Спешно!

Прескочи до:

05.11.06
19:03

Някой може ли да ми даде примерна диета за чистене?
От утре почвам да се чистя затова ми трябва спешно.
Взел съм си кленбутерол.
Искам някой който се чисти в момента да ми изложи някоя диета който той използва, или някой който знае и така..
Неискам отговори от сорта - “Вземи прочети”, ” има достатъчно информация в сайта ”
Който незнае нека си мълчи, достатъчно съм изчел просто в момента нямам време искам готово изготвена програма.

Мерси!

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим
FI

05.11.06
20:24

[quote author=“Everything”]Някой може ли да ми даде примерна диета за чистене?
От утре почвам да се чистя затова ми трябва спешно.
Взел съм си кленбутерол.
Искам някой който се чисти в момента да ми изложи някоя диета който той използва, или някой който знае и така..
Неискам отговори от сорта - “Вземи прочети”, ” има достатъчно информация в сайта ”
Който незнае нека си мълчи, достатъчно съм изчел просто в момента нямам време искам готово изготвена програма.

Мерси!

Искаш да знаеш какви продукти да ядеш или какво кога да ядеш? Щото ако е второто ще трябва да кажеш колко калории трябва да приемаш на ден за да сваляш.

05.11.06
20:50

Използвах следното:
Цитат “ Прочети тази статия, която публикувана от специалисти, допускаме за коректна:

http://bb-team.org/nutrition/000176.php

Сега я прочети пак...

Сега изчисли приблизително какви количества хранителни вещества ти трябват за деня и колко калории:
http://naemi.bg/fitness/
Въглехидрати - 1-1,2 гр на килограм телесна маса.
Протеини от тук:
http://www.he.net/~zone/prothd2.html
Намали мазнините до минимум и търси ненаситените мазнини.

Сега разгледай храните:

http://www.bb-team.org/nutrition/table.php?t=1

http://zdravoslovno.com/Calculators.html

Сега прочети пак статията за НВД...

Сега извади един калкулатор и забий 1 час на спокойствие да посмяташ и да си направиш диета... Няма да ти направят на готово диета, то готови диети много, но едва ли някой може да ти направи или ти да намериш такава, която да отговаря на вкуса ти и дневната ти натовареност. Не знам каква храна обичаш за да ти я сложа в диетата. Отделно не знам кога ставаш, кога имаш време за храна, кога тренираш и т.н Ако искаш нещо да се свърши, направи го сам ”


Опитвам се и немога да разбера как да сметна колко % мазнини имам, колко трябва да приемам и т.н.
Искам да знам кога какво да ям.
Ако някой знае как да ми помогне с това за смятането на процентите нека ми каже да му пиша на ЛС да ми го сметне  :cry:

FI

05.11.06
22:00

Аз ще ти кажа как аз ги смятам процентите дано това да ти помогне, незнам обаче дали по - принцип така се смятат, но при мен НВД даде повече от добър резултат, така че сигурно са горе долу верни.

Ето една снимка на моя хранителен режим, макар и не НВД.

[URL=http://img513.imageshack.us/my.php?image=mazninibp4.jpg]http://img513.imageshack.us/img513/8113/mazninibp4.th.jpg[/URL]

Доколкото знам при НВД трябва да гледаш процентите да са гори долу така: Б - 50%, М - 40%, В - 10%. Аз си смятам белтъчините и въглехидратите да са в нормата и после гледам да напасна и мазнините. Процентите ги смятам като деля примерно сумата на грамовете на белтъчините на сумата от б,в,м. Например в конкретния случай: 107,2 / 231,27 / 100. Надявам се да го обясних гори долу разбираемо, ако не питай.

05.11.06
22:18

Абсолютно нищо неразбрах, само хранителния режим ми харесва.
Добре де неможе ли ти да ми го сметнеш, ако имаш време.
170см, 75кг, 15г

05.11.06
22:48

Нищо не си търсил ... има поне 10ина кадърно измислени режима във форума !
Само да ти кажа, че fitday е жена и калориите са малко (даже прекалено малко и за жена ми се струват, но не и знам мерки и др. за да преценя) и като цяло не ми харесва.

