знам, но подобно поведение ми навява мисълта, че такива хора и извън залата не са ок. Почти съм сигурен, че повечето такива са лицемери, скатавки, подлизурковци и сметкаджии. И повечето такива, да не кажа всички, които съм виждал с такова поведение, все са малко над 20-те си години, което не е ок.

Във Флайса на горнобански път съм тренирал 2-3 пъти. Веднъж докато се преобличах и влизат двама. След малко идва единият треньор и ги пита тия дъмбели дали ще ги ползват или вече не им трябват. Казаха, че не им трябват и ги натири да се облекат пак и да си ги връщат по стойките. :D
То проблемът не е само в трениращите. Самият персонал пет пари не дава. Лостовете в непочистен магнезий, разхвърляни дъмбели и тежести. Хората си обичат мизерията.

Мнението беше редактирано от Гордан на 24.04.21 22:30.

24.04.21
23:03

Гордан, според мен не е, че я обичат, а се съгласяват с нея, ако трябва да избират-дали те да положат усилия, за да им е хубаво или да го измързелуват, пък каквото такова.
Във фитнеси обаче като веригата на Пулс, тая работа с тренер/инструктор/управител и т.н. да ги върне преоблечени в залата е малко вероятна. Защото там не знаеш вътре в залата кой какъв е и кой му е баща, брат, сват....имайки предвид колите на паркинга за по 100, 200, 300 бона. Поне в тоя моя в квартала е така. Да, има и хора от болшинството, които са повечето, ама има и бая подковани. Та сигурно затова си мълчат, защото и културно да подходят, де да знаят съответния дали няма да е някой дръвчо.

Ванка, в момента нищо не свалям, не се и старая в тази посока и общо взето съм на баланс, а и си ям въглени подобаващо. Иначе съм доста далеч от теб като форма. Даже качих, ама от преди месец и сега си държа 110-111 кг.
А ако махна въглените и лек дефицит си свалям доста бързо. Никога не съм гледал на тренировките като на нещо, което правя, за да отслабвам. Там целта е друга, ама очевидно не полагам достатъчни усилия нито в трениране, нито в хранене 😎

Мнението беше редактирано от Dydo на 24.04.21 23:33.

24.04.21
23:58

До сега ,не съм се скатавал да кажа на някой да си оправи лежанката или  лоста...ако аз отивам на съответния уред.Къф толкова може да е...ако ще и с кола за 500К да е?
Ма на работа е друго да те натиснат шибани връзкари....и да ги биеш или не...пак отива на уволнение ....макар да остава удоволствието.

Мнението беше редактирано от nervak на 25.04.21 00:06.

25.04.21
00:15

Е, Нервак-не, че ти, някой друг и т.н. няма да направи забележка. Просто го отдавам факта, защо явно от персонала си траят. То реално няма и много такива прошляци, но чат пат ги виждам, а и все някакви млади момчета. На всеки може да се случи, да бърза нещо. Но има няколко, на които си им е редовна проява това.
В старата зала имаше един 25-30 г. пич /поздравявахме се с него иначе/, дето не е някаква фигура, анаболен е, говори на висок глас и се държи все едно залата е негова.....та тоя отиваше и директно разтоварваше щангата на хората. Примерно правиш клек, седиш между сериите до стойката, тоя те вижда, че не си приключил обаче идва и нито те пита нито нищо, започва да ти разтоварва щангата, взима си лоста и започва някакви румънски тяги 😅 Все попадаше на по-обикновени хора, иначе не знам какво щеше да стане. То с други явно и не е смеел.

25.04.21
00:39

Като видя кола за 200 000лв да паркира пред платения паркинг, за да спести 2 лв ми е любимо😁

25.04.21
02:03

казано от Dydo на 25.04.21, 00:15:

Все попадаше на по-обикновени хора, иначе не знам какво щеше да стане. То с други явно и не е смеел.

