"""Нацепен"""

Прескочи до:

20.07.21
14:31

Това за техническия и формата ми е ясно................ама с тези 40 репа ме ликвидира направо :-) Аз си виках, че ще ми кажеш тежестта да е такава, с която вече на 15-тото примерно да ми идва да разваля формата, а то :-)
Най много съм правил 25 повторения с 55 кг., където вече не толкова, че нямах сили да се изправям, а започна аха аха свят да ми се вие.

20.07.21
14:38

Не е няква драма 40 повт....с едно средно темпо за 8мин и 30 сек се докарват 120-135 повторения.

20.07.21
14:58

С тези 40 повторения Дидо тъкмо ще влезе в културистичният % телесни мазнини, ефект 2 в 1 😂😂

20.07.21
15:06

казано от nervak на 20.07.21, 14:38:

Не е няква драма 40 повт....с едно средно темпо за 8мин и 30 сек се докарват 120-135 повторения.

Е да де, ама няма да е тип помпа. Ще е по-бавно, по-стриктно за да спазвам формата. То така няколко минути ще съм под щангата дейба. Нема лесно. Но като се замисли човек, за деня от клека само това ти е важното, на което трябва да направиш и напънеш-една серия, другото е загрявки и подготвителни. И психически е по-лесно, като знаеш, че серията е една. А не тежки 5-ци примерно, където след първия подход и си викаш, още 4 дейба, после още 3, още 2 и т.н.
Май ще се тръгва с празен лост или 30 ина кила :-) Аз със СТ не помня дали съм клякал толкова в последните 15-20 г.

Мнението беше редактирано от Dydo на 20.07.21 15:08.

20.07.21
15:08

казано от Dydo на 20.07.21, 14:31:

Това за техническия и формата ми е ясно................ама с тези 40 репа ме ликвидира направо :-) Аз си виках, че ще ми кажеш тежестта да е такава, с която вече на 15-тото примерно да ми идва да разваля формата, а то :-)
Най много съм правил 25 повторения с 55 кг., където вече не толкова, че нямах сили да се изправям, а започна аха аха свят да ми се вие.

В началото формата ще я развалиш доста преди 40-тото повторение, а ако не бръзаш с и ги правиш с равномерно темпо няма да те притесняява и виенето на свят. Сложи 70 кила и опитай една плавна и контролирана макс серия утре, ще вдиш и усетиш сам какво и как.

20.07.21
15:20

Ще видя, ама с тая форма от клипа не знам и 10 дали ще направя. Нещо и силица нямам с тези кк явно и по-малкото въглени. Усещам си го на клека. На машините не съм мръднал, даже се чувствам по-силен.
За 8-9 дни съм около 3 кг. надолу. Ама нали казвате да сваля едно 20 кг. и мазно 20% поне или под.
За треновете не знам, но с храненето съм стриктен. За тия дни съм изял 1 протеинов бар и 2-3 малки бисквити. Другото е месо, млечни, яйца, салати, картофи /рядко пържени и то малко и само на обяд/, боб, леща и подобни. Алкохол-0. Ям на обяд около 11.30-12.00 ч. В 18.00-19.00 някъде на зала и чак след това пак ям. Това нали през делничните дни, а уикенда ходя принципно около обяд или ранния следобяд.

ПС, но така и не разбрах защо чак в такива бройки. Може би за да се оттренира формата възможно най-много и да ти стане като ежедневно биомеханично движение, след като толкова години не си свикнал да клякаш така и си заучил нещата коренно различно и с лоша форма.

Мнението беше редактирано от Dydo на 20.07.21 15:44.

20.07.21
15:59

казано от Dydo на 20.07.21, 15:20:

Ще видя, ама с тая форма от клипа не знам и 10 дали ще направя.

10 е повече от 5. Другия път 12, което е повече от 10, после 15, което е повече от 12 и така...Никой не е казал, че трябва утре да станат 40-те повторения, нито пък, че тази прогресия ще е безкрайна. Важното е да има постоянство, нещото, което при теб куца най-много.

казано от Dydo на 20.07.21, 15:20:

ПС, но така и не разбрах защо чак в такива бройки. Може би за да се оттренира формата възможно най-много и да ти стане като ежедневно биомеханично движение, след като толкова години не си свикнал да клякаш така и си заучил нещата коренно различно и с лоша форма.

И поради това, но основно поради други причини, които не ми се обясняват. Приеми го на доверие.

22.07.21
11:35

21.07.2020 г.