FI

05.11.06
22:48

[quote author=“Everything”]Абсолютно нищо неразбрах, само хранителния режим ми харесва.
Добре де неможе ли ти да ми го сметнеш, ако имаш време.
170см, 75кг, 15г

Мога да ти го сметна кажи ми колко белтъчини, въглехидрати и мазнини в грамове приемаш. :) В смисъл правиш си примерно меню като това горе, което ти пратих, само че с повече калории, щото ти все пак си мъж и си повече кг и го посваш тук, а аз ще ти сметна процентите, ок?

06.11.06
14:53

6:30 - Ставане
7:00 - 3 яйца - белтъци
От 12:00 до 14:00(зависи кога ще се прибера от даскало) - Пилешки гърди или Пилешка пържола + домат/краставица и сирене
16:00 - Тренировка
18:00 - Пилешки гърди или пилешка пържола + сирене
21:00 - Кисело Мляко с ядки или 3 белтъка
23:00 - 1 литар прясно мляко

Ще пия по 3 4 5 литра вода, ще гледам да не е под 3литра.

fitday, сметни ми го :)
И добре ли е програмата като цяло. И ако не кажете ми какво да махна или прибавя..

06.11.06
14:57

Не става :?

06.11.06
15:03

добре де, емзо неможе ли да ми направиш ти една.. ?
Много съм зле с тия работи, никога несам тренирал с хранителен режим.

FI

06.11.06
16:39

[quote author=“Everything”]6:30 - Ставане
7:00 - 3 яйца - белтъци
От 12:00 до 14:00(зависи кога ще се прибера от даскало) - Пилешки гърди или Пилешка пържола + домат/краставица и сирене
16:00 - Тренировка
18:00 - Пилешки гърди или пилешка пържола + сирене
21:00 - Кисело Мляко с ядки или 3 белтъка
23:00 - 1 литар прясно мляко

Ще пия по 3 4 5 литра вода, ще гледам да не е под 3литра.

fitday, сметни ми го :)
И добре ли е програмата като цяло. И ако не кажете ми какво да махна или прибавя..

Сутрин сложи нещо по-стабилно де, въглехидрат да има дето се вика. :wink: 23:00 за какво ти е това прясно мляко посред нощ, че и цял литър. 4-5 литра вода няма ли малко множко да ти дойдат, трябва все в тоалетната да седиш. :wink:

Сега малко прости сметки, ако някой намери грешка плс да пише.

РП = 66 + (13.7 X кг) + (5 X височина в см) - (6.8 X години) = 1841,5 кал основен прием

1841,5 кал основен прием х фактор на активност 1,5 = 2362,25 калории ако искаш да поддържаш това си тегло в момента.

Тъй като обаче ти не искаш трябва да махнеш някокво количество калории за да можеш да сваляш. Да кажем грубо да махнем 400 кал. Остават към 2363,25 кал, които трябва да си набавяш.

Казахме, че белтъка трябва да е около 2 гр. на телесно тегло с една дума 150 гр., защото ти си 75 кг. Въглехидратите 1 гр. на телесно тегло - 75 гр. Сега за мазнините:

1 гр. белтък е равен на 4 кал - това прави 150х4 = 600 кал
1 гр. въглехидрат е равен на 4 кал - това прави 75х4 = 300 кал

Като ги съберем двете имаме 900 кал, значи ни трябват още 1400, които трябва да дойдат от мазнините. 1400 / 9 кал (1гр. мазнини) = 155 гр. мазнини трябва да приемаш.

Така имаш 39% белтък в менюто си, 19% въглехидрати, 40% мазнини.

Сега остава само да си сметнеш сам калориите на това дето ядеш и може да почнеш да сваляш на спокойствие. :wink:

06.11.06
20:38

И как се смята.. баси тапата работа..
Примерно откаде да знам колко грама са 3 яйца

Днес ядох 3 белтъка, 500грама пилешко месо, 100грама овесени ядки, 1 литар прясно мляко
Ай някой да ми го сметне

FI

06.11.06
21:36

[quote author=“Everything”]И как се смята.. баси тапата работа..
Примерно откаде да знам колко грама са 3 яйца

Днес ядох 3 белтъка, 500грама пилешко месо, 100грама овесени ядки, 1 литар прясно мляко
Ай някой да ми го сметне


Не ми казвай, че неможеш да си сметнеш 500 гр месо колко калории има.

Ей ти и таблица:

http://www.bb-team.org/nutrition/table.php?t=1

1 яйце е към 58 гр.