На мен ми се е случвало  като видят 40-60кг на клека да тръгнат да ги разтоварват на секундата без да се огледат дали някой не тренира с тях, ако са 100+кг. се оглеждат и чакат малко. Ама аз не ги оставям намира и през зъби ги уча на неписаните правила, после като видят колко вдигам започват да вдяват какво им казвам и се извиняват, агресията остава на заден план. Много мразя да не си разтоварват, отново ги гоня из залата, ако ще тренирам на стойката за клек или лежанката. А този дето разтоварва и взима лоста, може би щях да му го разтоваря  демонстративно и щях да го науча как да се държи. Случвало ми се е мъж 40+ години да не си разтовари щангата, май правеше трапец на стойката за клек и щангата беше 100-160кг не помня, издразни се като му казах, че не е редно така да я зарзва и, че и други хора искат да тренират, разтовари я без да казва нищо, накрая май се засрами.  Много мразя също да връщат на стойката за дискове 25ци, 20ки, 5ци, 2,5кг и т.н един върху друг и като ми трябва единия трябва да разтоваря всички. На стойката за клек преди около месец бутнах всички дискове на земята след като едно момче не ги подреди по големина от долу на горе, подредих ги и после момчето видя как трябва да се подреждат и така върна останалите без да спомене нищо. Още не са ме били, ама явно на моменти ми се кефят и не ги избива на тотална агресия, схващат идеята. Въпреки, че има залепено на стената, че тежестите трябва да се връщат явно не го асимилират, че това важи и за дисковете. Идея си нямам, друго е, ако от персонала им го казваха и на всеки нов клиент се обясняваше какъв е реда в залата. Аз ако работех във фитнес нямаше да оставя такъв безпорядък, но осъзнавам, че в подобни вериги текучеството на персонал е голямо поради ред причини и, че е нормално като са млади на по 19-22г. да се притесняват да не загубят работата си заради криви клиенти.

25.04.21
09:56

казано от Dydo на 24.04.21, 23:03:

Ванка, в момента нищо не свалям, не се и старая в тази посока и общо взето съм на баланс, а и си ям въглени подобаващо. Иначе съм доста далеч от теб като форма. Даже качих, ама от преди месец и сега си държа 110-111 кг.
А ако махна въглените и лек дефицит си свалям доста бързо. Никога не съм гледал на тренировките като на нещо, което правя, за да отслабвам. Там целта е друга, ама очевидно не полагам достатъчни усилия нито в трениране, нито в хранене 😎

Ясно, мерси за отговора ! Бях останал с впечатление, че се опитваш да сваляш килограми , но явно нещо  съм се заблудил. Извинявам се  за спама при това положение!

Мнението беше редактирано от I`M на 25.04.21 09:57.

25.04.21
11:12

Е, Ванка - баш ти пък спам. Хубаво, че питаш.
В момента не свалям, че искам да изкарам една 3 седмична програма и си ям нормално.
Естествено, че искам да отслабна, но исках да кажа, че не тренирам с тази цел, т.е. гледам на тренировките с цел по-добра форма, сила и мускулЕ, пък покрай тях с прилично хранене, да се постопи мазното......което очевидно не постигам. По моя вина!!! Поне съм енергичен, не грухтя и пуфтя, не ми тежи теглото, за разлика от преди да започна да тренирам.

Мнението беше редактирано от Dydo на 25.04.21 11:19.

25.04.21
12:06

казано от Brown Bomber на 25.04.21, 00:39:

Като видя кола за 200 000лв да паркира пред платения паркинг, за да спести 2 лв ми е любимо😁

Бентли с газова уредба. :D

26.04.21
00:20

казано от Boby_ на 25.04.21, 12:06:

казано от Brown Bomber на 25.04.21, 00:39:

Като видя кола за 200 000лв да паркира пред платения паркинг, за да спести 2 лв ми е любимо😁

Бентли с газова уредба. :D

Такова още не съм виждал...за разлика от Кайен на метан.

26.04.21
00:36

казано от nervak на 26.04.21, 00:20:

Такова още не съм виждал...за разлика от Кайен на метан.

То това си е класика в жанра-даже сега си направих справка ей така за проба. Цели 2 страници ти излизат с обяви на газифициран Кайен 😎
Апропо това нещо харчи наистина много, с един резервоар не можеш да отидеш от София до морето. Имам приятел, дето преди години си бе купил кажи речи чисто нов. С най-малкия мотор. Правил си проба на градско без настъпване, т.е. пенсионерско каране. Около 25-27 му е давало. А пък за тия с големите мотори е било страшна работа. Не винаги големия харчи повече, обаче ако сравняваме примерно 1.6 с 1.8 при тежко купе. Но при тия.....😅

26.04.21
10:00

казано от Dydo на 26.04.21, 00:36:

Имам приятел, дето преди години си бе купил кажи речи чисто нов. С най-малкия мотор. Правил си проба на градско без настъпване, т.е. пенсионерско каране. Около 25-27 му е давало. А пък за тия с големите мотори е било страшна работа.