Цяло тяло-сингли на раменна до 62.5 кг., 5х5х35, 6-7 серии клекове с леко, другото скрипци и машини за гърди, гръб и ръце.
Т,ва дето трябва да клякам в повече бройки ще го направя, ама го мъдрих как да го настроя, т.е. хем да го спазя донякъде /казвам донякъде, защото не знам как ще ми понесе често да клякам толкова, а не едната серия с бройки-ще видя/, хем да е към някаква разписана схема, в която и другите движения да ги тренирам по подобен начин. Много ми е тъпо, ако трябва адно движение да го правя в различни схеми от другите. Та понеже в главата ми е пълно със схеми и методики, веднага го измислих. Пък и сега както съм на дефицит, който ще продължи месеци, докато не изчезнат всички кавички на никнейма ми, не знам какво и как ще се случва. Килата леко, леко падат, като за 10 дни съм свалил точно около 3 кг. Днес си видях какво съм попълвал. Шибаното е, че шкембака май най-бавно ще върви надолу. Ръките и краката са с по сант надолу, но едва ли е мм, по-скоро водата е избягала.........и малко мазно, де да знам. Нали кило на седмица та и отгоре се сваляло. Около гърдите също съм взел да хлътвам малко. Както и преди казах-на всеки 5 кг надолу ще отнемам от никнейма ми по една кавичка на страна. Всичките кавички живот и здраве ще бъдат премахнати, ако стана под 95 кг. Целта е да постигна изначално това тегло и после още малко, та да падна под 90 кг. и повече да не ги подминавам.

Мнението беше редактирано от Dydo на 22.07.21 11:37.

22.07.21
11:56

Коремът последен ще спадне, така че засега не го гледай. А по отношение на клековете пробвай първо просто да клекнеш 40 пъти със собствено тегло, да усетиш бройката. След това полека - лека може да почнеш да слагаш килограми.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 22.07.21 11:56.

22.07.21
12:14

казано от Svetoslav на 22.07.21, 11:56:

Коремът последен ще спадне, така че засега не го гледай. А по отношение на клековете пробвай първо просто да клекнеш 40 пъти със собствено тегло, да усетиш бройката. След това полека - лека може да почнеш да слагаш килограми.

Аз ако нямам тежест, по-трудно докарвам толкова изправен гръб, ако ще клякам хай бар. Може да звучи абсурдно, но е така.

22.07.21
12:17

Тогава пробвай само с лоста първо 40 бройки.

22.07.21
12:28

Може и да си въобразявам, но със СТ, ако си представям, че на гърба имам лост, лоу бара ми идва в пъти по-удобен и го намирам за напълно естествения за мен. Единственият проблем там ми е, че въпреки да се старая кръста и гърба да са прави, ако тръгна да хващам дълбочина с по-тежко, вече при последната отсечка, т.е. точно в диапазона да я хвана, усещам дискомфорт в кръста и след серията леко ме наболява. При хай бара пък го няма това с кръста като, че ли, но ми е доста по-трудно да избутам тежеста.........което е и нормално де, то затова повечето трибойци клякат нисък лост. А и не само.

Дидо пише 40 поста във форума с 40 оправдания, ама 40 клека не ще да направи.

Ти си човекът-оправдание :D

22.07.21
14:45

казано от Alexander Krastev на 22.07.21, 14:03:

Дидо пише 40 поста във форума с 40 оправдания, ама 40 клека не ще да направи.

Ти си човекът-оправдание :D

Без да защитавам Дидо в този конкретен случай, той просто е адвокат и мисли различно. Вместо да се съсредоточи само върху казуса - 40 повторения, той разглежда хипотези с високо и ниско поставяне на лоста. Щото аз му казах да клекне първо само със СТ и той разсъждава, че със СТ на него психологически му идва като да кляка лоу бар и тогава го боли кръста. Затова и му казах да кляка с лоста, имайки предвид да го сложи високо, при което няма да го заболи кръста, нито ще му е тежко, но все пак ще усети що е то 40 бройки.

Та Дидо, пробвай 40 повторения само с лоста, за да ги усетиш. Имай предвид, че до 15-20 бройки упражнението е анаеробно, но след това си е чисто аеробно и товари много сърдечно-съдовата и дихателна системи. Та е нужно да загрееш добре и да се раздишаш добре, за да изкараш до края без проблем. 40 повторения на клек ще ти помогнат и за по-бързо сваляне на тегло. Така че дерзай.

Джеймс ти даде много добра идея за тренировка. Възползвай се.

Мнението беше редактирано от Svetoslav на 22.07.21 14:47.

22.07.21
14:50

Все пак се говори за някакви 3мин. усилие!

22.07.21
14:52

Усилие е ключовата дума :D

22.07.21
15:55

казано от Alexander Krastev на 22.07.21, 14:03:

Дидо пише 40 поста във форума с 40 оправдания, ама 40 клека не ще да направи.Ти си човекът-оправдание :D

Аз въобще не трябваше да питам, какво се разбира под висока бройка :-)))))))))))))))) Че виж какво стана :-) Мислех си: “Вдигам си около 5-ците, Джеймса сигурно има предвид в малко по-висока, т.е. 10-12-15, ама я все пак да уточним”.  А то: баммммммм-лупай до 40 да ти пукат ушите.

Мнението беше редактирано от Dydo на 22.07.21 15:56.

22.07.21
16:20

Казах ти, че няма да стане от раз, ти пак философстваш излишно. С постоянство се постигат много неща.