06.11.06
23:42

Не че незнам просто примерно когато има за ядене пиле, аз немога да преценя колко грама ще изям, ям колкото ми се яде и така затова ..

FI

07.11.06
09:12

[quote author=“Everything”]Не че незнам просто примерно когато има за ядене пиле, аз немога да преценя колко грама ще изям, ям колкото ми се яде и така затова ..

Затова аз имам кантарче и тегля горе долу като се съмнявам кое колко тежи.

07.11.06
11:42

BMR ти при 3-5 тренировки=((66+(13,7*75)+(5*170)-(6,8*15))*1,55)=2854-500щом ще сваляш=2354ккал. на ден трябва да приемаш.
Направих разни корекции. Пробвай така.
Не съм смятал калориите и количествата на храните по-долу.Примерно съм ги дал. Сам ще си ги сметнеш по колко грама точно ти трябват.
6:30 - Ставане
7:00 - 2 яйца, 0.5 л мляко + 60 гр. овесени ядки, може и малко мед да сложиш
10:00 носиш си сандвич в даскалото с 2 филийки “Бонус” и пил. пържола,може и малко кашкавал, резенчета домат,краставица или друг вариант-  1 Кисело Мляко с 50 гр. ядки
От 12:00 до 14:00(зависи кога ще се прибера от даскало) - Пилешки гърди или Пилешка пържола + домат/краставица, 1 супена лъжица зехтин + 50-60 гр кафяв ориз или овесени ядки
2 часа след обяда - Тренировка
18:00 - Пилешки гърди или пилешка пържола + сирене+салата
21:00 - тук пак някакво чисто месо с салата и 1 суп. лъжица зехтин
23:00 -ако си гладен 200 гр. извара или 2 яйца и малко зеленчуци

07.11.06
14:38

мале то тва ядене повече отколкот ядох за качване..

Днес ядох 3 яйца, 200 грама пилешка пържола, 100грама сирене и 1 краставица
След малко ще изям 1 ябълка
Като се върна от фитнес ” Скумрия с доматен сос ” от ония в кутииките
160грама, на 100гр 18%белтък, 2% въглехидрати, 12% мазнини + 100 грама сирене
И за вечерта прясно мляко със 50, 100 грама овесени ядки.


Добре ли е за днес ?

07.11.06
16:15

[quote author=“Everything”]мале то тва ядене повече отколкот ядох за качване..

Днес ядох 3 яйца, 200 грама пилешка пържола, 100грама сирене и 1 краставица
След малко ще изям 1 ябълка
Като се върна от фитнес ” Скумрия с доматен сос ” от ония в кутииките
160грама, на 100гр 18%белтък, 2% въглехидрати, 12% мазнини + 100 грама сирене
И за вечерта прясно мляко със 50, 100 грама овесени ядки.


Добре ли е за днес ?

  Утре размени вечерята с закуската - прясно мляко със 50-70 грама овесени ядки,ябълката също сутрин
  а за вечеря - 200 грама пилешка пържола, салата  краставица,домат. зехтин .
  Не яж въглехидрати и плодове вечер.

08.11.06
09:35

Ахам добре мерси ники!

08.11.06
13:45

А имам още един въпрос.
Може ли когато сутрин ям прясно мляко със овесени ядки да слагам по 1 чаена лъжичка мед?

FI

08.11.06
14:08

[quote author=“Everything”]А имам още един въпрос.
Може ли когато сутрин ям прясно мляко със овесени ядки да слагам по 1 чаена лъжичка мед?

Можеш!

08.11.06
14:10

Добре де fitday, само питам ;)
Невлизаш ли в mIRС да те намеря там и да те питам някой работи, виждам че знаеш доста.
:wink:

FI

08.11.06
14:12

[quote author=“Everything”]Добре де fitday, само питам ;)
Невлизаш ли в mIRС да те намеря там и да те питам някой работи, виждам че знаеш доста.
:wink:

Аз само отговарям де. :wink:

Влизам в mirc, ама незнам в кой канал сте вие от форума.

08.11.06
15:36

Кажи ми с кой ник влизаш, и ще те намеря :wink:

10.11.06
21:25

Патешко месо, по точно патешки гърди, могат ли да се ядът ????