Дидо, нещо те е метнал твоят приятел. Поизхвърлил се е. Кажи точно с кой мотор, за да видим колко му е харчил. Да не говорим, че повечето Кайени са с дизелов мотор. И си имат съвсем приличен разход.

Аз съм карал няколко джипа, т.е. тежки коли с големи двигатели. Някои са били със сериозен разход, но говорим примерно за 5 литров атмосферен бензинов двигател, който си харчи доста добре, но дори и на градско не стига 25-27 л. Стига до около 20л през зимата. Извънградско - около 12л /100 км. 3,5л литра атмосферен на бензин харчи около 16-17 л/100 км на градско и около 10 на 100 на извънградско. А 3 литров дизелов двигател с турбина харчи около 13,5-14 на 100 на градско през зимата и 7,5-8 на сто на извънградско. Съвременните двигатели са доста икономични, така че не вярвайте на всичко, което се казва.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 26.04.21 10:04.

казано от Dydo на 26.04.21, 00:36:

казано от nervak на 26.04.21, 00:20:

Такова още не съм виждал...за разлика от Кайен на метан.

То това си е класика в жанра-даже сега си направих справка ей така за проба. Цели 2 страници ти излизат с обяви на газифициран Кайен 😎
Апропо това нещо харчи наистина много, с един резервоар не можеш да отидеш от София до морето. Имам приятел, дето преди години си бе купил кажи речи чисто нов. С най-малкия мотор. Правил си проба на градско без настъпване, т.е. пенсионерско каране. Около 25-27 му е давало. А пък за тия с големите мотори е било страшна работа. Не винаги големия харчи повече, обаче ако сравняваме примерно 1.6 с 1.8 при тежко купе. Но при тия.....😅

V8 на Кайена е направен за каране не за тънки сметки и икономии :-). Все едно мотора ми да харчи 4 и да върви ...... Там е просто сипваш и отиваш да си правиш кефа !

26.04.21
10:16

Акорда ми харчи 20/100 градско, така че съм склонен да повярвам вече на всичко. :D

26.04.21
10:18

казано от Христо Атанасов на 26.04.21, 10:10:

V8 на Кайена е направен за каране не за тънки сметки и икономии :-). Все едно мотора ми да харчи 4 и да върви ...... Там е просто сипваш и отиваш да си правиш кефа !


Е така де, това е било само за проба. По официални данни дават най-различни разходи за по-старите бензинови модели. Та 12, та 15, та 17 на 100 градско. Ама реалността е друга. Имаше и клипове в един друг форум, как не харчел чак толкова, ама човека гали на магистрала с 90 кми му дава 10/100. Реално като го набримчиш магистрално или караш с кикове по града, пък дори и не чак толкова да е педала до ламарината, а просто малко по-”агресивно”, си отива бая разхода.

казано от Dydo на 26.04.21, 10:18:

казано от Христо Атанасов на 26.04.21, 10:10:

V8 на Кайена е направен за каране не за тънки сметки и икономии :-). Все едно мотора ми да харчи 4 и да върви ...... Там е просто сипваш и отиваш да си правиш кефа !


Е така де, това е било само за проба. По официални данни дават най-различни разходи за по-старите бензинови модели. Та 12, та 15, та 17 на 100 градско. Ама реалността е друга. Имаше и клипове в един друг форум, как не харчел чак толкова, ама човека гали на магистрала с 90 кми му дава 10/100. Реално като го набримчиш магистрално или караш с кикове по града, пък дори и не чак толкова да е педала до ламарината, а просто малко по-”агресивно”, си отива бая разхода.

Заводски е разхода приблизително в нормите на правилата за движение . След това си ти :-)

26.04.21
10:28

казано от Христо Атанасов на 26.04.21, 10:23:

Заводски е разхода приблизително в нормите на правилата за движение . След това си ти :-)

Заводският разход обикновено е силно занижен и няма нищо общо с реалността. Двигателите се изпитват на стендове. При реално каране разхода е винаги по-висок, дори и да караш изцяло по правилата.

