***Тренировка 40:
тяга- 3х100кг 3х115кг 2х140кг 0х155кг 1х155кг 1х165кг
набирания на въже- 8, 6, 6, 4, 4
гребане с дъмбел- 10х31кг 2х10х36кг 15х14кг
корективни упражнения
Едната серия трябваше да е на 120, но установих, че от ляво щангата върви някак по-лесно- е оказа се, че диска е 20, а не 25 :D. На 155 до колената и ми изтърва женския хват- после кръстосах и беше ок. Последната единица беше трудно заключването и реших, че няма да мъча по-тежко- това без колан. Оправдания бол имам, както винаги :D Ето 1 седмица без месо и почнаха да падат постиженията и на клека се затиснах и на тягата нула :D Набиранията бяха добре, но трябва да си намеря истински въже, защото взех това на скрипеца, което е със синтетичите хлъзгави нишки. На гребането се позачудих дали да не взема 41цата, но реших да карам на сигурно. За сега толкоз.
***Тренировка 41:
лег с тесен хват- 12х30кг 12х35кг 12х40кг 12х45кг 10х50кг
разгъване с въже на скрипец- 15х20кг 15х25кг 10х30кг
скотово сгъване на машина- 15х20кг 15х25кг 10х25кг
чуково сгъване с дъмбели- 10х15кг 2х12х14,5кг
“21”- 20кг
бягане- 2.5км- 14:57 мин.
Тегава работа беше днеска, особено на бягането- едвам си надвих да изкарам дистанцията. Не стига, че беше трудно, ами и трябваше да заобикалям разни дЯца с топки. Трябва да влезна в някакъв ритъм и това време да падне- може би ако ида на писта, а не на асфалт и където няма да прескачам топки да се смъкне.
***Тренировка 42:
раменна преса с дъмбели- 15х5кг 15х7.5кг 15х9.5кг 15х10кг
раменна преса с лост седнал на земята- 10х20кг 10х25кг 10х30кг 12х25кг
горен лег изометрия- 30сек х25кг 30сек х30кг 2х 30сек х35кг
хамър машина за гърди частични повторения- 16х5кг 16х7,5кг 16х10кг 16х12,5кг
пек дек частични повторения- 16х30кг 16х40кг
корем
бягане- 2.5км 15:24мин
Днес удар челен със стената- приключиха отпуските :D Трябваше да ставам в 6, но за сметка на това се събудих в 5 и 30, а на работа си беше гърч. Прибрах се и се трупясах- спах 2 часа и нещо. В залата прилично се получи импровизираната ми тренировка- не е тотално безсмислена има някакъв ефект от тия неща. Бягането е плачевно- струваше ми се, че имам по-добро темпо от предния път и се надявах на под 15 минути, но явно съм пълна астма. Въпреки че ми се струваше бързо беше много тегаво и исках да се отказвам. За съжаление не мога да си гледам вече как съм въртял обиколките и тн, че ми се прецака gps-а на китайфона. Много трудно локва. Освен това днеска ми се счупи колата отново :@ вече не знам за кой път тая година, а това специално е повторен фейл на един и същ компонент. Слушалките им се прекъсна кабела- изкараха точно година и 4 месеца, за разлика от предните които направиха 2 години докато им презапоих жака. Абсорбатора в кухнята ми изгоря също преди 2 дни... може и още нещо да се счупи знам ли. Аз да съм здрав :) ай стига отклонения- вечерята ще е пъстърва и кюфтенца от елда.
***Раздвижване:
колело- 8км
Накрая на 5 минути пред нас заваля, като из ведро и ме направи на нищо. Иначе снощи легнах към 1, станах в 5 и 30- после на работа до 4 от там бързах до сервиза, за да изпусна трафика. Прибрах се до нас с градския и взех колелото, за да ида до работа на съвещание или по модерно му- тим мийтинг. Просто няма сила, която да ме накара да ида в залата сега- не се знае кога ще сколосам да ида до залата- в най-лошия случай събота.
