кажете си мнението :)

29.07.08
10:46

08:00-08:30 - бягане сутрин и скачане на въже (кардио)
09:30 - протеинов шейк
12:00 - бъркани яйца
14:30 - риба (цаца)
17:00 - пилешко с извара (понякога и пушено месо с извара)
19:00 - 20:30 - тренировка (след тренировката 15 мин.скачане на въже)
21:30 - протеинов шейк
00:00 - сън

1 протеинов шейк = 1 кофичка кисело мляко + 50 грама соев протеин
+ 40 грама нескуик + 40 грама мед  (може да прибавя и плодово сокче)

това е хранителния ми режим за 2 седмици , какво мислите :)

целта ми е да сваля малко мазнини в областа на талията,но да не си изгубя мускулната маса
и заради това правя 2 пъти кардио

29.07.08
11:20

казано от kravata на 29.07.08, 10:46:

08:00-08:30 - бягане сутрин и скачане на въже (кардио)
09:30 - протеинов шейк
12:00 - бъркани яйца
14:30 - риба (цаца)
17:00 - пилешко с извара (понякога и пушено месо с извара)
19:00 - 20:30 - тренировка (след тренировката 15 мин.скачане на въже)
21:30 - протеинов шейк
00:00 - сън

1 протеинов шейк = 1 кофичка кисело мляко + 50 грама соев протеин
+ 40 грама нескуик + 40 грама мед  (може да прибавя и плодово сокче)

това е хранителния ми режим за 2 седмици , какво мислите :)

целта ми е да сваля малко мазнини в областа на талията,но да не си изгубя мускулната маса
и заради това правя 2 пъти кардио

Къде искаш да сваляш пък слагаш цаца и киселото мляко и медът :)

Уж си на НВД пък приемаш с протеиновия шейк по 40гр нескуик и 40гр мед? Според мен трябва да ги махнеш,а шейкът да го пиеш непосредствено след кардиото сутринта, за да не загубиш ММ. За да не ти стане лошо още в първите няколко дена от диетата е хубаво да приемеш и малко бавен въглехидрат - примерно към 1гр въглехидрат / 1кг телесно тегло - някъде около 2 часа след сутрешното кардио. И последно - пий протеиновия шейк възможно най-бързо след тренировката ти вечерта,а не 1 час по-късно.
Разбира се, това е личното ми мнение и смятам, че има много по-компетентни хора от мен във форума, които ще ме поправят :)
Айде със здраве :)

29.07.08
12:15

тва по-скоро е ограничено хранене от колкото НВД

29.07.08
13:29

ами предложете с какво да заменя някой хранения , относно цацата ,мислех че е богата на протеини и фосфор , а в шейка слагам  мед и нескуик защото гледах една такава рецепта за правенето на шейк..и ми хареса :)

Мнението беше редактирано от Март0 на 29.07.08 13:33.

29.07.08
14:27

цацата не е подходяща понеже е пържена насочи се към риба на скара ако ти се иска толкова ;) иначе наблегни на пилешкото и пуешкото месо (пак не пържено) млечни продукти уфф а бе виж си в раздел хранене

29.07.08
15:30

Гледай къде си пускаш темите, защото следващия път ще ги архивирам !

31.07.08
13:55

Да не пускам нова тема, какво мислите за Скумрията в доматен сос, подходяща ли е ?

Имаме план за твоята по-добра спортна форма!

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1