Каква кола карате ?

Прескочи до:

Аз пък карам учебна :)

08.06.10
19:40

Aз нещо се зарибих по офертите за i30 2.0 CRDI

Смених 4 бензинки, откак се качих на дизел, за друго не искам да чувам :lol:

08.06.10
20:02

Бегай от тука с тия дизели ве..

Бензина е за каране, нафтата е за греене, а газта е за готвене!

08.06.10
20:10

Те затова последните 4 години на 24-те часа на Льо Ман все дизелови печки печелят ;)

GH

08.06.10
20:20

ae да не почваме бензин вс дизел 2 :). Но и според мен при по-малко от 300-350 коня не бих си купил бензин. Просто вече има такива дизели, че няма смисъл поне за мен. 335 d върви перфектно, гори още по-перфектно. А да не говорим за 123d какво прави, за обема и разхода си. Споменавам БМВта защото тях съм карал. Но за мен истината при малкото коне е би турбо дизела и ако си много зарибен чип. Не виждам с какво ще го превъзхожда бензина. Вече при расовите автомобили над 350 коня или над 6 цилиндъра си е истината в бензина. Въпреки че Q7 V12 TDI доста си се опъва на бензините. Твърдението че нафтата е за греене отдавна не е актуално вече, защото именно нафтата движи света.

Мнението беше редактирано от ghettoking на 08.06.10 20:21.

08.06.10
20:31

И с двама ви съм съгласен, ама Audi си лансират яко дизела на Льо Ман, не, че не могат и с бензин, просто тук играе Ауди + Шел и годините са доста повече от 4,а относно 335d и Q7 V12 TDI, няма какво да се спомене, дизелите с две турбини на бмв и този на Ауди са без прецедент, но за спорт не може и дума да става, дайте дизел на бмв срещу М3 и играта свършва. Но, да не почваме бензин срещу дизел да.

08.06.10
20:35

123d
400Nm/2000rpm
203 к.с. със разход:
Расход топлива в городе    6.5 л/100км
Расход топлива на шоссе    4.4 л/100км
Расход топлива Смешанный цикл    5.2 л/100км

Евала им правя ! Само братушките да не са объркали данните :lol:

08.06.10
20:41

Нали знаеш, че тоя разход никога няма да го постигнеш, щото и моята 3000 кубика я дават 6.5 извънградско :lol:

08.06.10
20:52

7.5 я дават, ама ако караш с 90, ама трябва е*ати нервите да имаш да караш с 90 :lol:

Гледах клип на S8 с газ, егати кощунството :lol:

08.06.10
21:00

6.9 e в Manual-a ;)

ПИ

09.06.10
06:10

Абе бензина си е най-добре. Вярно е, при по мощните коли малко скъпичко излиза, но ..
На баща ми А8 2006 година 334 кончета 4.2 гори градско 18, извъградско 15.
Вярно, че я не кара като нормален човек, но ..  :cheese:

Мнението беше редактирано от Питбула на 09.06.10 06:15.

09.06.10
06:16

Тъкмо щях да пиша, че няма такъв дизелов агрегат с 326 коня и го оправи, и за да бъдем точни варианта трябва да е 335, и за да гори извънградско 15, трябва под 180 средна скорост да не пада, а това в БГ се поддържа уникално трудно.

ПИ

09.06.10
06:20

казано от Finish First на 09.06.10, 06:16:

Тъкмо щях да пиша, че няма такъв дизелов агрегат с 326 коня и го оправи, и за да бъдем точни варианта трябва да е 335, и за да гори извънградско 15, трябва под 180 средна скорост да не пада, а това в БГ се поддържа уникално трудно.

Качи се при баща ми и виж. По най-обикновена градска улица кара със 120. Изобщо не обича ниските скорости.
По магистралата под 160-70 не пада.

09.06.10
08:55

казано от Finish First на 08.06.10, 18:26:

казано от korpusito на 08.06.10, 18:18:

@Finish First

Ехаа, постни една снимка на зверУ :)

Ок, айде, ето една ;)

Те това е убиец! Много е красива :) За колко я взе?

Мнението беше редактирано от Стоянчо на 09.06.10 08:55.