23.07.21
18:47

23.07.2021 г.

Днес леки занимания в двора на училището пред нас: кофички, набирания (половинки, четвъртинки или каквито са там), проби за коремно (тежък ми е все още гъз@) и 3 обиколки в много лек тръст на двора му.
Днес така се позагледах и сниман в профил ръцете си ми изглеждат съразмерни на рамото, обаче като ги повдигна, са като клечки сравнено с него. Ще трябва май допълнителна работа за ръки 😉
Утре не знам ще клякам ли, че пак отива на обостряне у гъзо.

Мнението беше редактирано от Dydo на 23.07.21 18:53.

24.07.21
19:53

24.07.2021 г.

Клек ЛБ /с ниски обувки бях/ -2×40, 50, 60, 70, 80, 90, 12×60;
Лег-2×50, 60, 70, 80, 90, 2×2×100;
Лег тесен хват-15×60;
Гребане-15×50, 60, 70;
Разгъване на скрипец за трицепс с раменен подхват-2×15×30.

Имам някакъв дискомфорт вътре някак в рамото на тесния лег. Уж прибрани и заключени рамене. Не, че правя често това упражнение, ама споделям.

Храната: глад 😂, макар да имам 100-120 средно протеин на ден при около 2000 кк. Въглените 50-60-100 гр. Поне не усещах някакъв осезаем спад в силата, ама при малък обем явно не се усеща много.

Добавки: Магнерот и BCAA на прах, изпито преди, по време и след трена.

Мнението беше редактирано от Dydo на 24.07.21 20:17.

25.07.21
21:00

25.07.2021 г.

Плаж 😎
Някои хора от туристическия бранш така да се каже са се самозабравили. Ама като имат посетители, така е 🙂 И аз бях от редовните през последните 4-5 години.....без 2020 г., ама след днес вече се позамислих.

Мнението беше редактирано от Dydo на 25.07.21 21:08.

26.07.21
19:18

26.07.2021 г.

Раменна на машина-до 10×60;
Разтваряне с дъмбели встрани-6×6×12,5 на ръка през 25 сек.;
Сгъване с дъмбели за бицепс едновременно-същото като горното;
Френско прав с въже на машина-пак като горните две 🙂
Разгъване за предни бедра-1×25×20.

Пак си имам проблеми и заложих на упражнения, които не поставят толкова под напрежение коремната стена. Също така с по-леко, малко по-висока плътност и по-бавни ексцентрици. Клек и тяга не знам кога ще правя, но по-важно ми е да мога да спя и да работя....и да мога да седя нормално на стол.
То всъщност без клек, тяга и раменна, какво да описва човек тук.

26.07.21
19:36

Аз лично, от утре мятам тренировките, за плажа и ще си пиша най-подробно. С всите макрота и микрота там :P

Дано бързо оправиш кръста.

Мнението беше редактирано от Splash на 26.07.21 19:44.

26.07.21
19:46

казано от Splash на 26.07.21, 19:36:

Дано бързо оправиш кръста.

Не е кръст 🤮 При тоя проблем като цяло вдигането е противопоказно, а валсалвата абсолютно забранена. Бе ми минало, кляках и хоп. Пак ми мина, пак клек и пак се възбуди. Може и от лега да е, кой да знае 😎 Това си го нося от над 15 г. поне, но проблеми не съм имал. Но явно вече реагира по друг начин.

Мнението беше редактирано от Dydo на 26.07.21 19:50.

28.07.21
21:23

28.07.2021 г.

Днес без трен, щото и не бях ок, нямаше какво и да попълня, ама т,ва не може да не го опиша.
Та точно преди буквално 4-5 мин. ми звъни непознат номер. Вдигам аз и отсреща:
-Добър вечер, Деян еди кой си?
Аз:
- Да, кажете.
- Ами от Пулс фитнес спа се обаждаме, предлагаме тренировка с инструктор........не можа да каже повече 😂
Не, че няма какво да науча по принцип /не там/, но какво съм отговорил, остава за домашно. Човека каза: аааа, ок. Лека 😂

Мнението беше редактирано от Dydo на 28.07.21 21:30.

29.07.21
07:40

Уточниха ли пола на инструктора?
Инструктор по фитнес или СПА?
Прибързал си с отказа .:))))

Мнението беше редактирано от Цветан на 29.07.21 07:42.

29.07.21
08:17

В интерес на истината, там дами инструктори не съм виждал.
Абе за фитнес идеше реч.

29.07.21
20:00

29.07.2021 г.

Лег-до 6,6,6,6,6,5 х 70;
Горен скрипец широк надхват-6х6х60;
Разгъване за предно бедро-3х15.

На лега и горния скрипец с почивки между сериите 10 дълбоки вдишвания, което идва около 30 сек. На разгъванията около 45 сек. С малко по-широк хват на лега.
Уж леки кила, ама на последните серии и на двете упражнения блокаж. Хубавото на това му е, че приключваш сравнително доста бързо.
Толкоз.

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1