Добре ли е /

27.11.06
22:24

07:00 30грама овесени ядки + 300грама прясно мляко
13:30, 14:00 : 200грама пилешка пържола + салата от краствици и домати + сирене + филии пълнозърнест хляб
16:00 или 17:00 фитнес
18:00, 19:00 : 200грама Пилешка пържола със салата от краставици и домати + сирене + 2 филии пълнозърнест хляб

?

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим

27.11.06
22:39

Това за всеки ден ли ще е според мен ти трябва малко разнообразие при положение че обяда е вечерята са еднакви?

27.11.06
22:40

абсурд! Аз ако съм ще умра от глад. имаш само 3 хранения , закуската ти е слаба.... :?

27.11.06
22:40

Не няма да е все еднакво, например днес вместо пилешко ядох заешко.
Сутрин някой път ще замествам с 5 6 верени яйца ( белтаци ) + 1 жълтък

DunevmotorSport

27.11.06
22:44

Пич виш разгледай раздела има готови хранителни режими избери този който ти харесва и  прецени според килограмите по колко трябва да приемаш

27.11.06
22:45

Ами виш всеки организам е различен, аз много се засищам, даже ми е много това сутринта понякой път немога да го изям.
Надувам се като.....
Пък и изобщо нечувствам глад, даже ми е много добре, защото досега сам се тапкал през 3 часа само и само да кача нещо така че сега ми е полеко.
С това ядене превишавам ли калориите за деня?

В понеделник вторник правя кардио по 10/15минс горе доло изгарям от 100 до 130 калории средно 115/120.
В четвъртак и петак въртя на колелото по 20минс и горе доло около 140, 150 калории изгарям.

И САМ В ПЕРФЕКТНО СЪСТОЯНИЕ ВИНАГИ  :lol:

27.11.06
22:49

170см, 70кг - Предполагам, че имам да свалям около 2 3 кг ( мазнини ) отделно незнам колко ММ ще загубя.
Това ми е четвърта седмица за НВД, досега съм свалил от 75 на 70.
Е разбира се + кленбутерол, витагол, фет бърнар, Л карнитин.

28.11.06
11:14

50-60gr сирене на закуска, не пречат.

FI

28.11.06
15:19

[quote author=“Everything”]07:00 30грама овесени ядки + 300грама прясно мляко
13:30, 14:00 : 200грама пилешка пържола + салата от краствици и домати + сирене + филии пълнозърнест хляб
16:00 или 17:00 фитнес
18:00, 19:00 : 200грама Пилешка пържола със салата от краставици и домати + сирене + 2 филии пълнозърнест хляб

?

Така според мен със сигурност ще загубиш мускулна маса. Номера не е винаги да добавяш още храна, а да я разделиш на порции и да я ядеш през 2-3 часа. Като се надуваш, изяж половината и след 2 часа другата половина. Няма смисъл да се тъпчеш. Но яденето ти наистина е малко, аз ям толкова, че и повече от тебе, а съм 54 кг. Филиите вечер при нвд не са добра идея.

DunevmotorSport

28.11.06
16:30

Последното хранене трябва да е белтъчно

28.11.06
17:18

оке начи без въглехидрати вечер

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1