Добре, че не уточних за коя събота иде реч. Не съм тренирал тия дни- просто гледам да ходя колкото може повече. Имам си малко грижи от друго естествено в момента на няколко фронта и не ми се получава мултитаскинга. Шапка свалям на всички хора, които успяват да успешно да жонглират с професионална, лична и тренировъчна заетост.
А трябва да се стятгам- ще ходя пак на море Август месец- тоя път за повече от 24 часа :D
Мнението беше редактирано от Бойко на 30.06.15 10:50.
30.06.15
23:06
#4806
“Операция скарида” (giggle) Това пък откъде ти хрумна.... аааа, тоя НосТръндамус е ужасен :D
Давай, Бойко!
01.07.15
00:17
#4807
Да бе, БООЙКО!
Какви са тея скариди?
Аз скариди не обичам! Я да влизаш в правия път, че ще кажа на Херцога да те набиее!!!!!!!!! :*
Понякога, за да посториш нещо трябва да разрушиш старото. Аз руша в момента, то не че е имало нещо построено :)
За последните 21 дни съм свалил 2кг точно, което всъщност 1кг прогрес в сравнение с резултата от преди екскурията и баловата седмица. Според сметките това трябва да е дефицит от 14018 калории, а по тефтера те са 9762. Подозирам, че съм позакръглял в мой ущърб последно време, като се храня навън и тн, а и част от тия калории са били от бира. Нямам ясна статистика колко- трябва да смятам ръчно, а не ми се занимава- не повече от 10% средно за периода. Трябва да увелича движението това е истината.
Теди, дай ми на мен да мисля идиотщини- талнт имам :D
Рони, има ли такова нещо, като прав път :)
03.07.15
11:38
#4809
Има! Правият път не е пътят на скаридата. :D :D :D
Шегувам се, разбира се. Важното е да си здрав, щастлив и удовлетворен. Аз ще те харесвам при всички положения, но все пак... не обичам скариди. :)
Как са се отразили визуално тези -2 кг?
Ще дойде време и на операция Акула :D
По параграфите, които написа- явно съм здрав физически- правиха ни изследвания ала-бала профилактични- всичко е тип-топ. За другите две неща- предпочитам да не отговарям- подвеждащи въпроси са :D Иначе и аз не обичам скариди :D
Визуално- не така, както ми се иска, но то е до степен очаквано с оглед на това, че последния месец, че и повече тренировките са ми раздредени и вероятно съм загубил оптимален мускулен тонус... или просто трябва да приема факта, че съм скини фет :D При всички случаи няма да спирам- екстремизъм до дупка тоя път.
***Тренировка 43:
клек- 10х20кг 9х30кг 8х40кг 7х50кг 6х60кг 5х70кг 4х80кг 3х90кг 2х100кг 1х110кг
сгъване за бедро- 2х15х15кг
корем
бягане- 1км- 6:06 мин
Все пак тренирах в събота :D Излишно да казвам, че беше слаба работа :D На бягането краката ми тежаха зверски щото се бяха напомпали от смешните клекове, но очаквано. Важното, е че отидох до залата- сега остава да има повтаряемост на това действие и ще се получат нещата.
Туй-онуй- малко сън, много скъсани нерви, пропиляно време и заседяване, а накрая резултата пак един и същ. Емпирично доказвам, че не съм от най-ярките крушки. Тая задача остава за септември за пореден път, явно завършването на ТУ е непосилно начинание за мен... както и да е. Една задача по-малко за момента- продължавам по списъка.
Днеска го пиша чийт, че предните дни съм на по 1400-1600 калории и много кофеин- не смятам да прекалявам де. от утре почвам по-сериозно с движението и тренировките, че ме чака много работа до поставената цел.