09.06.10
10:35

И аз като Анелия http://prikachi.com/images.php?images/516/2208516O.jpg
Откакто оставихме колите само за извънградско спестяваме всеки месец по 500 евро + време. А и не замърсяваме околната среда  :P

АН

09.06.10
13:40

corsa b 1999 95konq 1.8D

09.06.10
16:59

Renault Megane Coach 1.9 dci

GH

09.06.10
17:17

За това съм казал че при елитните спортисти, лимозини и т.н от дизела няма смисъл. Но под 300 коня за мен по-нищо не отстъпва понеже малката разлика в динамиката разхода си я компенсира. 123d градско ми беше 11 извън 7, 335d 13 и 11. Извън градското и в двата случея е било сега ми е паднала ще я карам :). Ако Ви е интересно можете да погледнете www.aboutcars.bg в тест драйв има Х1 23д и новата 5тица 535и. Като цяло е доста хубав сайт за автомобилния свят.

10.06.10
07:10

казано от Finish First на 08.06.10, 20:02:

Бегай от тука с тия дизели ве..

Бензина е за каране, нафтата е за греене, а газта е за готвене!

http://vbox7.com/play:97d10059 :-P

казано от emzo на 10.06.10, 07:10:

казано от Finish First на 08.06.10, 20:02:

Бегай от тука с тия дизели ве..

Бензина е за каране, нафтата е за греене, а газта е за готвене!

http://vbox7.com/play:97d10059 :-P

Хаха, бате, а ти блъскал ли си шкода?
Не е точно сблъсък, нема какво да те спре да преминеш от другата й страна.

Тук ше съм принуден да спамя, цитирайки колега от друг форум:
“По добре бавен автомобил, отколкото летящ кокошкарник!”

Дизелът набира по - бързо от бензина, факт.
И скоро след това умира.
БМВ-то стига максимален въртящ момент при 4000-4500 оборота.
Шкодата... може и да не стига такива обороти.
Отделно, разлиакта им в тежестта - между ламарини и пластмаса, нищо чудно да е към половин тон.

10.06.10
09:30

Относно горивото, което трябва да използваме:

казано от Anelia на 10.06.10, 09:30:

Относно горивото, което трябва да използваме:

E тука изгуби потребителите на дизела сега :)
Те нали щели да горят слънчогледово и соево олио...

Разликата между колата на бъдещето и котлона (пак на бъдещето)няма да е особено голяма, предимно в размера на отделението за пържени картофки!

Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 10.06.10 09:55.

10.06.10
09:59

@D3BEP - за мене дали ще се блъсна с 200км/ч с Октавиа или БМВ е все тая, все ще съм мъртъв.

С клипа показвам как пипано TDI 90 върви на равно с 3 литров 240коньов баварец.Нищо повече.

Иначе Фиат Груп пускат, по-скоро пуснаха нов двигател, за който твърдят, че разхода му е като на дизелов двигател.
Туй ако стане може и да разкарам печката :lol:

А аз гледам и разхода, не са ми много дълбоки джобовете.

Не, майтапя се, Емзо, ти пък кво ми се върза....
Истинатае че няма голямо значение бензин или дизел, нито е решение на екологичния проблем, нито на недостига на горива, нито на джоба на потребителя...Бензинът харчи малко повече на същите коне, ама много малко повече, на места е малко по евтин заради акциза... Бензинът по добре  работи извън, дизела в града(каот харч)...
Същия ментак е мен ако питаш, и ако Хитлер е измислил дизела заради липсата на петрол в Европа и го е правел с въглища и танковете му са мачкали великите сили с течно гориво от въглища от Рур(черни, невисококачествени) за без пари, днес се прави всичко възможно дизелът да се прави почти от петрол и всъщност истинската идея да е заминала и цялата работа да е едно голямо менте. Сега “измислиха”: олиото за дизелови двигатели и етанола за бензинови... А истината е че противоречието не не между сегашният бензин и дизел, щото между тях на практика няма противоречие, те са си почти едно и също... Петролни продукти.
А не това е истинският дизел, това дето го пробутват е по скоро различно рафиниран петрол...

Мнението беше редактирано от Стефан Симеонов на 10.06.10 13:48.

10.06.10
14:11

Наскоро бях в Дубай (посетих целите О.А.Е) - там не стои въпросът дизел или бензин! Ако дизелът бе толкова добър или дори само доближаваше бензина, там щяха да имат внесена поне 1 дизелова кола (говорих с хора от най-голмите дилъри на автомобили). Уви, не е на почит и карат само на бензин (и то двигатели над 2.5; такситата са им 2.5). Дизелът помага да не олекнеш прекалено много финансово, но дотам! Кефът да караш бензин е по-голям!
Не е само над 300коня да се усеща разликата! Оборотомер има всяка кола и всички знаем, че при печките кефчето свършва ок.3000 оборота :Р Друго си е да изрежеш бензинката.
Ако парите не стояха като проблем, дизелът нямаше да е на мода!

