още една тема за плочките на корема ;)

Прескочи до:

17.03.06
22:15

Кардиото може да е по формата на : тичане( на пътека), въртене на колело, велоаргометър,плуване, бързо ходене ако щеш :lol:  Кардиото се прави с цел изгаряне на излишните мазнини.

17.03.06
23:07

[quote author=“NIghT_PoWeR”]Tоест искате да кажете че от много повторения няма голям ефект по добре по малко но с тейест? И я пояснете какжо е това кордио аз сам оште новобранец в тия работи и си признавам че не разбирам мн мн?

Искаме да кажем че се сваля с кардио и диета

18.03.06
01:21

ок са кажете упражнения за стагане на долната част на корема освен вдигане на краката от лег( и да е в дома6ни условия pls)

18.03.06
22:39

А за тази програма какво мислите: изпълнявам я 1.33 пъти седмично
коремни преси (краката опрени на стена) – 4х25
коремни преси (краката сгънати на легло)  - 4х20
повдигане на крака от лег – 3х15
коремни преси с дъмбел(за коси мускули) – 4х20

19.03.06
01:56

Това с краката на стената е гадно и не е удобно аз не го удобрявам при него кои мускули се напрягат горните или долните?

28.03.06
03:21

каква е разликата на коремни преси от лег или от вис ? Не се ли натоварват долните мускули на пресата и в двата случея ?

Прескочи до:

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1