***Тренировка 44:
тяга- 2х90кг 2х110кг 1х130кг 1х150кг 1х160кг
гребане с дъмбел- 2х10х32.5кг 15х25кг
придърпване на хоризонтален скрипец широк хват- 2х15х50кг
хиперекстензии- 2х
Свърших работа малко по-рано от очакваното и отидох до залата за 30тина минути. Раздвижих се и в общи линии толкова. Тук също съм -10кг, но не ме бърка- пак съм над 2 пъти ЛТ и то не съм тренирал последно време, както трябва. Вчера където уж щеше да е чийт а-у с двете бири вечерта няма и 2700 калории, а имах чувството, че съм изял слон- свил ми се е стомаха и почвам да се засищам лесно, което е добре- преди не чувствах ситост и можех да ям до откат почти.
***Тренировка 45:
лег тесен хват- 10х30кг 10х40кг 10х45кг 8х50кг
разгъване на скрипец- 2х10х35кг //една макара
разгъване с въже- 15х15кг 15х20кг //една макара
скотово сгъване с дъмбел- 10х12кг 10х14кг 8х16кг
сгъване от наклонена пейка- 2х12х7,5кг
предмишница
корем
бягане- 2.5км- 15:20 мин
Подозирам, че утре ще има болка, но какво да се прави. В общи линии доволно- бицепса по-малко товар, че от вчера има леко напрежение. Бягането не беше драматично- в смисъл, че го изкарах с едно темпо горе долу и нямаше борба да изтикам- относно времето слабо.
Петъчен weight in + 0.5кг и мерки + 2-3мм при среден дневен прием 1857 калории с пик от 2595 и минимум 1433. Подозирам, че се дължи на почти нулевата ми физическа активност до вторник- и извън залата включително. Все пак даже тка да е при тия калории не би трябвало да съм на плюс. Вода пия доста, така че не мисля да е това, но ще видим другия петък, като ми се събере повече активност и същата стратегия хранителна. Ако съм пак на + или не съм мръднал ще трябва да се вземат мерки.
Екстремните стойности на калорийния прием са много интересно нещо за анализ, между другото. В последно време се замислям дали отклоненията от средната стойност не са също толкова важни, колкото дефицита/излишъка предвид склонността на организма да поддържа хомеостаза.
Моите скромни наблюдения май показват, че е по добре си относително на едни калории с малка делта в сравнение с това да си на средно по-малко за период Х, но пък с по-големи плюсове в други моменти. Не знам колко са ми верни съжденията и уж наблюденията...ама пак има нещо дето не ми се връзва и ще видим какво ще дойде другия петък.
Моите наблюдения пък подсказват, че тялото си гони хомеостазата и гледа да поддържа едни килограми, затова ако не са прекалено чести, големите плюсове минават на практика безнаказании, ако общата сметка излиза. Но за да разработя това твърдение, трябва да направя няколко периода от около месец със сравними средни калории и сравнимо средно тегло, в някои от които поддържам равномерни калории без отклонения, а в други си позволявам екстремуми и в двете посоки. При тестова плюс контролна група, състояща се от един човек, такива проучвания са меко казано трудни и недостоверни. :)
Мнението беше редактирано от Boby_ на 11.07.15 08:37.
***Тренировка 46:
бягане- 4.67км- 28:38 мин
набирания- 8,6,6,5,5- 30 общо
Ако знаех, че съм близо до 5те км щях да избутам още малко- друго си е тичането на терен, където не прескачаш никой и нищо. Разбира се има значение, че бях се един приятел и когато смятах да се отказвам той рече- ми аз ще направя още една обиколка. Естествено моята реакция беше- оф айде и аз- няма да се пестя. Много приятно полъхваше на острова- една обиколка е 1.2км някъде. Доволен съм от бягането това са си 5км под 30 минути 100% и то без нагласа, че ще бягам тая дистанция или пък, че ще се вместя в минимума който смятам за приемлив.