казано от Dydo на 26.04.21, 10:18:

Е така де, това е било само за проба. По официални данни дават най-различни разходи за по-старите бензинови модели. Та 12, та 15, та 17 на 100 градско. Ама реалността е друга. Имаше и клипове в един друг форум, как не харчел чак толкова, ама човека гали на магистрала с 90 кми му дава 10/100. Реално като го набримчиш магистрално или караш с кикове по града, пък дори и не чак толкова да е педала до ламарината, а просто малко по-”агресивно”, си отива бая разхода.

Е как така хем е карал пенсионерски твоя човек, хем е карал с кикове по града.

Тва да не е ЗиЛ, да гори 26-7 ебаси :D

26.04.21
11:01

Аз съм шофьор вече почти 30 г. И с Москвичи, и с Лади още през ранната демокрация, а после с какви ли не коли около 2000 куб., които уж имат приличен разход, в града по-малко средно от 12-14 съм нямал. Та Фордове, та Рена, Пежа, Мерцедеси, Тойота, СУВ си залагам едно поне 12. Но аз си ръчкам по светофарите, на магистрала не толкова. В момента колата която аз карам заводско го дават някъде 12.5/100 градско. Но, дори да не се отчете начина на каране, който играе огромна роля, то като вземем задръстванията, скапаното гориво, ако си пуснал климатика, факта, че колата ми е автомат и постоянно зацепено 4х4, си отива на едно според мен поне 14. А ако отчета и бримченето по светофарите постоянно, ехеее.
Преди две години я засичах на пълно-пълно магистрално. Умишлено не шпорих много, нито пък карах бавно, нито пък ползвах автопилот, защото той вдига разхода-поддържах 110-120 за 300 км. Разхода бе точно 10/100, което за магистрала и такава скорост не е малко. Обобщено от всичко написано искам да кажа, че да - това, което е дадено като разход от производителя няма общо с реала, но може да е някаква отправна точка. Уви за Кайена, даже не е и отправна :-)

Кръстев :-))))), в мнението ми няма такова твърдение. В продължение от предното ми мнение казвам, че моя човек го е правил само за проба, а отделно, че на клип в един форум /няма общо с моя човек и пенсионерското каране/ човека снимал клипа гали педала и показва видиш ли, как уж разхода е нисък. После казвам, че ако реално го набримчи няма да е това, което показва на клипа. Не съм твърдял никъде за моя човек, че е карал пенсионерски и същевременно е бримчил с кикове. Карал е така, за известно време, за да види при леко каране какво ще даде.

Мнението беше редактирано от Dydo на 26.04.21 11:21.

Какво караш, ако не е тайна ?
10/100 при 110-120 км/ч хич не е малко. Аз карам Форд Галакси с аеродинамиката на тухла четворка и с 5 човека и багаж, пенсионерско каране 110/120 ми дава магистрално 6.5-7 / 100 нафта. Верно, че и динамиката е като на умрело куче, особено като се налага да ускорявам :D
10/100 бензин ми гореше стария Пасат с 2.8 мотор с подобна скорост.
п.с. и той беше с постоянно зацепено 4х4 заради торсен диференциала.

Мнението беше редактирано от Alexander Krastev на 26.04.21 11:25.

26.04.21
11:27

Дидо, един колега кара Кайен, 4+литра турбо дизел. Питах го. Повече от 16 на 100 в града не харчи. А твоя човек е бил с най-малкия двигател. Дори и бензинов да е бил, 25-26л са много. Просто се е поувлякъл малко с идеята да покаже какъв страшен автомобил кара.
От съвременните двигатели знам само за един американси 5,7 литров, който харчи 25-26 на сто, ама го слагат на един доста тежък пикап. За там вярвам, че разхода е толкова.
За останалите коли, особено в Европа, разхода е доста приличен.
Не говоря за луксозни автомобили с 5+ литрови двигатели. Тях не ги правят с идеята да са икономични.

26.04.21
11:33

казано от Alexander Krastev на 26.04.21, 11:24:

Какво караш, ако не е тайна ?
10/100 при 110-120 км/ч хич не е малко. Аз карам Форд Галакси с аеродинамиката на тухла четворка и с 5 човека и багаж, пенсионерско каране 110/120 ми дава магистрално 6.5-7 / 100 нафта. Верно, че и динамиката е като на умрело куче, особено като се налага да ускорявам :D
10/100 бензин ми гореше стария Пасат с 2.8 мотор с подобна скорост.
п.с. и той беше с постоянно зацепено 4х4 заради торсен диференциала.

