Трен. Дневник на Христо

Темата е заключена.
Прескочи до:

19.10.09
11:43

Също така основна цел ми става да налея и оформа гърдите стабилно да януари февруари :) След малко отивам и именно гърди ще тренирам .

19.10.09
11:46

И да не забравиш да започнеш с горен лег с дъмбели.

19.10.09
11:54

Ами аз основно с дъмбели си карам .. Напоследък наблягах на долна част обаче изобщо не варви и си мисля че първо трябва да налея в горна че да се налее и долната част . Сега ще видя как ще е .

Правилно си се ориентирал.Освен ако не искаш мъжки “цици”, а не хубави тренирани мъжки гърди ;)

19.10.09
13:51

Момчета не мога да ви опиша тренировката днеска :lol: Не си спомням кое колко серии правех . Толкова беше интензивно и силно напомпващо че .. Правих полулег,лег (първо флайс после избутване на дъмбели и от двете ) кофички и малко лицеви накрая . Това е докато си взема карта за някоя по-хубава зала с повече машини по-нататък :) За сега само базови (

19.10.09
13:58

Машините са за женчовци.  :lol: Шегувам се. Карай си с базовите упражнения. Не се мятай много на машините. За разнообразие стават, но не и като основа.

19.10.09
14:06

Еми поне пек дек и крос-оувър да правя че в момента съм в много окаяна зала :D

казано от NoXtr3m3 на 19.10.09, 14:06:

Еми поне пек дек и крос-оувър да правя че в момента съм в много окаяна зала :D

Ти качи вече масата и ти остана само да оформиш и нацепиш суперплочите ли?

19.10.09
14:15

Не съм я качил . Имам поне малко маса и сега , но гърдите ми не са добре оформени и затова искам от малкото кросоувър и пек-дек да правя освен базовите .

20.10.09
16:11

Днеска ми прекъснаха тренировката понеже трябваше да ходя на доктор да ми бие имунизацията :@:@ Само 2 упражнения успях да направя за ръцете .. С_гъване с щанга 4-5 серии и Разгъване на дъмбел зад глава за трицепса . Ще видя как ще продължа тази седмица .

21.10.09
11:04

Днес и утре сигурно няма да вдигам нищо тежко така че почивка .. Ще тренирам корем и после ще ви пиша какво съм направил .
бтв утре ми идва сайз он-а . Мисля да го почвам или от понеделник или от 2 ноември . Ще врътна 2 месеца със него и протеин ,а за после ще видим .

22.10.09
14:26

От Понеделник започвам зимния ОСНОВЕН период . До сега може да се каже че просто поддържах . От понеделник ще има яко ядене,яко трениране и яко добавки (най-яките за мен ;P)
Добавките - Scivation Whey
              Size On
              Slin-Sane

25.10.09
14:48

Как ще ме посъветвате да приемам Слин-а и с какво и колко въглх. за максимално покачване на мм ? Имайки предвид че тренирам следобяд към 2-3 часа . Кога е най-добре да приемам капсулата ? Със закуската ли въпреки че тренирам след 7-8 часа или преди тренировка . Или в нетрен. дни със закуската а в трен. дни преди трен ?

Щом искаш да качваш - цаката е МНОГО въглехидрати със капсулата.
Тоест, закуска 150-200 гр овес след 1 капсула.
Предтренировъчното хранене - същото количество 15 мин след 1 капсула. Тренировката да е час и 30 - 2 часа по-късно за да си усвоил храната.
В нетренировъчни дни - 1 капсула със закуската.
Ако имаш възможност пий по 2 капсули на ден, по-голям ефект.

Мнението беше редактирано от Aleksandar Marinov на 25.10.09 14:53.

25.10.09
14:54

Нямам възможност , имам само 20-30 хапчета за жалост .. Закуската ми винаги е овесени ядки .

Според мен доста лесно се напомпвам и без никакви допълнителни стимуланти така че мисля да пия слин-а всеки ден със закуската . И така ..

Мнението беше редактирано от NoXtr3m3 на 25.10.09 14:56.

17.11.09
18:27

Продължавам с дневника вече по-сериозно ! Постепенно покачвам храната с всеки изминал ден .
1. Доза протеин с мляко + 150г овесени ядки с мляко + ябълка + витамин
2. 1 странджанка + 4 яйца + 3 филии пълнозърнест хляб с масло + 1 кофичка кисело мляко (странджанката 20-30 минути преди останалите неща)
—тренировка—Size On
3. 1 банан + протеинов бар
4. 2 свински кюфтета дом. кайма + 2 филии пълнозърнест хляб + салата зелева
5. преди лягане - сирене(~50-100г) и прясно мляко 200 мл + 1 филия и половина пълнозърнест хляб

17.11.09

-Тренировка Гръб,Трапец
1. Мъртва тяга - 60х5 70х5 80х3 90х1 90х1
2. Придърпване на горен скрипец с V ръкохватка 45x15 50x12 55x8 60x8
3. Мечка 20x15 38x15 43x12 48x10
4. Придърпване на г. скрипец широк хват пред гърди 50х10 45х10 45х8
5. Повдигане на рамене с щанга 60х10 80х8 80х8 80х8(зад гърба)

Това е за днес . Утре храната ще е повече , а тренировката ще е вело + корем най-вероятно !

Мнението беше редактирано от NoXtr3m3 на 19.11.09 16:52.