След това направих малко набирания- много са ми тегави, ама така е, като не съм се набирал сумати време. Рамото е ок- чак измамно добре е последните дни, но не смея да твърдя, че е ок- ей така за всеки случай :D
Боби, гледам си моите таблици и как се движат нещата и как, като имам повече флуктуации после примерно 2та кг дето са уж задържана вода изчезват по-бавно. Това разбира се казано много опростено. Относно хомеостазата- напълно съм съгласен тялото се стреми да си седи в едни граници- при мен това е в момента- гледам си последните мерения от едно известно време и все гравитирам на едно място и си мисля, че не се старая достатъчно, за да сляза под тая “критична1” точка. Една седмица успях и отново назад. Шибан метаболизъм какво да се прави- за това и се надявам да стигна много ниско тая година- прекалено ниско, за да “ресетна” тая минимална точка. Ще видим движение повече умереност на масата и петък ще говорим пак.
***Тренировка 47:
раменна преса с дъмбели- 15х4кг 15х5кг 15х7,5кг 15х10кг 15х12кг 12х14кг
раменна преса- 2х8х30кг 8х25кг
изнасяне на дъмбели встрани- 2х15х4кг
полулег с дъмбели- 12х10кг 2х12х12кг
пекдек- 2х14х50кг 14х40кг
Набързо след работа, защото имам и няколко ангажимента сега. Доволен съм от рейнджа на движенията, защото беше пълен. Всичко ми беше леко, но няма да увеличавам килограмите.
15.07.15
02:27
#4821
Поздрави за тичането :) смени хронометъра, сигурен съм ще ти покаже по добро време :) Иначе ако мерите с апликатиони на телефони, ни един не е верен : )
казано от kaloyan на 15.07.15, 02:27:
Поздрави за тичането :) смени хронометъра, сигурен съм ще ти покаже по добро време :) Иначе ако мерите с апликатиони на телефони, ни един не е верен : )
Благодаря- просто се старая да се движа и да се боря срещу първия принцип на механиката. За хронометър ползвам телефона или часовник- така или иначе стотни не ме бъркат, а и +- 5 секунди не са ми есенциални. Метрите не ги меря с телефона- gps-а му не струва по принцип, а последно време съвсем го няма :D MTK са сила обаче
ПП Някой случайно форумен да има мнение или да е притежател/притежавал Импреза 2.0R генерация 2?
казано от Бойко на 16.07.15, 00:04:
ПП Някой случайно форумен да има мнение или да е притежател/притежавал Импреза 2.0R генерация 2?
Що не си вземеш истинска кола, направена с някаква практична цел? От тия спортните “резачки” от нищо под стотина хиляди евро няма особен смисъл според мен. :)
Мнението беше редактирано от Boby_ на 16.07.15 19:10.
16.07.15
19:12
#4824
Аз му казвам, че му трябва практична кола (например един Ситроен Пикасо), той не ми вярва. Ето Бойко, имаш и 2ро мнение! :D :D :D
казано от Boby_ на 16.07.15, 19:01:
казано от Бойко на 16.07.15, 00:04:
ПП Някой случайно форумен да има мнение или да е притежател/притежавал Импреза 2.0R генерация 2?
Що не си вземеш истинска кола, направена с някаква практична цел? От тия спортните “резачки” от нищо под стотина хиляди евро няма особен смисъл според мен. :)
Боби, за практичността съм съгласен, особено по нашата пътна мрежа. Но за другото изобщо не съм.
Не знам какво разбираш под резачки, но за около 10 000 лева спокойно може да си вземеш нещо от рода на 200 - 250 - коня на 1300-1500 кила купе, което за мен си е доста сериозен автомобил/говорим за коли втора употреба/. Японски “резачки” и американски масъли от по 300-400 коня чисто нови в щатите са около 35-40к долара. Кола от близо 200 коня/реални/ на 1350 кила, да ти кажа аз лично трудно я удържам ако я настъпя сериозно в дадени ситуации и не мога да отрека, че си носи супер приятна тръпка и кеф. Така, че наистина ако нямаш предвид някакви супер коли от по 500-600 коня на купета от по 1,5т -1,8т. “спортна резачка” може да ти докарва доста адреналин и то без да се оръсиш с много пари.