Ами Санта Фе 125 коньово от първа серия, автомат, дизел, с турбо с променлива геометрия-по-рядък модел. Имаме и Авенсис бензинов 147 коня, който също гледам не е много пестелив :-)
Може и от стила да е, аз мразя плавното ускорение. Явно и на магистрала като карам, уж леко като цяло, ама като изпреварваш по-рязко за 300 км. бая си се събира.

Светльо, не знам за твоя приятел, ама виж отзивите например в оффроуд форума с хора, които имат такива коли. Тая кола си е за по-спортно каране, дори да приемем, че не е някакво състезателно. Защото някои и под настъпване разбират едно, други друго.

ПС....сега обърнах внимание, че говориш за дизеловите, които са вече по-новите модели, мисля от около 2010 някъде започнаха да ги правят и с дизелови мотори наред с бензиновите. Аз имам предвид от първите Кайени бензиновите, защото обикновено тях ги газифицират. Взел на старо за 10-15-20 бона и бум газчицата, ако директно така не са си я купили, защото маса обяви има на газифицирани Кайени, както вече казах.

Мнението беше редактирано от Dydo на 26.04.21 11:47.

26.04.21
11:58

Да, всички двигатели, които коментирах по-горе са след 2010 година модели. Сега сме 2021. Няма голям смисъл да коментираме двигатели от преди 2010 г. Много неща и технологии се промениха в ДВГ-та за последните 10 години.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 26.04.21 11:58.

26.04.21
12:23

казано от Svetoslav на 26.04.21, 11:58:

Да, всички двигатели, които коментирах по-горе са след 2010 година модели. Сега сме 2021. Няма голям смисъл да коментираме двигатели от преди 2010 г. Много неща и технологии се промениха в ДВГ-та за последните 10 години.

E няма смисъл, ама темата тръгна от/за Кайените на газ. А такива са обикновено по-старите. Нищо чудно и на някой по-нов да са турили, но де да знам-не ми се рови по обяви :-)

26.04.21
13:06

По автосалоните съм забелязал, че всички автомобили са много икономични :)

26.04.21
13:57

Освен икономични са и на много малко километри...

26.04.21
14:19

За бастуните в багажника /дедо я е карал/ и детските столчета на задната седалка /возили са малко детенце/ няма какво и да говорим. Какви ли не подходи-десетки и стотици, чак да се чудиш как някои хора им вярват. Както и други трикове, от сорта на нов внос, обаче 1-2 регистрирани. И като попиташ нещо за тия коли: то тях са си ги били взели собственицитге на къщата, за да си ги карат..............демек джамбазина няма как да си купи скапана кола за него ;-) Обаче ако толкова ти хареса, ще се разберете нещо.

26.04.21
14:22

Много изобретателно и безскрупулно племе са.

26.04.21
14:42

2ка двигател бензин 2010, 150 коне,Мазда5 в града не падам под 12-13/100 а извънградско 10/100…
Последно преди 4 години видях да монтират метан на дизелова Тойота Тундра !...Та подобни разходи 20/100 дизел изобщо не ме учудват .

26.04.21
14:53

А,петната по седалките са от свещи,дето е ходила бабата 1932г. набор на гробища:))

Кое му е многото на 24-25л. газ за София и то за джип автомат,който също има тънкости при каране ?!
То вярно,че на всеки колата е много икономична,бърза и здрава,ама дайте да си говорим реални неща.

Отдавна са го сметнали: 6 нафта / 10-12 газ, долу-горе,затова и цените на горивата са в такова съотношение.

казано от nervak на 26.04.21, 14:42:

2ка двигател бензин 2010, 150 коне,Мазда5 в града не падам под 12-13/100 а извънградско 10/100…

Моят разход е същият,но съм с 2,3л. 150к.с. , газ.

Мнението беше редактирано от Гюлето на 26.04.21 14:56.

казано от Гюлето на 26.04.21, 14:53:

То вярно,че на всеки колата е много икономична,бърза и здрава,ама дайте да си говорим реални неща.

Икономична, бърза и здрава кола - само от магазина :) На старо - все с някое ще трябва компромис. Мойта нито е бърза, нито е здрава :D ама наистина е икономична.