FI

10.11.06
22:38

[quote author=“Everything”]Патешко месо, по точно патешки гърди, могат ли да се ядът ????

Абе става, патешкто е доста мазно, ама гледай да не го ядеш вечер.

10.11.06
22:46

защо? аз го ядох към 8..
Иначе днес ядох само овесени ядки с прясно мляко, пилешка пържола със сирене и патешки гърди .. невярвам да сам превишил калориите;)

FI

10.11.06
22:48

[quote author=“Everything”]защо? аз го ядох към 8..
Иначе днес ядох само овесени ядки с прясно мляко, пилешка пържола със сирене и патешки гърди .. невярвам да сам превишил калориите;)

И аз се съмнявам, че си ги превишил, просто си мисля, че е малко по - трудно смилаемо от пилешкото. То си зависи и как е приготвено де.

10.11.06
22:57

човек най-добре след 6 часа изключи сякво ядене  :lol:  ако искаш ефект земи си и карнитин с тоя кленбутерол и внимавай с него не го пий вечер че няма да можеш да спиш като хората  :idea:

10.11.06
23:38

Ами аз пия кленбутерол и от онова кафе де го рекламират забраих му името.. дето ” има по добар начин за идеална фигура.. ” и мисля да си зема и Л карнитин една кутия, но аз имам да свалям 5 6 кг затва невиждам мн смисал ама ..
а относно патешкото е печено задушено във фурна май така се вика незнам:)
Без олио и такива работи, само вода и вино.

11.11.06
01:42

eeee за 6 кила се тровиш с клен няма смиъл :) само диетата и малкоповечко кардио и си готов ;)

11.11.06
14:13

fitday,щеше да ме намериш в мирк... ?;)

11.11.06
14:16

(оф топик)

за вас ЛС няма ли  :roll:

12.11.06
20:24

Значи:
7:00 30грама овесени ядки с около половин литар прясно мляко, домашно мисля, че не е обезмаслено.
от 12:00 до 14:00 зависи кога си дойда от даскало : 200грама пилешка паржола, 2 филийки пълнозърнест хляб + салата от краставици домати зелени чушки(сурови:) ) и сирене.
16:00 или 17:00 фитнес
18:00 200 грама риба хек със същата салата

Само това можах да измисля, просто нямам друго време за хапване, в даскало немога да си нося нищо защото ходя без раница и .. няма кво да се яде там и просто незнам..
Става ли или..?

12.11.06
20:48

Не.

12.11.06
21:36

ами добре кво да сложа друго освен вечер да ям сурови зелени чушки със сирене по 4 5 и .. така

12.11.06
21:43

И мисля, че най важното е да се чувстваш добре, да негладуваш.
А аз нечувствам глад, и съм в перфектно състояние като ям това.
Отделно като зимам кленбутерол(което ми дава адски много енергия) + coffe Vitagol.

13.11.06
12:09

[quote author=“Everything”]
Само това можах да измисля, просто нямам друго време за хапване, в даскало немога да си нося нищо защото ходя без раница и .. няма кво да се яде там и просто незнам..
Става ли или..?

  Тези 30гр овесени ядки на закуска са малко, направи ги 50-60гр, сложи малко мед и/или някакъв плод- ябълка например. Сложи си 1 сандвич в джоба на якето за 10:00 в даскало или си вземи 50 гр. някакви ядки-бадеми, лешници, фъстъци. До това даскало магазини няма ли? Може и 1 кисело мляко да прибавиш иначе не знам как до обяд издържаш-ще загубиш много мускулна маса, вместо мазнини.

13.11.06
12:17

ще загубиш много мускулна маса, вместо мазнини

не говори глупости кленбутерола е супер силен антикатаболик аз докато го зимах см ял през 2 часа по половин паржола и тва беше просто работех от сутрин до вечер и мускула не падна грамм....
а иначе за нвд-то мисля,че е по-добре да преместиш двете филии палнозърнест хляб след тренировка тогава ще са ти доста по-полезни  :idea:

13.11.06
14:30

Ами нечуствам глад а пък ако нещо стане си зимам едни сулети ” хрус-хурс ”’ обикновенни..
Кленбутерола просто ме поддържа знам ли..

13.11.06
21:42

Аве момче, какви солети, какво НВД те гони.Сядай, ползвай търсачката и чети !

Прескочи до:

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1