Истината е, че в България се карат много кошници от по на 20 години, на които конете отдавна са измрели по пътя и не са подменени с други, които да теглят кошницата.
Бойко, специално за Импреза 2.0R, съм чувал добри отзиви, но нямам никакви преки наблюдения върху автомобила.
Мнението беше редактирано от I`M на 16.07.15 20:19.
Боби, конкретно тая Импреза не може да се нарече спортна резачка- поне според мен. Нормално комби/води се хетчбек, но за мен си бие на комби/ с атмосферен двигател и скромните 160 к.с. Според мен е доста практична, като има в себе си и “забавен” елемент, ако решиш. Вече WRX и STI версиите са друга бира и там трябва да си сериозно лапнал въдицата- турбота, блоуофи, стегнато окачване али-бали.
Николай, пословична е практичността на тоя Ситроен, а пък на твоя конкретно съвсем ;D
Ванка, напълно съм съгласен. Въобще не е нужно да минаваш на космическа совалка, макар че и това малко като нащо тука- днеска вдигаш 100 кила утре 150 и вече 70 ти се виждат нищо. Колкото повече имаш толкова повече искаш ми беше мисълта.
Като цяло разпитвам наляво-надясно, защото на моята А3ка 97ма и вдигам мерника последните месеци. Поддържам всичко безупречно, а това ми коства нерви и пари, а машината си се амортизира и е нормално да фалират компонентни. Карам прилично количество километри и именно търся нещо по-практично с 4 врати вече ;D и като пусна климатика да не се спъва. Първонаално се бях засилил на Аутбек, но е по-скъп, като начална инвестиция, а и като поддръжка и ми се свиди на тоя етап. Освен това е огромен- чак толкова практичен не искам да съм още :D
Темата автомобили е... безкрайна и критична на моменти.
Относно тематиката на дневника- изцеден съм последно време- просто нямам сили да тренирам. Прибрах се и просто заспивах- та не се борих дълго. Вчера беше същото. Не знам как ще я карам така, а и социалният живот куца- липса на желание.
16.07.15
22:04
#4827
казано от Бойко на 16.07.15, 21:57:
Николай, пословична е практичността на тоя Ситроен, а пък на твоя конкретно съвсем ;D
Грях ти на душата да го кажеш, когато всичко му работи!!! (dull) (dull) (dull)
казано от Херцог Трън на 16.07.15, 22:04:
казано от Бойко на 16.07.15, 21:57:
Николай, пословична е практичността на тоя Ситроен, а пък на твоя конкретно съвсем ;D
Грях ти на душата да го кажеш, когато всичко му работи!!! (dull) (dull) (dull)
Топче за лоста и капачка за маслото имаш ли :P
казано от Бойко на 16.07.15, 21:57:
Карам прилично количество километри и именно търся нещо по-практично с 4 врати вече ;D и като пусна климатика да не се спъва. .
Карам Зафира 2007 1,6 100к....колкото и странно да е,климатика въобще не се усеща...до 150,нагоре не съм пробвал.Приятел има същия модел...почти 2010 пак 1,6 ама с някво турбо...150 коня е...миии много добре вози))))Говорим за коли под 10К.
Мнението беше редактирано от nervak на 16.07.15 22:12.
казано от Иван Марков на 16.07.15, 20:13:
Боби, за практичността съм съгласен, особено по нашата пътна мрежа. Но за другото изобщо не съм.