26.04.21
15:42

казано от Alexander Krastev на 26.04.21, 15:05:

Икономична, бърза и здрава кола - само от магазина :)


Вече има нови технологии, та хибриди, та не знам какво си, но до скоро първите две изисквания почти винаги се биеха :-) Сега може, ама наистина ще да е от магазина, просто защото по-старите не отговарят на тия комулативни критерии.
Сещам се навремето, относно американски марки коли, производство 80-те и 90-те, дето започнаха да навлизат у нас. Масово по-старички де, ама имаше и по-нови. Та гледаш го с кубатура 2.5-3.0, а конете пълен гьон. Да, големия въртящ момент си е ок за много неща-мощност при катерене, съхраняване на мотора и т.н., ама си викам това ич не дърпа дейба. Ако е някоя Бима например с 2.5-3.0 три мотор, ехеее къде къде-беше несравнимо по-голяма пила отсекъде.

Мнението беше редактирано от Dydo на 26.04.21 15:42.

26.04.21
15:51

казано от Dydo на 26.04.21, 15:42:

Да, големия въртящ момент си е ок за много неща-мощност при катерене, съхраняване на мотора и т.н., ама си викам това ич не дърпа дейба.

Ако големият въртящ момент идва още в ниските обороти, дърпа и то доста яко. Мощността зависи много от оборотите, така че ако и да имаш голяма мощност, но идва когато вече си аха-аха в червените обороти няма голям смисъл. И максималният въртящ момент и пиковата мощност е добре да идват в по-ниските обороти и да имат голямо плато. Тогава динамиката е наистина доста добра. И е удоволствие да караш.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 26.04.21 15:55.

26.04.21
16:06

Добре де, не знам кое къде идва, но ще го кажа така: и при рязко настъпване, и при педал до ламарината, както на светофар, така и в движение, тия от по 2.5-3.0 кубика разни Кадилаци, Шевролети и Буици не вървяха дори като едно БМВ Е36 1.8 или пък примерно Е34 520. Какво остава за 2.5 или 3.0. Хайде, да махнем БМВ татата, но и много други коли бяха по-вървежни на доста по-малка кубатура. Това ми е мисълта.

26.04.21
16:12

Дидо, horsepower sells cars, but torque wins races, са казали хората.

26.04.21
16:15

казано от Dydo на 26.04.21, 16:06:

Добре де, не знам кое къде идва, но ще го кажа така: и при рязко настъпване, и при педал до ламарината, както на светофар, така и в движение, тия от по 2.5-3.0 кубика разни Кадилаци, Шевролети и Буици не вървяха дори като едно БМВ Е36 1.8 или пък примерно Е34 520. Какво остава за 2.5 или 3.0. Хайде, да махнем БМВ татата, но и много други коли бяха по-вървежни на доста по-малка кубатура. Това ми е мисълта.

Американците не правят динамични коли за масова употреба. Техните ускоряват бавно. Ако искаш динамична американска кола то само някои модели/марки предлагат такива. Останалите са за “тежкарско” каране :)

И изобщо, без да подценявам американските коли, няма смисъл да ги сравнява човек с европейските, които са доста по-добри като цяло.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 26.04.21 16:16.

26.04.21
20:55

26.04.2021 г.

Лег-5×40, 5×60, 3×70, 1×80, 8×4×90.

Толкоз за днес. Мислех и да клякам, ама бързах.
От четвъртата серия разширих хвата /долу на клипа: показано със стандартния ми и малко по-широкия....и друг път съм го коментирал/, тъй като с по-тесния се усъмних, че няма да направя 8-те серии. На 8-мата последна серия обаче пак си хванах по-тясно, да видя дали не си въобразявам. Серията не ми бе по-трудна от тези с по-широкия, с тази разлика, че не ми опъва толкова гърдите и предните делти. При разширяването обаче усещам, че хватът отслабва, което вече при по-тежко ще се задълбочи още повече.
Остана ми живот и здраве един трен. Мисля, че 90 може да ги вдигна 6, макс 7 пъти на първа серия, ама де да знам за 7. Което го дава като макс около 107, съответно-110 кг. По груби сметки схемата до тук ми е покачила около 5-7 кг. на движението.

Храна: Обяд-3 кюфтета, пържени картофи, шопска. Следобяд: цял шоколад. Вечеря: мусака, зелена салата, 2 л. бира.

Добавки: магнезий.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1