Издръжливост с щанга

27.08.10
05:11

Ще можете ли да ми кажете упражнения мускулна издръжливост с щанга

Искаш ли да постигнеш мечтаната форма и трайно по-добро здраве?

Методът на BB-Team е модерният начин да изградиш здравословни навици, трайни резултати, увереност и контрол над здравето си с лична подкрепа и отчетност.

Научи как работим
Анонимен

27.08.10
12:27

Как така мускулна издръжливост? Да нямаш предвид здрави сухожилия?

27.08.10
12:43

За издръжливост на кои упражнения (мускули)?
Всички упражнения стават, прави по много повторения в серия, или по-малко, но с много кратки почивки.

Ангел Василев Тодоров

27.08.10
14:03

Мога да ти дам като пример една трисетова серия която ще разбърка тотално всичко което са научили мускулните ти влакна.
Упражнението е згъване на лост от стоеж за бицепс - згъваш до средата от упражнението, докато лактите образуват ъгъл от 90гр четири повторения, следващите четири повторения ги правиш от средата на упражнението до върха на изпълнението му, последните четири повторение са с пълен обем на движение от най-ниска точка до най-върхова. Това се прави в една серия от общо дванадесет повторения като тежеста не се пуска, 4 с първата половина от упражнението, 4 с втората половина от упражнението и 4 с пълния обем на упражнението, това не е суперсерия тъй като упражнението е едно и също и тежестта не се пуска за нито един момент. Поредността на движенията може да бъде разбърквана всевъзможно.

az100yan

27.08.10
14:14

В действителност това е метод,не трисет,и се казва 21.Правят се по 7 повторения както ти описа,не 4 и може да се приложи и при трицепс и бицепс и т.н.Всеки може да експериментира и да прави и по 4 повторения,просто казвам как е “оригинала”
п.п.Сгъване.

27.08.10
19:23

казано от Петко К на 27.08.10, 12:43:

За издръжливост на кои упражнения (мускули)?
Всички упражнения стават, прави по много повторения в серия, или по-малко, но с много кратки почивки.

Ами трябват ми за краката

28.08.10
09:08

казано от nasko3636 на 27.08.10, 05:11:

Ще можете ли да ми кажете упражнения мускулна издръжливост с щанга

CROSSFIT

28.08.10
10:35

Мах брой клека за 3 минути с лично тегло.
100 клека с 2/3 лично тегло за време

Това от CrossFit-a.

28.08.10
10:40

А този клек колко серий да правя  и колко пъти в седмицата

Анонимен

28.08.10
22:47

Един път седмично.

28.08.10
23:04

Хаха :) от 100 клякания x 2/3 BW, ако можеш да станеш лесно първата седмица е добре :).Много добър CrossFit комплекс :).Не е толкова труден за изпълнение,но просто натоварва адски много :).

29.08.10
07:20

казано от D3Co на 28.08.10, 23:04:

Хаха :) от 100 клякания x 2/3 BW, ако можеш да станеш лесно първата седмица е добре :).Много добър CrossFit комплекс :).Не е толкова труден за изпълнение,но просто натоварва адски много :).


Ще можете ли да ми обясните какво означава от 100 клякания x 2/3 BW

29.08.10
08:35

Примерно тежиш 90 кила, зимаш щанга 60. Правип 100 клека с 60 и отиваш да легниш на най-близката лежанка.

Ангел Василев Тодоров

29.08.10
09:47

клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга

Ако не знаете други упражнения просто си замълчете.

29.08.10
10:04

Просветли ни. Човека пита за крака все пак. И да - има и други упражнения, но това си е основно.

Ангел Василев Тодоров

29.08.10
10:11

Напади, хакен клек, клек на смит машина, бедренно разгъване и сгъване, изкачване на стъпала с тежест.

29.08.10
10:14

В темата се пита за такива с щанга, т.е. от изброените само нападите стават.

Madman_,го каза това,че има и други,но клек и тяга с основните. :)

http://www.youtube.com/watch?v=qNJiHuQIbmM&feature=related

Виж го!Може да се сетиш защо е направено така.