Не знам какво разбираш под резачки, но за около 10 000 лева спокойно може да си вземеш нещо от рода на 200 - 250 - коня на 1300-1500 кила купе, което за мен си е доста сериозен автомобил/говорим за коли втора употреба/. Японски “резачки” и американски масъли от по 300-400 коня чисто нови в щатите са около 35-40к долара. Кола от близо 200 коня/реални/ на 1350 кила, да ти кажа аз лично трудно я удържам ако я настъпя сериозно в дадени ситуации и не мога да отрека, че си носи супер приятна тръпка и кеф. Така, че наистина ако нямаш предвид някакви супер коли от по 500-600 коня на купета от по 1,5т -1,8т. “спортна резачка” може да ти докарва доста адреналин и то без да се оръсиш с много пари.
Ами не разбирам ползата от това да си имаш “ферарито на бедняка” - или наистина ще е суперкола, или изобщо няма смисъл от такава. Ако искаш просто да си вдигнеш адреналина, можеш да го постигнеш и като засилиш Трабант срещу бетонна стена. Ако пък искаш да покажеш колко си печен, с кола за такива пари само се излагаш. И в двата случая няма полза от този клас автомобили.
Държа да подчертая, че между всичките видове имреси, лансери и селики разлика не правя, а и не искам да правя.
17.07.15
08:51
#4831
казано от Бойко на 16.07.15, 21:57:
Боби, конкретно тая Импреза не може да се нарече спортна резачка- поне според мен. Нормално комби/води се хетчбек, но за мен си бие на комби/ с атмосферен двигател и скромните 160 к.с.
Корави са, но са мънички...зависи колко и какво смяташ да качваш в нея все пак де.
казано от Бойко на 16.07.15, 21:57:
Първонаално се бях засилил на Аутбек, но е по-скъп, като начална инвестиция, а и като поддръжка и ми се свиди на тоя етап. Освен това е огромен- чак толкова практичен не искам да съм още :D
Аутбек рулз ! :)
За поддръжката няма да видиш кой знае каква разлика с Импрезата, не е и огромен - нормално комби.
Петък- най-гадният ден от седмицата и случайност или не ден за мерки. Промяна няма, но това не е изненада с оглед на физическата ми активност/по-скоро неактивност/. Приемът средно е бил 2211 калории; най-висок прием 3536, а най-нисък 1607- трябва да търся приблизително еднакви стойности без много колебания.
Относно горната дискусия- Боби, далеч си от идеята ми :)
Сашо, същото дето правя и в момента с моята, но ще ми е няколко идеи по-удобно. За Аутбека съм съгласен, но не знам дали ми е нужна чак толкова голяма кола- за мен е голяма де. Разсъждавам си на глас, като цяло.
казано от Boby_ на 17.07.15, 01:21:
Ами не разбирам ползата от това да си имаш “ферарито на бедняка”
ААА все си мислех,че селското мазерати е опел калибра :D
17.07.15
10:54
#4834
казано от nervak на 17.07.15, 09:27:
казано от Boby_ на 17.07.15, 01:21:
Ами не разбирам ползата от това да си имаш “ферарито на бедняка”
ААА все си мислех,че селското мазерати е опел калибра :D
:)) Ехее тея отдавна изгниха и ги няма по улиците вече. Иначе има на по няколко години почти нови М3-ки могат да се вземат от Германия, не са лоши.
Всъщност ферарито на бедняка “официално” се водеше Фият купе. Боби, имам предвид удоволствието което ми доставя да натисна педала на газта и тягата да ме лепне за седалката и за мен това чувство може да го докарват автомобили струващи много по - малко от 200 к. Това че масово хората си избиват комплекси с както казваш ти ” спортни резачки” е друг въпрос. Главната ми мисъл е, че можеш да караш прилично бърза кола без да си милионер, и то не за да впечатлиш някого, а просто защото ти доставя удоволствие по- агресивно шофиране и по- бързо ускорение. Лично аз ако имах 100к само за покупка на кола, бих си взел кола която повярвай ми 95% процента от населението на нашата мила родина ще я мислят за кошница.
