Нищо не помага!!Помагайте вие..

NC

02.09.09
10:48

Здравейте, казвам се Костадин и имам голям проблем с килограмите.Ектоморф съм.Тренирам сериозно (3-4 пъти на седмица) от 1 година и съм качил 3-4кг - сега съм 68кг.Висок съм 188 и съм на 21год.Прочел съм темите за качване, но нищо не помага.Храня се редовно и в голямо количество като наблягам на пилешко, ориз и яйца но не се ограничавам по никакъв начин с вида храна.Вземал съм следните добавки: 1кг гейнер, 6кг протеин, 1кг креатин, 1кг глутамин, 0.5кг таурин, 150 таблетки ВСАА+ , отделно пия бирена мая и пак нищо!Направо не е за вярване, но е така.Съветвал съм се с “големи” хора и никой не знае защо не качвам. Програмата, макар и да съм е променял, е в общи линии следната:
1 ден:гърди + рамо
2 ден:гръб + трапец
3 ден:ръце + корем
4 ден: почивка
ПОМАГАЙТЕ, МОЛЯ!

Пуснал си си темата в раздел “режими за покачване на тегло”, а не си споменал достатъчно за храненето. Опиши го за да може колегите билдери да бъдат по конкретни.

Мнението беше редактирано от Иван Шишманов на 02.09.09 10:56.

Moже би ако започнеш да тренираш като за 68кг, а не 88кг, ще имаш и резултати. Щом искаш тегло - тренирай за тегло ;)
И, както ти казаха, напиши храненето, защото 99% ще се окаже, че не се храниш достатъчно.
А за липсата на тренировка за крака...оставям без коментар.

NC

02.09.09
11:21

За яденето - много разнообразно, затова не съм писал повече..Обикновено 1кг пилешко на ден, на няколко (3-4) порции, комбинирано предимно с ориз или картофи, в най-лошия случай някаква салата.Но вафлички, сникърсчета и корнита определено си хапвам всеки ден без абсолютно никакви ограничения.Общо взето ям когато и каквото мога, т.е. каквото има :) .
А за краката -  знам че трябва да се тернират, но много ми щракат коленете и честно да си кажа ме е страх да ги натоварвам много.Правя упражнения на машини, но наистина не много редовни..

Мнението беше редактирано от Nikolai CHakalov на 02.09.09 11:25.

Свинското не ти го позволява религията ли? Храни се като за маса, не като за релеф + малко сладко, щом искаш да качваш ;)

02.09.09
11:44

Вкарай 1 до 2 литра пълномаслено прясно мляко на ден. Млякото е най-силният гейнер. Това не съм го измислил аз, но го поткрепям с личен опит.

NC

02.09.09
12:02

Благодаря за съветите.Ще наблегна на свинското, ориза, картофите, яйцата и млякото, и ще включа и краката.Бихте ли ми предложили и програма за повече маса.Знам че е много, но искам да стана поне 75-80кг, без това да отнеме 2 години.. :) Смятам и да продължа с разклонените АК и евентуално протеин (и 2те на Нутрим понеже са по достъпни финансово).

02.09.09
12:27

Ти мускул или мас искаш да качиш,ако е мускул определено ще ти трябват 2 години,иначе и за месец два можеш да го постигнеш.
Кг не са най верния начин за измерване ан развитие следи си мерките.

02.09.09
19:15

Познавам човек, който заради това не качваше.
Това съвсем сериозно.
ПС. В първото изречение това=секс.

Мнението беше редактирано от alabalaa на 02.09.09 19:16.

02.09.09
19:27

a) Не правиш клек и тяга
b) Не ядеш достатъчно, дори да ти се струва така
c) Претренираш
d) Малко почиваш

п.п.:

казано от alabalaa на 02.09.09, 19:15:

ПС. В първото изречение това=секс.

Твоя приятел да не злоупотребява?

Мнението беше редактирано от ~ DN на 02.09.09 19:30.

02.09.09
20:52

Йеп.Впрочем, споменал е, че всички а,б,ц,д ги спазва или поне щом има претенции трябва да го прави, за това помислих за това, хахах.Щуро.

