Проблем със средните гърди (и като цяло)

05.10.05
14:18

На 17 съм , 180 см, 75-6кг, Тренирам от 1 година и имам видим прогрес, само че гърдите ми изостават от всички други мускулни групи като цяло- просто нямам маса в тази област което ме убива :cry:  Сменил съм какви ли не програми и методики и съм се уверил че упражненията с дъмбели ми действат най добре + кросовер ,лежанките хич не ги чувствам (не знам защо след като имам правилна техника, дишане и всичко..)
Горната част е по-добре развита защото наблягах повече на упражненията от наклон, а сега искам да натрупам маса в средната част на гърдите(за долни почти не може да се говори :( -тях лятото при релефа ще ги сложа)Храня се по 8 пъти на ден (протеини , зеленчуци , месо и т.н.) знам че гърдите на доста билдери на вървят в началото но след 1 година мисля че поне трябва да почнат да се доближават по растеж с другите мускулни групи а не е така :?
Бих желал мнения от хора ,които са имали този проблем в първите години от тренировките , или в началото поне - екто/мезоморфен тип съм и качвам горе долу лесно , не много релефен но не и мазен , широк гръб , добри ръце, рамена , крака . Та молбата ми е програма с която да ударя максимално гърдите в средната част основно т.е. за маса и обем да почнат да си личат поне :cry:  до 16 серии , т.е. че трудно ги помпя и не ми е проблем да правя по 4 упр. примерно . Вземам протеин гейнер на БиоГейм , амино4800 и казеин храня се достатъчно  и редовно .Ако има нещо питайте...Е това е общо взето , ще съм признателен на всички които споделят компетентно мнение Благодаря предварително!

05.10.05
14:58

Според мене пробай с това ..
1)Лег
2)Обратен лег с Дъмпели
3)Флайс на хоризонтална лежанка
4)кофички но може и без тях пробай ;)
Успех и по здрави

05.10.05
15:40

Това не е проблем според мен праве си обратен лег + нормален и готово просто няма да включваш наклонен

05.10.05
16:58

Пробвай това:
1.Преси с дъмбели от лег 4х6-8
в супер серия
с пуловер 4х12
2.Флайс от полулег 3х10-12
3.Кросовър от долна макара 3х12
Пресите са само с дъмбели щото съм им любител.Първото упр е помпащо а второто разтягащо и освен това е разширяващо гърдите.Флайса от полулег е за оформяне,тъй като казваш че горната част ти е добре.Последното товари долна и средна част.Просто пробвай да стресираш,тази методика може да ти се отрази добре

05.10.05
17:43

Миле , в някоя от темите бях чел че при пул-овера натоварването върху гърдите е само около 30 процента а другата част се поема от гърба , дали ще е удачно ? :? А за другите отговори мерси  :)

05.10.05
21:20

Само едно ще вметна
Гръдният мускул се дели на горен и долен
НЯМА следен
Без лоши чувства
Успех ти желая

MO

05.10.05
21:43

Така е пич. Има два пекторални мускула, като единият (на кайто му викаме горен) минава малко над другия. А иначе лежанка му е майката..не знам защо не ти действа, обаче по-ефективно упражнение досега не са измислили..А може и да претренираш знам ли те..

06.10.05
09:32

[quote author=“MotoX”]Така е пич. Има два пекторални мускула, като единият (на кайто му викаме горен) минава малко над другия. А иначе лежанка му е майката..не знам защо не ти действа, обаче по-ефективно упражнение досега не са измислили..А може и да претренираш знам ли те..

Не на всички им действа лежанката. При някой, това упражнение действа основно на предното рамо и трицепсите ;)
Аз препоръчвам кофичките ;)

А варианта с претренирането е много вероятен, с тия 16 серии, дето викаш че правиш за гърди.

06.10.05
10:27

[quote author=“DjoNi”]Миле , в някоя от темите бях чел че при пул-овера натоварването върху гърдите е само около 30 процента а другата част се поема от гърба , дали ще е удачно ? :? А за другите отговори мерси  :)

По принцип е така,но може да направиш така че по-голямото натоварване да падне в/у гърдите.Освен това разтяга страхотно гърдите.За това съм ти го дал след пресите.Просто се получава страхотно напомпване.Може да пробваш ако почустваш че не работи-сменяй

MO

06.10.05
10:34

Напълно вярно, освен това пуловъра развина междуребрените мускули, разширява гръдния кош и помага за разтягането и съответно за изграждането на “по- дълги” мускули.

06.10.05
13:47

Петко К както вече казах , ако направя применро 3 упражнения по 3-4
серии просто не ги чувствам , а като направя както трябва 4 с подходящи тежести се помпат , но не мога да си обясня защо не растат наравно с другите мускулни групи :( Ще пробвам и с кофички примерно в сс с кроса от долна да видим как ще ги усетя , но почти всеки път ги удрям здраво но не растат и не растат :?

06.10.05
14:25

[quote author=“DjoNi”]Петко К както вече казах , ако направя применро 3 упражнения по 3-4
серии просто не ги чувствам , а като направя както трябва 4 с подходящи тежести се помпат , но не мога да си обясня защо не растат наравно с другите мускулни групи :( Ще пробвам и с кофички примерно в сс с кроса от долна да видим как ще ги усетя , но почти всеки път ги удрям здраво но не растат и не растат :?

Пъкво об6и съвети от мен:
1) Търпение му е майката, 1 път има6 ли добра програма, трябва много търпение и мислене как леко да я подобрява6 без да се отказв6.
2) ти май яко претренира6
3) не е задължително да си парцал след тренировка за да се лаже, 4е тя е била ползотворна и градивна.

После, за мен добра програма за гърди в отделен ден и след него по4ивка е тази:

-лиц опори- загрявка, но по-полека да не се натрупа умора
-лежанка- 4 серии в пирамида
-кофи4ки- 4 сеии
-пул овър-2 серии /малка теежест пове4е повторения/

Като съ6ия ден може и корем да направи6

Въпроса според мен не е в броя на повторения и серии, а в техниката и ка4еството.

Про4ети това онова тук да се ориентира6 къде може да ти  гре6ката и така нататък...

Успех ти желая.

06.10.05
14:43

добре как да разбера дали не претренирам т.е. дали има ефект дадена програма ? колко време да се водя по 1 програма за гърди за да видя дали работи ? 3-4 седмици ? :?

06.10.05
16:00

Пробвай метода на почивката пауза при бенч прес.
Вдигаш 3-4 пъти,почиваш 15 сек ,вдигаш колкото можеш пъти,почиваш 15 сек и пак вдигаш колкото можеш пъти.така 2 серии,веднъж на 5 дни.

06.10.05
17:38

В залата няма бенч :( На лежанка става ли ?

06.10.05
17:43

[quote author=“DjoNi”]В залата няма бенч :( На лежанка става ли ?

Bench - пейка (лежанка).

Предлагам да си ползваме българските названия на упражненията, за да няма подобни въпроси!

06.10.05
18:00

малеее :oops:  :oops:  :oops: ок ще пробвам и мерси на всички за отговорите

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1