За протокола поддържам идеята за практична кола, но не и идеята че спортен автомобил би бил само ферари, мазерати и прочие.
Между другото нищо непрактично не виждам в един градски хечбек като субарото, за което говори Бойко( на който се извинявам за спама) , освен може би по- високия разход на гориво и евентуално поддръжката на боксера, с която наистина не съм запознат.
17.07.15
12:03
#4836
Точно това си мислех - покупката на кола в милата татковина трябва да почна от това - имаш ли свои майстори да поддържат както трябва тази марка.
За смяна на ангренаж на боксеров двигател на доста места в Сф ще ти откажат, а на повечето други не се знае какво точно ще направят - наблюдения от приятели и с пари и със всякакви Субарута, т.е. не им е решаващ бюджета.
Спамете на воля това отдавна не е дори и псевдоспортен дневник :)
Нервак, точно за калибра си мислех и аз :D
Калояне, М3 няма нищо общо с това, което аз търся. Бих карал такава кола за малко, но да притежавам- не.
Ванка, точно динамичност бих го нарекъл, ако ти се наложи да ускориш по-бързо при изпреварване да речем. Всеки може да седне в кошника да настъпи до дъно и да вдигне 200км/ч примерно, но какво от това или пък да изпреварва от дясно в аварийната лента примерно. То ако човек е идиот и малоумник и с москвич ще прави свинщини и ще застрашава околните/избива комплекси.
Von Suthaus, имам късмет да познавам много читав майстор, на който имам пълно доверие, а също така ремонтира И Субару коли. Всъщност човека, която ме запозна с него е с Форестър, тъй че това няма да е проблем.
Иначе на мен ми се кара Tesla/ не говоря за инструмента :D/, защото идеята за електрически автомобил ми допада страшно много.
Така- заявявам, че днеска ще тренирам, а ако не го направя ме заплюйте!
17.07.15
13:36
#4838
казано от Von Suthaus на 17.07.15, 12:03:
За смяна на ангренаж на боксеров двигател на доста места в Сф ще ти откажат, а на повечето други не се знае какво точно ще направят - наблюдения от приятели и с пари и със всякакви Субарута, т.е. не им е решаващ бюджета.
Не е точно така, особено в София. То в Пловдив има поне двама, които разглобяват и сглобяват субару за един ден, а в София знам поне 4 сервиза.
Отделно взима атмосферен Н6 с верига и проблема е решен. При субару разхода е кофти, иначе всичко останало е чук !
***Тренировка 48:
клек- 10х20кг 9х30кг 8х40кг 7х50кг 6х60кг 5х70кг 4х80кг 3х90кг 2х100кг 1х110кг 1х115кг
разгъване за бедро- 10х40кг
сгъване за бедро- 15х15кг 2х15х20кг
корем
Докарах се до залата па макар и за малко. Реших да се тествам на 115 и станаха нещата, за повече не бях днеска.
18.07.15
16:43
#4840
казано от James Hinks на 17.07.15, 13:36:
казано от Von Suthaus на 17.07.15, 12:03:
За смяна на ангренаж на боксеров двигател на доста места в Сф ще ти откажат, а на повечето други не се знае какво точно ще направят - наблюдения от приятели и с пари и със всякакви Субарута, т.е. не им е решаващ бюджета.
Не е точно така, особено в София. То в Пловдив има поне двама, които разглобяват и сглобяват субару за един ден, а в София знам поне 4 сервиза.
Отделно взима атмосферен Н6 с верига и проблема е решен. При субару разхода е кофти, иначе всичко останало е чук !
То, не че няма, така е. Въпросът е да ги знаеш, да можеш да се вреждаш, когато ти трябва, да ти обръщат внимание и да им имаш доверие. Иначе и на мен следващият избор е много вероятно да е Субару.