DR

03.09.09
00:34

Първо да попитам какво разбираш под “храня се редовно” щото редовно за мен значи по 8 пъти на денонощие,ако може и повече
Относно “в голямо количество” тва не винаги помага,даже може да си претовариш стомаха и червата и да получиш неприятно издуване,затова си яж достатъчно,но не прекалено (като един 70кг приятел дет твърдеше че ядял по един пакет ориз на хранене :D :D :D )
Относно тренировъчната ти програма-МНОГО ЛОША!!! Ти не само че претренираш,ами и не почиваш достатъчно! Тва ръце (бицепс+трицепс) да правя в един ден с квото и да било то си е чисто самоубийство! Ето ти за пример моята тренировъчна програма като преди това да кажа че стажа в залата ми е над 2 години
Пон: ръце
Вт: гръб
Ср: рамо
чет:гърди
ПЕТЪК СЪБОТА И НЕДЕЛЯ ПОЧИВКА
Ако почивка от 3 дни ти идва много сложи съботата тренировка за коремни,тяга и клек(нищо повече)
тренирай така 5-6 месеца пък пак ще говорим
Друг е въпроса дали изпълняваш тренировката правилно и с колко кила правиш упражненията. Не мога да ти кажа как да тренираш (то си е по-индивидуално) но опитай да правиш тренировки от 12 серии на мускулна група с такива кила,че последната серия да ти е адски трудна. Ако искаш да разбереш как да тренираш,потърси си из нета едни американски тренировъчни филмчета на Muscle & Fitness (имаше ги в замундата,мисля че бяха 6 броя,всяко за по 2 групи),там има показани 2 вида тренировки за всички мускули:едните за маса другите за релеф. Мисля че на начинаещ тези филмчета са доста полезни (поне на мен бяха).

ПП:
а,да.Когато купуваш суплементи,НИКОГА,ама НИКОГА български марки,или направо иди купи един пакет брашно,то е даже по-полезно

03.09.09
07:30

Относно Нутрим, може да забравиш. За протеини вече има доста наложили се марки на бг пазара и като цена,
и качество са приемливи за бг стандарта на живот - Nutra Force, American Whey/Bargain Whey, All the whey и Muscle Gauge.

ST

03.09.09
15:58

Наблягай на месото и тестените изделия.

DE

03.09.09
20:05

@DragonGod, тренирай си по програмата, но не я предлагай на други, моля те.
@Николай, разгледай изданието и си харесай някой 3 дневен сплит, прави крака задължително, храни се на всеки 2-3 часа на по-малки порции, суплементи - без български. И не бързай, търпението е ключово в този спорт.

03.09.09
20:06

Накратко яж през 3 часа, на ден яж най-малко по 5 пъти. НИКАКВИ БГ ДОБАВКИ! Събери си пари и си вземи нещо хубаво. Аз лично ти препоръчвам тази програма за трениране - http://www.bb-team.org/workout/1358/ .

03.09.09
21:19

казано от Oranje на 02.09.09, 11:17:

Moже би ако започнеш да тренираш като за 68кг, а не 88кг, ще имаш и резултати.

Може ли да дообясниш това че нещо не го разбрах
благодаря

04.09.09
00:04

казано от qwer1234 на 03.09.09, 21:19:

казано от Oranje на 02.09.09, 11:17:

Moже би ако започнеш да тренираш като за 68кг, а не 88кг, ще имаш и резултати.

Може ли да дообясниш това че нещо не го разбрах
благодаря

Иска да ти каже че тренеровките ти са тежки и неможеш да се възтановиш.

MA

04.09.09
05:40

Сетих се начин да ти помогнем:
Първо идваме у вас , готвим ти храната , дъвчем ти я , бутаме ти я в устата.
Второ идваме на тренировка с теб и тренираме до скъсване.
ЯЖ колкото можеш :) Храните ги знаеш.

04.09.09
08:06

казано от Muhammad Ali на 04.09.09, 05:40:

Сетих се начин да ти помогнем:
Първо идваме у вас , готвим ти храната , дъвчем ти я , бутаме ти я в устата.
Второ идваме на тренировка с теб и тренираме до скъсване.
ЯЖ колкото можеш :) Храните ги знаеш.

Направо да вдигаме и ядем вместо него да той да качва маса така ли ?

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1