29.08.10
10:15

казано от Ангел Василев Тодоров на 29.08.10, 10:11:

Напади, хакен клек, клек на смит машина, бедренно разгъване и сгъване, изкачване на стъпала с тежест.

Нападите с щанга са доста гаддно упражнение, освен това, когато го пробвах имах много напрежение и лека болка w коляното. Сгъване и разгъване да прави след клека с щанга. Няма друго такова гадно натоварване като клека, може би само тягата :D

Мнението беше редактирано от Riko на 29.08.10 10:15.

29.08.10
10:16

казано от Ангел Василев Тодоров на 29.08.10, 09:47:

клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга клек лег тяга

Ако не знаете други упражнения просто си замълчете.

Ти пък като знаеш си цъфнал и вързал.... Консултанте...

Ангел Василев Тодоров

30.08.10
15:23

Трибойците да не пишат в извън трибойски теми.

казано от Ангел Василев Тодоров на 30.08.10, 15:23:

Трибойците да не пишат в извън трибойски теми.

Трябва ли да си трибоец за да правиш клек и тяга ? Като не ги харесваш, не ги прави, но не натрапвай стронностите си на другите.

Ангел Василев Тодоров

30.08.10
21:39

Гарибалди много секси екип имаш, няколко трибойски движения ти трябват и си напълнил залата.

казано от Ангел Василев Тодоров на 30.08.10, 21:39:

Гарибалди много секси екип имаш, няколко трибойски движения ти трябват и си напълнил залата.

И твоя гръб е доста добър ;) Нека не падаме на нивото да си подмятаме детски бъзици. Не може с толкова лека ръка да се отричат толкова основни и важни упражнения.

Ангел Василев Тодоров

30.08.10
22:40

Аз не ги отричам, просто ми става смешно когато някои хора ги препоръчват за абсолютно всичко, а когато тези същите хора ми кажат че две и половина повторения са ми предостатъчни ми идва да си резна главата.
Тези упражнения спомагат за ОБЩО повишаване на тегло, сила и кондиционно състояние, но до тук, а от тук на сетне следва нещо по различно, по специално, по съответстващо на конкретните цели които сме си поставили.
Това към което апелирам е че трите движения не са универсалния лек, към който всички си стремят, такъв лек няма, всичко е до индивидуално напасване, опит и стаж прекаран в залата. Отново казвам не се ограничавайте в три движения защото мускулите в тялото са няколко стотин пъти повече и за да ги стимулираме по подходящия начин трябва да подходим иновативно, вместо консервативно.

31.08.10
09:29

Хората питат “издръжливост с Щанга” ти препоръчваш бедрено разгъване.
Ако искам да ми препоръчаш нещо на машина, сигурно ще кажеш тяга, Иванчо наопаки :D

31.08.10
09:41

Виждам, че моята кросфит тренировка е дадена като идея.  :)  Щом търсиш издръжливост с щанга, мисля че стават всички тренировки при които “гониш” време или бройка. Разгледай кросфит тренировките и си избери нещо според нуждите.

31.08.10
10:30

казано от radostin radev на 31.08.10, 09:41:

Виждам, че моята кросфит тренировка е дадена като идея.  :)  Щом търсиш издръжливост с щанга, мисля че стават всички тренировки при които “гониш” време или бройка. Разгледай кросфит тренировките и си избери нещо според нуждите.

Благодаря ти!

Направи първата стъпка към твоята цел.

Попълни анкетата и наш консултант ще се свърже с теб, за да научиш и обсъдите как нашият метод ще е от полза за теб и целите ти.

Научи повече
back-arrowbb-hexcalendarcheckoutfacebook-iconforumgoogle+instagramlinkedinlogo-smallmailmessagesmy-bbprofileprogressreadingsearchseparator-carrotseparator-dumbbellseparator-shoeservicestoresubmit-arrowtop-arrowtwitteryoutube1 forum-blockforum-deleteforum-editforum-favorite-postforum-flagforum-followforum-lockforum-mergeforum-moveforum-new-postforum-quoteforum-recommendforum-subscribeforum-unlock1