Мнението беше редактирано от Стоянчо на 10.06.10 14:19.

10.06.10
14:54

Само ако има охлюв ;)
Друго е да усетиш залепването за седалката :lol:

11.06.10
06:47

моята тръгва да върви от 3к нагоре :)
а за парите - “кеф цена НЯМА’” е казал народа ;)

11.06.10
06:54

Мъдър народ :lol:

11.06.10
07:29

Единствената прилика между бензин и дизел е, че и двете са горива. Не могат и да се сравняват, както колегата каза горе, дизела в първите 15 метра дърпа повече само и единствено заради въртящия момент, доста повече нМ и постигане на пиковата мощност на горе долу два пъти по - малко обороти отколкото на бензина. Самия бензин не може да влезне на къса отсечка в обороти. Единствения шанс на дизела е в града на къси отсечки, онзи ден един с 330 дизел с чип общо взето ме отвя по завоите, ама на околовръстното всичко свършва, когато на него му свърша 5-тата, аз съм още на 3-та..

Дизела е за икономия, не за изтрелване.. :lol:

11.06.10
07:43

Да ама не :P
Ягода - Стара Загора - знаеш какъв е пътя, правя на смешни коли по 200 коня, а аз съм само 115+

Виж повече от 230 не мога (по километраж), но пък дори Тракия не позволява комфортно каране с такива скорости :lol:

11.06.10
07:46

Пък и не всичко опира до гонки :)

11.06.10
07:51

казано от emzo на 11.06.10, 07:43:

Да ама не :P
Ягода - Стара Загора - знаеш какъв е пътя, правя на смешни коли по 200 коня, а аз съм само 115+

Виж повече от 230 не мога (по километраж), но пък дори Тракия не позволява комфортно каране с такива скорости :lol:

A тия коли по 200 коня знаят ли, че ги гониш или.. ти се гониш със себе си :lol: :P

11.06.10
08:09

казано от Finish First на 11.06.10, 07:51:

A тия коли по 200 коня знаят ли, че ги гониш или.. ти се гониш със себе си :lol: :P

:lol:

Съвсем BTW, но има и нещо друго - не забравяйте, че уменията на един шофер не са идентични с тези на друг - това понякога има голямо значение - ориентация в обстановката, избор на подходяща предавка, реакции и мн.др. Не винаги всичко е от светофар до светофар или на магистралата. В града мога да направя луд някой с А8-ца, а аз да съм с опел корса - говорим за наличие на трафик. На времето като тествах коли на писта в унгария (поработвах з аудоволствие), много добре усещах пределите на колата - кога ще поднесе докога мога да настъпвам в завой преди да загубя сцепление (ако е без електроника) - много подобни елементи са в играта когато се правят градски гонки, които не са в идеалната среда - т.е. не си първи на светофара на орлов мост и никой пред теб. Иначе всичко става ясно, логично и безспорно - по-мощния на коне бензин бие по-слабия, бие и дизела на дългите прави.

Мнението беше редактирано от Стоянчо на 11.06.10 08:13.

11.06.10
08:34

Баир бе младежи, много сериозен баир, на равно ще се гаврят, както искат с мене.

Пък това, че съм написал 115+ не значи, че съм много под 200 ;)

11.06.10
09:28

emzo, давай да направим по един тест :lol:

11.06.10
09:32

Може, не ме е срам/страх да падна :lol:

11.06.10
09:33

http://vbox7.com/play:86bec59c - братушките кефят

11.06.10
13:03

казано от Finish First на 11.06.10, 07:29:

когато на него му свърша 5-тата, аз съм още на 3-та...

хаха сега помисли кога му свършва 5та на него :) едва ли си трета, малко се оля тука.
че са по дълги скорости е факт, ама не с няколко предавки разлика.

11.06.10
13:11

Мойта 4та е от 80 до 180-190, 5та ми е за икономия и скорости над 190.


това е на въпросния баир, малко още съм я пипал след това, но все пак е ежедневка и искам да ми гори малко :)
Пък и не искам да наливам пари, после тази инвестиция не се връща :lol:

Мнението беше редактирано от emzo на 11.06.10 13:12.

Прескочи до:
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1