19.11.09
17:27

18.11.09

1.Доза протеин с мляко + 150г овесени ядки с мляко + банан + витамин
2. 1 хамбургер с пилешка пържола от филе
3. Протеинов бар + 1 кофичка кисело мляко
4. 4 яйца + 2 филии пълнозърнест хляб
—тренировка—
5. доза протеин + Size On
6. 2 яйца + 1кюфте дом. кайма + 2 филии пълнозърнест хляб
7. ~100г сирене!

- Тренировка корем
1. Коремни преси : +12кг тежест 2х20
                      СТ: 2х30 2х20 (с и без тежест в супер серии)
2. Повдигане на краката : СТ 2х20-30

19.11.09
1. Доза протеин + 150г овесени ядки с мляко + витамин
2. Хамбургер с пилешка пържола филе
3. 2 яйца + 1 и половина големи филии с масло + 1 кофичка кис. мляко
—тренировка—
4. Доза Size On + протеинов бар след това
5. 2 странджанки + 150г сирене
6. ще едитна после

-Тренировка ръце
1. Бицепсово сгъване с щанга 2хширок 2 тесен хват 25х12 40х10 40х8 40х6
2. Трицепсово разгъване на скрипец нз килограмите 4х8-10
3. Бицепсови сгъвания с дъмбели от наклонен седеж 15х8 15х8 15х6+дроп серия с 13кг
4. Френско с дъмбел 17х12 20х8 20х6 дрп 13
5. Скотово на машина 25х12 35х10 45х8 50х6
6. Разгъвания с дъмбели легнал (тук вече нямах почти никаква сила а и ръцете ми бяха зревски напомпани като камък бяха!!) 10x8 10x6-8 13x5-6
+1 доизпомпваща серия за трицепс на скрипеца с въже

19.11.09
17:58

И нещо добро - днес в залата се измерих с още няколко човека и метъра показа 39см и нещо !! :) На 64-5 кг . Без мазно , релеф и дефиниция перфектни ! Едно момче дето уж било към 80 кила излезе с 36 и се посрами :D

Мнението беше редактирано от NoXtr3m3 на 19.11.09 17:59.

JAUN

19.11.09
18:04

използваш ли чийт при ръцете и по-специално при сгъването с 40кг ? Или ги правиш сравнително чисто ?

Мнението беше редактирано от JAUN на 19.11.09 18:04.

19.11.09
18:06

Ами мисля че не използвам чийт. При тесния хват може би има лек чийт понеже някак си ръцете ми застават пред тялото и ако не помрадна няма как да ги изправя . Има чийт но е съвсем лек и в рамките на допустимото според мен .

20.11.09
09:03

Честит Рожден Ден!

Пожелавам ти много задраве, щастие и много лични успехи.

ЧРД!
Жив и здрав! Каквото си поставиш за цел, да го постигаш с лекота!

20.11.09
09:32

Днеска ще е зле храната заради РДто ест :D Благодаря ви ;)

Мнението беше редактирано от NoXtr3m3 на 20.11.09 09:33.

20.11.09
09:48

Ч.Р.Д., следващия аватар да е още по - добър.

20.11.09
11:59

Поздравления и от мен!
Жив, здрав и яки тренировки!

20.11.09
12:02

казано от Vic на 20.11.09, 11:59:

Поздравления и от мен!
Жив, здрав и яки тренировки!


Айде и да си прекарая царски ;) .  ;-P

20.11.09
12:36

Чеистит рожден ден, маняк! Всичко най-най ти пожелавам и адски много успехи в бодибилдинг-а ;)

21.11.09
09:33

20.11.09 Общо взето храната е : ~250-300г овесени ядки , 8 яйца , 1 кисело мляко , 1 1/2 странджанки , сирене и  мн др неща ;d..
Тренировката по обяд беше : Крака ,Рамо & трапец (Редуване 1упр рамо - 1 упр крака)
1. Раменни преси с дб: 17х10 17х8 20х6
2. Лег преса: 80х15 100х15 100х12 130х12
3. Разтваряне на дъмбели встрани: 7х15 7х12 10х10 10х8-10
4. Бедрени екстензии 20х15 30х15 40х15 50х12
5. Вертолет с щанга 35х12 35х10-12 25х12 35х10-12
6. Бедрени сгъвания 15х15 20х15 25х12 30х12
7. Разтваряния встрани при наклон напред за з. рамо 10х12 10х12 10х12
8. Прасец на лег пресата - 100х15 100х12 50х12 50х12
+ 2 доизпомпващи серии за бедрата - Лег преса & бедрено разгъване /не помня с колко точно беше/
9. Трапец с дъмбели 30х15 30х15 30х15 30х12
10. Коремни пресu от обратен наклон 60 30 20 20

Размазваща тренировка !

Мнението беше редактирано от NoXtr3m3 на 21.11.09 09:40.

21.11.09
18:30

21.11.09
1. 2 филии с яйца и сирене + 1 кисело мляко
2. Печени свински месца ~200-250г + салата от варени картофи
3. 1 филия с яйца и сирене + половин кис. мляко
—Тренировка Лостове—
4. 2 ябълки
5. свински месца ~200г + салата от варени картофи
6. ...

Лека тренировка състояща са от набирания :
Набирания: 12 10 8 6 6

Прескочи до:

Вземи здравето си в свои ръце. Ето как:

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1